30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, voordeel van die tunnel is dat je hem hel makkelijk p kunt vouwen. En die glijbaan is ook leuk, maar dat past hier ook niet...al hoewel er staat er nu 1 midden in de kamer ...ahahhaha!
    Dat krijg je he als oma op past. Zet ze de speeltuin uit de tuin in de woonkamer..hihihihi!!

@simi, 7 maanden al weer...shock!!! :) Leuk he die interactie met haar!

@wanna, jee hallo hee, dat kan toch niet??? gaj er een groot stuk op achter uit?? Wat een stiekem gedoe met regeltjes "verzinnen">..bah!

@al, ben net terug van werken en kraamvisite. Was leuk en wat een lief klein meisje!! :) Echt nog zo ieniemini!!!
    @all, ben net teru

2. WANNA! Wat is dat nou voor een laag gedoe zeg! Is het niet gek dat je al heel lang met tijdelijke contracten werkt? Bij de cao's die ik ken mag dat toch maar max. 3x verlengd worden en dan is het een vast contract of je ligt eruit. En dan nu ineens je toeslag afnemen, lekker is dat. Jee ik raak er zelfs frustie van :D
    Als je ander werk zou gaan zoeken, wat wil je dan gaan doen?

En ik ben gisteren begonnen met de 150mg!

POOH! Volgens mij had je even haast of zat Jens mee te typen ;)

ALL! Hier is het lekker druk op het werk, maar ik zit alleen. Dat is jammer had ik vandaag geen zin in :) Gelukkig kan ik me goed vermaken met het werk.
    Gisteren dus begonnen aan de Clomid 150mg, tot nu gaat ie goed ben benieuwd hoe dat met een paar dagen gaat. Bij 100mg had ik nogal eens hoofdpijn :(. Maar ik voel me kiplekker en heb er helemaal zin in deze ronde, hoop dat die vreugde zijn vruchten afwerpt!

Ik ga eens snel aan de slag!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: het zou 5% is salaris schelen, dus dat is toch wel aanzienlijk vind ik!
    leuk zo'n kraamvisite. Dan is het bijna niet voor te stellen dat jens ook zo klein was!

Soof: klopt dat je maar 3 x verlenging mag krijgen. Bij mij is daarom een speciale constructie gemaakt waarbij 1 van mijn contracten aangepast is naar een soort stage contract (terwijl daar al 4 jaar geen sprake meer van is) Wel met mijn eigen instemming. Moest ik ook ondertekenen. Ik had niet veel keus, want ze konden me op dat moment geen vast contract bieden, dus het was óf ondertekeknen óf ontslag.
    Succes met Clomid! Jij had de vorige keren toch ook steeds last van blaasjes in je mond? Hoop dat de bijwerkingen meevallen!

4. WANNA! Oh gets ja die was ik vergeten........:) omdat ik 3x een ander merk heb gehad. Maar nu heb ik weer de originele :$
    Help, hoop dat dat nu niet zo is...;)

5. mb02

mb02 Bekend lid

:$Wanna, wat je zegt, echt een gemeen spelletje wat ze met je spelen:x. Je hebt toch gewoon recht op toeslagen? Zit je bij de bond?, want ik zou dan even informeren of dit allemaal mag.

Simi, fijn dat het weer goed gaat met jolie. Ik geef fruit gepureerd of uit een potje, maar ze vindt het heerlijk om op een stukje fruit te sabbelen. Dat hou ik dan wel vast, maar een stukje kiwi/ banaan kauwt of sabbelt ze dan zelf weg.

Soof, ik hoop dat de 150 mg zijn werk gaat doen. En goed dat je er positief tegenaan gaat:).
    Nog een vraagje: weet jij een leuk appartement op tenerife? Iets kleinschaligs en buiten de grote drukte, maar wel in de buurt van wat leuke winkeltjes? En uiteraard met een leuk zwembad;).

