Mbo ik zou eerst banaan proberen. Ging bij Jolie erg goed. Ik heb het gewoon geprakt, niet te fijn het glibbert toch wel Soof wat goed van Rick, pietendiploma. Heppie heel herkenbaar hoor! Je moet gewoon best wel wennen aan bijna de hele dag voor je kindje zorgen. Heb je een kolf in huis? Dan zou je man evt een voeding over kunnen nemen, dat deed mijn man op zaterdagavond en dat hielp mij enorm. Wanna wat balen zeg, komt er geen vervanging voor jou, die dan ook diensten kan draaien? Wat een ellende op de weg zeg, wel een lieve leidster. Mieke en andere mama's die verdrietig zijn een dikke knuffel. Ik snap je dubio. Wij zijn ook erg blij met Jolie. En ja ik zou ook nog wel een tweede willen, ook al denk ik dat 1+1= minimaal 3 Maar hier ook een man die 1 heel erg leuk vindt en geen 2e wil. Het is zo leuk om te zien hoe zo'n kleintje zich ontwikkeld -smelt- Timon fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben over het verloop, ik hoop op een fantastisch nieuw jaar voor jullie. Met Jolie gaat het prima! We hoeven pas over 2 maanden terug te komen Haar beentje zit goed in de kom nu moet het bot eroverheen groeien. Ze blijft wel in de Pavlik bandage. We zijn ook op het CB geweest. Ze is 67cm en weegt 6620g en is dus prima aangekomen. Ze is ook een vrolijk en gezellig meisje. Maar zit nu wel inde verlatingsangst fase.... Dus als we uit het zicht zijn gaat ze vaak wel brullen Zo ga nog even opruimen en dan weer lekker naar bedje. Welterusten alvast
Ik ben even afwezig geweest, ja. Even wat afstand genomen. Nu ben ik nog erg laat online, maar ach... morgen lekker vrij. MvT, ik hoop voor jullie dat het gezin groot mag worden. Wat fijn dat Smurf al wat had gegeten op het kdv. Lief van de leiding. Er stond maandag echt gigantische file. Hoe is het met je rooster afgelopen. Ze hebben je erg goed bedeeld. Zeker niet over nagedacht. Daffie, lekker naar Valkenburg. Geniet er maar van. Het zal wel druk zijn op de kerstmarkt. Wanna, heeft je collega een vast schema op jouw vrije dag waarop jou bellen ook staat? Al iets van het echobureau gehoord? MB, waarop heb je gesolliciteerd? Hoe ging het telefonisch gesprek? Simi, wat doet Jolie het goed! Fijn dat haar beentje nu goed zit. Jullie zijn lieverds. Ik vind het niet erg om december alleen aan de pil te zijn. Het nieuwe jaar betekend echt nieuwe kansen en dat gaat echt lukken. Zondag werd ik even depri van een baby die bij mijn man in de armen kwam te liggen. Pffff, dat hoort ons kind te zijn! Later die middag heb ik het mannetje nog wel in mijn armen gehad. De emotie was eruit. Slaap lekker!
hoi meiden. Hier weer eens ongi na een dag op 66 geloof ik. Ga het zo effe na tellen.. Verder is het hier druk. Vandaag horen we of mn vent de nieuwe baan krijgt!. Verder zijn we alle drie weer eens verkouden, bah! Niet heel erg gelukkig!
Fruithap: ik gooi ook vers fruit in de staafmixer, waar ik vervolgens bijna alles zelf van op kan eten. Heb potjes geprobeerd om te kijken of die gladde smurrie beter ging, dat was op zich wel het geval. Maar ja, ze eet maar een paar hapjes, en ik vind het zonde om bijna het hele potje weg te gooien. Nou ja, moet me er maar niet te druk over maken, gaat nu nog puur om de smaak en het wennen aan het lepeltje. Heppie, de richtlijn is idd 6 maanden bij BV/kindjes. Maar ik zie om mij heen dat de meeste moeders naar het kind kijken. Het kindje van een kennis is zeer geinteresserd in eten, keek het bij de ouders uit hun mond, dus die is ondanks de BV met 4 maanden al begonnen. Dus jij gaat de rapley proberen? Ik twijfel zelf of ik daar aan ga beginnen. Ik ken ook niemand die dat doet, dus ik kan de kunst ook niet afkijken. Heb jij wel mensen in je omgeving die rapleyen? Dat is balen zeg, dat david zijn lange slaap overdag doet. Het is slopend als je er ´s nachts 2x uit moet, ik heb dat zelf gelukkig maar 4 weken gehad. Ik had toen het gevoel elke dag een jetlag te hebben, dus ik snap een beetje hoe je je voelt. En die lange voedingen, dat herken ik ook. Yfke deed 3 kwartier over de fles en vervolgens duurde het heel lang voordat er een boertje kwam. Met 4 maanden kon ze ineens sneller drinken, en nu ben ik in 1 kwartier klaar, dat is echt fijn. Simi, fijn dat het goed gaat met jolie. Wel gek, ik denk dat yfke nu zwaarder en langer is dan jolie, en ze schelen 1 maand. Jij dus ook een man die 1 kind prima vindt. Ik vind het zelf best lastig dat mijn vriend daar nu al zo stellig in is. Ik vind ik dat hij het vooral vanuit zijn eigen perspectief bekijkt, en niet aan Yfke denkt. En dat levert nu al discussies op. Pooh, zo, dat is weer een lange cyclus, balen:x. Ik hoop dat je vriend goed nieuws krijgt, spannend. Sollicitatie: Ik kreeg die vrouw gister niet pakken, echt vervelend. Kreeg elke keer de telefoniste die zei "bel dan en dan terug". En dan deed ik dat braaf, zat ze weer in gesprek. Na de 3e keer heb ik gevraagd of die vrouw mij niet kon bellen, maar ik wacht nu dus nog op dat telefoontje. Zo zelf maar weer eens bellen. Het is een erg leuke baan, op een medisch kinderdagverblijf. Daar komen kinderen van 0 tot 6 jaar met allerlei problemen, zowel medisch als in hun gedrag. Echt wat voor mij, daar kan ik mijn pedagogisch kennis helemaal in kwijt. Nu maar hopen dat het iets gaat worden.
