Wanna; die ziet er nog mooier uit als de eerste test meid!! Duimen draaien voor een plakker hoor.... Pooh; klinkt erg vermoeiend...ook goed op jezelf passen hoor! Brigit; idd, hoe was de echo? Hier alweer de 6e spuit erin gezet. Ben weer lekker op weg dus. Morgen weer werken, dus vroeg naar bed. Nu even Myrthe naar bed brengen!
Even pronken met een mooi hummeltje Alles is goed, helemaal gezond. Ben helemaal blij en gelukkig. Pfieuw we hebben het net bij de japanner gevierd, lekker vol gegeten met sushi. Wat was het weer mooi om te zien zeg en weer mee op dvd dus kan het nog vaak na kijken.
MvT: Jeetje balen zeg dat je ongi bent geworden, ook jou is het gegund!! Pooh: Beterschap!! Ben je morgen vrij? Daffie: Spannend ook weer voor jou, mijn duimen draaien voor jou en timon, het moet jullie gewoon lukken!! Deze ronde is het raak Zo weer even bij gekletst, hmm misschien iemand vergeten??...sorry Fijne avond en tot morgen, ik ga slapen O enneh ik eet alleen maar vegetarische sushi, dus ei, komkommer, zeewier ed.
Mb, jij bent lekker aan het soppen geweest. Hier is nog een huis om te doen. Wat enorm ships dat het zo met de vloer is gelopen. Mijn moeder gaat vrijdag geopereerd worden aan borstkanker. Eindelijk zal het dan gaan gebeuren. Het is zo'n 4 weken geleden toen we het vernamen. MvT, fijn om zulke 'blije' berichten te vernemen. Je kan het zo zat zijn. Jammer dat jullie weer de mmm in zullen gaan. Moet je dan weer de hele molen door? Brigit, wat leuk om je kleintje weer gehoord te hebben. Alleen die koude handen.... Pooh, sterkte. Weltrusten, meid. Wanna, mooie test. Ikke wil ook!!! Pfff, moet waarschijnlijk nog ruim 1 week wachten op de tp. Daffie, Bijna een week weer aan de deca. Gaan last ervan? Hoe ziet je verdere schema eruit? Mooie foto, Brigit. Cirque du Soleil is zo gaaf. Elke show is weer anders. In januari gaan we naar Brussel om een totaal andere show te zien. Ik kijk er al naar uit. Donderdag de 2e echo. Hopelijk is mijn bms flink gegroeid.
Hallo allemaal .. *schaam* Ik ben bang dat ik me niet helemaal aan de meldplicht heb gehouden. En was ik jullie nog kwijt ook. Wanna GEFICITEERD!!!! Ik gun het jullie zo. Wat een prachtige test! Lekker met je zusje zwangeren. Weet ze het? Heppie gefeliciteerd met David en sterkte nu met jullie kleine mannetje nu hij ziek is. Dat hij maar snel thuis mag komen. Mieke, je bent al begonnen maar veel succes en super dat het gelukt is bij de KLM Birgit wat een superfoto! Mooi he je kindje zo te zien? Timon hopelijk krijg je donderdag een heel mooie echo met een mooi nestje in je baarmoeder voor jullie kleine eskimo. Daffie bij jullie ook alweer een heleboel prikken. Hopelijk deze ronde met een mooi resultaat. Soof balen dat je een buikgriepje hebt meegenomen uit Egypte. Verder wel leuk gehad? Sjors, pittig hoor zoveel werk op de boerderij zonder je man. Gelukkig zijn beide mannen nu weer terug. Knuffel voor MvT, het blijft k*t als het zo lang duurt en je wil zo graag. Miepie wat gaat het snel alweer over de helft. Hoe gaat het nu eigenlijk op je werk want daar was je niet zo heel erg in je hum een paar maanden geleden toch? Mbo wat een drama zeg. En wat je zegt verbouwen Is het vandaag een beetje goed gegaan? En wanneer kan de Novilon man er dan weer in? Hoe bevalt het werken en moeder zijn? Wow Yfke is al langer dan Jolie