Pooh, mijn s.zusje kan elk moment bevallen, en ik denk als ik dat pasgeboren mannetje zie ik echt in shock zal zijn. Yfke is dan ineens groot:$.

ALL, hier alles rustig, niets bijzonders te melden.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat schrijven jullie veel. Ik zit ook zo bij andere topics dat ik jullie vele schrijven weleens oversla. :) Nu weet ik natuurlijk niet veel meer van de verhalen.

Wanna, wat waardeloos dat ze zo met je blijven goochelen.

Sophia, succes met de clomid.

Hier gaat het al een beetje beter. Ik zit minder vast in het donkere. Kan al wat beter mijn balans houden (op tijd rusten), maar merk ook aan momenten dat ik er nog (lang) niet ben.
    Vanuit het werk zijn ze me aan het prikken over weer een beetje te komen werken. Volgens hen ontstaat er anders een drempel. Nou, daar heb ik echt geen last van. Ik ben nog geen maand thuis!:$ Iets wat je in bijna 3/4 jaar heb opgebouwd kan niet in 3 weken verwerkt zijn.
    De maatschappelijk werkster en haptonoom geven hetzelfde advies; In rust en eigen tempo herstellen. Ik zoek zelf mijn grenzen op, maar wel in een veilige omgeving en dat is momenteel mijn werk nog niet met alle valkuilen.

Vandaag bij de haptonomie geweest. Mensen, wat is dat fijn tegenover bioresonantie. Ik voel steeds wat in mijn lijf, het doet wat. Ook krijg ik veel meer respons van de behandelaar.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Timon; gewoon in eigen tempo herstellen hoor! et belangrijkste is dat je er zelf sterker uitkomt en na een maand heb je echt nog geen drempel hoor....:(

Wanna; wat een sneekie mensen daar bij jouw werkplek...Zou zelf ook bij de bond navragen ongeacht of je lid bent of niet...

Wat een KL%^%^&%^&weer buiten...wordt er helemaal sjachie van.
    Zit ondertussen wel vakanties te bekijken. We wilden eerst met de auto gaan, maar toen beseften we ineens dat we altijd met een half uur al woorden hebben in de auto om de rijstijl hahahaha, dus 1300 km is dan misschien iets te ver.
    Zit nu te zoeken op mallorca en dan cala d'or. Ben daar vroeger met mijn ouders geweest en schijnt een erg leuk centrum te hebben.
    Zit alle reviews te lezen, vindt ik altijd zo grappig.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Laten we het houden op geen ziekteverzuim willen hebben.;)

Wij gaan morgen naar de Vakantiebeurs. Nog leuker om in vakantiestemming te komen en uit te vinden waar we heen willen. :D

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @soof , ja had haast, als ik het nu terug lees..foei!!!

@all, ook hier zijn we op zoek naar een vakantie. Gelukkig hebben we vandaag de vakantie planning te horen gekregen. Wij hebben de laatste 3 weken van juni en zijn aan het kijken naar Menorca. Blijkt een zeeeeeeer kind vriendelijk eiland te zijn. Een collega van me is 2x naar een appartement geweest daar en ik wil eigenlijk die gaan boeken. Alleen moet man lief nog vrij aan vragen...

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @timon, ik weet uit eigen ervaring dat je dit echt op je eigen tempo moet doen hoor. Anders val je zo weer terug. Ben je al bij een arbo geweest, ja toch? Die begeleiden je (als het goed is), op jouw tempo!!

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wij zijn vorig jaar september naar Menorca geweest en is idd een geweldig kindproof eiland. Het is ons goed bevallen in ieder geval.

12. mb02

mb02 Bekend lid

Timon, je niet laten opjagen door je werk, jij bepaalt het tempo. Ik vind het echt heel dapper dat je je met jezelf aan het werk bent, zal best moeilijk en confronterend zijn. Hoop dat je er sterk uit gaat komen!
    En nog een leuke vakantiebestemming gevonden?

