Pooh, ja meid, je hebt het echt heel goed getimed, super hoor. Ik had/heb ook van die lange cyclussen en dacht daardoor dat ik echt nooit op een normale manier zwanger zou kunnen worden. Want om nou 2 weken lang om de dag sex te hebben, dat is echt niets voor mij. Dus dan voelt het ook echt als een wonder als het toch lukt, dus ik kan me je verbazing helemaal begrijpen. Leuk dat je moeder zo blij is, hoeveelste kleinkind gaat dit worden? Simi, haha, jij hebt dus ook al een eigenwijsje. Grappig he, dat ze echt een eigen willetje gaan krijgen. Zou wel fijn zijn als je thuis kan gaan werken, maar dan ben je dus eigenlijk 5 dagen met je werk bezig? ALL, gister zo om Yfke gelachen. Ik had wortels gepureerd en deed een poging om die erin te krijgen, maar mevrouw hield haar mond stijf dicht. Ik was het al snel helemaal zat, en heb toen 2 wortels voor haar neergelegd, om te kijken wat ze ermee ging doen. En ja hoor, ze pakt ze op, en begint er vol enthousiasme aan te knagen. Toen dacht ik "even kijken wat ze doet met aardappelpurree". Nou, dat was dus een goede zet, want hoppaa, handen erin en eten maar. Het was een enorme bende, maar ze zat zo te genieten, geweldig om te zien. Ik was zo trots op mijn kleine, ondernemende dametje.......
@mb2, ja dat hadde nwij ook ja. Ik had het ook niet verwacht... Leuk dat Yvke zo lekker kan eten. MEvrouw heeft gewoon een eigen willetje, leu khe!!
Meiden ik zie hier (ben op het reisburo) net een jongetje (zeker 3jr)voorbij lopen met een tut in zijn mond aan een houten kralen ketting en aan iedere punt van zijn kraag een houten ketting met 2 hele vieze tutpoppetjes! Zo laat je je kind toch niet lopen Moest het effe met jullie delen, ik moest 3x kijken voor ik snapte wat ik zag
soof, ged wat vreselijk. Bah!!! zo ie zo vind ik een speen niet meer kunnen op dei leeftijd. Ik word ook altijd gek als ik nara de pfaffs kijk...bah Lopen die kleinkinderen ook met een speen in hun mond terwijl ze al kunnen praten!
POOH! Ja dat klopt inderdaad, ergeren wij ons ook zo aan! Rick heeft hier zijn speen om te slapen en als hij erg verdrietig is. Maar zijn knuffelpopje is ook goed.
Ik verbaas me ook altijd over kleuters die in de stad lopen met een speen in de mond. Dan neem ik me altijd direct voor om bij Smurf te gaan proberen om ook 's nachts de speen af te bouwen, maar dat is nog niet gelukt. Gelukkig weet hij wel dat zijn speen en zijn knuffeltje in zijn bedje moeten blijven liggen en niet mee mogen naar beneden.
Dat doen wij ook, Rick moet ze na het aankleden in bedje gooien. Eerst wilde hij dat niet, maar voor ik de trap af was waren de tranen alweer weg!
onzeker als ik ben heb ik net een digitale test gehaald. Ik voel nauwelijks of niets. Ben moe en wat licht in mn hoofd, thats all... maar er staat echt zwanger....ongelofelijk
Voorbijwaaiende Heppie (wat een wind vandaag he?): Pooh, jaaaaaaaaaaaaaaa echt heel tof om te lezen dat je zwanger bent! Supergefeliciteerd! En nu blijven plakken he kleintje MB, zie je wel dat Rapley werkt..
Hahaha Pooh, dat onwerkelijke gevoel zal nog wel even blijven Ik had me dit keer beperkt tot 5 ( ) testen
Mieke, fijn dat je je weer even had gemeldt. Niet leuk om te lezen dat je wat down bent, ik hoop dat het snel beter met je mag gaan. En ik zag dat je 2 afspraken bij de gyn hebt staan, veel succes daarmee! Miep, wat lief dat je het kamertje van je ouders hebt gehad (of waren het nou je s.ouders). Zou fijn zijn als je je deze week wat fitter voelt, kan je kasten in gaan pakken enzo. Scheelt wel dat je veel van mini kan hergebruiken, je hoeft niet een compleet nieuwe garderobe aan te schaffen. Is wel grappig, want mijn s.zusje is bij haar tweede ook meer van "alles op het laatste moment". Bij de 1e had ze bij 20 weken al de hele kamer klaar, nu is ze niet meer zo over-georganiseerd. ALL, dit weekend bezig geweest met onze vakantie in mei, en we gaan iig naar spanje. We hebben een onwijs mooie villa in optie gezet (zo'n rick- felderhof- villa, met zwembad en buitenkeuken), in de buurt van valencia. Daar gaan we 1 weekje zitten, en daarna rijden we door naar een ander leuk plekje. Is voor het eerst dat we met de auto op vakantie gaan, en hoewel ik spanje wel een rot-eind rijden vind, zie ik zie er ook wel de voordelen van in (= de auto volproppen met yfke-spullen). Maar die villa is helemaal geweldig, dus daar heb ik nu al zin in! Oja, ik hoorde net dat nick van nick en simon een dochter heeft, en zij heet: Nicky......Nou jaaaaaaa zeg.
wjhhahaha, die mb, dat hoorde ik net ook en dacht, ORIGINEEEEEEEEEEEEL!! Enne, een rock felderhof vakantie, toe maar!! klinkt leuk!!!! En een lekker ooruitzicht! En ja, je neemt een hoop zooi mee met een ukkie...believe me!!
