mmmh nu ism n buurmeisje net weg, en is de plus een stuk minder duidelijk... grrr, wordt ik zo onzeker van. Hij was echt goed zichtbaar en meteen al!
Pooh: na 30 minuten is de test niet meer betrouwbaar mag je het niet meer aflezen, dus het is gewoon hartstikke positief!!! Het was gelijk positief dus hartstikke goed!! Gefeliciteerd!!! Helemaal geweldig!!!
morgen nog mar een testje doen. Ik had ze bij het bord van mn vriend gelegd. Hij kwam net thuis, zeg ik, zie jij ook iets????? Hij helemaal blij, want hij zag ook een streepje!!
OMG! Volgens mij was ik net iets te vroeg van het forum af vanmiddag! Pooh, wat goed zeg!!! Ik wacht toch nog heeel even met je echt te feliciteren, heb helaas niet zo'n goede ervaring met lichte streepjes maar met jou komt het vast goed en hopelijk mag ik je morgenochtend feliciteren!!! Oeoeoeoeoeh wat spannend zeg! Hopelijk mag ik dan ook met je meedoen, volgende week moet ik weer ergens ongie worden. kom maar op met die hcg'tjes!!! Heb het vanavond nog met mijn man gehad over stoppen met werken en hij staat er helemaal achter. Dit voelt toch wel als een opluchting, of ik nou wel of niet ga stoppen. Ik ga er nog even rustig over na denken. Nog maar even met mijn vriendinnetje bespreken, wie weet heeft zij nog een verhelderende blik op de zaken... Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat als ik er aan denk dat ik straks niet meer daar hoef te werken dat er wel een soort opluchting over me heen komt...
meiden, het is blijkbaar echt zo We geloven het nog steeds niet ), maar een dikke plus op de clearblue test ligt hier voor mn neus!!! whaaaaaaaaaaaaaa We willen nog nog geheim houden voorlopig, maar jullie mogen het wel weten!!! SPannend!! En dat zonder de mmm, wat een wonder!!
Ik heb meteen de computer aan gezet om te kijken of er nieuws was! En wat voor nieuws!!! Nu ga ik jullie echt feliciteren hoor: GEFELICITEERD!!!!! Joepie! Wat een geweldig gevoel moet dat zijn om te weten dat het zonder het ZH ook kan. Nou geniet ervan! Ik hoop dat ik gauw bij je aan mag sluiten.
Pooh, gefeliciteerd!!!! Wat geweldig zeg!, zonder MMM en met die lange cyclussen...het is inderdaad een wondertje. Nu die eerste spannende weken door, plak kleintje, plak! Ik hoop zo dat er snel meer meiden gaan volgen..... MVT, heel herkenbaar, die twijfels over het werk. Als ik het financieel op zou kunnen brengen was ik allang gestopt, dus als ik jou was zou ik het wel weten. En als je het niet meer naar je zin hebt, waar doe je het dan nog voor? Zo te lezen heb je thuis ook genoeg te doen met de administatie, dus je hoeft je niet te vervelen. En het zou jou en thom ook goed doen, dus ik zie een welbekende "win-win-situatie". Soof, thanxs, ga me nog even goed orienteren. Die finca spreekt mij ook wel aan, Miep kwam ook al met een adresje. En klopt het dat je beter in het zuiden kan gaan zitten, of is het eind mei in het noorden ook goed weer? Echt vreselijk die regen, ik voel mij al niet al te heppiedepeppie, en deze sombere dagen werken niet echt heel opbeurend....BLEGH. Gelukkig is Yfke wel het zonnetje in huis, dus die helpt me er wel doorheen.
POOH! Wat geweldig, zonder die rommel toch zwanger super goed!!!!!! Ik hoop dat ik je ook snel volg, zou erg leuk zijn en is er een achterliggende rede dat we allemaal vriendinnetjes zijn hier MB! Het noorden is gewoon gevoeliger voor regen, maar eind mei denk ik dat het wel meevalt. Maar eerlijk gezegd zijn wij heel voorzichtig met het weer. Het is tegenwoordig inet te zeggen. Er ligt op dit moment sneeuw in 70% van de USA dat is niet geloven hoor!
Pooh: fantastisch zeg! Kan me voorstellen dat het nog een heel onwerkelijk gevoel geeft. Bij ons ook, je hebt ons niet even voorbereid met "O by the weg ladies, morgen ga ik eens een testje wagen" (of heb ik daar overheen gelezen?) Helemaal super. Nu goed blijven plakken en binnenkort maar eens de VK bellen! MvT; fijn dat je man positief reageerde op je gedachten om misschien te stoppen met je huidige baan! Hier zo zijn gangetje, niet veel nieuws. Blij dat het bijna weekend is!
