30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hebben jullie nog een idee:

zoek een sjabloon van een kroon om op een stuk muur te verfen, maar kan ze echt nergens meer vinden

2. MIKI! Nee, geen idee. En uit de losse pols met potlood?

DAFFIE! Het gaat ook echt snel..... enne dan heb ik wel medelijden met jou hoor. Tot 23.30 uur werken ;)

3. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    heb niet zo'n vast handje daarvoor hihi, en kan op dat stuk niks ophangen dus een lijstje is ook geen optie

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hih die soof!! ik duim voor jullie!!! :)

we zijn vanochtend bij mn nicht geweest. Ze is als een zus voor me. Jens droeg een shirt :stoer, ik word grote broer". dat gezicht van haar en hem, geweldig!!!!! ze zijn heel blij voor ons!!!

5. POOH! Oh wat leuk!!!! kan ook nietwachten totdat ik datweer mag gaan vertellen :)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miki, volgens mij verkopen ze bij de bouwmarkten wel sjablonen!

Pooh, wat leuk zeg. Ik kwam laatst bij het opruimen van Boaz' kast ook het t-shirt tegen dat we vorig jaar hadden laten maken.

Dit weekend testte ik vorig jaar trouwens positief :( Alweer een jaar geleden zeg.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    is dat al weer een jaar gelden mieke?? jeetje...ik herinner met het nog zo goed. :(

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: jeetje, inderdaad alweer een jaar :( Sterkte en knuffel!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Geweldige wijze om het zo te laten weten, Pooh!:D

Jeetje, nog even aan de gang terwijl je kind in de andere kamer is. 8)

Daffie, jij mag nog even werken. Pfff...
    Vraagje: Toen jij voor de 2e IVF ging en het schema thuis kreeg, heb je toen ook formulieren gekregen? Ik kreeg 'm vandaag met voor ieder iets voor het lab: serum/stolbloed. Onderaan staat Screening IVF/ICSI.
    Ik heb nu ook geen idee of de vorige toestemming voor cryo's geldig blijft, want die papieren zitten er niet bij.

Vandaag lekker wezen shoppen met mijn zwangere vriendinnetje (13 weken) en het ging hartstikke goed. Ik heb geen last gehad van jaloezie of zo. We hebben lekker bij babykleerjes gesnuffeld. Ik wil ook en heb afgesproken dat we enkele maanden samen zwanger zullen zijn. Dus zal ik in april positief gaan testen.:D

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    yes, timon, dat is de juiste instelling!!! lekker samen zwangeren met jet vriendin!!! ;)

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Morning meiden!
    Ik kom me weer even melden hoor! ;)

MB, gefeliciteerd met je neefje! Gaat het allemaal OK met ze? En is hij dan nu op de 'normale' manier geboren of wel weer met keizersnee?

Wanna, een broertje voor Smurf! En alles ook goed met m, wat heerlijk! Hier is het trouwens andersom: klein hoofd en lange beentjes, hihi. :D

Soof, wat spannend, je sollicitaie! Ze zouden wel gek zijn om je niet aan te nemen, zo.:)
    En klussen met de kleine in de andere kamer? Ik heb er geen problemen mee hoor, hahaha! :D Is hier dus ook weleens gebeurd, nu kan het nog! Ik hoop dat het jullie ook wat gaat opleveren en dat je die reservenamen kan gebruiken. ;)

Timon, wat heel fijn om te lezen dat je aan het opkrabbelen bent en ook weer stevig genoeg in je schoenen staat om het ICSI-traject weer op te pakken! Ik wens je er alle geluk bij en de duimen draaien keihard hier hoor! Goed teken ook dat je op een fijne manier de dag met je zwangere vriendin hebt doorgebracht!

Hee Mieke, jij starf*cker! :D ;) Grapje natuurlijk hoor, wat grappig dat je allemaal bekende mensen tegen komt en natuurlijk ook minder bekende maar even rare mensen, hihi.
    Jeetje, alweer een jaar geleden was je zwanger... :( Wat gaat de tijd achteraf toch snel he? Vind het zo naar voor je allemaal, bah.

Pooh, lekker snel en goed gegaan jullie nieuwe dakkapel he? In 1 dag gewoon!