Vakantie, wij zijn al 1x op tenerife geweest, en dat was goed bevallen. Wel zwarte lava-stranden, maar ach, ben toch niet van plan om met yfke aan het strand te gaan zitten. Vind haar nog veel te klein voor de zee, en ben ook als de dood dat er te weinig schaduw is. Ze heeft namelijk een lichte huid (van haar mama;)), dus verbranden is nu al een grote angst van mij. Dus geef mij maar een zwembadje, dan kan ik haar na het poedelen meteen in een koel appartement zetten:).

Wat een vreselijk weer, wordt een beetje gammel van het binnen zitten. Vanmiddag werken, ben eerlijk gezegd blij dat ik er even uit kan;).

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    we hebben ook iets heel leuks nu op kos gevonden. En volgens mij is een vriendin van mij daar ook geweest, want ik denk de foto's te herkennen. heb haar effe gemaild of het klopt!! ANders is dit wel heeeeeel erg leuk!!

Zo, de grote boodschappen zijn binnen. Jens was heel gezellig en lief en zat te zwaaien naar de kassiere. :) Gezellig zo op pad met een vrolijk mannetje!

14. Zeg DAMES als jullie nou eens al die vakantie's bij mij boeken! :D Mvt was erg tevreden hoor :p

POOH! Leuk is dat he, als ze zo vrolijk zijn. Rick kan dat ook zo en als we ergens zijn waar hij een beetje bang is of gewoon niet wil zijn dan draait hij om en roept "doei doei". Dat is zo schattig :)

15. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Yep Yep, het was fantastisch! ;) Een aanrader!

Pffff, ik zit een beetje met mijzelf in de knoop... Bah, ik heb overal op dit moment de balen van...
    Mijn werk vind ik al een poosje niet geweldig meer, er zit niet echt een uitdaging meer in. In het begin vond ik dat niet zo erg omdat ik nog wel sterk het gevoel had dat ik bij een team hoorde maar dat is de laatste tijd ook aan het wegebben. Met als klap op de vuurpijl dat ik net gebeld wordt dat er een mini crisis is. Ik biedt aan het te verhelpen, wat ik vervolgens meteen thuis oppak (terwijl ik het ook druk heb met het klaarmaken van onze administratie, voor Thom weer wakker wordt). Bel ik om te melden dat het klaar is (snel gewerkt, probleem binnen een half uur opgelost) en is het al niet meer nodig, collega is al vertrokken zonder het document... Grrrrr :x.
    Thuis heb ik het ook een beetje gehad. Thom is al een jaar een echt pappa's ventje, in het begin vond ik het wel leuk. Na een poosje ging ik me er wel wat aan irriteren dat hij nooit iets van me wil weten zodra zijn pappa in beeld komt maar ik hield me vast aan het idee dat het maar een fase is. Inmiddels vraag ik me af of het nog wel een fase is of dat hij mij gewoon niet zo leuk vind en dat hij me maar voor lief neemt als pappa er niet is....:(.

Om eerlijk te zijn zou ik op dit moment het liefst stoppen met mijn eigen werk en alleen nog de administratie doen (van ons eigen bedrijf, hier ben ik ook al een dag mee zoet in de week). Dan kan Thom één of anderhalve dag minder naar het KDV wat zijn humeur wellicht ook verbeterd omdat hij daar al een heeele poos slecht slaapt... Misschien wordt het dan allemaal wat rustiger en krijg ik er weer wat meer lol in...
    Gelukkig gaat het tussen mijn man en mij wel allemaal goed, we hebben het druk maar we vinden nog wel tijd om samen dingen te doen en goede gesprekken te voeren.
    Hij heeft een poos geleden al een keer gezegt: 'waarom stop je niet gewoon met werken?', tja waarom niet eigenlijk, ik kan momenteel geen goede reden meer bedenken om het niet te doen, alleen maar pro's....

16. MvT! DOEN, ik zou het wel weten als ik het kon. Het is altijd mijn droom geweest alleen is dat financieel gewoon onmogelijk....

