30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja was er ook blij mee hihi
    ze begon zelf al: je wil toch zeker wel zo'n combiwagen he??

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk Miki en fijn zo'n blije reactie. Lief dat je zo'n cadeau mag uitzoeken, weet je al een beetje wat je wilt?
    En jouw ouders weten die het al? Wanneer mag je ook alweer naar de vk toe?

3. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja mijn ouders wisten het al, ook omdat ik daar wat vaker eet enzo
    heb nog niet echt een idee welke kinderwagen ik wil, maar wel een neutrale kleur bijvoorbeeld, en inderdaad zo'n 3 in 1 laat maar zeggen.

ben afgelopen donderdag bij de vk geweest, intake gesprek, helaas kon ze het hartje nog niet te pakken krijgen
    Nu donderdagavond hebben we de termijnecho!

4. HEPPIE! Beterschap voor David, ik weet wat je voelt. Rick ging na 4 dgn ook naar het ziekenhuis dat was een vette domper voor mij!

MIKI! Wat lief van je schoonouders, wij hebben hem ook van mijn schoonouders. Scheelt een flinke duit uit het zakje ;)

MAMA'S! Ik heb hier een heel dreinerig kindje :x zodra ik maar nee durf te zeggen is het brullen. De hele dag is hij jengelig en huilerig om moedeloos van te worden. Wil vooral niet wat ik wil zeg maar ;) Herkennen jullie dit?

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    succes Sophia hihi

hebben jullie nog een tip voor een kinderwagen?

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, helaas zijn dat van die wel bekende fases waar ze even doorheen moeten maar ook de papa's en de mama's. Ze krijgen nu echt een eigen willetje he.

Miki, oh nog geen echo gehad dus. Spannend zeg.

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nee Mieke, kan ook niet wachten tot het weer Donderdag is haha

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof. Nee, nu niet veel last van. Tuurlijk wil hij wel eens iets wat ik niet wil, maar dan loop ik door/weg en komt ie achter me aan. Hij weet heeeel goed wat nee is en luistert eigenlijk erg goed. Maar hij heeft nu al weken dat ie dicht in de buurt wil zijn. Als ik weg loop naar de keuken ofzo is het hellup waar gaat ze heen. Maar ben net anderhalf uur op de kinderboerderij geweest en dan loopt hij toch iets vader bij me vandaan. Maar kijkt wel steeds waar ik ben.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    MiKiJa, wat een leuke reactie en mooi cadeau van je schoonouders.
    Laat het maar snel donderdag zijn!

Vanmiddag zijn we naar de show Totem geweest van Cirque du Soleil. Zo gaaf!!! :D Echt super om deze nieuwe show te hebben gezien.
    Nog meer leuke dingen in het vooruitzicht: zaterdag naar de musical Petticoat en zondag een babyfeest. In januari gaan we naar een andere show van Cirque du Soleil in Brussel. Lekker een weekendje weg.

Vrijdag gaat mijn moeder geopereerd worden!!!! Eindelijk is het zover...

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, wat een leuke uitjes in het vooruitzicht! En Cirque du Soleil is altijd prachtig he. Sterkte vast met je moeder!

11. mb02

mb02 Bekend lid

Ben ik ook weer! Erg druk weekend gehad door de verbouwing. Gister het hele huis van onder tot boven moeten soppen door al het stof, wat een werk:$. Vandaag komt de man van het novilon, dus als er niets tegen zit, dan kunnen we vanaf morgen weer enigzins normaal leven.

Timon, verdorie zeg, het zit jullie echt niet mee:(. Maar wat je zegt, liever doorprikken en dat je bms ruim voldoende is, zodat de TP de beste kans heeft om te slagen. Hoop echt dat al jullie geduld en doorzettingsvermogen beloond gaat worden!
    Leuk, circue du soleil, ben er nog nooit geweest, staat wel op mijn "to do" lijstje;).
    Waar wordt je moeder aan geopereerd? Sterkte ermee!

Wanna, van harte meid!:) Superleuk dat je nu met je zusje kunt zwangeren. Maar eerst de spannende weken door. Wel fijn dat het al anders is als bij de vmk, is een goede start.

Mieke, succes met de trainingen *thums up*

Soof, vreselijk he, die verplichte sex;). En vooral als je je ook nog beroerd voelt. Vindt het knap dat je hebt doorgezet, ik had allang gedacht "geen gedoe aan mijn lijf".

