30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gedsie soof, hoe dat zo opeens?? Van je ex schoonvader dan???!!

2. hij was schijnbaar al lang depressief. Ik heb natuurlijk al 12 geen verkering met hem maar je schrikt gewoon van zo'n bericht....

Manlief ligt met griep op bed, gezellige kerst........
    Oh meiden ik ben effe ergverdrietig wij hebben al maanden een moeilijke communnicatie met elkaar en dat breekt mij zo enorm op. Ik weet gewoon niet hoe we dit moeten oplossen. Ik ben al een jaar hard aan het werken om mijzelf op de rit te krijgen en ik zie hem steeds harder veranderen. Er is niet mee te praten, hij geeft alles en iedereen om hem heen de schuld maar kijkt niet naar zichzelf. Het is echt niet leuk, ik kan niks tegen hem zeggen of hij vliegt op de kast en wordt heel gemeen in zijn woorden. Ik denk dat hij "overspannen" is maar hoe gaat hij dit zelf inzien. Ik wil echt geen leven zonder hem, hij is mijn lieve man en Rick zijn lieve papa maar nu gewoon niet te hebben :(
    Nou ja, merry christmas for me....8)

3. mb02

mb02 Bekend lid

Meiden, fijne 2e kerstdag!

Erg druk laatste dagen, geen tijd gehad om jullie te vol. Zo komen mij ouders/ broer met gezin bij ons eten, dus sta al de hele ochtend de snijden/hakken/ mixen/ roosteren enz;). Nu even snel een frisse neus halen voordat het huis volloopt.

Een zwaai naar jullie allemaal!

4. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Mieke, ach nee toch! Ik kwam hier even spieken omdat ik wist dat jij vandaag je NOD had, jammer meid! Weer erg balen en frustrerend! Ik hoop dat jouw kerst er niet door verpest is, kop op!

Soof, joh, dat is wel heel erg vervelend! Tja, hoe laat je iemand inzien dat hij overspannen is!? Dat is niet te doen...
    En de hulp die hij heeft gehad nav het overlijden van zijn moeder, kan hij daar niks mee of gaat hij daar niet meer naar toe? Misschien zou je zelf hulp kunnen zoeken om te bespreken hoe je daar het beste mee om kan gaan. Misschien bij de huisarts of het ggz? Wie weer hebben ze de gouden tip hoe je het aan moet pakken waardoor jullie weer goed kunnen praten... Heel veel sterkte en ik hoop dat de kerstdagen voor jullie nog wat gezelliger worden!

5. MvT! Hij is nooit naar die mevrouw gegaan ;) ik was zo trots dat hij naar de HA is gegaan maar daarna deed hij niks meer. Hij heeft 2 uurtjes met zijn vader gepraat en denkt dat het nu goed is. Maar dat is het niet... en hij heeft het niet meer naar zijn zin op het werk, dat speelt ook een grote rol.
    Ik moet 18 jan weer naar de psychologe dan zal ik het eens vragen.
    Ik begin eind jan met een mindfullness cursus hoop dat dat veel meer rust bij mij geeft zodat ik hem beter kan helpen.

Hier loopt ook nog eens een zeer driftige dreumes rond, mens wat kan die krijsen en stampvoeten.... :$

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof, jeetje wat pittig voor je!! :( Ik herken zijn gedrag wel hoor ,want ik word ook opvliegerig enzo als ik weer te moe ben of te veel aan me hoofd heb. Moeilijk hoor.

@all, we hebben een top dag gehad. Vanmiddag kwam de familie hierheen (neef, nicht, hun 2 meiden en mn moeder). Heerlijk gegeten, kadotjes uit gepakt en heel veel gelachen... :)
    Ben moe maar voldaan. Jens deed het prima met zijn twee nichtjes van 3 en 6. Echt zo schattig om te zien!:)

Ganu boer zoekt vrouw kijken...heerlijk!!

7. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, knuffel voor jou:(. Was zo fijn geweest als het nu raak was geweest. Nu dus een klein beetje de mmm in, kan me zo voorstellen dat je er tegenop ziet.

Timon, goed hoor, dat je hulp zoekt. Vindt het allemaal heel naar voor je, hoop dat het snel weer de goede kant op zal gaan.

