MB: dat klinkt heeeeerlijk! Moet ik ook weer eens regelen. Af en toe hebben we wel oppas, maar dat is dan omdat we samen bijv naar een feestje of verjaardag gaan. Wil eigenlijk ook wel weer eens gewoon met z'n tweetjes uit eten. En goed dat je lekker uitgeslapen hebt!!
MIEKE! Wat fijn dat de gyn zo'n goed plan voor je heeft, ik vind dat toch wel fijn hoor! Probeer de leeftijd los te laten, mijn moeder was 38 en mijn vader 40 toen ze mij kregen en ik heb nooit het idee gehad dat ik oude ouders had! Nog steeds niet trouwens! Het is maar of je je jong voelt denk ik! Ik werk vandaag een half dagje, maar valt niet mee om te zitten hoor... straks lekker liggen. Rick is naar het kdv. Hebben jullie last van de zware sneeuwval? Hier rondom Eindhoven valt het reuze mee!
Soof: goh, ik wist niet dat je alweer aan het werk was gegaan!! Hou je het een beetje vol? Hier begint het nu weer behoorlijk te sneeuwen. vanochtend was het spiegelglad! Mijn dienst zit erop Vannacht wel veel gebeld. Volgend najaar pas weer ingeroosterd, joepie!!
Ja ben even aan het werk tot 13.30uur. Maar het is wel vermoeiend hoor, dus straks effe lekker slapen! Morgen gaat manlief voor mij werken want dan zit ik alleen en kan ik dus niet naar huis als het niet meer gaat. Maar mijn man vindt het wel leuk hoor! Hier valt het reuze mee met de sneeuw, maar er wordt veel verwacht! We wullen het wel zien. MB! Hoeveel jaar waren jullie samen? Gefeliciteerd in ieder geval!
Mieke; ik denk niet dat je lichaam van één maandje pil weer ontregelt hoor. Ik heb natuurlijk zelf diverse malen de pil moeten slikken aan het begin van de diverse ICSI-pogingen en mijn menstruatie is na het mislukken altijd weer normaal op gang gekomen vanaf de maand na de ICSI. Nu woensdag ook weer precies 28 dagen na het mislukken van de ICSI, dus met één maandje pil zal het vast goed komen. Wel kan ik me voorstellen dat het dubbel voelt omdat je zo graag alle kansen wil benutten. Aan de andere kant is het misschien wel goed dat je lichaam en geest even de kans krijgt op een herstel/rustperiode van een maand. Bedoel dit niet verkeerd, maar weet uit ervaring dat even niets ook goed is. Hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is meid
hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit!! en de rust is ook weer een beetje terug in huis, was toch bijna me huwelijk naar de kl##te door me schoonmoeder
dit is de 2e keer dat ze zich ergens mee bemoeit waar ze eigenlijk niks vanaf weet maar alleen naar het verhaal van de 1 luistert en de ander (ik) geen kans geeft
Jeetje wat vervelend, hoop dat jullie huwelijk dan sterker is dan haar bemoeienis! Ik ga naar huis, doei!
Mikaja, wat goed dat de echo helemaal top is!! Gefeliciteerd! En hier ook iemand die bijna door de schoonmoeder uit elkaar gingen. En nog terroristeert ze de boel vanaf 1400 km afstand...grrrr @mieke, fijn dat alle uitslagen goed zijn. Het idee dat je aan de pil moet, al is het maar een maand, klinkt moeilijk. Maar ja, als het het gewenste resultaat geeft.... En dat van "oud" moeder/vader worden, speelt hier ook hoor. En ik ben "pas" 35. Ik wil eigenlijk voor mn 38ste klaar zijn. Vraag me niet waarom....is meer een gevoel. @all, het was hier feest in en om Rotterdam. Vreselijk wat een toestand op de weg. Vanochtend deed ik 5 kwartier over 19 km naar mn werk. We reden stapvoets over de snelweg. Echt eng hoor. Om 1600 uru mocht ik naar huis. Gelukkig maar want het was weer erg glad op de weg. Patiënten riepen dat we zsm naar huis moesten ivm gladheid en weer alarm. gelukkig mocht ik weg (ik woon het verst weg).