en bijna even zwaar, die gaat goed zeg. Lekker hoor. Miki leuk he die enthousiaste ouders. Fijn dat jullie de kinderwagen krijgen, pfft wat zijn die krengen duur. Nou moet ik er wel bij zeggen dat wij ook een Bugaboo hebben en die zit niet in de laagste prijscategorie. Maar wel een heel fijne wagen die licht rijdt en erg wendbaar maar wel stabiel is. Meiden ik moet zeggen dat het me nog niet heel makkelijk af gaat 4 dagen werken en dan je sociale afspreken nog en quality time doorbrengen met je kleine meisje. Maar ja dat hebben jullie al gemerkt met mijn afwezigheid Met Jolie gaat het gelukkig goed, we hebben al weer twee afspraken achter de rug en volgende week krijgen we een echo voor haar heupjes. We hebben ook twee drukke weekenden achter de rug met verjaardagen en andere bezoekjes. Ik merk ook dat nu ik het heel druk op mijn werk heb ik dat minder goed op kan vangen dan voorheen. Maar goed dat is gewoon even wennen. Ben vandaag begonnen met een beetje geprakte banaan voor Jolie want ze heeft zulke ontzettend dunne poep dat ze soms drie verschoningen (kleding) nodig heeft per dag. Ze vond het wel lekker en was erg enthousiast. Ze deed ook helemaal haar mondje open voor het lepeltje, *smelt*. Zal even proberen een foto te uploaden. Veel liefs, simi
Helleuuuuu! daar ben ik dan ook weer even, maar niet zo lang hoor en ook niet uitgebreid, heb er niet zoveel puf en zin voor/in Vandaag was weer veeeeeeel zeg, pfffff en die map is zo dik! Moesten ons thuis voorbereiden op de bagage en handbagage regels etc. En dat is ook veel en soms best ingewikkeld. Wat moet je veel weten zeg, dat had ik helemaal niet verwacht, ja wel wat maar zoveel. En dan zijn we dus nog lang niet klaar! En krijgen we nog een blok 2 en 3 Gelukkig is de groep en de trainer leuk. En ik heb weinig reistijd dat scheelt ook. Gister met de bus gegaan en vandaag met de auto. Ergerde me op de terugweg zo erg omdat ik allang thuis had kunnen zijn met de auto en omdat de bus nog allerlei routes/haltes moest rijden, hihi. Ik moet deze week ook de dagen opgeven om te werken voor week 43. Dan gaat het dus echt beginnen, tenminste wat we nu in blok 1 hebben geleerd. Waar ik wel naar uitkijk is het moment dat ik mijn blauwe pakje aan mag, vind ik toch leuker dan daar te staan in een zwart outfitje. Met Boaz gaat het goed, maar heb wel een beetje het gevoel alsof ik hem iedere dag moet 'dumpen' omdat ik weg moet. Dat ben ik gewoon niet gewend. Ook het vroege opstaan voel ik heel erg, vanmorgen was ik nog niet helemaal helder toen er al een vraag aan me gesteld werd. Vandaag was Boaz bij mijn s-moeder, gelukkig ben ik redelijk op tijd thuis, dat scheelt wel. Donderdag komen mijn ouders oppassen en vrijdag ben ik vrij. Zaterdag en zondag zal vriendlief het zelf moeten doen. Zie ik nu al tegenop want ik weet hoe ik het na zo'n dag dan thuis kan aantreffen, chaos en kan ik alles weer opruimenMaar goed. Het eten met Boaz gaat nog steeds drama, tenminste wanneer ik hem een potje voorschotel, inmiddels zijn we er achter dat hij waarschijnlijk gewoon (zelf) mee wil eten 8) Dus na wat drama vanavond (18.00) heeft hij heerlijk mee zitten smikkelen om 19.30. Ikke blij en hij ook blij want ik werd er echt heel erg verdrietig van, hij eet op het moment zo weinig, ook bijna geen brood. Zal ook wel weer een fase zijn. Oeps mijn verhaal is niet echt kort hihi. Wanna, super hoor je test. Helemaal toppie!! Brigit, fijn dat de echo goed was. MvT, dikke knuffel! bah bah bah. Uhm... mijn koppie zit zo vol, weet het gewoon niet meer Dus dan geef ik iedereen maar even een klein kusje
