30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap voro de zieke kindjes!!!

ik ben doodmoe, maar heb een kinderboekenparty bij mn buuf vanavond.... :)

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke; fijn dat je de afspraak hebt en dat je ook beter in je vel zit. Hoop voor je dat het allemaal het gewenste effect zal hebben;)

Ik heb zelf veel gewerkt afgelopen dagen (donderdag, vrijdag, zaterdag, maandag en dinsdag) en ben nu dus kapot. Ben net thuis en het was flink druk, dus even bijkomen voor de Tv en dan naar bed. Ben nu 2 dagen vrij en dan vrijdag nog een dagdienst. Zaterdag vieren we Myrthes 2e verjaardag en zondag moet ik handballen. Maandag vertrekken we dan voor ons midweekje centerparcs:D Heerlijk 5 dagen ontspannen genieten met mijn gezinnetje....heb er zo megazin in!!

3. MIEKE! Dat is snel zeg wat fijn enne.... het gaat meteen goed hoor want het is Rick zijn verjaardag ;)

DAFFIE! Lekker rustig aan doen!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    rustig hier...............

hier alles goed. heb groeipijntjes in mn liezen....ik wou dat het al 8februari was. Het is zo moeilijk om mn mond te houden op mn werk....ffff

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He allemaal! Sorry dat ik weinig van me laat horen, maar we zijn een midweekje weg (bungalowpark in Drente) Lekker rustig aan doen, Plopsaland, dierentuin, zwembad en 's avonds lekker op de bank hangen, heerlijk!

Mieke en Timon: ben erg blij te lezen dat jullie je weer wat beter voelen!

Heel veel beterschap voor de zieke kindjes (en zieke kerels)

MvT: om geen schade te geven aan je eitje moet een HSG inderdaad voor de eisprong gedaan worden (anders zou je een vruchtje in de eileider kunnen spoelen met risico op BBZ) Als je eisprong na je HSG valt mag je die cyclus gewoon gebruiken, kan geen kwaad!

Ik voel me gelukkig prima de laatste dagen (afgezien van nu even mega koppijn en ik ben vergeten paracetamol in te pakken) Wel behoorlijk maagzuur, maar het eten komt me 's nachts nog niet echt omhoog (dat had ik bij Smurf wel)

Kan op mij iPhone niet zo makkelijk tegelijk zp open hebben om te lezen en tegelijk schrijven, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer, doe ik gauw weer!
    Knuffel!

6. mb02

mb02 Bekend lid

Daffie, lekker zo'n weekje weg, geniet ervan!

Mieke, fijn dat je zo snel aan de beurt bent.

Pooh, ik vond het zelf ook wel iets hebben, dat niemand nog weet dat je zwanger bent. Het is nu echt nog iets van jou en je hubby, ik vond dat wel een bijzondere tijd.

ALL, Yfke gaat als een speer op het moment, die is nu een beetje aan het tijgeren:$. Ze vindt het geweldig en kijkt er heel trots bij. En kreunen en steunen dat ze erbij doet, kost haar enorm veel energie. Maar daar slaapt ze lekker van, dus mama is blij;).

7. WANNA! Wat lekker, geniet er maar van!

POOH! Ja dat is toch ook moeilijk, maar het is bijna 8 feb! En wat gaat dat dan weer snel he..:)

Wij hebben enorm goed geklust deze week, al zeg ik het zelf :) nu maar duimen dat het zijn vruchten :D afwerpt

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik duim soof!!!!!!!!! :)

@mb02, leuk dat tijgeren he?!

9. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Wanna, wat lekker een midweekje weg! Geniet ervan! Ook nog bedankt voor jouw antwoord, nou weet ik tenminste hoe het zit ;).

Soof, goed zo ;):D. ik zal vast beginnen met duimen! Als we het nou zo afspreken dat jij deze maand in verwachting bent en ik de volgende dan kunnen we mooi in het voorjaar babyshoppen! :D:D:D

MB, leuk om te zien he dat ze zo vooruit gaan. En vooral erg grappig al dat gekreun en gesteun (en daarna dat trotse koppie).

