30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hihi grappig dat allebei onze kindjes hetzelfde hebben gedaan gisteren, tegen dat ding aan schoppen. Tijdens dat schoppen vroeg de vk elke keer voel je het nou voel je het nou. hihi ze leefde helemaal mee. Ik heb gisteravond hummeltje heel duidelijk gevoeld:D was er even helemaal stil van. Voel wel vaak wat gerommel en gekriebel, volgens de vk is dat gewoon het kindje (ik wees aan waar ik het voelde en dat zijn echt mijn darmen niet) Heerlijk gevoel:)

enneh miepie je mag zoveel over jezelf praten als je wil hoor, we willen graag alles horen over jou en je beeb:)
    en die statistieken, ik hoor niet anders dat kinderen er onder zitten en er boven eigenlijk is het nooit goed. Je kind is zo klein, ja duh zelf zijn we ook niet groot...... enz enz. Ik ben benieuwd hoe dat bij ons gaat, ik ben half indonesisch en mijn man is italiaan. Allebei niet zo groot, ben erg benieuwd of ze daar rekening mee houden:p wij zullen vast wel te horen krijgen dat ons kind klein is.

2. he lieve dames!
    Ik neem deze week even een beetje afstand, heb het drukjes met mijzelf :D. Ik meld mij eind van de week weer op mijn werk, daar heb ik niks te doen ;)

DIKKE KUS, ik lees wel mee hoor!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Haha Soof, omgekeerde wereld dat je op je werk tenminste tijd hebt om te internetten en thuis niet :)

Brigit: wat leuk dat je al eerder zo uitgebreid een echo hebt gehad. Natuurlijk blijft het wel even spannend, maar het komt vast goed. Fijn dat je je kleintje ook steeds beter voelt!

Miepie kletskous ;) Oh daar kan ik ook niet tegen als ze je zo meewarig aankijken van "ze is overbezorgd" Had dat aan het eind van de zwangerschap van Smurf ook een paar keer toen ik bij elke controle weer een ander gezicht zag. Wat goed dat Mini al zo goed stapt en dat ze al zonder speen kan.

Vanochtend toch de verleiding niet weerstaan om een tweede test te doen en God zij dank, hij is echt knalpositief! En ook donkerder dan de vorige. Als het over twee weken nog goed is, toch maar de VK gaan bellen. Oooooh het is zoooooo spannend!

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Zwaai naar Soof!

Brigit, was jij klein als baby? En je man? Want dat is juist bepalend voor de grootte van je kindje inderdaad.
    Ik ben ook gedeeltelijk Indisch en half Scandinavisch en was een klein mormeltje (net 6 pond) bij geboorte en heel lang daarna (op mijn 16de ging het mis, in de breedte dan, haha!). Mijn man is 0% Nederlands en was ook niet groot bij geboorte en nog steeds niet lang: et voilà, aanschouw onze erfelijk bepaalde kleine dochter!
    Ik moet trouwens zeggen dat ik Italiaanse kinderen vrij fors vind, maar ik weet niet of dat bij geboorte ook al is. Wel weet ik dat toen Mini erg moest huilen in een supermarkt afgelopen zomer in Italië, ze zonder pardon van de kassajuf een Chupa Chup in haar mondje geduwd kreeg :D. Toen dacht ik ook nog: ah, geen wonder dat die peuters hier zo fors zijn, haha!

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Heeeerlijk nieuws Wanna!!!!! :D

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Jiehoeeee wanna!! Goed zeg, we houden het er lekker op dat het goed blijft gaan!!

Nog een zwaai naar soof, gaat het wel goed met je?

Miepie: Ja ik was ook klein bij mijn geboorte volgens mij zelfs maar 5 pond nog iets. Mijn man was ook erg klein, dus we gaan het zien :)
    Ik ben heel lang de kleinste van de klas geweest, maar als ik nu klas genoten zie van die tijd heb ik het aardig ingehaald. Ik ben gelukkig niet de breedte in gegaan, nou ja rond mijn 19e maar dat is er gelukkig allemaal weer af.

eh nou weet je wat het is met italianen, die ontbijten niet met brood maar met cakejes! echt afschuwelijk, zaten wij daar bij mijn man zijn broer, het enige wat we kregen waren cakjes. Bah zoete troep, dus idd niet zo raar dat ze zo dik zijn. Zonde hoor... en verder eten ze dan 2 keer warm en dat vind ik zooooo heerlijk, ik hou niet zo van brood.