Soof, jij ook al in een dalletje:(. Het is heel vervelend om iemand waarvan je houdt zo te zien vechten met zichzelf, kan me indenken dat je je onmachtig voelt. En wat mvt ook zegt, hij zal zelf moeten inzien dat hij hulp nodig heeft, van jou neemt hij dat waarschijnlijk niet aan. Lastig hoor, sterkte ermee!

Wij hebben een leuke kerst gehad. 1e kerstdag met schoonfamilie kerst gevierd, in arnhem. Mijn zwager woont in een bosrijke omgeving, zag er echt prachtig uit met die sneeuw. Gister kwam mijn familie dus bij ons eten, was supergezellig.
    Yfke heeft het echt heel goed gedaan, ben zo trots op haar. Ze genoot van alles wat er om haar heen gebeurde, en deed op haar manier gezellig mee. En ik genoot van de 1e kerst met zijn 3-en, wat is dat bijzonder.

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee meiden!

Wij hebben het allemaal ook overleefd hoor :D. De rit naar en van Den Bosch ging prima maar mijn vader is dan ook een hele goede chauffeur :). Kerstavond was heel gezellig mijn mijn ouders en zusje, Mini is schandelijk verwend maar ook aan Mini2 was gedacht, zij krijgt van haar opa en oma een nieuw ledikant! En zelf zijn en hebben we ook verwend...
    Eerste kerstdag kwam mijn schoonzusje en dat was ook gezellig. Ik was blij dat we niet naar Limburg hoefden met dat weer! En ik was een beetje verbaasd te horen dat mijn schoonouders van plan waren wel naar een kerstbijeenkomst van de buren te gaan terwijl ze ons met veel bombarie hadden afgezegd... ;) Uiteindelijk zijn ze niet gegaan maar echt, wat zijn ze soms raar die mensen...
    Gisteren lekker thuis met z'n drietjes. We zijn een stukje gaan wandelen in de middag en verder helemaal niks gedaan, heerlijk!
    Mini had het wel een beetje zwaar trouwens. Donderdag was ze echt ziek met koorts, daarna geen koorts meer maar wel heel verdrietig en moeizaam enzo, zat duidelijk totaal niet lekker in haar vel. Gisteren de hele ochtend alleen maar gehuild, niet willen eten of drinken, echt heel zielig en we zijn het niet zo van haar gewend. Maar gaandeweg de dag ging dat gelukkig alweer een stuk beter, zeker na het wandelen, toen had ze nog een krentenbol gegeten en ging het alleen maar beter gelukkig.

Simi joh, dat Jolie al een brood toe is wat gaat dat snel he?! :)
    Ons kdv heeft ook een beetje een ander schema dan wij thuis maar voor Mini maakte dat nooit zoveel uit, die kon dat onderscheid prima maken. Alleen de fles kreeg ze trouwens op verzoek, net als thuis.

Mieke: knuffel.... :(

Jeetje Soof, jij moet deze kerst maar even gauw weer vergeten. Wat vervelend van je man en dat jij je zo machteloos voelt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel herkenbaar vind. Mijn man heeft ook nogal eens de neiging om zijn eigen ontevredenheid of ongeluk bij mij te dumpen. Dan zegt hij nare dingen of hij zegt dingen als: ik voel me eenzaam of ik ben mijn individu kwijt. Ik kán daar niks mee, hij moet daar zelf iets aan doen! Ik word dan kriegel omdat hij juist dingen gaat doen die averechts werken (veel weg, te laat naar bed, enz.). Jij wordt verdrietig lees ik, maar jij kan het niet helpen hoor! Hij moet met zichzelf aan de slag en ik hoop dat hij dat één dezer dagen in gaat zien.

Pooh, klinkt supergezellig jouw kerst! Leuk met kinderen, ik hoop dat er bij ons in de familie ook gauw kinderen komen! (behalve Mini2 dus ;))

MB, mooi in de bossen nu! Een echte kerst he? Fijn dat Yfke die gezelligheid ook wel kan waarderen!

O ja mensen, het ultieme kerstkado voor ons gisteravond: ons eindbod op een huis is geaccepteerd! We zijn dus binnenkort huizenbezitters, woohoo! :D Uiterlijk 18 april krijgen we de sleutels dus het duurt nog even voor we er wonen want er moet nog wat gebeuren maar dat komt prima uit met Mini2 op komst...

