MvT! Wat kan je al snel terecht, fijn hoor! MIEPIE! Goed om te horen dat het allemaal goed met je gaat! NAMEN.... wij hebben nog 2 jongensnamen en 1 meisjesnaam laat maar komen BN'er.... ik heb Sandra Remer aan de balie gehad, dus een vakantie voor haar geboekt. Duurde alleen tot ik de namen vroeg dat ik in de gate had wie ze was Vanmorgen nog ei gespot, hij staat op sprongen dus met het klussen zitten we uitstekend!!! Gisteren in de Sauna geweest met een vriendin. THermen Bussloo, zeker aan te raden het was heerlijk. En ze hadden een enorme fout gemaakt met inchecken. We hebben een lunch kado gekregen en kortnig op alles wat we verbuirkt hadden!
MVT, goed zeg, dat je al zo snel terrecht kan. Spannend, vooral omdat je de vorige keer zo'n geweldig resultaat had na de HSG. Pooh, piesze. Soof, ik ga weer duimen! Ben wel nieuwsgierig, wat hadden ze dan fout gedaan bij die sauna? Ik ga altijd naar de veluwse bron, is in de buurt van bussloo. Ook een aanrader. Hier niets te melden, behalve dan dat we aankomend weekend pas naar valentijn gaan kijken. Jammer, maar ze willen maar 1x per dag bezoek. En aangezien de band tussen mijn vriend en zijn broer niet al te geweldig is, staan wij niet bovenaan het lijstje met mensen die ze meteen langs willen laten komen. Ach ja, ik ben er nu aan gewend dat het zo gaat, maar toch steekt het wel een beetje.....
go soof, go soof!!! @mb02, jammer dat dat zo moet he...... ons mormeltje is weer eens koppig de laatste dagen...niet luistern, lachen om straf...pfffff:x
Miep, Lila of Laila of zo?? hihihi??? ben niet nieuwsgierig hoor, ik gok gewoon!!!! Pooh, lekker hoor in die poten piesen.... MvT, wat ontzettend fijn dat je al zo snel terecht kan, ik neem aan volgende week dinsdag? Soof, hahahaha ach ja die Sandra Remer is natuurlijk niet meer zoveel op tv. MB, jammer ja dat het zo moet gaan. Merk aan mezelf dat ik het zwanger worden en de diagnose lekker los kan laten. Ben gewoon veel opgewekter en weer vrolijker. Dat is thuis erg goed te merken. Minder aangebrand en zo. Fijn voor de omgeving, hihi.
MB! BIj het inchecken hadik onze cadeaubon laten zien, die hoefden we pas naderhand af te geven. We hebben rasul (19,-pp) bijbsteld. Ze gaf ons als tijd 17.05 uur mee, maar dat zou voor ons te laat worden dus heeft ze zitten puzzelen en is het verzet naar 14.20uur. We kregen een bonnetje mee en ze legde ons uit dat er koffie/thee bij zat en een lunchbuffet (a 16.50pp). Dat was een verassing ik wist namelijk niet wat de bon inhield. Heb dat ook gezegd! Om 14.20uur waren we bij de rasul en bleek dat er teveel mensen waren en onze naam er niet bij stond. En ons bonnetje was gelijk als van andere dames (op de achterkant bleek hun naam te staan) Toen kregen wij al een vermoeden.... om 15.10uur konden we de rasul doen. Bij het betalen kregen we een dikke rekening, maar daar stond meer meer op dan wij gebruikt hadden, u raadt het al wij stonden op de boeking van die dames en zij hadden dus een arrangement met koffie/thee en lunch. Die jongen zag direct wat er fout was gegaan. Ik bood nog aan om de lunch alsnog te betalen maar wij hadden het 's-morgens van die mevrouw zo uitgelegd gekregen. Ik had gereserveerd en we stonden ook in het systeem. Maar waarschijnlijk zijn die twee boekingen 1 geworden. Uiteindelijk hebben we zoveel korting gekregen dat we maar 18,-- pp hebben betaald DUs de andere drank die we hebben gebruikt was gratis!! En de rasul 1 euro kado. WIj waren helemaal heppie 8)
Wanna leuk een broertje voor smurf R. Begin je al een beetje te genieten? En hoe zit het nu met je werk, als iets meer rust? Pooh fijn dat het meeste werk al klaar is. Maar ja die puntjes op de i zijn ook altijd tijdrovend Bn-ers... Hier niet zoveel, Henk Westbroek in zijn café Maar verder niet. Mieke lekker hoor dat je het meer. Los kan laten All sorry Jolie helpt mee dat gaat niet echt handig op web iPad
Jee Sophie, wat hebben jullie het goed gehad. Duimen dat de confrontatie ei/zaadje heeft plaats gevonden. Mieke, heerlijk dat loslaten. BN-ers... Viola Holt winkelde weleens in mijn oude dorp, Frank Boeijen was oom van de bruid op een bruiloftsfeest, op een bedrijfsfeest waren Dennis vd Geest en Thomas Berge.