7. ja hoor no woories het gaat prima met mij, maar heb gewoon effe geen zin in de computer. Ben lekker aan het rommelen in mijn huisje :) nu was ik effe aan het schuilen voor Rick ;) die wil niet slapen en roept al 5min mama, mama, mama, mama, mama etc etc etc :D Maar het is nu stil, dus missie geslaagd :p

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Zwaai ook naar Soof! :D

Hahaha, schuilen voor Rick! Dus je loopt zachtjes door het huis te sluipen om niet te laten merken dat je er bent? Doet Rick ook nog twee slaapjes? Smurf wel, die was sosieso vandaag om achter het behang te plakken, volledig over de rooie als hijtwee uplo blokjes niet op elkaar kreeg en stampvoeten (echt waar!), huilen en "NEE, NEE, NEE, NEE NEE!" roepen. Werd er doodmoe van, wil niet bij mij zijn, maar wil ook niet dat ik hem loslaat. Hij was erg blj dat ik hem om half 11 weer in bed legde.

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha Brigit, inderdaad dat 'ontbijt' van die gekke Italianen! Als ze al ontbijten met iets anders dan koffie natuurlijk.... Maar ik ben ook geen goede ontbijter dus ik heb me altijd thuis gevoeld in Italië. Alhoewel ik dus ook echt niet aan cakejes moet denken op mijn nuchtere maag, bah!
    Later komt het wel goed vind ik, ik zie weinig echt dikke Italianen van onze leeftijd moet ik eerlijk zeggen.
    Nou, het zou dan vreemd zijn Brigit als je een grote baby zou krijgen! Moet je straks bij de 20-weken echo maar even op het geschatte gewicht letten, mijn buik-baby was 311 gram en ze zeggen dat de kleine zo'n 10 keer zwaarder wordt in de 20 weken erna.
    Wel erg tof dat je nu weet dat het je baby is die je steeds voelt! Je darmen zitten nu ergens boven je navel, alles wat je eronder voelt is baby hoor! :D

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Effe pronken :D

11. YEP :) Maar het is gelukt want hij slaapt!
    Nou, Rick kan het met 1 slaapje per dag. Maar, gisteren was een drukke dag, zwemmen-in het bos gewandeld-in de tuin gespeeld. Dan is hij de dag erna nog wat moe. En dat is ook op vrijdag, de dag na het KDV. Die 2 dagen slaapt hij 2x en de rest 1x. Maar ik kijk wel per dag hoe hij is hoor.
    Ik ga weer rommelen, overigens moet ik altijd zachtjes doen (geheel tegen mijn principes in) maar meneer is net als mama een lichte slaper. Helaas!

12. Jou nog wel even snel feleiciteren, hij is echt super goed!
    Ik hoop je snel te volgen. Alleen deze maand zie ik er geen heil in. Next one ;)

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Prachtigggg!!!!
    Echt heel mooi en duidelijk, ik hoop dat je er gauw zelf ook in durft te geloven...

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Gefeliciteerd Wanna !!!!!!!

15. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

O Wanna wat ben ik blij voor je meid! Dat is echt een mooie streep hoor! Het is je zo gegund!

Hier is het al weer begonnen, voelde de krampjes in de loop van de ochtend komen, wel vroeg deze keer...

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zo bloedprikken weer achter de rug.....had er dit keer eens geen last van JOEPIEEEEE

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MvT, jouw cyclus lijkt precies op de mijne....
    Wat jammer dat je ongesteld bent geworden... :(

18. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Tja, wel weer erg jammer...:( We zijn ook al weer bijna een jaar aan het proberen dus dat betekent dat ik ook weer naar het ZH 'mag'. Ik heb er alleen heeelemaal geen zin in om de mmm weer in te gaan. Dan moeten we weer helemaal van voor af aan beginnen... Bleh! Ik hoop gewoon nog steeds dat het niet nodig is ;). We hebben afgesproken dat we in elk geval wachten met naar de ha gaan tot het nieuwe jaar.

19. MvT! He verdorie wat jammer, ik denk dat in Egypte je eitje over de kook is geraakt ;) sorry flauw grapje ik snap dat je ff verdrietig bent KUSJE

Maar heb jij met jullie zoontje ook in de mmm gezeten? Wat heb je toen gehad als ik het mag vragen?

Ik heb vanmorgen een telefonisch consult gehad met de fertiliteitsarts, we gaan gelukkig voorlopig nog door met Clomid geen rede om het niet te doen want het gaat eigenlijk heel goed. Gewoon een kwestie van raak schieten ;)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    efef snel'''
    wanna, super mooi die tweede test!!! :)

all, ben bekaf. andere collega was ziek thuis,1 vrij en we stonden dus met zijn drietjes ipv 5-6 meiden. Het was druk en ik voelde me zoooo k%t. Enorme snotkop en gammel. Leef op paracetamol, maar heb geen koorts. Ik heb net in bad gezeten met Jens en duik nu de bank op. toedeloe!!!

ps, brigit, hoe is de 20 weken echo gegaan?

Deel Deze Pagina