Rick wisselt idd steeds af met papa en mama, ik denk dat ik het ook niet leuk zou vinden als het altijd maar papa is.
    Denk je dat je er een "oorzaak" ik kan vinden? Ben jij bijv strenger of juist niet?

Hoeveel dagen gaat hij nu naar het kdv?

DIKKEK KNUFFEL VOOR JOU!!!!! :D

17. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

He Soof, wat fijn dat je nog in de buurt bent ;).
    Hier zou het financieel prima kunnen, we hebben er al rekening mee gehouden toen we dit huis kochten dat als een van ons thuis zou komen te zitten dat we dan niet in de problemen zouden komen.
    Thom gaat nu 3 dagen naar het KDV, eigenlijk vind ik dat een dag te veel. Mijn ideaal was 2 dagen en mijn max zat op 2,5 dag. Gezien mijn baas niet wilde dat ik minder ging werken dan 2.5 dag moest ik hem wel die dagen wegbrengen. Inmiddels heb ik ook de admin erbij en daarom is hij nog een halve dag extra naar het kdv gegaan omdat ik het anders niet kan bolwerken.
    Wat betreft de voorkeur naar pappa, ik ben niet strenger, misschien nog wel geduldiger zelfs... Ik heb er al een poos over na zitten denken en ik heb echt geen idee waar het vandaan komt. Het enige dat ik kan bedenken is dat hij mij uiteraard veel meer ziet...

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MvT; hier ook een papa's kindje hoor! Heb ook lang gehoopt dat het een fase was, maar die duurt dan wel heeeel lang. ;) Me sufgepiekerd waar het aan zou liggen. Mijn man deed hem wel iets vaker naar bed, omdat hij vlak voor zijn bedtijd pas thuis komt. Smurf heeft dan al een paar uur met mij doorgebracht en dat is dan de weinige tijd die ze op mijn mans werkdagen (4/week) samen hebben. maar meestal doen we het samen, dus ik weet het ook niet meer. Hoewel ik weet dat hij het niet expres doet, baal ik er soms wel van dat ik me de hele dag heb uitgesloofd en hij me soms nukkig weg duwt, maar zodra hij de voordeur hoort straalt hij helemaal en roept PAPA PAPA!! GRRRR! :x

19. Ik denk dat dat ook zo is hoor! Heb je de boeken van Daphne Deckers gelezen? Zij schrijft daar een stukje over, zodra papa binnenkomt is mama vergeten en die andere tijd is mama diegene die troost, eten geeft, wast etc etc. Heel typerend hoor, ik denk dat als hij straks goed kan praten en meer een kleuter wordt dat het wel anders wordt.
    Enne hij hing anders heerlijk op jouw arm wakker te worden in El Gouna ;)

Wat betreft het huis, jullie wonen gelukkig in een betaalbaar deel van het land........ I rest my case :D
    Overigens ben ik nog bij mijn oude werk geweest, hij heeft veel huizen in de verkoop maar raakt niks kwijt. Als het dit jaar niet beter wordt dan valt hij na ca. 25 jaar om. Jammer he :(

20. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Tja, het begint 's ochtens al. ALs ik binnenkom en vraag of hij lekker heeft geslapen krijg ik als antwoord: '(ik ben 2 en ik zeg...)...nee, pappa toe' en dan duwt hij me weg. Het is de ene dag beter als de andere dag, gisteravond en vandaag gaat het een stuk beter...(gelukkig, het is net alsof hij aanvoelde dat ik er een beetje doorheen zat).

Soof, toen had hij mijn man nog niet gehoord of gezien, en dan is het wel goed he ;). Wat erg van dat kantoor joh! Wij hadden al een poosje meer beweging in de markt (bezichtigingen enzo) maar de laatste tijd wordt er toch ook weer het een en ander verkocht...

Ik ben het allemaal al een poosje aan het overdenken, hier ga ik toch nog maar even mee door voor ik een verkeerde beslissing maak...;)

Deel Deze Pagina