Ik weet dat de uitgerekende datum heel belangrijk is. Daar wil ik het ook met de vk over hebben, want ik wil absoluut niet 2 weken over tijd lopen. Ik ben erg benieuwd hoe zij daar tegenover staat. Maar met de termijnecho zal het om 1 of 2 dagen gaan dus dat is niet zo erg. Volgens mij ben ik de enige hier in het groepje maar nee wij willen het geslacht niet weten Dus dat word nog heeeel lang wachten voor we het weten. Allebei is welkom dus het maakt ons echt niet uit, als het maar gezond is. We worden helemaal gek door de omgeving, die snappen niet dat we het niet willen weten. Want het is zoveel makkelijker enz enz. Nou ja wij willen een witte/geel en beige kamer. Nou is voor jongen of meisje prima toch ik wil echt geen blauwe of roze kamer dus dat is het probleem niet. Ook babykleren, nu moet iedereen zooooo lang de kleren bewaren voor het geval ons kind het aan kan. Ehh tja dat is voor mij geen reden om dan maar te denken van okay laten we dan maar wel vragen wat het geslacht is. hihi we laten het lekker een verrassing tot het einde....
Iedereen bedankt voor jullie felicitaties! (ik zou er bijna zelf in gaan geloven ) Soof: dat klonk niet echt als een romantische vrijpartij! Hoop dat de zwemmers inderdaad gewoon een lange adem hebben! Heb geloof ik wel vaker verteld dat de zwangerschap voor Smurf en die van smurf zelf van drie dagen oude zaadjes waren, dus toi toi toi! Smurf heeft hier regelmatig van die dagen dat hij het niet kan hebben als we NEE zeggen. En op het KDV zeggen we ook regelmatig dat hij "nogal een eigen willetje heeft" en behoorlijk kan drammen als hij iets niet mag. Hier helaas meer karakter dan een fase waar hij door moet. Timon: ik zou natuurlijk ook voor optimale conditie van bms kiezen voor tp. Succes donderdag met de echo! had ook niet helemaal meegekregen waaraan je moeder geopereerd wordt. Sterkte in ieder geval! Cirque du soleil, klinkt leuk1 ken het eigenlijk alleen van TV, maar lijkt me super om eens live te zien. Heppie; wat vervelend dat David het nu moeilijk heeft! knapt hij al wat op? Miki; inderdaad fijn dat je een kinderwagen mag uitzoeken., Hebben wij ook van mijn moeder gekregen en is inderdaad een behoorlijk bedrag. Zeker als je zo'n combi wagen neemt. Binnekort maar eens lekker rond gaan kijken! Wij hebben de maxi Cosi Mura 4, omdat we er ook mee in het bos en zoo wilden kunnen wandelen. Vond hem erg prettig, maar hij is wel wat robuust en zwaar, daardoor heb je eigenlijk wel twee handen nodig om makkelijk te sturen. Succes met de termijnecho donderdag! MB: wat een fijn vooruitzicht dat je huis straks weer op orde is. Zeker met zo'n kleintje is het niet fijn om te bivakeren in je eigen huis. maar als het mooi geworden is, is het allemaal de moeite waard! MamavanThom: wat heb je allemaal gedaan dat je zo'n druk weekend had? dank voor je feliciatie! Birgit: ben benieuwd hoe het bij de VK was. Blijft toch spannend tot je dagelijks bewegingen gaat voelen en op die manier wat bevestiging krijgt. was 6 september je laatste controle? Fijn dat de misselijkheid in ieder geval wat beter is.
Hier goed weekend gehad. Afgelopen zaterdag met club vrienden een schilderworkshop gedaan, was erg leuk. (Verborgen talenten ontdekt, hahaha) En belangrijkste; geen ongi! Maar het blijft nog erg spannend. Heel dubbel, ik wil niet vooruit denken, maar moet deze week wel al mijn vakantievoorkeuren voor de eerste helft van 2011 doorgeven op mijn werk. En dan denk je automatisch: vakantie aanvragen in mei heeft geen zin, want als dit goed gaat, heb ik toch verlof... Aaaargh, wat blijft het nog spannend!
