Mieke; hoop dat het na half februari niet meer te lang hoeft te duren. en inderdaad fijn dat hij zo meedenkt en meteen het onderzoek plant waarbij er ook wat aan gedaan kan worden (niet dat je nou echt oud bent, maar hier wil je ook geen half jaar over doen!) MB; ik vind het ook wel snel gaan hoor Had bij Smurf veel meer het gevoel dat het eindeloos lang duurde voor ik op 20 weken zat. Dat inleiden klinkt niet zo fijn voor je schoonzus. Zeker als ze de vorige keer voor niks een paar uur pijn heeft gehad. Maar gelukkig zegt dat niks over hoe het nu zal gaan, hoop dat het nu wel goed aan slaat! Pooh: flinke verbouwing dus! ligt het dak nu al een paar dagen open en afgedekt? Niet zo fijn met die regen. Of wordt dat allemaal pas gedaan als ze de dakkapel ook plaatsen (heb daar totaal geen verstand van ) Brigit; bij jou begint het nu ook al snel op te schieten. Al kan ik me voorstellen dat je er langzaam wel genoeg van hebt, zeker als je zo'n last hebt van je handen, balen dat het nu beide kanten is! Soof: is de echo van maandag dan bedoeld om te kijken of je eitje gesprongen is? Sjors; gefeliciteerd met Daan's verjaardag!! Timon: wat goed dat je weer een datum hebt om naartoe te werken! (de laaste data staan in je onderschrift begin maart, maar dat wordt dan toch begin april, of niet?) Hier alles goed. Ben heeeeel erg druk op mijn werk en had gisteravond nog nascholing tot 23:00. Dat hakt er wel in. Maar ik moet aan een bepaald aantal punten komen per 5 jaar en loop door de zwangerschap van Smurf al wat achter. Moet dus goed mijn best doen om alle nascholingen te blijven bezoeken. Morgen de echo. Toch wel spannend. Realiseer me nu meer dan bij Smurf dat het echt een "medische" echo is en geen pretecho. Bij Smurf had ik ook al meer echo's gehad waardoor we al van een aantal dingen wisten dat het goed zat (had toen al een 4 kamer beeld van het hart gezien, handjes, voetjes, buik was dicht etc) Krijg trouwens ook weer van iedereen het commentaar: "Jee, ben je al 20 weken? Nou, dat is je ECHT niet aan te zien, zo'n klein buikje..." Daar word je dan onwillekeurig toch onzeker van. Al had ik dat met Smurf net zo (en het zal zeker meespelen dat je buik in het niet valt bij je borsten, als die door de zwangerschap tot een fenomenale F tot G cup zijn uitgegroeid ) Gister ook weer een collega; "Nou, IK was bij 20 weken echt al veeeeel dikker dan jij" Ik zeg dan net als twee jaar geleden: Tja, kennelijk heb ìk gewoon wel hele strakke buikspieren
Sjors, gefeliciteerd met Daan zijn 2e verjaardag. Pooh, spannend zeg. Het zal vast enorm mooi en ruim worden op zolder. Brigit, wat naar van je beide handen zeg, bah! Fijn dat verder alles goed gaat. Bijna verlof? Wanna, veel succes morgen en mogen wij meegenieten van het geslacht?? En daarna gaan jullie met vakantie toch? Soof, is je rug weer de oude of nog niet helemaal? Miki, leuke kast zeg. Wij hebben ook zilver. Toen ik de commode ging verven en het droog was, gaf het nog wel af. Ik heb er dus een transparante lak overheen gedaan. Timon, wat goed zeg dat er weer een nieuw schema ligt, super! Maarre de data kloppen niet helemaal, dan weer maart-april-maart je bent er gewoon een beetje hoteldebotel door hihi.
WANNA! Ja dan kijkt ze of het eitje weg is. ik heb nu wat meer buikpijn moet ik zeggen dus het groeit zeker! MIEKE! Ja mijn rug is weer helemaal ok, maar ik ben nu ook veel rustiger in mijn doen en laten. Ga niet door tot het gaatje. Bijv. in de tuin moet nogal wat gesnoeit worden en dat doe ik nu per stukje.
@wanna, nee om 8.00 uur kam de kraan, om 9.00 begonnen ze met zagen. Om 11.00 was het gat gemaakt en gingen ze de voorbereidingen en doen en om 12.30 hing er een complete dakkapel boven mn hoofd. Om 14.30 was alles waterdicht, ramen er in etc. Morgen komen ze alles isoleren en afwerken. Dan hoeven we zelf alleen te sausen/behangen en klaar!
Pooh, wat fijn dat deze klus bijna is geklaard. Lekker verven en dan een mooie kamer. Meiden, ik heb de 3 in 4 veranderd. Ja, de punctie zal in april plaats vinden. Iedereen een knuffel!
banner check ik ga zo werken. Vandaag wordt de alles afgewerkt boven en dan zijn ze hopelijk klaar!!!
