30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hij heeft de baan niet gekregen. We zijn heel teleurgesteld....

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer Pooh, kan me voorstellen dat jullie teleurgesteld zijn, bah.

3. jammer, wat een teleurstelling

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat jammer, Pooh. Wat voor een baan was het?

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    in de ict!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het moet niet gekker worden. Van de een hoort ie dat ie niet door is, van de ander hoort ie da ze pas na het weekend beslissen.....what the F@ck???

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pooh, even adem halen en morgen proberen te achterhalen waarom er 2 tegenstrijdige verhalen zijn.

8. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, wat vaag zeg! :$ Lastig dat je nu geen duidelijkheid kunt krijgen, doen wat Timon zegt dus, blijven ademhalen en morgen om verheldering gaan vragen.

Wanna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

MB, mijn zus heeft rapley gedaan, dus ik ga haar morgen uithoren hoe ze dat heeft gedaan. En verder schrik ik er niet voor terug om dingen zelf voor het eerst te proberen, gewoon een kwestie van goed inlezen toch?

Ik heb verder ook even geen puf, sorry meiden. we kunnen de topic-titel wel veranderen in de weinig-puf-club :D:D;)

9. mb02

mb02 Bekend lid

Heppie, wel handig, een zus bij wie je navraag kan doen. Ik ben zelf een praktijkmens, en volgens mij ben jij van de theorie? Heb al wat info gelezen over rapley, maar de praktijk wijst voor mij uit of dit wel/niet iets voor mij is. Ik denk dat ik wel wat van de methode over ga nemen, maar verder mij eigen pad volg....zo doe ik dat eigenlijk met alles;).

Mieke, wat vroeg zeg:$. Zou niets voor mij zijn, ik ben echt geen ochtendmens. Ik vind het al erg als ik om 7 uur moet beginnen:).

Pooh, vreemd verhaal, is hij dan 2x gebeld?

Brigit, zo te lezen gaat het even wat minder met je? Ik hoop dat het minder werken je goed doet.

Sollicitatie: ik moet vandaag weer bellen, aan het eind van de dag. De vrouw is erg druk, zij gaat een "kids tower"opzetten. Dat is een gebouw waarin verschillende voorzieningen voor kinderen met problemen worden gerealiseerd. Dus dat dagverblijf waar ik graag wil werken, maar ook een speciale BSO, spel- en muziektherapie, begeleiding voor ouders, psychologen enz. Echt superleuk, hoop zo dat ik daar een deel van uit kan maken, die vrouw klinkt heel inspirerend.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: wat vaag zeg! Heeft hij dus twee verschillende mensen van dat bedrijf gesproken?

MB; klinkt echt erg leuk! Op wat voor termijn zou dat klaar moeten zijn dan?

Hier gister beetje shit verjaardag. "Vroeg weg" gegaan van het werk (17:15) om Smurf nog te kunnen zien en samen feestje te vieren. Liep al het verkeer rond het ziekenhuis weer vast en was ik pas om 19:45 thuis (afstand 11 km!) Lopend zou nog sneller zijn geweest! Bij thuiskomst aangebrande gehakt cordon blue.. (mijn man had 's ochtends gezegd dat hij iets extra lekker wilde maken ivm mijn verjaardag :( ) En ik inmiddels chagrijnig van de honger en de lange auto-rit. Smurf nog wakker maar in super zeikbui, dus voor we hem op bed hadden en ik kon eten liep het tegen half 9. Nou dan hoef ik al geen warm eten meer, want dat komt me dan de hele nacht omhoog.

-Moppermodus uit-

Het is bijna weekend :D

11. MB! Ik hoop ook voor jou dat je daar mag werken, lijkt me heel mooi om dat werk te doen als daar je passie ligt! Ik duim voor je!

ALL! Ik hou het kort, heb afschuwelijke pijn in mijn rug en het straalt uit naar mijn rechter been. Zo erg heb ik het nog nietgehad. Vraag me niet hoe ik op mijn werk ben gekomen en uit die auto ben gekomen. Ik zit hier alleen maar te huilen :( zometeen komt een collega mij vervangen en ga ik weer naar huis en naar de HA. Dit gaat niet goed!

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier ben ik ook weer eens ff

heb me ff door 6 pagina's geworsteld....en ben de helft alweer kwijt hihi
    Wanna nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik zie dat hier het zonnetje lekke doorkomt....mooi zo, wegwezen met die glibberige zooi hihi

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Gatsie Soof, wat naar! heb je al iets van een pijnstiller genomen?
    wat zei de huisarts? Beterschap!!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miki, nou hier sneeuwt het alweer hoor!!! En dat blijft voorlopig ook nog even zo.