sorry meiden ging niet helemaal goed gisteravond met Jolie erbij Mbo heb je nog iets gehoord van je sollicitatie bij het kdv? En ligt het ook niet aan de organisatie hoe ze dingen regelen. Er is natuurlijk van alles geregeld en ook vastgelegd maar kan je daarbinnen niet zelf dingen flexibel doen? Maar kan me ook voorstellen dat het wel heel anders is dan je hebt gedaan. MvT hoe gaat het? Volgens mij vandaag HSG, heel veel sterkte en hopelijk eenzelfde mooi resultaat. Miepie jij zit alweer in de dagelijkse meldfase wow echt al snel. Ben zo benieuwd hoe mini het vindt als ze straks haar zusje zal zien. All, hier een papa in de ziekenboeg, en oh oh oh wat is ie dan zielig zeg Ja hij heeft griep maar daar ga je niet zo maar aan onderdoor Jolie is weer heel verkouden en reutelt maar nu nog alleen bovenin gelukkig. Dus toch maar weer aan de pufjes. En dan lees ik jullie vakantieplannen nou ik wil nu wel Maar ja ga nu maar even werken want dit is mijn eerste weekje op dinsdag werken en donderdag thuis. Liefs, simi
Shit, verkeerde knop, verhaal weg. Vind ik altijd zoooooo irritant:x Dus even wat korter..... Simi, succes met zieke man, is maar te hopen dat hij snel minder zielig is. Mieke, fijn dat je beter in je vel zit, hou dat vast! Soof, 18 pp voor een hele dag sauna, dat is een koopje. ALL, de sollicitatie op dat KDV is niets geworden, heb uiteindelijk ook afgebeld. De voornaamste reden is dat ik totaal geen klik had met de leidingevende. Dat meisje is jonger dat ik ben, maar praatte tegen mij alsof ik net van school kwam en 0,0 werkervaring heb. Ik ben zelf meer van de gelijkwaardigeid en respect, maar dat was dit meisje nog ver te zoeken. Dat zou gaan botsen en lijkt geen goede basis. Maar ik heb het KDV nog niet helemaal afgeschreven, ik heb a.s donderdag weer een sollicitatie. Is bij een andere organisatie, ik ga eens kijken of ik me daar meer op mijn plek voel.
MB, oooh balen he als dat gebeurt!!! Dat heb ik ook wel eens, of dat net tijdens het opslaan de internetverbinding even hapert... grrr. ik hoop dat je gauw een leuke baan vind die wat minder belastend is! Simi, het is pas volgende week, ben nu nog ongesteld... Volgende week dinsdag om 14.10 lig ik daar . Ik hoop inderdaad ook dat het het zelfde resultaat zal geven als de vorige keer maar ik realiseer me ook dat dat wel een grote valkuil is. Als het nou niet binnen die 4 cycly na de HSG lukt om in verwachting te raken zal het wel een erg grote teleurstelling zijn vrees ik... Beterschap voor jouw man! Mieke, fijn dat je het een beetje los kan laten! Dat maakt het leven wel wat gemakkelijker he! ik probeer het ook en vaak lukt het ook wel maar soms heb ik even weer een terugval, vooral als ik erg last van mijn hormonen heb zo rond de eerste dagen van mijn menstruatie... (zondag en gister dus, ik was heeeel zielig en heb me klem gegeten in stroopwafels en chocolade . Mijn emo food! Schijt aan de lijn zulke dagen!) Mijn kleine mannetje is een beetje ziekjes, gister koorts, benauwd op de longetjes en enorm snotterig. Vanochtend ging het wel weer wat beter. Heb hem wel weggebracht maar wel met de mededeling dat als hij zich niet goed voelt we hem op komen halen... Zal zo eens even bellen hoe het met hem is...
