30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben opweg naar mijn werk, moet tot 1930 werken.

Soof nog wat gehoord op je soll?

Pooh lekker toch, ik gister ook en vannacht 10u.

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Daffie, gefeliciteerd met je lieve Myrthe, vanaf vandaag een peuter!!!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: hoe langer ik slaap, des te vermoeider voel ik me vaak als ik op sta. Maar het is zo heerlijk om je 's ochtends nog even lekker om te draaien.

Mieke: succes met werken vandaag! Is het al helemaal gewend, of zijn er nog veel nieuwe dingen?

Daffie: vandaag echt gefeliciteerd ;) was het feestje leuk gister?

Hier vandaag ook een zieke Smurf, verhoging, hangerig en erg verkouden. Tegen principes in dus overdag op de bank gezet om tekenfilms te kijken en nu ligt hij even lekker te pitten. Kon mam even huishouden doen, maar na een uurtje had ik de knollen op. Als ik om me heen kijk moet er nog zoveel gebeuren dat ik er wanhopig van wordt! Misschien toch weer de zoektocht naar een poetshulp hervatten....

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Werkende dames, succes. Nog even doorbijten en dan is het einde dienst.;)

Sophia, zover hoef je van mij niet weg. Zeker emigreren naar je schoonfamilie.:p Nee, laten we liever veel minder van dit soort nare berichten hoeven te lezen of horen.

Wanna, lief dat je het vraagt. Gisteren zijn we baby wezen kijken en het was een lekker ventje. Mijn vriendin zag er goed uit en ze vonden het erg fijn dat we nu al langs kwamen. Juist door mijn toestand begin van het jaar (jaarwisseling bij hen gevierd) en hoe we nu op hun 3 weken oude zoontje zouden reageren. Het was leuk!! Ik wil ook.... zo graag zo'n hummel van onszelf in mijn armen houden. Het gevoel was heerlijk! Ik zag het ook aan mijn mans gezicht. Ja, wij zijn klaar voor ICSI 2!!!:)

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik lag net op de bank en dacht opeens aan Daantje, hoe zou haar zwangerschap gaan??? Ik kan niet meer op haar babysite van de tweeling. :(

@timon, wat goed dat jullie er helemaal klaar voor zijn! Ik heb goede hoop voor jullie!!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, ik heb soms nog wel eens contact met Daantje via facebook. Het gaat goed hoor, ze is nu iets van 19 weken of zo.

Timon, wel fijn dat het goed ging het kraambezoek. Toch even moeilijk misschien.

Wanna, een hulp is zooo fijn haha. Beterschap voor smurf.
    Werk gaat goed, altijd nieuwe dingen hoor. Je moet zoveel weten en er doen zich altijd weer andere of nieuwe situaties voor

Heb pauze dus even lezen hier.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    19 weken al weer!!!! Is het er een, of weer een tweeling?

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben beide totaal geen moeite met het ventje gehad. Het stimuleerde ons juist om de komende ICSI te laten slagen, want dit willen wij ook.

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zo, het weekend is weer voorbij. Het was echt megadruk, maar zo leuk!!
    Gisterenmiddag hebben we dus Myrthes verjaardag gevierd en ze is echt mega verwend.
    Van ons kreeg ze het ikeakeukentje en ze staat de hele dag eitjes te bakken en wortels te koken :) :) De atributen hebben mijn schoonouders gegeven. Daarnaast heeft ze ook nog hello kitty lego, een princessliedjesboek, dorapuzzels, hello kitty kussen, babybornspeentje, badspeelsysteem, schortje/ovenwantjes en woezel en pip bordje/schaalt en beker gekregen. Oh ja en nog vingerverf en een tekenboek.
    Van mijn ouders heeft ze 3 dekbedovertrekjes met hoeslakentje gekregen voor haar nieuwe bed (vond het zelf een zeer goed kado hahaha).
    Myrthe vond het allemaal prachtig en zonderde zichzelf af als het even te druk werd. Op een gegeven moment stond ze wel te trillen toen ze weer een kado'tje kreeg....ze wist even niet meer waar ze het moest zoeken....maar verder heeft ze heerlijk gespeeld met de kindjes en was het top.

Vandaag nog naar een ander kindje geweest die jarig was, werd 4 jaar en daarna gehandbald. Vanmiddag kwamen mijn ouders nog even omdat ze nu echt!! jarig was hahaha.

