30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als het goed is zijn er nog een aantal hier die ZICO kennen. Zij is al een tijd niet meer op de site. Ikheb nog regelmatig contact met haar.

Ze schreef me vanmorgen dat haar exman zich vorige week opgehangen heeft..... dat geloof je toch ook niet. Het is wel de vader van je 3 kinderen. :( Het gaat gelukkig heel erg goed met haar, ze heeft al een hele tijd een nieuwe vriend en dat gaat heel erg goed en nu ook een grote steun voor de kinderen.

2. MIEPIE! Zet 'm op het zijn de laatste loodjes!!!!

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Zo hee Soof, dat is heftig van Zico's ex-man... Ik herinner me haar nog wel hoor, zij is Belgische toch? En ineens ging het niet meer goed met haar en haar ex. Goh.... Gelukkig gaat het met haar zelf wel goed...

4. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Jeetje Soof wat een bericht :( Ik wens Zico en haar gezin veel sterkte.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mieke, nog heel eventjes...

Sophia, wat een naar bericht. Hopelijk kunnen Zico en haar kinderen dit goed aan.

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sophie; ik ken Zico inderdaad nog wel ja...wat een narigheid zeg.:(
    Hoop dat ze hhier goed mee om kan gaan.

Wij hebben zojuist de kamer versierd met hello kitty slingers en ballonnen:D. Ook het ikea-keukentje staat ingepakt klaar voor morgenochtend. Ben echt heel benieuwd naar der snoetje als ze het ziet:) Morgenochtend nog even wat boodschapjes, de taart halen en soep maken en dan in de middag is het feest:D

fijn weekend allemaal!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje soof wat vreselijk moeilijk voor Zico. En helemaal ook voor haar kinderen. Wens haar veel sterkte van me!!

@dafiie, veel plezier vandaag. Ze is morgen jarig, toch? Wat hebben jullie voor kado gekocht?

8. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Daffie: (alvast?) van harte gefeliciteerd met Myrthe!!! Veel plezier vandaag!

Zico kan ik me ook nog wel herinneren, dat is erg als iemand die beslissing neemt! Wat moet je dan verschrikkelijk erg in de knoop zitten met je zelf als je je kinderen niet eens meer wil zien opgroeien! Veel sterkte toegewenst.

9. Ik zal jullie steun aan haar overbrengen.

Het volgende nare nieuws is er ook alweer........... ik lees net dat de dierensarts bij ons in de wijk gisteravond is vermoord :$
    Nou was het niet onze dierenarts maar dit geloof je toch niet, ik vind het doodeng zulke berichten!

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

getver Sophie, het moet niet gekker worden....weet je ook hoe en waarom....maar nu ophouden met die nare verhalen hoor!!

Myrthe was helemaal stil van de hello kitty slingers en ballonnen en het keuekentje van ikea (haar kado) valt ook errrug goed in de smaak. Ze heeft de hele ochtend al staan koken hahaha:D
    Zometeen leg ik haar even in bed en dan vanmiddag rond 3 uur komt de visite.....

11. Nee nog verder niets bekend, volgt vanmiddag volgens de krant.

Wat leuk datze zo blij is methaar keukentje! Veel plezier vandaag enne

GEFELICITEERD :D

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk keukentje he daffie, jens is er ook gek mee (was kerstkado)

@soof, ieuwwwwwwwww, eng!!! Ik las het net in het AD...brrr Ze hebben blijkbaar al wel iemand opgepakt.

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: wat ongelooflijk naar van Zico's ex man! Tjee, ze heeft al zoveel voor haar kiezen gehad, maar uit haar verhalen begreep ik al dat haar man eigenlijk onbereikbaar was geworden. Heftig zeg...
    En wat een naar verhaal van die dierenarts, brrr.

MB: hier ook altijd bruin tarwe, maar wij hebben zelf nooit wit in huis. Hij lust het wel hoor!

Daffie: gefeliciteerd met Myrthe! Wat leuk dat ze zo blij was met haar keukentje!