Pooh, blijft spannend, zo'n dakkapel. Maar het wordt vast heel mooi, een hoop ruimte erbij. Gaan jullie er een slaapkamer van maken? Wanna, spannende dag, succes! Ben heel benieuwd of smurf een broertje of zusje krijgt, of wil je dat niet weten? Timon, goed nieuws zeg. Ik zal mijn duimen alvast warm laten draaien. Brigit, fijn dat met de beeb alles goed gaat. Vervelend dat je nu last hebt van beide handen, dan kan je idd niet veel meer. Ik neem aan dat je niet meer werkt? Over het eten: ik heb het boek ""eten voor de kleintjes"van Stefan Kleintjes. Het gaat over voeding voor kinderen van 0-4 jaar, dus ook over borstvoeding. Het boek inspireert mij wel om door te gaan met het aanbieden van de warme maaltijd in hapklare stukken, dus misschien ook iets voor jou? Gister heeft Yfke overigens 2 stukken broccoli afgekloven (dat roosje/zachte deel) en een paar hapjes tot moes gekookte rijst op...goed he. Miki, ok, zilver.....ik dacht dat het bruinig was. De kamer van Yfke is grijs met wit, met wat zilver en roze. ALL, ik ben weer tante geworden. Gister om 11.45 is mijn neefje Valentijn Pepijn geboren, hij is 52 cm lang en weegt 3800 gram. Bevalling duurde lang, maar is wel goed gegaan. Ze zijn alweer thuis, wij gaan het weekend kijken.
De echo was helemaal goed!!! en.... roffel roffel roffel...... we krijgen een jongen! Het was echt prachtig om te zien! Zo'n wondertje, alles helemaal goed op schema, beetje groot hoofd en korte beentjes, net als Smurf. Toch echt 19 w 5 d exact, dus officieel een onbevlekte ontvangenis
WANNA! Wat leuk!!!!!1 2 zoontjes straks oh ik ben zo blij voor je en stiekum heel jaloers fijn dat alles erop en eraan zit. De helft zit er alweer op, nog maar 20wkn te gaan
MB Gefeliciteerd met jouw neefje! Fijn dat alles toch goed ging! Wanna, nog een jongen!!! Wat geweldig! En wat heerlijk dat alles goed is! Het lijkt mij ook erg leuk om een huis vol jongens te hebben . Sjors, alsnog van harte met de 2e verjaardag van Daan! Miepie, hoe gaat het? Miki, Leuke kleuren hoor en een mooi kastje! Hoe gaat het met de kwaaltjes vandaag?
Dames ik heb de stoute schoenen aangedaan, ik heb zojuist gesollilciteerd op een functie als grondstewardess op Eindhoven Airport. Het is dichtbij huis en weer eens wat anders. Het is maar voor het zomerseizoen, maar dan eventueel in combi met mijn baan op het reisburo voor de winter bijv. Eerst kijken wat ik verdien want dat weet ik niet en is niet erg onbelangrijk. Dus MIEKE we worden misschien "collega's".
Soof: wat een verrassing! Wist niet dat je zoiets overwoog! lekker dichtbij en lijkt me leuk werk. Enig idee of er veel animo is voor de vacature?
Wanna, wat een geweldig nieuws. Nog een jongen! Ik ook jaloers. Sophia, dat is een leuke aansluiting op je werk op het reisbureau. Beiden de reiswereld. Ik duim voor je dat het gaat lukken. MB, gefeliciteerd met je neefje!
Ik overwoog het ook helemaal niet hahha, maar ik kijk regelmatig of er vacatures zijn op de airport bij ons. Ik heb het werk altijd al willen doen, maar Schiphol is veel te ver voor mij. En nuzag ik het voorbij komen en ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken. Het lijkt me gewoon heel erg leuk om te doen, stewardess vind ik gewoon leuk alleen ik vlieg niet graag dus dat is geen optie En de opvang van Rick is daardicht in de buurt en die is ook flexibel dus hoe handig is dat! En dan combineren met de functie van mobile reisadviseuse.......... helemaal goed toch!!! 8)
MB, gefeliciteerd met je kersverse kleine neeftje!!! Wanna, jullie gefeliciteerd met een goede echo en natuurlijk met een zoon en broertje voor Smurf. (haha wilde bijna zijn naam typen) Leuk zeg nog een jongen erbij. Vinden jullie dat ook leuk of had je stiekem op een meisje gehoopt? Sofia, wat leuk zeg. Is het ook bij KLM dan? En is het via een uitzendbureau? Of is het martinair/transavia? je moet dan wel wat tijd vrij maken voor de cursus hoor, dat zijn dan best lange dagen. De trip cd heb je iig vast Ben benieuwd. Heb vandaag weer gewerkt. Ik stond te wachten tot mijn collega klaar was die ik over moest nemen, staat er een meneer aan haar balie. Ik denk, ik ken die vent maar wie is het ook alweer.... was het Mart Visser him self, haha dus wij hebben een onderonsje gehad over het uniform. Lachen he?! Zo zag ik woensdag Louis van Gaal met zijn ega!
MIEKE! Nee, KLM vliegt niet vanaf Eindhoven meer. Het is een bureau dat alle afwikkeling op de grond doet voor Eindhoven. Dus niet specifiek voor een airline (voor zover het me nu duidelijk is). Het zal voornamelijk Transavia zijn. Leuk al die beroemdheden, zo zie je nog eens wat! Ben je al wat beter aan de onregelmatige tijden gewent? Hier is het nooit nachtwerk want dan is de luchthaven gesloten. 05.30uur is het vroegst.