30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Ha meiden, ik lees al dat het voor iedereen een drukke tijd is ;)

Soof knuffel voor jou en je mannetje, ik hoop dat hij snel inzicht krijgt.

Mieke ben je nog druk an het werk of begint de vakantiedrukte al wat af te nemen?

Pooh hoe is het afgelopen met het project op het werk van je man? Leuk dat je zoveel onderneemt met Jens!

All ook hier wel gelezen, niet alles. Lukt niet op dit moment. Ik ben zelf ziek geweest en Jolie heeft nu bronchitis :( ze is heel benauwd ondanks antibiotica en een pufje. Ben dus druk in de ziekenboeg en met het tussendoor proberen de boel draaiend te houden.
    Wil iedereen al wel vast een heel goed uiteinde wensen en heel mooi nieuwjaar, ik hoop dat ieders wensen uit mogen komen. Liefs, Simi

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ook hier druk en tegen deze tijd total loss! Gelukkig lig ik al in mijn bedje (met iPod)
    controle bij VK was goed! Hartje gehoord en bloeddruk prima.
    Hoewel ik objectief geen reden had om te twijfelen, was ik enorm opgelucht toen we het hartje hoorden. Over drie weken weer controle en ook 20 weken echo.
    O ja, heb gevraagd of we een extra groeiecho krijgen ivm Smurfs lage gewicht en daar was inderdaad een indicatie voor. Wel gek dat je dat zelf moet aandragen :(

Ik ga lekker slapen! Tot snel meiden!

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hey meiden, ik wil jullie alvast een knallende jaarwisseling wensen en ook een heel fijn, gelukkig en vruchtbaar 2011!!!

4. mb02

mb02 Bekend lid

Brigit, vervelend zeg. Ik zou afwachten wat er met je hand gebeurt na de zwangerschap, en dan pas beslissen wat je eraan doet. En wat soof zegt, misschien ook uitzoeken waar de klachten door kunnen komen, kan inderdaad een blokkade vanuit een ander gebied zijn.

Wanna, fijn dat alles OK was, blijft een magisch geluid, dat kloppende hartje:). Inderdaad vreemd dat je zelf over extra groei-echo's moet beginnen, de gyn kan toch zo in je dossier zien hoe het met smurf is gegaan. Maar goed, misschien wilde hij daar in een later stadium over beginnen, om je niet ongerust te maken ofzo (verzin ook maar wat, ik zie graag het beste in de mens;)).

Simi, beterschap met jolie, zielig zeg:(.

Heppie, wel doen hoor, af en toe even langs waaien. Altijd leuk om het wel en wee van een andere kersverse mama te lezen;). Hoe gaat ie verder met jou? Begin je alweer zin te krijgen om te werken?

Mieke, een dikke knuf voor jou!, hoop dat je er niet al teveel doorheen zit.

MVT, jammer van je ongi:(. Jij nu dus ook de mmm in, zie je het wel zitten?

ALL, vandaag ben ik vrij, morgen moet ik helaas werken:(. Dus ik maak er een rustige O&N van, lekker met een toastje en een glas prosecco op mijn eigen bank. Om 12 uur even buiten proosten met de buren, en dan lekker mijn bedje in.
    Meiden, fijne jaarwisseling!

5. IK ZEG EEN VRUCHTBAAR 2011 en VEEL LIEFDE EN EEN GOEDE GEZONDHEID

WANNA! Wat fijn dat alles goed was, over 3 weken alweer 20wkn echo wat gaat het ineens snel joh!

MB! Jammer dat je morgen moet werken.

SIMI! Beterschap voor Jolie, arm kindje :( dat ze maar snel beter mag worden :)

ALL! Ik heb gisteravond mijn stoute schoenen aangetrokken..... ik ben de winkel van mijn ex binnen gelopen. Nou zou je zeggen wat is daar zo moeilijk aan. Nou wij zijn 12 jaar geleden uit elkaar gegaan en hij heeft mij nog 9 mnd lastig gevallen met bellen en sms. Dus al met al was dat geen fijne periode en wilde ik hem ook niet spreken.
    Maar zijn vader heeft zich dus onlangs verhangen en dat vind ik toch wel heel erg afschuwelijk. Dus ik wilde hem toch mijn medeleven betuigen. Uiteindelijk was het helemaal niet erg om even met hem te kletsen en is de ellende van toen gewoon weg. Hij is in aug ook zelf vader geworden van een meisje, erg leuk vind ik dat. Ben blij dat ik het gedaan heb, had er de hele week al last van :)