Mag ik hier even gillen,AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Man van de novilon is na 2 uur weer vertrokken, de vloer bleek alsnog niet goed geegaliseerd te zijn:x. De man had een deel van het novilon al gelegd, en je zag meteen alle oneffenheden er doorheen komen. Dus het kon er meteen weer uit, waardeloos. En het ergste is dat de vloer gelijmd is, dus nu zit ik met een plakkerige vloer waar je niet overheen kan lopen. Gelukkig had hij het stukje bij de voordeur nog niet gedaan, dus ik kan wel buiten komen. Mijn vriend heeft meteen dat bedrijf gebeld wat de vloer gedaan heeft, en hij was behoorlijk pissig. Morgen komen ze terug om de vloer nogmaals te egaliseren, uiteraard betalen wij daar niets voor. Dus moet ik morgen weer mijn huis uit, baal er flink van. Waren we er maar nooit aan begonnen *ZUCHT*
Hoi.....! Pfoeh zeg wat ben ik moe na vandaag, ik ben dat dus niet meer gewend zeg, zo'n dagje van huis, theorie wat op je af komt en rond struinen in de vertrekhal (speurtocht). Maar het was een enerverende dag met leuke andere collega's. Morgen weer zo'n dag, haha. Ik zit dus nu even op de bank bij te komen en gelukkig heb ik geen ander werk liggen, dus kan ik even luieren voordat ik Boaz straks weer ophaal. Ik doe even heel kort wat reacties hoor als jullie het me niet kwalijk nemen. Wanna, heb je nog getest na die van het weekend? En hoe is je gevoel nu? Miepie, uitgerekend op de 11e, dat is een top datum hoor!!! Boaz is op de 11e (uitgerekende datum) geboren, dus dat wordt een super kindje hahaha MB, oh wat balen zeg bah bah bah! vervelend dat het niet gewoon nu in 1x goed was zeg. Je bent dan weer zo afhankelijk van derden.
effe snel, shiiiiiit mb02, daar word je toch GEK van!! hier, pijn in mn hele lijf en gewoon niet lekker. Jens is verkouden maar hobbelt gewoon door. Net effe in de speeltuin geweest (naast ons huis). Maar heb gewoon geen puf.
MB: Nee hè! Wat een pech! Helemaal gelijk dat je geen cent extra zou betalen als zij de vloer gewoon niet goed geëgaliseerd hebben! Wat een gedoe zeg! Mieke: moest van mezelf wachten met testen, minimaal tot morgen, zodat je hopelijk kunt zien dat hij ietsje donkerder wordt (al was 'ie natuurlijk al best duidelijk) Maar ik vind het allemaal reuze eng. Uurtje geleden wat nare krampjes. al wel naar de wc geweest om te checken, gelukkig geen bloed, maar ik heb moeite er vertrouwen in te hebben.
Oeh, Wanna, ik hoop het toch zo voor je. ik kan me helemaal voorstellen dat het erg moeilijk is er vertrouwen in te hebben. Je zal zien als je morgen een nog duidelijkere test in jouw handen hebt dat het gevoel al iets meer zal komen! MB, jemig wat een prutsers zeg! Alsof je nog niet genoeg sores met ze hebt gehad! Wanneer komt de man met het novilon nu weer dan? Mieke, klinkt leuk zeg! Rondstruinen op schiphol. Misschien dat je af en toe kan vergeten dat je daar voor jouw werk bent en net kan doen alsof je op vakantie gaat . Zit hier een beetje in een dipje, Afgelopen week alweer 2 meiden in mijn omgeving die in verwachting zijn, 'goh, binnen 1 maand' en 'was zo weer zwanger'. Ik vind het echt steeds moeilijker om blij te zijn... (geld niet voor jou hoor Wanna, ik weet jouw verhaal en ben echt alleen maar blij voor je!) ik ben natuurlijk wel blij voor ze, je gunt het niemand dat het steeds zo lang duurt, maar er komt dan zo'n verdrietig gevoel omhoog dat ik steeds minder makkeijk weg kan drukken... Vanochtend leek het er op dat het rommelen in mijn buik al weer begint dus ik denk dat ik over 2 dagen weer ongi ben . Pff, ik ben echt een rasoptimist maar heb er vandaag even moeite mee...
MvT: Dikke knuffel ook van mij! Hoop zo dat je het mis hebt wat naderende ongi betreft! is inderdaad moeilijk te horen, al die meiden die in een wip zwanger zijn.
oh mvt, ik hoop zo dat je ongelijk hebt. Je hebt zo'n mooie cyclus elke keer. Kansen genoeg zou je denken. Ik hoop dat het toch raak is!