Wanna, he bah wat ontzettend jammer van je verjaardag zo. Gelukkig dus lekker weekend nu. Geniet er maar van of komt er nog visite?

Soof, he bah wat naar van je rug zeg. Beterschap. Dat wordt dus rustig aan doen en veel liggen/zitten? Alhoewel als je in beweging blijft het meestal iets minder pijnlijk is toch? Sterkte.

Pooh, wat raar zeg dat hij maandag dus weer gebeld wordt. Wat nou als diegene met positief nieuws komt, vreemd hoor?

Zucht ik moet nog aan mijn gedicht beginnen, ben ik geen ster in.

15. het is zwaar K :) Ik heb diclofinac gekregen. Het is een zware spitaanval met uitstraling naar de ischiaz spier :( het is echt niet te hebben, zo erg heb ik het nog nooit gehad!

16. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, klopt dat ik erg geïnteresserd bent in theorieën, maar ben ook zeker een praktijkmens hoor. Als een theorie in praktijk niet werkt dan gaat ie over boord. Of ik mix wat verschillende theorieën, o.a. de door mijzelf uit (praktijk;)) ervaring verzonnen theorietjes :D.
    Ik hoop voor je dat die vrouw nu eens aan de telefoon is gekomen en jou die fantastische baan aanbiedt :)

Wanna, zo dat is balen zeg, zo lang onderweg!!:$ En dat op je verjaardag:( En wat is dat balen he, als je man vies kookt, en dan tactisch blijven he, want hij doet toch zijn best ;)

Soof, ojee dat gaat niet goed :( Sterkte met je rug, hopelijk snel verbetering!

Mieke, ja die gedichten altijd, ik flans ze ook op het laatste moment in elkaar. En ach, het mag best een hakketakkerig slecht gedicht zijn hoor, dat is juist de lol :D ook leuk met een paar cliché's er in: sint zat de denken wat hij ... zou schenken :D;)

Meiden een vraagje aan jullie: wat zijn jullie ervaringen met nacontrole bij de gynaecoloog/verloskundige na je bevalling? Dat is altijd 6 weken na je bevalling, maar omdat het in ons zkh zo druk is hebben ze mijn afspraak verzet naar 1 februari. Dat is dus 17 (!) weken na mijn bevalling. Ik vraag me af wat ik er dan nog aan heb. Is het een administratieve afhandeling of zou het ook echt nog over patiëntenzorg gaan? Bovendien is het bij een arts die ik niet eerder heb gezien. Ik denk dat ik de vk ga bellen of de nacontrole niet bij hun kan, ik wil het namelijk afsluiten allemaal.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe ter verduidelijking. Hij is door een recruter (schrijf e dat zo), aan die vacature gekomen. Hij werd gisteren door een andere recruter gebeld met over een andere vacature "omdat die ene sollicitatie niets was geworden". Of zegt ie, daar weet ik nog niets van, maar wat jammer.
    Kort daarna krijgt hij een smsje van de recruter die hem "begeleid" dat ze na het weekend pas beslissen... Hij terug smsen, maar geen antwoord meer gehad.

Ik heb hem nu nog niet gesproken, hij werkt over vandaag en is niet voor 2000 uur thuis.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof, jee meid, dat klinkt pijnlijk! Moet dat vanzelf over gaan??? of met pijnstillers en rust?:(

@heppie, ik had na 6weken na controle. Stelde geen drol voor (sorry), want er werd niet naar me gekeken, allee effe vragen, hoe gaat het....
    Was ik helemaal voor naar het ziekenhuis gereden met een 6 weken oude Jens bij me... :(

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, ja dat dacht ik al, dat een nacontrole niets voorsteld, heb ik eigenlijk nog geluk dat het is verzet naar 17 weken. Maar goed, ik wacht ook even de andere reacties af.

Beetje slordig dus van die eerste recruter, klinkt of hij zijn mond voorbij heeft gepraat, slecht zeg :(

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja heppie, ik had echt zoiets van, waar kom ik nu eigenlijk voor??
    Ik gaf aan dat mn knip erg ontstoken was geweest en ik me zorgen maakte over hoe die toen was. Ze hebben er niet eens naar gekeken. Ik stond zo weer buiten. Volgens mij vroegen ze alleen hoe ik het ervaren had, en dat ik bij een volgende weer in het ziekenhuis moest bevallen. NOU GRAAG JA!!! Ik zou het nooit thuis willen. En we vragen ons af of Jens het had overleeft als hij thuis was geboren ( ivm die stuitligging)

Deel Deze Pagina