30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #41 Mieke8, 9 okt 2010
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
    Wanna, wowie wat een super test. Van harte gefeliciteerd zeg. Dit gaat goed hoor, ik weet het zeker. Mijn gevoel zegt dat meteen! Kun je toch nog met je zusje zwangeren. Geweldig en een juni beeb toch?!! Ik denk dat jullie vakantie en de rust daarvan wel meegeholpen heeft;) Maak maar een mooie banner hoor! Maar het blijft toch even spannend zo die eerste weken.

Timon, wat een tegenvaller zeg, maar goed je bent zelf heel positief er onder zo te lezen. Hopelijk brengt die positieviteit ook iets moois tot stand.

Pooh, druk dus!!!

Hier beginnen straks ook de drukke tijden. Maandag start ik met de KLM trainingen. Heb afgelopen donderdag mijn uniform gepast en dat zag er super leuk uit! Ik zal hier dus ook wat minder zijn de komende week.

2. WANNA! GEfeliciteerd meid! Dat ziet er heel mooi uit!!!

TIMON! Jee dat valt even tegen, foutje bedankt ;), knap dat je zo sterk blijft!! Maar zoals gezegd het is voor een goed doel!

MIEKE! Alvast veel plezier volgende week, ben heel erg benieuwd hoe je het allemaal gaat vinden!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dank voor de felicitaties allemaal! Ik laat het nog even bezinken voor ik een banner maak :)

Mieke: jij ook bedankt voor je lieve reactie. Is toch heel moeilijk als je het zelf ook zo graag wilt. Hoop ontzettend dat je ook snel zwanger bent. Succes maandag met de trainingen! Ik wil eigenlijk wel even een foto zien van jou in je uniform!!

Gan het weekend weer naar familie toe, dus ben pas morgenavond weer online.

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Woohoooo Wanna!!!!!!!! gefeliciteerd hoor, lekkere dikke streep meis!!! Ik begrijp je voorzichtigheid en dat zal nog wel even zo blijven maar voor nu zie ik gewoon een zwangere test, jippie!!!!

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie: ook bedankt!! :D Ik ga je met 18 weken vertraging gewoon achterna!!

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Timon, wat klote voor je zeg, moet je nog een paar weken die ellende...

Mieke, spannend je training voor de klm! Leuk hoor, heel veel plezier alvast en ik weet zéker dat je de mooiste grondstewardess bent die daar rondloopt...

7. WIj hebben gisteravond nog een moetje gehad omdat mijn ei er nog was. Nou dat was een prachtig fiasco :)
    Ik heb nog steeds last van mijn darmen en daar ondertussen aardig buikpijn van en op een aambei meer of minder kijk ik deze week niet ;) deze ingredienten samen met een ei dat op srpingen stond resulteerde in een huilbui van pijn :( En dat terwijl manlilef bezig was om het uit zijn tenen te halen :)

Dit doe ik dus nooit meer he... wie weet was het toch goed genoeg deze week. We hebben dinsdag en woensdag ook ons uiterste best gedaan en vanacht is mijn ei gesprongen (ik voelde ineens een veneinige steek). Ik begin een beetje wanhopig te worden eerlijk gezegd :)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh oh soof, dat verplicht klussen is ook niets he/! Hier hetzelfde hoor. Volop in de mood, maar opeens was het uit met de pret bij mn mannetje. Geen reden voor, de vlag streek ,hihi!
    Die druk is voor hem ook niet echt goed. Dus hebben we af gesproken dat ik niet zeg wanneer ik denk dat er een ei is. Kijken of dat beter werkt....