Miki: yeeee gelukkig maar!! Hihi tegenwoordig wil bijna iedereen weten wat het wordt. Wanna: Ik heb weer een heel mooi hartje gehoord, duurde wel even ze ging eerst voelen hoe de baarmoeder lag ed en ze had hele koude handen, voelde het daarna nog een kwartier lang. Ik denk dat ie toen ook weg gedoken is van brrrr dat is koud (hihi lijkt nu al op zijn moeder, ik haat de kou) hmm ik zeg heel de tijd hij en zijn maar weet helemaal niet wat het geslacht is na een tijdje wachten konden we het hartje horen. hihi en daarna schopte ie elke keer tegen dat ding aan, kon je duidelijk horen. Mijn laatste controle bij vk was 13 september dus valt mee, maar ja de 1e maanden had ik elke keer of echo of vk daar zat elke keer ongeveer 2 weken tussen, dus deze keer was het ietsje langer, 4 weken. MB: Wat erg zeg!!! Zit je je te verheugen op een mooie vloer gaat het op deze manier, kunnen ze dan helemaal geen goed werk meer afleveren!! Ik hoor het de laatste tijd zooo vaak om mij heen dat het steeds fout gaat. Echt niet normaal meer. Sterkte!!! Ik hoop dat het bedrijf snel komt en dan goed werk leveren!! MvT: Dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je lichaam je nu even in de maling neemt en dat je niet ongi word!!! Iemand nog iets van Heppie gehoord? Ik ben benieuwd hoe het met David is.... All: Ik ben weer helemaal blij, elke keer weer spannend en dan heeeerlijk om dat hartje te horen. Morgen de echo, ook weer spannend. Ik hoop maar dat alles goed is. Wordt dus vervolgd...........
Brigit: wat fijn dat de controle goed ging! Lees ik goed dat je morgen je twintig weken echo hebt? Succes! Net terug van ouderavond op KDV. Thema met EHBO voor kinderen. Niet veel nieuws gehoord, maar was wel leuk. Weltrusten allemaal!
He, EHBO is ook zo'n rode doorclick link! (neem niet aan dat dat nou een woord is dat hier vaak getypt wordt!)
Goeiemorgen!! Ik heb idd vanaag de 20-weken echo. Vind het wel even spannend. Vorige keer heeft ze ook wel al beetje gekeken, voetjes zagen er goed uit, 10 vingertjes en 10 teentjes, maagje was gevuld, hartje had alle kamers, 2 hersenhelften. Maar toch vandaag gaat het toch ergens om en dat maakt het spannend. Niet dat ik nu heel zenuwachtig ben of zo, maar het spookt toch een beetje door je hoofd: als alles maar goed is. O ja bij de vorige echo was mijn kindje bijna de hele tijd aan het duimen, lief he. Ik ben erg benieuwd of je er vandaag ook weer een dvd van mee mag nemen. Ik heb al zo vaak naar de vorige echo gekeken, is echt super mooi
succes vandaag Brigit! Hier een nacht vol snottebellen en een vent die zn glas water kapot laat vallen om 3.30...pfff. Voel me..... snot, spierpijn en kortademig. Met andere woorden, we gaan zo gewoon werken en we zien het wel.
Hey meiden, heb even niet veel tijd om op iedereen te reageren, maar knuf voor MvT, MB, je zou ze toch...., Pooh werk ze, Mieke zet 'm op op Schiphol (en 11 feb is zéker een prachtige datum) en Wanna, ik ben benieuwd maar IK heb er vertrouwen in dat we toch samen gaan zwangeren! Brigit, fijn dat je weer even gerustgesteld bent en de kleine hebt kunnen horen! En succes vandaag bij de 20-weken echo, goed dat je je realiseert dat het niet alléén maar voor de lol is, maar alles is vast goed als de vorige echo OK was! Dus ook wel veel plezier! All, mijn bezoekje bij de verlos gisteren was ook prima. Toen ze dat ding op mijn buik deed om te luisteren, schopte de kleine er keihard tegenaan . Zelfs de verlos voelde dat ding omhoog komen, hahaha! Karate-kid... Maar alles was in orde. Ik heb het rapport van het echobureau van de 20-weken echo afgegeven en ook de verlos was niet onder de indruk van het iets verwijde nierbekken, zei dat het zooo vaak voorkwam en later weer verdween. Wel merk ik dat ik een stempel heb van bezorgde moeder wat betreft het geboortegewicht. Ik had het er gewoon over met haar (want ze zag op het rapport dat deze kleine verder prima 'op schema' ligt, maar dat was bij Mini met 20 weken ook) en dan krijg je zo'n blik en toon van stem alsof je je giga zorgen maakt ofzo, zo'n medelijden-achtige blik. Lief bedoeld hoor, maar ik bén helemaal niet bezorgd over het geboortegewicht, zucht... Overigens wel begrepen nu dat Mini als dysmatuur wordt gezien, al had ze behalve het "lage" geboortegewicht niet de andere kenmerken (groot hoofd bijvoorbeeld, ze was en is prima in verhouding). Zucht, statistieken, echt hoor! O trouwens, Mini duimde niet in de buik (althans, niet op de echo's) en die duimt nu ook niet, ze heeft zelfs geen speen meer nodig, dat is eigenlijk heel geruisloos gegaan. Dus ik denk dat jouw kleintje ook buiten de buik straks een duimert wordt Brigit! Sjee, toch nog een heel lulverhaal en nog wel allemaal over mezelf! Hopelijk later vandaag nog wat tijd om even langs te piepen, het is druk hier ineens weer....