Pooh, nog 12 nachtjes.... Ik kan me het gevoel ook nog zo goed herinneren. ik weet natuurlijk niet hoe jij er mee om gaat maar ik vond het nogal stressvol. Dus als jij het net zo voelt als ik: kop op, nog een paar dagen en dan zal je zien dat alles goed is!!!;).

Daffie, jullie ook al een midweekje weg! Heerlijk! Geniet ervan!

Hier gaat alles weer goed, Thom is weer bijna helemaal beter, hij zit alleen nog vol met snot ;).
    Eigenlijk hoor ik nu aan het werk te zijn omdat ik gister niks kon doen omdat Thom thuis was dus ik ga dan ook maar gauw aan de slag voor ik straks ik het weekend nog aan de bak moet...

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvt, ja ik weet het, de tijd gaat hard genoeg. Ik ben alleen nog erg onzeker. Ik had vanochtend flink last van mn liezen en dan ben ik gewoon bang om naar de wc te gaan en bloed te zien. Maar er is geen bloed en de krampjes/ steekjes die ik heb zijn groei pijntjes en lijkt n iet op een ongesteldheid. Maar och vind ik het nog doodeng...

11. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Pooh, ik had het precies het zelfde... Je wil niet weten hoeveel testen ik erdoor gejaagd heb...:). Die vervelende onzekerheid he! Die kangaroos hebben het een stuk beter voor elkaar, die kunnen even een kijkje in de buidel nemen als ze willen weten hoe het met het babytje gaat ;)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh ja, was ik maar een kangaroo... :)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, nu maar heel veel duimen. Ik hoop het echt heel erg!

MvT, huppa aan de slag jij :p

Pooh, kan me indenken dat je toch even onzeker bent en blijft tot aan de echo hoor! Maar probeer toch ook momenten lekker te genieten.

Wanna, heerlijk zeg een midweekje weg.

Daffie, jullie ook bijna, geniet ervan.

Mijn gevoel zegt dat 2011 een heel goed jaar gaat worden en dat er veel mooie beebs geboren worden maar ook gemaakt worden, hihi.

14. mb02

mb02 Bekend lid

Pooh, oh ja, het bekende broekloeren;). Als ik naar de wc ging was ik elke keer weer bang om bloed te zien, en ik stond dan ook mijn plas elke keer van dichtbij te inspecteren:). Heel erg, maar ik was zo onzeker, het duurde bij mij tot na de 20 weken echo voor ik er in durfde te geloven. Hoop dat het bij jou sneller gaat, want voor de beeb is het ook beter als de mama iets meer relaxed is.

MVT, haha, hij is leuk van die kangaroo:D. Die heb jij ook "live" rond zien hopsen, zijn bijzondere beesten. Al vond ik zelf de koala nog mooier om in het wild te zien, die heb ik met een verrekijker in de bamboebossen gespot (met guide, anders liep ik daar nu waarschjinlijk nog:p).

Soof, hier nog een duimendraaier!

ALL, ik heb nu 4 dagen vrij, heerlijk:). Druk weekje gehad, dus ik ben er ook wel aan toe. Gister was het rennen en vliegen en had weinig tijd voor Yfke, en dat voelt dan niet goed. Dus vanmorgen een uitgebreide knuffelsessie gehouden, da's genieten *smelt-smiley*.

15. mb02

mb02 Bekend lid

Nog een vraagje: yfke eet nu ook een boterham, ik geef nu wit brood. Maar waar zijn jullie mee gestart, met wit/ lichtbruin of met dat blue band brood ?

16. Gewoon lichtbruin broood, tarwe. Dat is het minst grof. Ik ben sowieso niet van het wit brood!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    MB, hier ook geen witbrood hoor. En daarbij is het erg plakkerig.
    Sowieso altijd brood geven wat een dag oud is, dan is het ook minder plakkerig. En misschien ook zonder allerlei zaden en pitjes er in.

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hello, ik meld me maar weer even! :) Al las ik gisteren dat de tweede vaak later komt dan de eerste :$ dus dan hoef ik me nu nog lang niet te melden, snik...