Pooh! Ik ben even een paar daagjes wat minder bij en jij gaat gewoon ineens kindjes in je buik maken! GEFELICITEERD!!!! Hier iedereen een beetje aan het kwakkelen: Mini is ziek, ik ben niet lekker en mijn man is ook niet lekker maar is wel gaan werken. Dus ik heb besloten om de -voor mij- doodzonde te begaan en gewoon lekker in mijn joggingbroek voor de TV te blijven hangen samen met Mini . Heb wel gedoucht hoor, wees gerust! Gisteren samen met mijn man uitgeweest, eerst uit eten en toen naar een ballet. Was een fijne avond zonder ruzie of woordenwisseling en dat wil wat zeggen de laatste tijd. Dus erg relaxed en leuk! Vandaag 36 weken, sjonge zeg... Over een paar weken is de kleine er alweer! En we hebben nog niks! Nou ja, niet uitgepakt in ieder geval. Donderdag ga ik de wieg halen en de klossen moeten ook komen volgende week en dan wordt óók de nieuwe babykamer geleverd. Die we trouwens in z'n geheel van mijn ouders gaan krijgen, lief he? We hebben voor kerst namelijk het ledikant toegezegd gekregen maar er was geen aparte prijs opgegeven voor het ledikant van de kamer die we hadden uitgekozen. En mijn ouders vonden het kamertje leuk en niet te duur dus nu krijgen wel alles! Ik wil steeds de stad in om kleertjes enzo te kopen maar omdat Mini ziek is en ik kwakkel komt dat er niet echt van, dan kun je me na een halfuurtje echt helemaal opvegen. Hopelijk morgen en anders hoop ik dat ze volgende week weer naar het kdv kan en ik me ook weer beter voel.
Pooh; van harte gefeliciteerd meid. Hoop dat het een goede zwangerschap mag zijn voor je Ben wel weer stikjaloers
Pooh, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!! Meiden, ben een tijd niet geweest hier. Was/ben wat down en had gewoon geen zin om mee te schrijven. Heb wel meegelezen hoor. Maar schrijven kost me op het moment veel moeite. Ik ben erg blij voor Pooh omdat ze niet de mmm in hoeft, maar net als Daffie voel ik ook enige jaloersie. Maar wel gezonde hoor Als ik weer wat meer zin heb meld ik mij weer.
MIEKE! Ook voor jou een dikke knuffel, het komt echt wel weer goed! ALL! Ik zit vandaag heerlijk te werken, lekker druk!
knuf voor alle meiden. Ik snap jullie heel goed hoor En ik neem het niemand kwalijk! Ik heb het net mijn moeder verteld en die zat te jubelen door de telefoon. Ik weet dat het nog mis kan gaan, maar als dat zo zou zijn, heb ik haar ook nodig. En ik wil zsm weer moeders voor moeders aanvragen. Voel eigenlijk niets, soms wat kleine krampjes, meer niet. Wat onwerkelijk!!!
Pooh!!!!!!!! Gefeliciteerd stiekum een kindje maken! Mieke, Daffie, MvT, Soof voor jullie een knuffel MvT en Mbo balen hè als je niet helemaal lekker in je vel zit mbt werken. Ik moet zeggen dat ik niet geschikt ben om helemaal thuis te zijn Ik denk dat je gevoel het belangrijkst is, en natuurlijk of het haalbaar is financieel. Succes met het maken van de keuze. Gister werd ik gebeld door kdv, Jolie wilde haar flessen niet drinken... Wel fruit eten, vrolijk en gezellig thuis natuurlijk brullen van de honger. Maar snel een potje warm gemaakt en gegeven. Eigenwijze ukkepuk Vandaag wel goed gedronken. Ik had vandaag loopbaan gesprek, en..ik mag, eerst op proef, twee halve dagen thuiswerken en drie op kantoor met Jolie thuis Als dat goed gaat kunnen we een dagje opvang schrappen Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had gedacht dat het zou mogen. Hier verder erg moe. En ik krijg ook wel en beetje kriebels van de zwangere berichten. Maar ben ook al erg blij en gelukkig met ons meiske.
dank je wel Simi!! het is voor ons een hele grote verassing, want ik had geen idee wanneer en of ik een eisprong had. Ik dacht wat te voelen oud jaars dag en blijkbaar was dat toch zo. en dat het dan nog lukt ook.... Fijn dat Jolie nu weer goed drinkt. Krijgt ze al tandjes ondertussen??