GOEDEMORGEN! Wat is het mooi wit he!!! Ik heb er wel even over gedaan om op mijn werk te komen, maar hetwas wel mooi onderweg!
zucht, heb soms niet de energie om alles goed te lezen en te reageren. Sorry dat ik zo afwezig ben.... en ego berichtjes stuur. Heb net met Jens in de sneeuw gelopen. Eerst vond ie het niets, daarna iets leuker. Vanmiddag neemt mn moeder een slee voor hem mee.
MB: spannend die sollicitatie. Baan klinkt echt geknipt voor jou! Fruithapjes: gepureerd ging voor geen meter, wel de potjes. Later toch geleidelijk met vast fruit begonnen en dat gaat fantastisch, hij is een echte fruitfanaat! Lang zal ik leven lang zal ik leven in de glooooriiiaaaa Ben jarig vandaag! (en moet helaas werken )
Hey meiden, ben ik ook weer effies... Zijn vanmorgen even wat boodschappen wezen doen en was toch wel glibberen en glijen met de auto. Stephan krijgt gelukkig volgende week zijn winterbanden (had ie 5 weken geleden al een afspraak voor gemaakt en was dus deze wachttijd!! ) Hij is nu ook weer werken en dus gezellig de A2 op met dit weer We hebben trouwens Myrthe vorige week weer even zelf opgemeten en het meisje is gewoon al 90 cm Ik hoor ook steeds van alle mensen dat ze denken dat ze al ruim 2 jaar is, terwijl ze dat pas eind januari wordt. Ze is ook echt groot in vergelijking met andere kindjes van haar leeftijd. Ze is ook nog eens niet fijntjes gebouwd, dus het is echt een tante die er staat....Vindt het soms best lastig dat ze het allemaal denken, omdat ze in haar doen en laten nog helemaal niet zo oud is....ze kijkt wel bijdehand uit haar ogen en geeft altijd precies de goede antwoorden om de lachers op haar hand te krijgen, maar toch.....zou het leuker vinden als ze op leeftijd werd geschat...het gaat al zo hard Wanna; gefeliciteerd meid met je 36 jaar (moet je eigenlijk wel naar de 35+) Vanavond moet ik nog naar mijn broer toe, die jarig is. Hoop dus dat het niet al te sneeuwerig wordt.... Wij gaan met de kerst werken hahaha. Nee hoor, ik moet overdag werken en 1ste kerstavond zijn we bij mijn ouders en 2e kerstavond bij mijn broer en zijn vriendin. Oud en nieuw zijn we zeer wrs thuis omdat Stephan 1 januari moet werken om 6 uur Misschien dat we nog mensen uitnodigen, maar anders vermaken we ons ook wel samen (Myrthe slaapt toch!) Verder gisteren met Stephan gesproken en zijn we eruit dat we nog 1 poging gaan doen voor een 2e kindje. Ik ga eerst afvallen en dan zullen we volgend jaar nog een poging zelf gaan betalen. Stephan staat er helemaal achter en we hebben afgesproken het bij die ene poging te houden, ook als het niet lukt. Er vloeiden even wat tranen bij me, maar ben opgelucht dat hij toch nog een poging wil wagen. We willen allebei alles eraan gedaan hebben en niet dat we later zeggen...hadden we maar.... Ga weer even een warme kop thee halen, vindt die kou helemaal niets
Ik doe helaas ook even ego, ben enorm moe. Gister en vandaag om 4.45 opgestaan. Vanmorgen door die barre sneeuw naar schiphol, maar is goed gegaan. Ben blij dat ik wat dat betreft vroeg op de weg zat en niet in de ochtend spits. Wanna, HIEP HIEP HOERA!!! gefeliciteerd met je verjaardag. Daffie, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en de beslissing hebben genomen om nog 1 poging te wagen. Hopelijk in die poging veel mooie emmy's!!! Stephan is denk ook groot toch? Maar kan me wel voorstellen dat het je wat verdrietig maakt zo die reacties om Myrthe. Simi, wat een goed nieuws zeg, fijn dat het zo goed gaat met de heupjes van Jolie en goed gegroeid dus!!