Miepie: kan me voorstellen dat je ervan begint te balen dat je minder mobiel bent. Begint nu wel spannend te worden zeg! Met welke termijn was Mini ook alweer geboren?

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ons midweekje zit er inderdaad weer op, jammer want we hadden het erg naar ons zin. Zijn in hof van saksen geweest, decadent luxe variant van center parcs. Supergenoten van heerlijk zwembad daar en prima restaurant met aangrenzende speelruimte met oppas! Kom je er ook nog eens aan toe om samen uit eten te gaan :) Omdat al onze familie ver weg woont, regelen we eigenlijk nooit oppas voor een avondje. Zouden we eigenlijk wel vaker moeten doen. Heb helemaaaal geen zin om maandag weer aan het werk te gaan.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lekker hoor wanna, en erg gezellig zo te lezen!!! :)
    Welkom thuis, je hebt gelukkig nog 1 dag voor het werk weer begint!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, gefeliciteerd met Myrthe! Ze gaat vast enorm verwend worden, naast het geweldige keukentje.;)

Sophia, nog meer naar nieuws?

Wanna, lekker weekje gehad. Toch een oppas achter de hand gaan nemen.;)

Vanavond gaan we op baby-visite. Hij is zo'n 3 weken oud. Spannend...

17. TIMON! Nee ik schei ermee uit en ik lees ook de krant niet meer :p oh ja en ik emigreer naar een onbewoond eiland 8)

WANNA! Datis een goeie tip, speelruimte met oppas. Mijn man wil er ook eens heen, nu helemaal denk ik hahahaha

Wij gaan vanavond met koken met vrienden. Een vriendin van ons wordt 40 en we gaan dus met een hoop vrienden van haar (waaronder ons eigen vriendenclubje en dus meer mensen die we allemaal kennen) koken bij een boerderij. Hebben we in juni ook gedaan (toen werd haar man 40 :D) is echt super leuk. Rick is logeren dus morgen even lekker uitslapen. De hondjes lopen zelf maar 8)

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Timon: we willen ook wel een oppas in de buurt zoeken, maar ik heb gewoon echt moeite om een wildvreemde op Smurf te laten passen en we hebben eigenlijk geen tijd om eerst veel avonden te besteden aan iemand grondiger leren kennen. Stond op het punt ons overbuurmeisje te vragen (jaar of 16) tot ze een paar maanden geleden midden in de nacht te laat thuis kwam van uitgaan en de meest vreselijke verwensingen naar haar moeder stond te schreeuwen, midden op straat zodat de hele buurt een uur (!) lang kon meegenieten.
    Hoe was de baby visite? Blijft wel moeilijk lijkt mij!

Soof: hoop dat je een leuke avond hebt gehad. En morgen lekker uitslapen! Hof van Saksen is echt super, maar in het hoogseizoen onbetaalbaar!

Pooh: ja gelukkig nog 1 dagje. Mijn man is helaas morgen grootste deel van de dag weg, maar ik heb nog heerlijk een dagje met Smurf! Zijn vanmiddag met Smurfje naar de kapper geweest, hij ziet er weer helemaal puik uit. Zo'n schattig kuifje! - smelt -

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie gefeliciteerd met jullie grote kleine meid!!!

Soof, ja Zico herinner ik me zeker nog. Wat een narigheid toch zeg, helemaal voor de kinderen. Hoe is het eigenlijk met Sterre de jongste?

Wanna, weer thuis, jammer he dat het dan weer voorbij is. Heerlijk dat Smurf even geknipt is. Boaz ook 2 weken geleden, staat weer veel leuker. Oh dat is wel leuk dat er een soort van oppas was tijdens het eten. Dus Hof van Sasksen is wel een aanrader.

Miep, sterkte hoor met de laatste loodjes. NOg eventjes wachten en dan is het de 11e ;)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @daffie, gefeliciteerd!!!! 2 jaar al weer!! :)

@soof, hoe was het gisteravond??

@all, Ik heb bijna 12 uur geslapen vannacht...en ben nu nog moe... :)

Deel Deze Pagina