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    All, hier gaat het nog steeds goed! Mini heeft bedacht dat ze vanochtend lekker wil uitslapen, die ligt nog op 1 oor! :$ Ik kan er zo van genieten als ze zo lekker slaapt, gek he? En zo'n slechte week als ze vorige week had en de week ervoor, zo goed gaat het nu weer met haar. Ze is weer lekker vrolijk en gek en eet ook weer goed gelukkig. Behalve het avondeten, dat blijft toch moeizaam maar ik kan het verder goed loslaten. Overdag eet ze voldoende en ze is gek op fruit en krijgt nog een fles opvolgmelk voor het naar bed gaan dus die pitamientjes krijgen we er wel in.

Met de buik-baby ook alles prima, ze is iig nog steeds erg beweeglijk en aanwezig. :) Ik kan alleen maar geen knoop doorhakken over een naam en het komt nu wel erg dichtbij he? Moeilijk hoor! Mini's naam had ik al voor ik ooit zwanger was en nu moeten we echt iets bedenken, pffff....
    Vandaag gaan we onze slaapkamer babyproof maken hoop ik. Dwz de wieg in elkaar zetten en opmaken, bed op klossen, commode in elkaar zetten. Die wieg kan ik wel zelf, maar de commode wordt misschien wat lastig maar goed, we zien wel. En dan ga ik de commode morgen maar eens een beetje inrichten en mijn ziekenhuistas in orde maken want dat moet ook nog gebeuren.
    Het komt nu wel dichtbij hoor! Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan, ook met Mini die gewoon thuis is natuurlijk. Ik heb al wel wat oppas weten te regelen maar ja, mijn moeder werkt bijvoorbeeld ook nog 3 dagen in de week en ik verwacht niet dat ze 4 weken vrij neemt 'voor het geval dat'. Hierover maak ik me dus ietsje drukker dan over de bevalling zelf, hihi. Kindje moet er toch uit he? ;)
    En verder kijk ik ernaar uit dat mijn lichaam weer van mezelf zal zijn. Ik heb ook besloten dat het bij deze twee gaat blijven. Ik zou best meer kinderen willen, maar ik wil niet meer zwanger zijn en zeker niet als er twee spruiten rondlopen en ik niks met ze kan doen omdat ik me niet lekker voel, moe ben of me amper kan bewegen. Of superhormonaal ben, ahem... :)

Nou joh, Mini slaapt nog steeds! Gek kind.... ;)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning (Miepie);)

Haha ja leuk he al die celebs...
    Fijn dat alles goed gaat. Als ik mee spiek op jouw banner dan leef ik weer even een beetje in het jaar 2009, hihi. Want zover was ik toen bij Boaz. Ben benieuwd of je ook op de 11e mag gaan bevallen.
    Lastig toch he die namen... onze meidennaam ligt al klaar, die hadden we dus ook voor als Boaz een meisje zou zijn geweest, haha klinkt wel raar eigenlijk die zin.
    Enne wie weet komt er bij jullie ooit een nakomertje :p
    Fijn dat Mini weer lekker slaapt en eet. Hier ook hoor. Echt een jaar heel slecht geslapen en nu als een roosje. Soms zelfs tot 10 uur in het weekend. (altijd als ik er niet ben). En eten gaat ook super, hij vraagt zelfs om zijn boodje (broodje). En gisteravond hebben we zijn favo maaltje gegeten, patatjes met aamoes en naise, hihi. Zit hij echt met huid en haar op te eten met veel ge-hmmmmm tussendoor.

Heb je trouwens een buddy hier... want als er iets is willen we het natuurlijk wel graag meteen weten!!!!!

Timon, fijn te lezen die positiviteit in je berichtjes. Ik voel me gelukkig ook weer een stuk positiever en vooral opgelucht de laatste dagen. Ik was gewoon niet te genieten. Vriendlief zei ook dat ik vanaf nu weer vrolijk moest doen en het over leuke dingen moest gaan hebben. Zo erg was het dus :)

Pooh, hoe voel jij je? En helemaal uit de rotzooi nu. Is het mooi geworden?