9. mb02

mb02 Bekend lid

Vraagje: yfke is aan het hoesten en klinkt een beetje schor. Ze is een klein beetje neusverkouden, maar daar heeft ze weinig last van. Wat kan ik gebruiken om dat hoesten te verminderen?

En miep, gefeliciteerd met jullie huis! Welk wijk is het uiteindelijk geworden;)?

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MB, Pooh weet hier meestal wel raad mee, ik zou misschien een beetje Luuf smeren en veel laten drinken. Het is toch iets waar ze even doorheen moet denk ik...

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

hey meiden,

ben ik ook weer na de kerstdagen.
    1ste kerstdag was ik onverwachts vrij en hebben we lekker ontbeten bij mijn ouders en 's avonds heeft mijn broer heerlijk gekookt voor ons. Hij heeft kerstavond zijn vriendin ten huwelijk gevraagd, dus helemaal leuk. Hij vroeg me meteen of ik zijn getuige wilde zijn, dus voel me helemaal vereerd:D. 2e kerstdag heb ik gewerkt en ben ik daarna naar mijn ouders gegaan waar we alle kado's hebben uitgepakt. Myrthe is ook veels teveel verwend en was helemaal hyper. Ze heeft een babyborn pop met badje en toebehoren, een hello kitty boerderijtje, een doos duplo, vingerverf, kleispul, boekje, stiften en een dvd van dora gehad. Ze wilde ook alle andere kadootjes uitpakken van iedereen, dus was erg druk.
    Vandaag houdt ik dus maar een erg rustig dagje met haar, weer even helemaal in het gareel komen;) Ze ligt nu te slapen en mijn man is met zijn nieuwe wiispelletje aan het spelen.

Mieke; ik begrijp uit de berichten dat het niet gelukt is deze maand:( Ik vindt het echt heel k^& voor je en weet hoe het voelt meid. Succes met het verwerken van deze teleurstelling.

Luuf schijnt nog niet zo goed te zijn voor die kleintjes, tenminste dat heb ik toen begrepen. Misschien stomen in de badkamer met een hete douche aan, zodat het wat losser komt te zitten??

Soof; dat klinkt ook niet erg gezellig zo....lastig dat hij verder geen hulp zoekt. Sterkte meid!

Ben nu lekker tot 4 januari vrij, dus dat is heerlijk.

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee Daffie wat leuk dat je getuige mag zijn! Al een datum geprikt? :) En geniet van je vrije week, lekker ook dat je eerste kerstdag zomaar vrij had!

O ja, Luuf, ik heb dat laatst pas voor het eerst op Mini gesmeerd, ik deed het altijd op haar slaapzakje ofzo, idd niet direct op de huid. Goed dat je dat nog even zegt Daffie!

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nee, de datum is nog niet geprikt hahaha. Maar vindt het wel superleuk. Ze zijn al 8 jaar samen en vond het wel tijd worden :D

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    luuf voor babies mag hoor!!! Eventueel stomen en toch neusdrupjes gebruiken hoor!!

Wij zijn lekker met zn drietjes thuis vandaag. Troep opruimen en tutten. Ik loop nu nog in pyjama, heerlijk zeg!

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hey meiden, hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad, we zouden geen kadootjes doen hier maar heb toch spulletjes gekregen voor de kleine.
    En sinds vandaag voel ik van alles haha allemaal bubbels hihi

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een heerlijk gevoel he, die eerste plopjes in je buik!!!

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja wel wennen hihi maar als je het eenmaal door heb...geweldig

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Joehoe, waar is iedereen nu ik verlof en dus tijd heb? ;)

Miki, wat leuk dat je de kleine kan voelen! Ik ben alweer zo ver dat ik soms denk: kan dat ff wat minder daarbinnen? Ze is zo druk joh en trapt dan tegen mijn maag en dan ben ik weer misselijk en niet lekker enzo.... Maar meestal is het een fijn en geruststellend gevoel!

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier drukke dagen gehad en nu even weinig puf om uitgebreid te reageren. Wil alleen even een heeeeele dikke knuffel geven aan Mieke, Soof en Timon. Hou je taai meiden!

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja nu wordt het wel echt hoor haha

en jij lekker verlof Miepie....lekker hoor

Deel Deze Pagina