Wanna, supertest. Ik weet dat je er nog niet in durft te geloven, maar zo'n dikke streep is wel heel hoopvol! Brigit, fijn dat de echo helemaal goed was. En wat een prachtige, duidelijke foto. Ben jalours, ik heb nooit een mooie foto van yfke gehad, die zat elke keer met haar gezicht in de placenta. En ook nog op dvd, dat doen ze niet bij mijn vk. Geniet ervan meid, ik weet hoe super je je nu voelt, heerlijk! MVT, balen meid. Ik wist niet dat je in de mmm hebt gezeten, geeft het lang geduurd voordat thom er was? Zou wel heel jammer zijn als je er nu weer in moet. Timon, joh, ik wist niet dat je moeder borstkanker heeft, wat erg. Wat een rottijd ga jij door zeg, vindt het heel naar voor je. Sterkte en een dikke knuffel! Mieke, succes! Even doorzetten, en dan zit je in je mooie blauwe pakje achter de balie. En denk aan die foto, wij willen het zien. Daffie, jij dus ook weer gestart, spannend. Hoe ziet je schema er nu uit? Simi, lijkt me inderdaad heel zwaar, 4 dagen werken. Ik werk nu ongeveer 22 uur per week, en dat bevalt me prima. De cominatie werken/zorgen voor yfke vind ik wel lastig, heb ik best moeite mee om haar elke keer achter te laten. Maar goed, yfke lijkt er geen last van te hebben, dus dan moet ik me maar niet schuldig voelen. Fijn dat het goed gaat met jolie. Dus je bent gestart met het geven van vast voedsel? En ik wil jolie wel weer eens bekijken, dus kom maar op met die foto. Yfke is inderdaad een flinke meid, maandag moet ik weer naar het cb. Ik denk dat yfke nu ruim boven de 6 kilo zit, ze krijgt nu ook van die dikke appelwangen, heel schattig. All, het is ongeloofelijk, maar de vloer wodt vandaag pas opnieuw geegaliseerd:x. Zou eigenlijk gister gebeuren, maar die man had te weinig zakken met egalisatie-spul bij zich. En hij weigert met spul van de bouwmarkt te werken, dus tja....:x. Ben er zooooooo klaar mee, ik leef nu al een paar dagen boven, ik ben het spuugzat.
Ik zou een klacht indienen tegen dat bedrijf!! Ze maken er wel een zooitje van zeg. Wat een stelletje boeren zeg, leuk dat ze geen bouwmarkt spul willen hebben en jullie dan jullie mogen gewoon wachten tot meneer spullen op orde heeft :x
SIMI! Ha daar ben je weer, ik kan me heel goed voorstellen dat het even tegenvalt die 4 dgn, hopelijk went het wel snel. Ik moet eerleijk bekennen dat ik het met 3 dgn ook lastig vind maar dat ligt meer aan mij denk ik. MB! Wat een gedoe zeg, ik zou er ook werk van maken dit is echt te gek voor woorden en zeer onprofessioneel. TIMON! Ik heb Cirque du Soleil 1x gezien en ben verkocht ik wil nu ook naar deze show zodat mijn man het ook kan zien. DAFFIE! Knap van je hoor, hoeveel spuiten moet je in totaal. Ik heb er echt respect voor moet ik je zeggen. Ik heb gisteren een aanbod gekregen om aan een studie mee te doen omdat 6x clomid niet gelukt is en dan wordt je 1 van de 4 behandelingen ingedeeld. En 2 daarvan zijn met spuiten, ik heb geweigerd omdat ik dat gewoon niet wil. Met Rick hebben we dat ook al aangegeven en onze grens is gewoon Clomid. Gelukkig mag ik gewoon doorgaan omdat ik er goed op reageer.