Vandaag nog werken, ik heb mijn hondje Junior bij me. Die is heel erg bang van vuurwerk en hier in het centrum is het wat rustiger dan thuis. Vanmiddag krijgt hij pilletjes zodat hij hopelijk vanavond een beetje van de wereld is :D Nu zit hij te trillen als een rietje want her en der valt een rotje.... ;)

Vanavond zijn we met een bevriend stel, allen is hij vrachtwagenchauffeur en moet nog uit Frankrijk komen is nog maar de vraag of hij het gaat halen :$ We zullen zien, wij gaan iig zingen met de Wii. Dat is zo leuk meiden echt lachen.

Morgenavond gaan we met ons vriendclubje alle kliekjes van vanavond opeten. Vorig jaar voor het eerst gedaanen dat is echt heel leuk!

Zo ik hou effe op met lullen :D

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He lieve meiden,
    hier even een klein berichtje uit Portugal.

Met ons gaat alles goed, Daan kletst ons de oren van het hoofd en is het liefst de hele dag buiten met de koeien en de trekkers. Als hij een dag niet naar buiten kan ivm regen dan is hij niet te genieten. Verder blijven we erg druk en is een 2de kindje nog niet gepland. We willen eerst iets rustiger worden en dan mag de 2de komen.

Ik wil iedereen heel veel succes, gezondheid, liefde en geluk toewensen voor 2011. En dat van iedereen de wensen uitkomen!!

Heel veel liefs vanuit Portugal

7. He Sjors,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat het jullie zo goed gaat! ook voor jullie de allerbeste wensen en een succesvol 2011!!

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Sjors: wat ontzettend leuk om van je te horen! En leuk te lezen dat Daan zo'n ondernemend ventje is!

Soof: dapper en moeilijk om toch naar je ex te gaan, maar goed als het je zo dwars zat! Knap hoor!

MB: jammer dat je morgen moet werken, moet je al vroeg beginnen?

Wij gaan vanavond naar mijn schoonouders. Hoop maar dat de gladheid een beetje meevalt, want het is een behoorlijk stukje rijden. We blijven ook slapen en logeren de nacht daarna bij mijn moeder.
    Daarom nu vast aan iedereen heel veel goeds gewenst voor 2011!!

9. WANNA! Welke kant moet je op? Ik lees net dat rondom Arnhem de mensen wordt geadviseerd om thuis te blijven zo glad is het.
    Doe je voorzichtig!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Van Nijmegen naar Twente, dus eh... langs Arnhem ja :(

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    soof, heel goed en lief van je hoor!!!! Het is niet makkelijk voor hem nu en zelfmoord is extra beladen.

@iedereen, een fijn oud en nieuw! Wij zijn gewoon thuis. Als jens wakker wordt, haal ik hem wel even nara beneden.

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Happy newyear!

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    de beste wensen allemaal !!

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Bom ano novo!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    voor iedereen een fantastisch goed, gezond en mooi 2011

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Een heel gelukkig en gezond 2011 gewenst voor jullie allemaal. Dat het maar een heel vruchtbaar jaar mag worden:D

17. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Happy new year!!! Dat het maar een vruchtbaar en gezond jaar maar worden!!

Ik ga mij niet laten opereren en wil ook geen spuitjes:$. Ik wil alleen wel al zoveel mogelijk er aan doen om de schade te beperken. Ik lees veel verhalen van vrouwen die het tijdens zwangerschap hebben gekregen en het na de bevalling er gewoon nog was. Ik wil straks wel mijn kindje vast kunnen houden. Mijn huisarts is gelukkig ook niet van het spuiten en opereren. Hij heeft mij door verwezen naar een zaak die spalkjes aanmeet. Dat ga ik dus volgende week doen. Verder niet te veel doen met de hand maar wel bewegen. Gelukkig ben ik een persoon die alles uit handen kan geven ;) NOT dus is erg frustrerend voor mij. Maar goed is voor een goed doel. Ik wil hier vanaf. Maandag zijn de fysiotherapeuten op mijn werk weer aanwezig en ga ik hun ook nog even vragen wat te doen. Hihi beter teveel info dan te weinig ;)

Pooh: Je wist niet meer wat er bij mij afspeelde maar het berichtje ervoor heb je wel naar mij geschreven ;) ik ben het met die vervelende hand en die al 31 weken zwanger is. hihi gaat snel zeg ineens. Geeft nit hoor, je kan niet alles onthouden en dat hoeft ook niet.

