30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GOEDEMORGEN!
    Wat een sneeuw weer he, het zag er weer prachtig uit in de tuin. En er komt voor ons nog veel meer aan, vanaf vanmiddag verwachten ze tussen de 10 en 20 cm :$
    Wij hebben vanavond kerstborrel van het werk, super leuk altijd. Maar ik moet van het verst gelegen kantoor komen! Gelukkig wonen wij er wel dichtbij dus naar huis is makkelijker :)

POOH! Dat ziet er inderdaad heel erg raar uit, ik ga het eerst met stomen proberen geloof ik. Maar ik onthou dit wel!

2. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Zo, net weer terug uit het ZH. Ze gaan de komende cyclus een cycusanalyse doen en de cyclus er op meteen de HSG scan. En dan maar hopen dat ie net zo goed zijn werk doet als 3 jaar geleden ;). Verder geen bijzonderheden, ik heb zo ongeveer 2e kerstdag mijn nod dus dat zou betekenen dat ik woensdag moet bloedprikken en de woensdag erop de echo krijg, we zullen zien...

Mieke, leuk zeg zo'n kinderfeestje! Thomas heeft ook een beste vriend op ht kdv. Ik vind het echt prachtig om te zien hoe blij ze zijn als ze elkaar weer zien.

Soof, hoes't met de snottebellen?

3. MvT! Dat klinkt best goed, gelijk spijkers met koppen slaan! Fijn voor jullie! Ik ben alweer wat luchtiger :) het stomen helpt wel en ik denk dat hetergste weg is. Vanacht ook weer goed geslapen.

Rick had ook een vriendje, maar die is nu 2 en naar een andere groep gegaan. Hij heeft nu vooral vriendinnetjes :D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, vriendinnetjes is ook leuk toch ;)
    Enne hier geen sneeuw, gelukkig niet. Vind het erg leuk, maar heb er nu wel genoeg van hoor! Wat er ligt is prima ook nog prima om buiten te sleeën en spelen.

MvT, fijn dat jullie ook een plan van aanpak hebben!
    Mijn nod is maandag, maar misschien ook wel 2e kerstdag?
    Vind het wel spannend, probeer nog steeds positief te blijven en heb goede hoop. Ondanks dat ik niks bijzonders voel, alleen erg gevoelige boobs! Maar dat heb ik wel vaker gedurende de DPO fase.

Weten jullie vanaf welke dag ze starten met een FM? Mocht ik niet zwanger zijn, dan gaat de gyn na de volgende cyclus met pil een FM doen, of nou ja kijken hoeveel er aangemaakt worden. Ik dacht dat hij het had rond dag 8-10 of zo. Dag 12 vond hij te laat. Maar nu twijfel ik wat hij nou gezegd heeft???

Ik ben zoooooo ontzettend moe. Heb het idee dat ik al de hele week van hot naar her aan het rennen ben. Heb boodschappen gedaan, cadeautjes zijn allemaal binnen. Ik doe niks meer. Behalve dat ik morgen vroeg weer moet werken. Blegh, zo geen zin in.

5. MIEKE! Bij mij meten ze vanaf dag 10, dan zou de follikel ook al boven de 1cm moeten zijn om potentie tot groeien te hebben. Binnen 5 dagen zou hij dan naar springgrootte groeien.
    Dat is dus wat bij mij veel langer duurt...

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, dank voor je antwoord. Dag 10 dus. Oke. Dan moet ik mijn afspraak voor begin febr. maar gaan verzetten want volgens mij zit ik dan rond dag... oh heb net zitten doorrekenen, maar ik heb op 1 febr. de afspraak staan en dan zou ik op cd 9 zitten, dus dat is wel goed denk ik.
    Tenminste als je een cyclus aan de pil gaat en je start op de eerste dag van je menstruatie, dan slik je toch 28 dagen de pil? En wanneer wordt je dan ongesteld? Of slik je korter de pil? Ik heb al in geen jaaaaaren de pil geslikt dus ben daar helemaal niet meer zo van op de hoogte.

7. Mieke, je slikt de pil 21 dagen en dan ga je na een week (normaliter) menstrueren of zoals dat heel mooi heet je krijgt een onttrekkingsbloeding. Maar ik moet altijd bellen op de eerste dag van de menstruatie en dan heb ik een fm-meting op dag 10. Ik zou dat even vragen of dat daar ook zo werkt. Ik loop ook op een fertiliteitsafdeling (de beste van NL :D, hangen allemaal certificaten hiihih, niet dat het echt helpt want na 1 jaar ben ik nog niet zwanger ;):p).....

Goed terug naar de orde van de dag!

Dat zou ik even vragen, dan zit je altijd goed. Ik weet natuurlijk niet of jouw arts al zelf ongeveer heeft gerekend.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mieke, bij mij startte ze ook dag 10! :)

@soof, het spoelt al het snot weg en gaat al je neus, bijholtes door..echt super!! Hij is hier niet meer weg te denken!