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @miepie, ja meid, voor je het weet komt mini2!! :)

@mieke, ik voel me goed.Ik voel me ook zwanger nu. 's middags erg moe en sinds donderdag de bekende oprek steekjes. En enorme nesteldrang..pff
    We hebben net de zolder weer een stuk opgeruimd Ik heb de neiging veel weg te gooien hahahaha!! Het is erg mooi geworden boven. Als ik de 12 weken grens gepasseerd ben willen we de kamer boven verder af maken. Nu moet er geplamuurd worden, de muren gedaan, stopcontact laten aanleggen, lampen ophangen etc etc.

15. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Mieke, joh al weer een jaar geleden! Waar blijft de tijd... Nou ik hoop dat jullie niet nog een jaar hoeven te wachten op een volgende (succesvolle) zwangerschap!

Miepie, alvast heel veel sterkte voor de bevalling straks, de dagen gaan nu tellen dus voor je het weet heb je straks een kleine meid in jouw armen. Ik ben benieuwd hoe mini er op gaat reageren!
    Ben benieuwd naar de naam, ga je die hier ook vertellen? Ik vind de naam van mini ook geweldig!!!

Namen zouden hier ook al klaar liggen, we hebben nog 2 meisjesnamen en 2 jongensnamen die we erg leuk vinden en ik denk niet dat we dat aantal kinderen ooit zullen halen... ;).
    Ik had hier ook al eerder gelezen wat de naam van Wanna haar zoon is, dat had ze inderdaad al eens geschreven...

Soof, spannend van die baan, wanneer hoor je er wat van?

Mijn vriendinnetje vertelde dat ze aankomende zomer ook weer voor een 2e kindje willen gaan en ik kreeg het ineens spaans benauwd :). Ik gun het ze enorm hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik had echt zoiets van: dan zal je zien dat zij ook weer eerder zwanger is dan ik... dat zou ik wel even slikken vinden. Er zijn me inmiddels al weer zoveel voor gegaan maar niet van zo dichtbij...
    Voor deze maand had ik ook goede hoop maar ben net weer ongi geworden. Maandag maar even bellen naar het zh voor de HSG en dan maar hopen dat die zijn werk net zo goed doet als de vorige keer...

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mieke, ik ben met gewoon het reizen op Schiphol al ZO veel BN'ers tegen gekomen dus jij zal er wel iedere dag eentje treffen, hihi. Ik heb Youp van 't Hek gezien en zijn vrouw. Hij kneep Mini nog in haar voetjes en gaf haar een aai over haar bol. En ik heb eens achter Tiësto in de rij gestaan. Die was helemaal incognito met pet en zonnebril en ik herkende hem toch uit duizenden. O, dat was het eigenlijk, valt wel tegen, haha! Maar ik kom vaak BN'ers tegen op straat op zoals van de zomer Matthijs van Nieuwkerk bij een tankstation in Italië. Zo, ik ook ff star-gef*cked hoor! :D
    Haha, een nakomertje? Ik? Allebei mijn kinderen zijn nakomertjes! :) Maar inderdaad, wie weet.... Aan het aantal zou het niet liggen, wel aan de manier waarop ;)
    Wij zijn verwend hoor, wat Mini's slapen betreft. Vanaf week 6 slaapt ze al door. Regelmatig heeft ze overdag geen zin om te slapen maar ze zit nu een beetje tussen de 1 en 2 slaapjes in. En op het kdv is het natuurlijk veel te gezellig en leuk om de clown uit te hangen voor publiek dus dan is slapen ook niet echt aan de orde ;).
    Gelukkig slaapt Boaz nu ook beter. Vaak komt er wel een moment dat het goed komt, maar ik heb respect voor ouders die er iedere nacht nog uit moeten hoor, sjonge... Hee, ik hoop ook op de 11de te bevallen, ook omdat het een te gekke datum is: 11-02-2011: je kan m omdraaien en dan blijftie hetzelfde! :D

O, ik heb geen buddy maar ik kan jullie verzekeren dat ik me snel kan komen melden zodra de kleine er is!