Simi: Jeetje bronchitis dat is niet niks, kan je knap beroerd van zijn. Zielig zeg voor zo'n klein hummeltje. Gaat het al beter met haar?

Wanna: Fijn dat alles goed was bij de vk. Ik had dat gevoel ook elke keer als ik bij de vk vandaan kwam (eh nog steeds trouwens maar nu minder) dat je opgelucht bent als je het hartje weer gehoord hebt. Vooral toen ik het kindje nog niet voelde was ik elke keer maar weer wat blij als we dat mooie hartje weer hoorde. Onbewust maak je je toch elke keer weer zorgen. Ben je veilig bij je schoonouders aan gekomen? Volgens mij was gisteravond het weer alarm weer ingetrokken toch?

Soof: Jeetje moedig van jou zeg om bij je ex langs te gaan. Echt goed dat je het gedaan hebt, nu kan je wel weer iets afsluiten!! Lijkt mij dat je toch bang bent om zo'n persoon tegen te komen ook al is het jaren geleden. je blijft het toch bij je dragen. Hoe gaat het met de hondjes, hebben ze het overleefd? Zielig he als ze zo bang zijn!! Wij hebben 2 tegenover gestelden, die vinden het dus super leuk. Als we per ongeluk de deur open zouden laten staan gaan ze er recht op af (pff is niet goed voor je hart als je ergens bent en die letten niet goed op). De jongste zit ook bij elke knal op de bank naar buiten te kijken en helemaal te trillen van ik wil er naar toe hij houdt het allemaal in de gaten. Hihi is wel lief, die kop die hij dan trekt.
    EEtse vanavond met je vrienden!! Leuk idee zeg!!

Zo ga even verder met opruimen, zo komen er 2 vrienden koffie drinken na hun nieuwjaar duik :$ brrrrr moet er niet aan denken!!!!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    een heel gelukkig en gezond 2011 voor jullie allemaal en de mensen om jullie heen.

Jens slipe door het kabaal heen. HEt was hier erg druk met vuurwerk. Om 1.30 gingen we naar bed en toen werd ie juist wakker..pfff. Gillen deed ie. Hij heeft bij ons gelegen (tegen alle regels heen).
    Ik mocht uitslapen werd pas om 10.30 wakker, heerlijk!!

19. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Allemaal een heel gelukkig, gezond en succesvol 2011 toegewenst! En voor de genen die graag een kindje willen hoop ik ook dat het een vruchtbaar jaar wordt!

Wij hebben oud en nieuw in Gorinchem gevierd bij familie. Erg gezellig geweest! Gelukkig heeft de kleine man overal doorheen geslapen, nogal een wonder vind ik want ze hadden daar behoorlijk zwaar vuurwerk! Brrr...

20. HAPPY NEWYEAR :D

Rick heeft er ook doorheen geslapen, maar om 1 uur werd hij dus huilend wakker, even met hem in de schommelstoel gezeten en toen was het goed.
    Vandaag een drukke dag en vanvond bij vrienden wilde hij niet naar bed alleen maar krijssen... Om 22.30 zijn we maar naar huis gegaan.
    Manlief had veel te diep in het glaasje gekeken, ik ben helemaal over de P :( ik weet niet wat ik ermee aan moet. Hij verpest het zo vreselijk, lult uit zijn nek en is emotioneel. Daar wordt ik niet goed van als iemand heeft gedronken! Sorry...
    Ik weet het effe niet meer, ik hoop dat ik morgen eens met hem kan praten maar dat gaat zo slecht de laatste tijd, hij gaat direct in de aanval en dan ligt het uiteindelijk allemaal aan mij :( maar er moet iets veranderen want ik wil zo niet verder, het sloopt mij compleet net nu ik zelf juist weer wat beter werd.
    Die spitaanval is niet voor niks hoor!
    Dit is overigens echt een geval van ken niet met en niet zonder! Ik wil echt oud worden met mijn man maar dit kan gewoon niet meer:(

Sorry voor mijn depri bericht, maar het lult zo makkelijk tegen een computer :)

Deel Deze Pagina