@all, zucht, elke keer als ik "the flood" van Take that hoor, voel ik me weer 17 en sta ik met mn dronken kop op de dansvloer van de plek waar wij altijd gingen stappen. Ik ben geen echte fan hoor ,maar op de een of ander manier, lijkt het wel een tijdmachine...hahahaha! Trip down to memorylane! ;)

JEns ligt nu net pas in bed. Hij was vanochtend inde wandelwagen in slaap gevallen, dus het had geen zin om hem op de normale tijd naar bed te doen. Hij is stil, dus denk dat ie nog wel wat slaap pakt...gelukkig! Anders werd 1900 uur wel een hele uitdaging voor hem! Hij is gelukkig weer een stuk gezelliger! Denk dat ie effe een strenge lijd draad nodig had.

9. POOH! Take That hoe kom je daar nu bij, hoorde je het net op de radio of zo? En euh al dronken met 17 jaar, foei toch! ;):D

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, was net op de radio.... :) ze hebben een come back en dit nummer is net uitgebracht

En ja, ik ging "stappen" vanaf mn 16e. We hadden onder de kerk (in de kelder) een soos. Het leek heel "netjes", maar de mensen wisten op zondag niet wat daar een paar uur te voren onder in de kelder allemaal gebeurde.. Drugs niet hoor, nooit gedaan, zelfs niet blowen. Maar het bier was haast gratissssss. EN om 0.00 uur gig ie dicht, dan op de fiets naar de enige kroeg in het dorp, die om 2.00 uur dicht ging. En dan op de fiets naar de shoarma tent die om 4.00 uur dicht ging. Geweldige tijd......maar ook teveel gezopen ja!!!

11. Whahaha heerlijk toch! Ik ging ook wel uit op mijn 17e maar dat was meer naar de film en zo. Vanaf mijn 18e mocht ik echt mee uit naar de stad. Ik had al wel vanaf mijn 16e verkering (8 jaar volgehouden overigens) maar ik mocht echt niet mee op stap :)
    Daarna overigens de schade wel ingehaald :D al was ik geen nachtbraker. Dat was meer voor mijn zus, die kwam gerust om 6uur aankakken.Overigens gingen wij later ook naar de Shaormatent, heerlijk....... Doen we nu og als we uit gaan of sowieso met carnaval. dat hoort er gewoon bij, flink aangeschoten een broodje shoarma eten :D ken je dat stukje van Najib Amhali? GEWELDIG en zo herkenbaar 8):)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jaaaaaaaa dat stukje is helemaal in de roos geschoten. Hassaaaaan broodje...shoarma!!!!!!!!!!!!!

Ik had soms de knoflooksaus in mn haren zitten...hahah!
    1x gekotst na het eten van shoarma, sinsdien nooit meer gegeten!!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  14. Ja dan ben je snel genezen, dat heb ik nooit gehad. Ik weet wel dat ik 1x heel erg dronken ben geweest en dat ik toen voor het eerst gerookt heb. Zware shag nog wel :p Later nooit meer shag gerookt wel sigaretten hoor, van de zomer zelfs nog gerookt. Maar nu alweer keurig gestopt.
    Die keer dat ik zo dronken was had ik op een feest samen met een ander meisje 5 flessen witte wijn op, dat hebben we heeeeeel lang moeten aanhoren :D
    En tegenwoordig vind ik 3 glaasjes al meer dan genoeg, maar ja je moet eens in je leven flink uitspatten toch!

Overigens vind ik dat allemaal nog steeds de leukste tijd van mijn leven, leuke verkering (nog steeds een knappe vent trouwens) en leuke vriendenclub, tot ik volwassen werd. Toen was ik er helemaal klaar mee en ik wilde ik gaan settelen, daar dacht mijn vriendje iets anders over. Toen was het na 1/2 jaar samenwonen over en uit. Maar heb er iets super leuks voor terug gekregen hoor :D

15. Whahah ja heerlijk, ik heb de DVD Freefight thuis. Maar dat stukje erna bij de chinees is minstens zo geweldig!

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke; bij mij beginnen ze bij een IVF of ICSI poging op dag 8. Het is afhankelijk van de lengte van je normale cyclus en die is bij iedereen anders. Zou gewoon nog even de gyn. bellen. als jij een normale cyclus hebt van rond de 28 dagen zou het best kunnen dat ze op dag 8 al een echo willen doen hoor.

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: Bij mij eerste FM op dag 7. hangt er inderdaad ook van af wat je normale cyclus is. Bij de PCO-ertjes vaak wat langer, dus kan me voorstellen dat zij later beginnen.
    Je tempkaartje ziet er trouwens erg mooi uit...

Hier ook vroeger goed ingedronken in de soos onder de kerk :) Geen warme herinneringen aan Take That :D Wel mijn man daar ontmoet, drie jaar om elkaar heen gedraaid, geen van beiden de eerste stap genomen (stom stom stom), daarna elkaar 5 jaar uit het oog verloren en toen kwam het allemaal toch nog goed :D Komend jaar tien jaar bij elkaar!

18. WANNA! Dat is toch wel bijzonder datje elkaar toch weer bent tegengekomen. Het heeft echt zo moeten zijn dan he!

Wij PCO-ertjes zijn natuurlijk ook een geval apart :D

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Tja, wou het niet zo expliciet zeggen, maar dat is natuurlijk ook wel zo :p

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wanna, we kwamen toch niet in dezelfde soos???

Deel Deze Pagina