Pooh, nu al nesteldrang? Wow.... Kom je hier ook even langs als je weer energie hebt? Ik kom wat nesteldrang tekort als het om schoonmaken gaat! :) :D

MvT, ik zal de naam aan mijn vriendjes hier verklappen, deal? :) Het punt is een beetje dat ik 2 namen leuk vind en die beginnen en eindigen allebei met dezelfde letter als Mini's naam. De ene heeft ook 2 lettergrepen dus dan is het al gauw een beetje Jut en Jul. Maar ja, als we het nou een leuke naam vinden... Dus in die spagaat zit ik nog een beetje. Die andere naam heeft 3 lettergrepen maar die vindt mijn man niet super, -superleuk.
    Nog 4 namen hebben jullie liggen???!!! Wat knap zeg! Hee, en je weet maar nooit meid, straks kom je nog namen tekort! (krijg je een drieling ofzo, hihi) Ik hoop dat je eerder zwanger mag zijn dan je vriendinnetje. Niet omdat ik het haar niet gun, maar omdat ik het jou wel gun!

17. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, jaaaaaah, nog een zoontje erbij, super!:) Bij smurf wist je toch niet wat het ging worden? Of mochten wij het toen niet weten? Succes met het zoeken naar DE naam, ik weet uit mijn omgeving dat het voor 2e een stuk lastiger is. En natuurlijk gefeleiciteerd met de goede echo, ben je al op een blauwe wolk belandt;)?

Miep, jij ook succes met het zoeken naar een naam, alleen heb jij niet meer 20 weken de tijd:D. Ik ben een vriendje, dus ben heel nieuwsgierig. Zelf heb ik al een jongensnaam voor als er ooit een tweede komt, een meisjesnaam zou ik wel moeilijk vinden. Zou wel leuk zijn, als je op 11-2-11 gaat bevallen. Mijn s.zusje had gehoopt op 11-1-11, maar dat ging het dus niet worden.

Pooh, zohee, nu al nestelen.....dat is ideaal als je net in een verbouwing zit;).

MVT, balen:(. Is er een wachtlijst voor de HSG? Ik herken je gevoel, ik heb een vriendinnetje die mij vertelde "ik stop met de pil, en zie wel wat er gebeurt". En ja hoor, ze was binnen 2 maanden zwanger, terwijl ik toen al een paar maanden bezig was. Ik was heel blij voor haar, maar baalde zo enorm dat het bij haar wel zo makkelijk ging.

Mieke, sjonge, alweer een jaar geleden. Knuffel!

Celebs: ik zat met barry hey (van de golden earring) in het vliegtuig naar Curacao (die heeft daar een 2e huis) en babette van veen woont bij mij in het dorp......tot zover de BN-ers die ik live ben tegen gekomen:p. Mijn hubby komt ze aan de lopende band tegen, die komt voor zijn werk oa bij 3FM/ TMF/ allerlei winkels in de PC Hoofdstraat. Wel grappig, vooral omdat hij gewoon een gesprek met ze begint, hij heeft totaal geen last van "oooh, een BN-er".

ALL, s.zusje is natuurlijk bevallen, wel met ruggeprik (persen op commando, schijnt ook heel apart te zijn) en een knip.

18. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hihi hier moeten we nog echt gaan bedenken wat voor namen we verzinnen.
    Wij weten natuurlijk niet wat het wordt.
    Zo zeggen we wel eens van oh dat is ook leuk....maar nog niks op papier gezet haha

uhm bn-ers......Justine Palmeley kom ik geregeld tegen in de supermarkt, winkelcentrum
    Anouk ben ik daar ook eens tegen gekomen toen ze nog hier in het dorp woonde
    Mijn man is kok geweest en heeft vaak voor sugar lee hooper gekookt, ook wel apart om te horen

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo moeders voor moeders is geweest. Vrijdag krijg ik mijn eerste flessen om te vullen. Timon, en de rest die het nodig heeft. Ik ga voor jullie piesen!!!

20. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Miepie, heeft mini (en krijgt mini 2) ook een 2e naam? Anders is het wel lastig straks met de post enzo, 2 dames met de zelfde voorletter en zelfde achternaam...;) Ik ben al druk aan het raden wat lijkt op de naam van mini met de zelfde beginletter, ik heb al een idee :D:D:D Leuk leuk leuk!!!

Goed zo Pooh!!! Vullen maar die flessen! Ik heb het met Thomas ook 10 weken gedaan en ga het de volgende keer weer doen! Alles voor het goede doel!

MB, nee gelukkig geen wachtlijst!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag middag. Jakkie, het is zo'n rotbehandeling! Vorige keer heb ik er wel flink pijn van gehad, maar ja, ook hier geld: alles voor het goede doel ;) (ik dit geval mijn goede doel ;))

Deel Deze Pagina