Simi, is je vent al opgeknapt? Ik hoop het voor je! ;)

MB, dus niet dit kdv geworden? Kan me wel voorstellen als ik het zo lees. Ik vind mezelf ook te oud om gezags"spelletjes" te spelen met iemand die minstens 10 jaar jonger is, hihi. Overigens moet ik zeggen dat sommige leidsters tegen mij ook praten alsof ik 1,5 jaar oud ben hoor, hoort misschien voor sommigen ook een beetje bij het vak.
    Leuk dat Yfke al probeert vooruit te komen! Die eerste pogingen zijn hilarisch soms, haha! En ook leuk dat ze van knuffelen houdt! Hier een dreumes die erg zuinig is met kusjes en vooral Beer graag knuffelt, haha! Als we vragen om een kusje, krijgen we haar voorhoofd of wang toegekeerd en mogen we háár kussen... :D (O, o, wat lijkt ze op haar mama soms!)
    O ja, wij zijn ook begonnen met lichtbruin tarwebrood. Witbrood verstopt, maar soms krijgt ze dat wel. Ze merkt alleen het verschil niet eens hoor, dus ik doe dat niet vaak.

MvT, als je ongesteld bent geworden, mag je jezelf altijd zielig vinden en te buiten gaan aan chocolade of wat dan ook je liefhebberij is. Ik vind dat dat bij wet vastgelegd dient te worden! ;) Maar dinsdag dus de hsg, spannend hoor! Kan me wel voorstellen dat je dan hoop erop vestigt, zeker als het de eerste keer een goed resultaat heeft gegeven.
    Gelukkig gaat het alweer een beetje beter met Thom!

Mieke, je hebt toch al een eigen bedrijfje? Of ben je daarmee echt gestopt vanwege minder opdrachten? Ik dacht dat het KLM-werk tijdelijk was... Of heb je nu goede ideeën ineens voor iets anders? :D
    Zo, ze laten er voor nou echt geen gras over groeien, fijn hoor!

Timon, ik vind het zo fijn om je positieve berichten te lezen! En ook echt tof dat de haptonoom zo goed helpt!

Daffie, veel plezier alvast in CP! (feliciteren van tevoren doe ik niet, dat brengt ongeluk volgens mij oma...)

Pooh, kruipt de tijd voor je? Die eerste weken zijn killing inderdaad, maar je zal zien dat de tijd in totaal met de tweede zoveel sneller lijkt te gaan dan met de eerste! Het vliegt voorbij!

Wanna, ben je al terug van je midweekje? Lekker ge-relaxed?

Soof, hier draaien de duimen mee voor jullie!

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hier en met mij alles nog OK. Ik ben zo af en toe wel ontzettend onrustig en een beetje nerveus. En moe... Slaap slecht 's nachts. Beetje klaar ermee dat ik niet eens puf heb om met Mini even buiten te gaan wandelen ofzo. Dat gedoe met die trappen hier en de wagen enzo. Ze loopt natuurlijk wel al supergoed, maar soms haalt ze zich in haar hoofd dat ze niet meer wil en dan zou ik haar moeten tillen en dat kan echt niet meer voor langere stukken :).

Met Mini gaat het goed eigenlijk. Er zit totaal geen ritme of logica in haar slaapjes maar vooruit dan maar :D. Soms slaapt ze 2x per dag, soms lang, soms kort, op het kdv slaapt ze bijna niet. Veel te gezellig denk ik ;). Alleen heb ik haar deze week wel steeds eerder op moeten halen van het kdv omdat ze huilerig was en/of verhoging had. Ik vind eigenlijk dat ze wel erg snel naar de thermometer grijpen en vervolgens naar de telefoon. Ik neem bijna nooit haar temperatuur op, alleen als ze echt heel erg heet aanvoelt of ziek lijkt (bijna nooit dus). Maar goed, zodra ze thuis is, is er niks meer aan de hand dus we zijn een beetje sceptisch...

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook normaal bruin brood hoor .ben tegen wit brood, zi tzo weinig in en verstopt de boel!! :)

@miepie, succes met de laatste weekjes!!!

Deel Deze Pagina