MB: heerlijk om een villa te huren! Wel een eind rijden zeg, maar als Yfke dat goed kan hebben dan is het wel ideaal! Mieke: zag dat je morgen naar de gyn gaat om ook te kijken naar evt Asherman. Krijg je dan een hysteroscopie? Sterkte met alles. Niet makkelijk om anderen jou te zien voorgaan. Dikke knuffel!
Pooh, hoeveel testen heb je vandaag al gedaan? Ik weet niet of ik je allerlei kwalen moet gaan gunnen nu want wat is erger: onzekerheid of de hele dag boven de pot? MB, klinkt ontzettend goed die villa in Spanje! Wel een lange rit maar als je 's nachts rijdt of het in kleinere stukjes knipt is het prima te doen. Maar met de auto is idd wel echt een voordeel met een kleintje hoor! Travelling light is iets uit een ander leven, haha! Nou, Yfke is er snel bij met stukjes willen eten, hihi. Hier was dat met die leeftijd echt nog niet aan de orde, Mini kreeg die neiging pas met 11 maanden. Alhoewel we het eerder ook niet geprobeerd hadden, ik was nog niet toe aan de zooi van Rapley (moet je nu zien hoe het eruit ziet als ze heeft gegeten, haha! Zal bij nr. 2 ook wel heel anders gaan ) Toen ik zwanger was van Mini was ik nou ook niet echt van de snelle hoor, maar dit slaat echt alles! Vandaag hoop ik een beetje een begin te kunnen maken met het uitzoeken van kleertjes want Mini is weer naar het kdv. Ja, van mijn ouders krijgen we het kamertje. Mijn schoonouders zijn nog erg bezig met het beter worden van mijn schoonmoeder. Zij heeft zich ten doel gesteld weer voldoende op de been te zijn als de kleine wordt geboren. Ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd want het gaat nog steeds niet goed met haar. Een depressie is niet 1, 2, 3 opgelost, hoe graag je dat ook zou willen (ws. juist als je het te graag wil duurt het langer) En mijn hormonen vinden het oneerlijk tegenover Mini die het blijkbaar niet voor elkaar krijgt ze te mobiliseren Maar ik ben altijd een beetje hard naar mijn schoonouders... Simi, hoeveel dagen gaat Jolie naar het kdv? Fijn dat ze een dag minder zou kunnen, maar vergis je niet in thuis werken als de kleine er is. Mijn man doet dat en eh... die doet dat dus niet, krijgt echt niks gedaan dus haalt alles in de avonden en weekenden in. Is op zich trouwens niet erg (ik vind het ook niet vervelend hoor) maar je werk moet wel zo verdeeld kunnen worden. All, ik merk nu hoe zwaar vorige week voor me is geweest met een zieke Mini, een zieke ik, 2 dagen werken, uitje met de man toch vrij laat geworden al was het superleuk, pffff.... Geen rust gehad dus ik voel me nu een uitgewrongen dweil, ben ook net wakker. Vandaag is Mini weer naar het kdv. Ze was erg mopperig dit weekend, veel huilen en moeilijk doen over alles eigenlijk. Lijkt wel een sprongetje, nog los van dat ze ziek wad vorige week want ze had al drie dagen geen verhoging of koorts meer. Ik vond dat heel moeilijk, ook omdat ik mezelf in mijn hoofd heb gehaald dat ik nog maar een paar weekjes heb dat Mini mijn baby is en ik wilde daar zo graag van genieten. Maar het was keihard werken voor mijn man en mij en veel frustraties voor ons alledrie. Maar zo gaat het ook met kleine kinderen he? Het loopt nooit zoals je je in je hoofd had gehaald dat de perfecte wereld eruit ziet. Deze week lijtk wat rustiger te worden: kan meer keutelen hopelijk, morgen naar de verlos en donderdag het wiegje halen dat ik weer mag lenen van de mama van mijn beste vriendin. En eind deze week wordt het kamertje geleverd hopelijk!
O ja: Nikki????? Op zich best leuk, maar niet als je vader Nick heet... En nog een dikke knuffel voor Mieke!
Zag net pas dat je het als nikki schrijft, wat het ook wel weer iiieeeeetsie leuker maakt. Maar ik vind het zelf echt vreselijk om je kind zo duidelijk te vernoemen. Mijn hubby heeft Raymond, en stel je voor dat ik de naam ramona had gekozen....afschuwelijk. Die villa is voor 4 personen, dus het heeft niet de afmeting een rick felderhof villa. Maar het is wel dat stijltje, met echt zo'n lekkere buiten-leef-ruimte. Het is ook best prijzig, maar we gaan in mei, dus dan is het nog te betalen. Miep, rustig aan! Je gaat knetterdruk krijgen als de kleine er eenmaal is, en voor de bevalling heb je ook je energie nodig......Een extra pyamadag inlassen kan helemaal geen kwaad. oh, yfke wordt wakker......doeg!