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #49 Timon, 9 okt 2010
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
    Wanna, wat een geweldig dikke streep heb jij! Ik heb gewoon jaloers. *zucht*;)

Mieke, ik heb wat gemist, maar KLM trainingen... wat ga je willen worden? *Later als ik groot ben wil ik... worden ;)*

Sophia, wat een ellende om op zo'n wijze te klussen. In een huilbui uitbarsten terwijl je man druk bezig is is nooit prettig. *Timon krijgt nu wel rare beelden:)*

Ik wil geen eskimo terug met 5 mm bms. Dan liever doorspuiten en dubbele dosering slikken, want ik wil een heel goed bedje gespreid hebben.;) Waarom mijn bms pas 5 mm is weet ik niet. Vast dat ze daar ook geen verklaring voor hebben. Ik weet wel dat het zh het liefst minimaal 7 mm aanhoudt, want het is anders zonde om de eskimo los te laten. Bijna altijd kans op mislukken en dat willen we niet.
    Intussen doe ik ook acupunctuur /bioresonantie om oa. mijn bm te optimaliseren. Ook neem ik elke dag een capsule levertraan.

Vandaag in de tuin gewerkt en wat huishoudelijke klussen gedaan. Wat een weer! Morgen gaan we naar de show Totem van Cirque du Soleil in Amsterdam. Ik heb er zoveel zin in!:D:D

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk cirque de soleil!!!zijn we vorig jaar geweest. We zaten voor aan (leuk), maar werden gelijk in de show betrokken (minder leuk).

effe buddy nieuws van heppie:
    Hier minder goed nieuws. David is een beetje ziekjes en is opgenomen op de couveuse afdeling. Waarschijnlijk een infectie. Wat kun je als kersverse ouders al zorgen hebben. Liefs Heppie

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daarom zitten wij nooit vooraan.:p
    Dit zal mijn 6e of 7e show worden. In januari gaan we een weekendje naar Brussel. Daar is dan de show Corteo. Deze komt niet naar Nederland. Leuk leuk..

Minder om het nieuws over David te vernemen. Ik hoop dat het snel veel beter met hem is zodat ze met z'n drietjes naar huis kunnen. Doe Heppie de groetjes.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, logisch dat je nog erg voorzichtig bent hoor!!! Ondanks dat ik ook voorzichtig blij zou zijn zou ik zo graag al met zo'n banner willen pronken ;) Het was idd even slikken maar ik ben uiteraard heel blij voor jullie.

Soof, oeps nee dat is idd niet echt leuk op zo'n manier. Wat een gedoe toch weer he. Ik moet eerlijk bekennen dat ik heel graag zwanger zou worden, maar heb er absoluut geen zin meer in op de manier waarop het nu steeds moet, maar goed. Het kan natuurlijk allemaal nog veel erger en vervelender.

Timon, het bedje voor jullie eskimo moet natuurlijk optimaal zijn!!! eerder mag ie niet terug komen. ;)

Ik kreeg ook een sms van Timon, wat naar toch. Weet zo goed hoe ze zich moeten voelen.

Miepie dank je, hihi de mooiste die daar straks rond loopt :D8)

Timon, ik ga voor grondstewardess spelen bij de klm als bijbaantje.

Maar voorlopig heb ik nog geen uniform hoor, die wordt eerst nog helemaal perfect op maat gemaakt, duurt een paar weken. Maar als het zover is dan plaats ik wel even een foto in mijn album.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hihihi, ik heb jou geen sms gestuurd. Ik denk dat je Heppie bedoeld.:D

Leuk om dat als bijbaantje te gaan doen. Voor hoeveel uur is de bedoeling?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, oeps haha ja ik bedoel Heppie, ben een beetje moe :)

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Heppie, veel sterkte en het komt helemaal goed met David, Mini loopt inmiddels ook vrolijk en gezond rond!
    Maar inderdaad, wat een zorgen voor je meteen.....

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Sterkte Heppie......zeg maar tegen David dat wij allemaal op m zitten te wachten dus hoppa snel weer beter zijn!!

Sinds gisteren weten mijn schoonouders het ook dat ik zwanger ben!

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Leuk Miki, hoe reageerden ze?

18. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja heel leuk! EECCCHHHTTTTTT????? hihi

we mogen een kinderwagen van ze gaan uitzoeken

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ah dat is tof en mooi meegenomen want een wagen is wel een van de duurste aankopen! :)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lief va je schoonouders mikaja!!

Deel Deze Pagina