Soof, oh op die fiets...uh...vliegtuig!!! haha geinig hoor. Als ik om 5.00 moet beginnen dan ben ik daar wel van slag door hoor, die dag en de dag erna. Soort van Jetlag gevoel. Gelukkig is dat niet heel vaak. Volgende week weer een keertje. Timon, haha nee dan verzamel ik de boardingpassen
Mieke; wat leuk dat je al die celebs ziet! (Vliegen vast allemaal bussiness class toch?) Om 5:00 beginnen lijkt me ook wel slopend! Geeft niet als je je een keer vertypt met R's naam hoor Als hier bekenden van mij zaten had ik het vast al wel gehoord
Ik ben niet slecht. Hoeveel slimmer kan je nu aan iets van BNers komen? En dit staat veel stoerder dan een handtekening. Zeker voor de kleine van je straks. 'Mijn mama ontmoet BNers. Kijk maar.'
Boardingpasses van celebs; inderdaad wel heel stoer! Wat doen jullie daar eigenlijk mee Mieke: worden die weggegooid? Soof: je weet toch nog wel dat hij Ruben heet (net als de rest hier nu ) In het begin schreef ik zijn naam nog gewoon voluit, maar toen waren er een paar zwangere verpleegkundigen waarvan ik wist dat die in de avonddienst internet gebruikten en ik had niet perse de behoefte aan het delen van mijn persoonlijke frustraties die ik hier nogal eens neer schrijf
Ik wist niet zeker of ze hier eens had gepost. Ik las net dat ze haar dochtertje met 33 weken is verloren. De kriebels lopen me nog over mijn lijf.
He bah wat een naar nieuws, zielig hoor! WANNA! Nou je het zegt weet ik het weer. Ik twijfelde met Rens, maar dat is natuurlijk Jens van POOH.
joehie hier pooh! ,mama van Jens!!! gefeliciteerd met het neefje!!!!!!!!!!!!!! @timon, nee ik ken haar ook niet, maar wat vreselijk!!! is echt een van mn grootste angsten!! @wanna, leuk leuk leuk, weer een knulletje erbiJ!!!! nu namen gaan bedenken, of zijn jullie daar al uit?/ Fijn dat alles goed is!!! @all, hier is alles klaar. Netjes afgewerkt enzo. We moeten zelf wel gaatjes dicht plamuren enzo en dan sausen of behangen. Als alles goed gaat, verhuist jens naar zolder en kan de babykamer zo blijven als hij nu is.
POOH! Oh dat is een mooie oplossing. Wij hebben daar ook over gedacht, maar dan zelf naar zolder maar ik wil op dezelfde etage als mijn kids liggen. Enne mocht ik ooit nog zwanger worden namen geen probleem hier. Bij Rick hadden wel al 2 andere jongensnamen voor eventuele broertjes en voor een zusje hebben we ook 1. Dus nu maar hopen dat ik niet 2 dochters erbij krijg
Timon: wat een naar verhaal zeg! Krijg het er koud van! Inderdaad een van de ergste dingen die je kan overkomen... Pooh: nee, wij hebben nog niet echt nagedacht over namen. Gaan we komende week maar eens doen.
Zo zijn we allemaal lekker weekend aan het vieren? Een beetje medeleven graag ik moet nog werken Zo vanmorgen nog even snel geklust, Rick was al vroeg wakker en lag nog even tussen ons in. Maar gisteravond hadden we geen zin en ik wilde het eitje toch wel benutten (mocht hij dit weekend springen). Dus Rick terug in zijn bedje gezet met puzzel en boekjes, "papa en mama gaan even snel douchen en zijn zo bij je" 8) Gaat prima, hup bed weer in en gaan met die banaan Morgen lekker naar de sauna, maar ik ga niet te warm hoor.
Hahaha Soof, zo deden wij het een keer ook zoiets. Enne ik ben ook een beetje aan het werk hoor, klein klusje. En veel aan het opruimen en reorganiseren in huis. Werk ze.
Soof; ik moet ook nog werken hoor vandaag. Van 15:30-23:30, dus je bent niet de enige Dat zou ik dus echt niet kunnen hahaha, even tussendoor als Myrthe in de kamer ernaast wakker is.... Volgende week wordt ons meisje al 2 jaar vindt de tijd echt voorbij vliegen....