Volgens mij zit ik nu wel op de roze wolk moet heel de tijd aan de echo denken, spookt de hele dag door mijn hoofd. Vond het heel bijzonder. Gek he terwijl dit wel al de 4e echo was. Heb de hele dag zo'n blij gevoel, had ik wel al een beetje maar nu helemaal. Nu ik weet waar het kindje nu precies zit realiseer ik mij dat ik het kindje toch echt al vaker heb gevoeld. Op die plekjes zitten geen darmen hihi. Gisteren ook het kindje heel duidelijk gevoeld en mijn buik zien bewegen op die plek. *smelt smiley* Timon: heel veel sterkte met je mams!! Erg is dat he als je zolang op zo'n operatie moet wachten. Simi: Ik kan mij ook goed voorstellen dat het tegenvalt die 4 dagen werken. Ik moet straks avonddiensten tot 20uur draaien en dat vind ik niet zo erg maar moet ook elke 2 weken in het weekend werken en ik moet zeggen dat ik daar nu al tegenop zie. Maar goed tis niet anders.. MB: Hoe is het nu met je vloer? Hopelijk nu wel goed *duimsmiley*
Mb; jemig wat een gezever bij jou thuis....hoop echt dat het snel goed komt. Ik suit nu sinds vorige week donderdag, dan morgen stoppen met de pil en vanaf volgende week donderdag de puregon erbij spuiten. Dan spuit ik dus 2 hormonen. Dan die week erop op donderdag de 1ste follikelmeting en de ervaring leert dat ik dan nog een dag of 5 moet spuiten voor de punctie is. In totaal dus bijna 4 weken spuiten waarvan de laatste 1,5-2 weken 2 spuiten. Sophia; kan me voorstellen dat je een grens hebt gezet hoor, maar Clomid doet voor ons niets Wij zouden echt niet zwanger kunnen worden/geweest zijn zonder ICSI en dus spuiten. Ligt natuurlijk aan de oorzaak. Bij ons is het zaad van mijn man gewoon te slecht Vandaag gewerkt en straks handbaltraining. ben al moe als ik eraan denk Van het weekend weer werken en de komende 2 dagen lekker vrij....
MamavanThom: jeetje, ook alweer een jaar bezig. Wij mochten komenden maand een afspraak maken omdat we dan een jaar bezig waren. Maar ik had ook met mijn man besproken dit uit te stellen tot het nieuwe jaar. hoop zo dat het voor jullie ook niet nodig blijkt, maar begrijp dat je er soms moedeloos van wordt. Soof: fijn dat jullie gewoon door mogen met Clomid. Zeker omdat je daar de grens had gelegd. Ik dacht dat er een bepaald maximum zat aan het aantale keren dat je clomid achter elkaar mocht gebruiken. Hoe denkt jullie fertiliteitsarts daarover? Pooh: beterschap! wat balen dat je dan ook nog eens twee keer zo hard moest werken. Daffie; pfff, wat een spuiten zeg! Hou je nog wel plekjes over om te prikken? ik duim voor jullie! Brigit: wat een prachtige echo! kan me voorstellen dat je nu helemaal op een roze wolk zit. En fijn dat je het nu echt duidelijk voelt! Timon: succes morgen bij de echo! Hoop dat jullie snel doormogen met tp! Simi: voor iemand die zich even niet aan zijn meldplicht heeft gehouden heb je wel heel liedf je best gedaan om te compenseren en op iedereen te reageren! ik ben meestal de helft kwijt van wat ik heb gelezen Ik werk ook 4 dagen per week en daarnaast soms nog diensten. Dat valt inderdaad niet mee en soms baal ik ook wel als ik na een weekend werken mijn hummeltje op maandag weer dump op het KDV. Maar gelukkig ben ik de meeste weekenden vrij en disndags ook en dan genieten we daar allebei dubbel van. Mieke; klinkt behoorlijk zwaar die training! maar wel leuk lijkt me. Moet je nu meer uren aanwezig zijn dan wanneer je straks aan de slag gaat? MB: Die novilon-soap is echt ongelooflijk! wat zul jij blij zijn als je van dat gedoe af bent! Timon: wat vervelend dat je moeder zo lang op haar operatie heeft moeten wachten. Sterkte! Ik zit nog op mijn werk, heb vanavond om 20:00 nog een nascholing hier in de buurt. Snel even in de kantine gegeten, maar valt niet helemaal lekker. Overmorgen moet ik naar Portugal voor congres. Gelukkig maar twee dagen. Verder gaat het goed, geen bloed geeft moed