Hallo allemaal weer. Heb wel gelezen maar weet niet alles meer Soof hoop dat het met een beetje rust weer beter gaat vanavond. He Mikaja wat een gedoe dat moet je nu niet hebben. Gefeliciteerd met jullie goede echo. Pooh wat een ellende he. Ben vandaag om 14:00 naar huis gegaan, ik kan vanuit huis werken dus dat is super. Mieke lekker hoor zondag pas weer werken. Wel fijn dat je ook regelmatig wordt ingezet. Ben je ook voor je eigen bedrijfje nog aan het werk? All, was afgelopen dinsdagochtend voor controle met mijn s. moeder weg. Haar arm geneest nog niet goed. Nu moeten ze overleggen of ze gaan opereren. En helaas was ik daar nog niet weg en werd ik gebeld door mijn moeder dat het heel slecht ging met mijn oma. Dus mijn man gebeld en die is naar huis gekomen om bij Jolie te zijn. Ze is toen om half vijf overleden . En jemig wat moet je dan daarna veel regelen. Ze wordt aankomende dinsdag begraven. Vanavond zouden we kerstdiner hebben van mijn werk maar dat is afgelast vanwege het weer Nou ja mijn man zat toch al vast in Amsterdam want hij kon niet meer met zijn auto wegkomen en de trein was ook niet echt een optie Dus hij zit in een hotelletje. Meiden ik ga nog even bankhangen want ik ben gebroken.
gecondoleerd simi. Wat een moeilijke tijd voor jullie Sterkte met alles! @all, hier een nacht "from hell". Jens werd even na 2.00 wakker, hysterisch. Papa ging 2 keer nar hem toen, troosten. Maar zodra hij weg liep was het weer gillen. Tijdje laten gillen, toen ik er uit om te troosten..etc etc. Uiteindelijk om 4.30 maar tussenin gelegd. Ik breek echt af van dit soort nachten hoor. Overdag is hij dwars, dwingend, snel huilen. En veel nachten zo onrustig als afgelopen nacht. Het zal wel weer zo'n sprong zijn, maar mensen lief, wat is di slopend... Herkent iemand dit, tips, trucs??? please?!
Dank jullie voor jullie lieve reacties. Ik denk dat het op zich ook wel oke is om idd een maandje er even niet zo mee bezig te zijn. En aangezien ik wat negatieve ervaringen heb met anticonceptie en pillen voor het een of ander, maak ik je mij er juist zorgen over of mijn lichaam dan niet van slag af zal raken. Vandaar dus.... Tja het weer, wat een chaos he. Ik was gisterochtend naar mijn ouders gegaan in Almere. Rond 13 uur weer naar huis, nou had echt niet later moeten zijn. Vriendlief was ook rond die tijd naar huis gegaan. Dus we hebben mazzel gehad. Verder natuurlijk wel veel plezier van en in de sneeuw dit weekend. Alleen vannacht wordt weer sneeuw verwacht en moet zelf rond 6 uur de weg op 's ochtends. Dus maar ruim op tijd weg gaan. Miki, gefeliciteerd met de 20 wk echo. Weten jullie het geslacht of willen jullie het niet weten? Simi, gecondoleerd en sterkte met je s-moeder. Soof, toch weer even aan het werk. Doe rustig aan en voorzichtig hoor. Pooh, wat naar zo'n nacht, daar ben ik ook altijd gelijk door ontregeld hoor. Wanna, heerlijk voorlopig geen rare afwijkende diensten meer!!
Miki, van harte met je goede echo! Die bemoeizuchtige s.moeder is minder leuk. Mieke, nog veilig op je werk aangekomen? Hier is veel sneeuw gevallen vannacht, zal op de weg geen pretje zijn. Simi, gecondoleerd met je oma. Pooh, geen tips voor je. Maar kan je wel een digi-knuffel geven, voor wat morele steun. Wanna, wat een fijn idee, dat je heeeeeel lang geen b.diensten hoeft te draaien. Zal wel een last van je schouders afvallen. Ja, is fijn hoor, even met zijn 2-en iets leuks doen. Het was ook ouderwets gezellig, met iets teveel wijn en iets teveel eten. Yfke vandaag weer rond 6 uur wakker, pffffff. Gister lag ik er wel op tijd in, dus dat scheelt. Ik vrees dat het een dagje binnen blijven wordt, hier is zo'n 15 cm sneeuw gevallen. Ziet er prachtig uit, maar met de wandelwagen is er geen doorkomen aan. We moeten eigenlijk nog kerstcadeautjes shoppen.....