Mieke; Stephan is idd 2 meter. Voor een jongetje had ik het minder erg gevonden....maar de meeste meisjes zijn van die kleine poppetjes nog. Aan de andere kant krijgen we ook wel heel veel reacties over haar leuke koppie met die krullen hoor....en dan glim ik ook wel weer van trots. Het is ook meer dat ze dan lijken te verwachten dat ze meer kan, terwijl ze nog niet eens 2 is
WANNA! GEFELICITEERD!!!!!!! ben je van dezelfde dag als mijn zus maar goed jou gun ik een leuke dag SIMI! Wat een goed nieuws, blij dat te horen. Het moet toch een opluchting zijn voor jullie. DAFFIE! Wat fijn dat jullie dat samen hebben kunnen besluiten. Ik vond het zelf heel belangrijk dat we samen eenzelfde ultimatum hebben. POOH! Kop op meissie het gaat allemaal goed komen, laatjezelf niet te ver meegaan in alle nare dingen op het moment. Probeer het positieve te blijven zien en bovenaan te zetten!!! KUSJE voor jou! MIEKE! Ik heb echt resprect voor die onmogelijke tijden die jij hebt, lijkt me vreseliljk met dit weer!
Ik lees Simi in Mieke's bericht, zie ik dat ik inderdaad over Simi's en Timons posts heen heb gelezen, sorry! Simi: bij mij op het werk werkt het zo dat als iemand met verlof gaat, er geen vervanging komt, maar de rest harder moet lopen. dat maakt meteen ook dat je je schuldig voelt als je weigert diensten te doen tijdens je zwangerschap, want die komen er bij anderen weer bij. Jij ook al een man die geen tweede wil. Wist je dat al van hem voor de geboorte van Jolie? Hoe doen ze dat trouwens met meten op CB, halen ze haar dan uit de Pavlik? Timon: brrr, heftig hoor om een kleine baby in je mans armen te zien. Kan me voorstellen dat je dat even teveel wordt. Hoop dat je even een spuit-vrije kerst hebt en dan in januari er weer tegenaan! Wat die collega betreft; zou inderdaad denken dat ze weet dat ik vrij ben en daarom standaard op disndags belt. :x Nog niks van het echo bureau gehoord. Misschien zelf maar eens bellen. Daffie; heb net ook gebeld om mijn auto voor een beurt te laten gaan en vroeg voorzichtig naar winterbanden. Ze begonnen al te lachen alsof het een beetje illusie is om die dit jaar nog te krijgen. Fijn dat je een goed gesprek met Stephan hebt gehad en dat je er in ieder geval nog een keer voor gaat! Wel heftig om zo'n limiet af te spreken, maar je moet ergens een grens trekken. Het gaat inderdaad snel met die kleintjes en dan is Smurf nog wel van gemiddelde lengte. Hij is van eind maart 2009 en ik schat hem op 85 cm. Mieke: pfff, als ik lees dat jij elke keer om 6:00 moet beginnen wordt ik al moe! Tot hoe laat werk je dan ook alweer? Soof: thanks voor je felicitaties! Zal ik jou dan maar niet feliciteren met je zus ? Pooh: dikke knuffel!
Wanna, van harte met je verjaardag! Ben benieuwd wat het echobureau gaat doen met je afspraak. Mieke, wat een onmenselijke tijden heb jij. Daffie, wat fijn dat jullie eruit zijn en nog 1 poging zullen wagen. Wat hebben jullie een grote kleine meid. Ik heb met kerst alleen de pil te verwerken en in januari komen de spuiten weer in beeld. Merk dat mijn onderbuik begint te rommelen. Mijn ongi is op komst.
Wanna: gefeliciteerd met je verjaardag!! Hele fijne dag. Verder weet ik even niet meer wat er allemaal geschreven is, sorry heb echt geen puf om actief mee te doen. Ik ga even een stapje terug nemen met werken, ik hoop dat het daarna beter gaat. Hopelijk tot snel!!!
Werktijden: tja je moet beschikbaar zijn tussen 4.30-00.00 uur. Op zich vind ik het niet erg dat ik dus zo vroeg begin, dan ben ik ook vroeg klaar. Ingeval van drukte met mijn eigen werk kan ik thuis ook nog aan de slag. Vandaar de keuze voor deze bijbaan. Maar het is idd vroeg en dat voel je dan wel. Het kan voor 3-4-5-6-8 uurs diensten zijn.