Morgenochtend even inpakken en dan gaan we na de file richting belgie naar CP. Even lekker bijtanken met zijn drietjes. Heb er megaveel zin in!

Zal dus eind van de week pas weer komen lezen....

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, fijne vakantie! Leuk dat Myrthe zo is verwend en het naar haar zin heeft gehad.

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Klinkt goed Daffie, veel plezier op CP!

Meiden, kan weer eens niet slapen dus zit hier met een grote beker warme melk. Ben ook heel ziek geworden gisteren :(. De derde keer in 1,5 maand dat ik iets oppik terwijl ik normaalgesproken echt nooit ziek ben! Lag eerder vanavond te schudden in mijn bed van de koorts. Gelukkig heb ik het nu 'gewoon' bloedheet. Vanmiddag moet ik naar de verlos, zal even vragen of het kwaad kan, zo'n koortsaanval. Ik voel de kleine gewoon bewegen hoor. Afgelopen middag had ik ineens een paar hele felle steken bovenin mijn buik, links.Volgens mij rommelt het licht hoor, ik ken dit helemaal niet van bij Mini. Maar hoop eerst dit virus even te overwinnen, pffff....

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @daffie, veel plezier in Belgie en wat fijn dat de verjaardag zo leuk was!!! :)

@miepie, beterschap en ik zou het ook zeker even na vragen hoor... Knuf

13. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Miepie, ach jee, balen zeg dat je nu zo ziek wordt! Je zou nu juist krachten op moeten doen voor de bevalling :(! Gauw beter worden hoor ;).
    Je schreef laatst dat je had gehoord dat 2e kindjes later komen maar volgens mij is dat (gemiddeld genomen) juist andersom. 2e (en latere) kindjes komen eerder dan de 1e omdat de baarmoedermond minder stevig is als bij de 1e en daardoor sneller verweekt....ofzo... (maar even wanna vragen ;):D)

Soof, hoe is het met de sollicitetie? En wanneer is jouw nod?

Daffie, leuk dat haar verjaardag zo goed geslaagd is! Veel plezier in CP!

Timon, ja ik kan me voorstellen dat je daardoor extra gesterkt wordt om er voor te gaan! Ik vind het persoonlijk ook moeilijker om te horen dat iemand in verwachting is dan dat ik een klein babytje zie. Ik hoop zo dat jullie deze ronde meer geluk hebben!!!

Wanna, beterschap voor smurf!

14. mb02

mb02 Bekend lid

Ik kom even zwaaien, beetje druk, en mijn hubby is nu ook ziek thuis;). Dus zwaaaaaaaiiiiiiiiii:)

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai mb02!!! :)

Ik ben net naar de winkels gewaggeld. Ben zo moe en een beetje draaierig, was blij dat ik de wandelwagen had om me aan vast te houden. Bah

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #1656 Timon, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    Veel lappenmand verhalen. Iedereen die het nodig heeft beterschap!

Op mijn werk viel het wat tegen. Teveel lichamelijk bezig geweest en er was geen goede sfeer. Ik ben na 2 uur dan ook naar huis gegaan.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ged Timon wat een rot sfeer hangt daar opeens. Heb je enig idee waar ze bos over zijn??? Of hebben ze een stapje harder moeten werken doordat jij er niet was en zit ze dat niet lekker? (bekent fenomeen bij ons namelijk). Hoe dan ook, het lijkt me niet fijn om dan weer te gaan werken. Wat doe je voor werk?

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #1658 Timon, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    Pooh, ik heb mijn verhaal even aangepast. Je weet maar nooit wie er meeleest.;)
    Ik werk in een (grote) winkel. Ze hebben een stapje harder moeten lopen. En tussentijds zijn er ook weleens zieken geweest. Maar daar lijkt het niet om te gaan. Om dingen die gezegd zijn en waarschijnlijk is dat geheel opgeblazen (mug-> olifant). Ik heb geen idee.
    Mijn lijf gaf duidelijk aan hoe 'ie erover dacht... wegwezen!;)

19. Zo daar zijn we weer, een culinair weekend gehad. Het was heel erg leuk.
    Ik heb alleen een bevestiging van de solli gehoord, kan tot eind feb duren.

MvT! Mijn NOD is eind volgende week, dus nog even geduld :p
    Hoe is het nu met Thom? Al wat meer mama's kindje aan het worden!

IK gaat aan de poest!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Je mag ook bij mij aankomen. Ik heb daar vandaag de puf niet voor.

Deel Deze Pagina