Weet hier iemand hoe het zit als ik bijvoorbeeld wel deze cyclus in verwachting raak, zo vlak na die HSG. Is dat niet enorm schadelijk voor het vruchtje? Raden ze dan ook af om die maand een poging tot zwanger worden te doen???
MvT, Thomas dus ook al ziekjes. Boaz ook. Haalde hem gister op van het kdv, niks aan de hand. Hij was nog heerlijk aan het spelen in de ballenbak. Maar onderweg naar huis begon hij al te jammeren, zuchten en steunen. Resultaat 39.8 koorts. Vannacht dus een heftig nachtje geweest. En vandaag is meneertje echt heel zielig en nog steeds 39.4. Ondanks pcm zakt de koorts niet echt, maak me dus wel zorgen. Dat zou toch wel moeten met een pcm. Spannend de HSG, ik heb verder geen idee vwb het zwanger raken in diezelfde cyclus, moet je maar even informeren bij de arts denk ik. MB, vervelend he wanneer je bericht wegfloept! Oh nee ik kan me indenken dat je die soll. niet door hebt gezet. Nu donderdag dus weer een nieuwe, spannend. Simi, haha die mannen kunnen altijd zoooo ziek en zielig zijn. Ik merk het nu al aan BOaz hihihi. Timon, dat we jou hier weer wat vaker zien is ook een positief tegen. Jij voelt je volgens mij ook weer wat beter he? Soof, dat klinkt als een heerlijk verwendagje zeg. Ik denk er trouwens over om iets heel anders te gaan doen, misschien zelfs iets zelf opzetten. Ik weet het nog niet, zijn allemaal plannen hoor! Ben nog druk aan het bedenken en orienteren.
ZIEKE JONGETJES: Beterschap MvT! Dat weet ik ook niet, ik denk dat Wanna je dat kan vertellen? MIEKE! Oke ik ben weer nieuwsgierig
Ben net gebeld door het ziekenhuis, boven verwachting snel. 30 maart sta ik ingepland voor de hysteroscopie! En dan diezelfde middag heb ik ook een afspraak met de anesthesist voor het geval ik toch ook nog naar de OK moet. (in het slechtste geval)
Mieke, super zeg, wat snel! Poeh, ook wel spannend hoor... laten we hopen dat die 2e afspraak die dag niet nodig zal zijn!
Wat een goed nieuws, Mieke! Natuurlijk heb je maar 1 afspraak daar. Die ander kunnen ze schrappen. Zieke kindjes... beterschap! Zieke papa's... loop niet te hard voor ze, die zielige mannen... Ik voel me een heel stuk beter. Morgen even langs de ha of er nog iets kan zijn om mij te helpen. Ik hoef niet meer over het afgelopen jaar te gaan praten. Nadat we bij maatschappelijk werk waren geweest zei ik dit ook tegen mijn man. Het was toen een sterk gevoel van 'klaar daarmee'. Ik schiet er niets mee op. Nu weer naar voren kijken. Haptonomie doet me vreselijk goed en verder is het heel veel zelf doen. Ik ben blij met het schema voor maart/april. Mezelf de ruimte gegeven van een maand om echt beter te zijn om met een goed gevoel te kunnen starten. Geen overhaasting zoals het afgelopen jaar. Toen had ik echt oogkleppen op en gaan met die banaan.
That's the spirit die we willen lezen/horen Timon!!! heel goed. Ik ben ook blij met mijn afspraak. Nu kan ik daar naar toe gaan leven.