Miki, leuk he, die verbaasde en blije gezichten:). En super dat je een kinderwagen mag uitzoeken, is inderdaad een van de dure aankopen. Tip: koop een wagen met een grote bak, dan heb je er lange tijd plezier van. Quiny heeft bijv. een vrij kleine bak, daar zijn ze zo uit gegroeid.
    Spannend donderdag, dan zie je waarschijnlijk je mini-beebje rondzwemmen.

Pooh, sterkte met je kleine dondersteen.

12. mb02

mb02 Bekend lid

Heppie, ik hoop dat je kleine mannetje snel opknapt en hij mee naar huis mag. Dikke knuffel voor jullie 3-en!

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    thnx MB.....heb gisteren al wat zitten neuzen op internet, maar denk dat je zoiets toch gewoon in het echt moet zien

14. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

Jeetje wanna je test bezorgd mij kippevel! Wat goed zeg, ziet er zeker goed uit. Ik ga je ook voorzichtig feliciteren!!! Dit moet gewoon goed gaan, het is je zo gegund!!

15. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Zo, daar ben ik ook weer na een super druk weekend.

Er is al weer veel geschreven en ik lees minder leuke berichten, Heppie, ik hoop dat David gauw weer opknapt en lekker mee naar huis mag!

Maar ik lees ook hele leuke berichten! Wanna, wat fantastich meid!!! Ziet er goed uit die dikke streep! En lees ik goed dat de test van voor NOD was? Dan is ie helemaal super! Alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor!

Timon, zet em op he! Ik hoop dat je slijmvlies gauw dikker wordt en dat je een super terugplaatsing hebt! Waaraan wordt jouw moeder geopereerd dan?

Oh, Soof, zit die van jou nu in zo'n bui, Pff, bij ons duurde het wel even, ik heb het idee dat het nu wat aan het overgaan is maar soms...;). Poeh, wat een nare situatie schets je daar zeg! Dat klinkt niet goed, zo is het ook niet leuk meer! Nou, we duimen voor een mooi bevrucht ei!

Miki, donderdag de echo, spannend!

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Timon: Sterkte meid!! Is even een domper maar het is maar goed dat ze door gaan en niet zomaar je eskimo terug plaatsen terwijl de kan dan klein is dat het blijft plakken. Ze gaan er echt voor dat is echt fijn!! Ik duim voor je!!! En sterkte voor je mams!!

Mieke: Leuk zeg dus nu beginnen de trainingen, spannend!! Heel veel succes en plezier.

Soof: Erg he dat het zo'n moetje word op een gegeven moment, maar voor jullie natuurlijk helemaal want jullie weten precies wanneer je ei is. Dat je het toch nog hebt geprobeerd met buikpijn zeg, dat moet idd erg veel pijn gedaan hebben. Ik hoop dat al deze moeite beloond wordt met een klein beebje!!! En sterkte met je kleine man, zo te lezen heeft ie er even niet zo'n zin in.

Heppie: Heel veel sterkte met kleine david, jeetje zo'n klein hummeltje al in het ziekenhuis. Ik hoop dat ie weer snel naar huis mag, dikke knuffel!!!

Mikija: Wat lief dat jullie de kinderwagen van je schoonouders krijgt!! Wij hebben de maxi cosi mura besteld Ik ben er helemaal weg van. Heeft een hele ruime bak, je kan het zitje 2 kanten op zetten dus het kindje kan ook naar e kijken of voor uit. Dat was voor mij erg belangrijk. En hij heeft hele grote wielen zodat we lekker vaak in het bos kunnen wandelen. Rijd heerlijk (heb flink wat rondjes gelopen in de winkel) en heeft goede vering. (zo ik mag nu wel wat korting geloof ik voor mijn verkoop praatje:p) Leuk trouwens he aan iedereen vertellen.