Jeetje ik dacht dat ik maar paar dagen niet had gereageerd, maar is gewoon 9 dagen geleden alweer. Pff gaat de tijd snel zeg. MvT: Ben je weer helemaal opgeknapt? Wanna: Dus jij hebt ook last van maagzuur, ik heb er ook al weken last van en word nu steeds erger. Eerst had ik het alleen savonds nu begint het rond 16uur al. Ik drink vaak warme melk dat helpt wel een beetje en als het echt niet meer gaat een rennie. Ik wist het al van te voren dat ik er last van zou hebben, want heb een vergrote opening in ehh.. kan even niet opkomen. Daardoor heb ik snel last van maagzuur. Wat balen van jullie auto zeg, dure reparatie. Mag ik vragen wat voor auto jullie hebben en bij welke garage jullie zijn geweest? Wij hebben namelijk een renault. 1e jaar was alles goed (tijdens garantie periode) net nadat garantie was afgelopen, we hadden de auto 14 maanden kregen we ook ineens een rekening gepresenteerd van 2800 euro, wat we dus niet hebben gedaan. Ik voelde mij echt genaaid!! Ineens was er van alles kapot. We hebben toen bij renault NL een klacht ingediend en die heeft ons in het gelijk gesteld. We hadden namelijk tijdens garantie periode aangegeven dat onze airco stonk en stuk was, ze konden toen het probleem niet vinden,3 maanden later ineens wel. Echt hoor, je moet tegenwoordig zo uitkijken met die dealers, ze belazeren je waar je bij staat. Fijn dat je geen nachtdiensten meer hoeft te doen!! Heerlijk lekker van genieten Mieke: Je hoeft je toch niet te schamen dat je kind af en toe tv kijkt?! Als het nou de hele dag is, ja dan is het een ander verhaal. Heppie: Fijn dat het weer lukt met borstvoeding geven!! Zeker als je het lang wil volhouden, hoe lang wil je het gaan proberen dan? Timon: Ik weet niet of je dit leest, maar heel veel sterkte meid!! Het is niet niks wat je allemaal hebt mee gemaakt. Dikke cyber knuffel!! MB: Fijn dat je cyclus nu weer lekker op gang is gekomen. Fijn dat het nu wat korter is, ik hoop voor je dat het zo blijft. Hoe bevalt de nuva ring? Over haar uitval, ik heb juist nu tijdens de zwangerschap het idee dat ik meer haar verlies dan normaal, ik hoor elke keer dat het na de zwangerschap is maar heb het nu al. en hihi heb ook al wat stekeltjes maar gelukkig midden op mijn hoofd, niet in het zicht. Maar ja moet nog paar maanden dus kan nog natuurlijk. Ik hoop het niet. Nou ja als het dan weer terug komt vind ik het niet zo heel erg, maar als het blijvend is word ik echt gek. Heerlijk lekker avondje weg geweest en de volgende dag uitgeslapen!! precies zoals je had gewenst!! hihi ik las dat je graag 1 keer zou willen uitslapen. Mieke: Kan mij voorstellen dat je er niet op zit te wachten om aan de pil te gaan, vooral omdat je er vervelende ervaringen mee hebt. Maar ik denk wel dat de dokter weet wat ie doet. Het is gelukkig maar 1 maand, misschien dat het dan anders is. En je bent bij hem onder controle, dus mocht je er vervelend op reageren kan hij gelijk uitzoeken waarom dat zo is. Soof: Jeetje wat heb je het zwaar te pakken zeg met je rug. Ik hoop dat het met de kerst een stuk minder is zodat je wel lekker van de dagen kan genieten. Gaat het goed met je man? Red hij het een beetje, of laat hij niks meer los en gaat gewoon door? Het zal nu wel weer even moeilijk zijn tijdens de kerstdagen? Meestal komen dan alle emoties weer even terug. Miki: jeetje nare s.moeder heb jij!! Zet ff je huwelijk op het spel, heeft ze geen eigen leven of zo?! Fijn dat de 20 weken echo goed was. Leuk om te zien he, zo'n klein mini mensje wat in je leeft. Heerlijk, kan er niet vaak genoeg naar kijken. Hihi wij mogen vanavond weer, dan komt mijn nichtje naar het laatste filmpje kijken. Simi: Sterkte met je s.moeder en gecondoleerd met je oma. Heftig zeg zo alles bij elkaar. Sterkte!! Sorry als ik iemand vergeten ben, niet express gedaan