@simi, fijn te horen dat het goed gaat met Jolie!!!! En wat ee ndrukke dagen heb je soms he?! @wanna, veel plezier in Portugal!! @all, ben wel gaan werken, maar was niet fit. helaas was ik ook nog eens "balie", dus kon ik met mn snotkop de klanten helpen. Lekker visitekaartje Geen een collega wilde/kon met me ruilen, was ik een beetje saggo van vanochtend, maar oke! Morgen vrij en met Jens naar het cb. Ben benieuwd hoe hij gegroeid is. Moet mn 18 maanden vragen lijst niet vergeten.... oh ja en 2.1 kilo kwijt in anderhalve week.. yEah!!!8)
WANNA! Dat dacht ik ook, maar ik mag gewoon doorgaan. Met Rick heeft geyegd max 9x maar nu dus niet. Op die studiesite staat ook als je na 6x clomid tijdens die studie nog niet zwanger bent dat jer gewoon weer mee door mag gaan. Dan heb je dus al 6 mnd voor die studie gehad en dan 6 mnd studie. DAFFIE! Ik begrijp dat jullie geen keus hebben dat scheelt ook wel, toen PCO werd geconstateerd heeft mijn gyn me aangeraden om een grens te stellen op voorhand. Het is natuurlijk ook zo dat mijn moeder aan kanker is overleden en dit is allemaal begonnen met hormonen tegen de overgang. Dus ik ben wat huiverig op voorhand.
MB en Soof, ik ben na 2 jaar in verwachting geraakt van Thom. Ik ben na een jaar proberen de mmm in gegaan. Heel veel testen gehad en daar kwam uit dat we 'gewoon' verminderd vruchtbaar zijn (door een heleboel factoren). We zouden net beginnen met spuiten en IUI en toen bleek ik in verwachting. 2 maanden na de HSG scan. Ik hoopte dat mijn zwangerschap een paar fertilliteits problemen had opgelost' maar helaas...Vandaar dat ik ook weinig zin heb om weer de mmm in te gaan en het hele circus te moeten doorlopen. Timon, jeetje dat is ook zwaar! Waardeloos dat ze zo lang op een operatie moet wachten! Gelukkig is het nu zo ver! Moet ze daarna chemo? Heel veel sterkte!
Dafie, pittig schema, vindt het echt knap dat je er weer voor gaat. Enne....3x is scheepsrecht, dus dit gaat hem gewoon worden *duim smiley*. MVT, kan helemaal begrijpen dat je hoopt dat je nu zonder medisch gedoe zwanger wordt. Ik hoop heel erg dat ik na de bevaling een minder lange cyclus heb (zat tussen de 32 en 40 dagen), maar ik vrees dat dit niet het geval is. Ik denk ook dat die onregelmatige en lange cyclus ervoor gezorgd heeft dat het ruim 1,5 jaar geduurd heeft voor ik zwanger was van Yfke. Ik stond ook op het punt om de mmm in te gaan, maar kon op de valreep die afspraak afzeggen. Wanna, alvast veel (werk)plezier in portugal! Zit je in lissabon? Soof, fijn dat je door kan met de clomid. Blijft het nu bij de 100 mg? Pooh, goed zo, volg je een dieet? Sterkte met je gesnotter. Novilon-soap, deel 6. Gister heeft die man EINDELIJK de vloer geegaliseerd, en het ziet er goed uit. Zat er gister wel helemaal doorheen, het was de 3e dag dat ik al vroeg met Yfke het huis uit moest, en dat is gewoon balen. Ben 's middags naar mijn ouders gegaan en heb daar een uurtje geslapen, moest echt bijtanken. En heel stom, maar ik mistte mijn tv-uurtje. Gewoon even lekker kijken naar de beeldbuis met verstand op 0. Dus gisteravond hebben we de tv naar beneden gesleept, 2 klapstoelen neer gezet, en zo hebben we lekker zitten zappen. We hebben geen tv op de slaapkamer, vandaar.......
Hoi meiden, ik meld me even om me af te melden! We gaan een lang weekendje weg, ben er hopelijk dinsdag weer!