All: Sorry dat ik even niks van mij heb laten horen, ik heb helaas een flinke kou opgelopen. Het gaat nog niet veel beter maar goed het is niet anders. Mijn grootste hobby op dit moment is slapen.
    Verder gaat het goed, misselijkheid is al stuk minder. Ik moet nu de hele dag eten om het onder controle te houden, dus eet hele dag door ipv 3 grote maaltijden. Ik zit nu op mijn oude gewicht dus ben benieuwd hoeveel ik aan zal komen. Hoe het met beebje gaat hoor ik vanmiddag, moet om 16.20 bij vk zijn. Ik vind het wel weer spannend, alweer tijdje geleden dat ik het hartje heb gehoord dus ben wel weer toe aan een tastbaar iets. Werden jullie daar ook zo onzeker door of ligt dat aan mij? Als ik nou al iets zou voelen dan zou ik het niet hebben denk ik, maar mijn placenta ligt voor dus voel je het later en minder, heb wel al een keer iets gevoeld maar dat is alweer een tijdje geleden. En verder voel ik van alles in mijn buik, maar ja wat zijn nou darmen en wat is je kind. geen idee:p

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @Brigit....dat is inderdaad ook iets waar ik rekening mee moet houden, het moet makkelijk te besturen zijn ivm het uitlaten van de hond

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Miki, wij hebben een Bugaboo, ook een prima wagen! En rubberen banden, dus geen gevaar op lekke banden plakken, haha!

Hee Brigit, hoi! Ook alweer bijna 20 weken joh, wow! Gelukkig is je misselijkheid minder geworden, maar ik begrijp dat je er nog wel last van hebt als je niet steeds eet?
    Ik voel de kleine trouwens ondanks placenta aan de voorkant enorm goed, maar ze is dan ook een giga druktemakert, haha! Afgelopen weekend heeft mijn man haar zelfs kunnen voelen, zo hard schopt ze. Maar ik weet natuurlijk ook al wat ik moet voelen, zeg maar. Waarschijnlijk heb je gewoon een rustig kindje en geloof me, als het strakjes uit de buik is, is dat wel een aanrader hoor! :)
    Ik moet vanmiddag ook weer naar de verlos trouwens. Vorige zwangerschap was ik daar steeds wel mee bezig, net als jij. Maar nu: ik kwam er gisteravond pas achter dat ik vandaag moet, haha! En ook helemaal toevallig, ik kijk niet altijd even goed in mijn agenda, zeg maar.

Met Mini gaat het ook top, die kruipt eigenlijk al bijna helemaal niet meer, loopt alles. Haar eerste echte woordje is "nee". Hoezo kind van haar moeder? :D Lekker ding.... O, en ze zegt ook "haaaaiiiii" als ze gedag zegt, en ze zegt nu ook "da-da" als ze zwaait. Niet slecht he? *trots*

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Miepie: Wanneer ben jij uitgerekend? Ik als het goed is 5 maart maar dat weten ze nog niet zeker, wij hadden termijn echo pas met 14 weken dus toen konden ze het al niet meer zo goed inschatten. Ze gaan morgen weer meten en dan de vorige uitslagen bij elkaar leggen en dan weten ze ongeveer wat de uitgerekende datum zal zijn. Nou ja ik hou lekker 5 maart aan:p
    Ik denk dat het scheelt dat wij allebei erg rustig zijn, dus ons kindje is dan hopelijk ook wat rustiger. Nou ja gaat niet altijd op, maar het zou mee kunnen spelen :D Ik voel wel van alles in mijn buik, het zou goed het kindje kunnen zijn maar ja is idd moeilijk te herkennen. Ik ken het gevoel nog niet. Heb je al lang dat je het kindje zo hard voelt schoppen of net pas? Dat je man het al kan voelen zeg, wow dat wil ik ook.:) Daar verheug ik mij echt op.

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Brigit, ik ben 11 feb uitgerekend.
    Die datum is trouwens wel van belang hoor... Natuurlijk wil ik je niet ongerust maken, maar vooral als je overtijd mocht gaan lopen, is het belangrijk om niet te lang door te lopen. Dus let daar tzt goed op is mijn advies. Kijk, ik heb natuurlijk een klein verleden met Mini (te laat, te licht, te weinig vruchtwater) maar het belang van de uitgerekende datum werd nu ook echt benadrukt door de verlos. Hee, wilden jullie nou ook weten wat het voor merk heeft? ;)
    Mijn buik-baby lag trouwens nu nog prima op schema, ze heeft alleen net als Mini lange benen, hihi. En was dus heel druk, ik voel haar ook al vanaf een weekje of 18 denk ik. Nog niet zo heel lang ook dus hoor!
    Ik hoop voor je dat je de kleine gauw gaat voelen want dat is, buiten het eindresultaat :D, het leukste van zwanger zijn, vind ik. Zeker als je man het ook kan voelen. Die van mij vond het ook de tweede keer weer heel bijzonder....

Deel Deze Pagina