Niet verwacht, dus best balen. Het zit nog steeds in mijn hoofd en wil ik eigenlijk niet. Maarja, wat doe je eraan?
JOehoe waar is iedereen? Heb net even een boodschapje gedaan bij de supermarkt om de hoek, maar wat is het koud joh! brrrr
Ja wat is het rustig hier he! Ik zag ook al dat we alweer zo ver weg stonden maar ik had eigenlijk niks zinvols te melden . Het is hier ook bar koud en saai grijs buiten... Thom ging helemaal de goede kant op mbt mij lief vinden maar de laatste 2 dagen is hij weer helemaal in to pappa . Ach ja, zolang hij ons een beetje blijft afwisselen vind ik het prima hoor. Vanmiddag de HSG, brrr, zie er wel een beetje tegen op hoor, het deed de vorige keer best veel pijn. Maar ja, alles voor het goede doel toch.
Wij zitten momenteel bij SEH, omdat de vinger van mijn onder de nagel blauw is geworden na een beknelling. Het is wachten op de arts en het boren in de nagel . De druk moet eraf. Net het gesprek bij maatschappelijk werk gehad en het heeft mij goed gedaan. Ik heb de situatie van gisteren op mijn werk kunnen vertellen en kreeg een hoop goede handvaten. Pfffff.... toch weer een hoop te doen.
MvT! Dat is toch ook de beste manier! Ik zou horensdol worden als Rick alleen maar bij mij zou willen zijn 8) HIj is vandaag bijv erg vermoeiend en ik ben dan ook bekaf... ga zo even een ontspanningsoefening doen en dan lekker even liggen Succes vanmiddag! TIMON! Dat klinkt erg pijnlijk brrr, sterkte ermee
Timon: ai, dat is niet fijn, maar als het ontlast is lucht dat meestal wel op! Waar heb je met je vinger tussen bekneld gezeten? MvT: sterkte met de HSG! Krijg je ook meteen een uitslag? Hier laatste drie dagen ook een zieke Smurf, verkouden en oogjes steeds helemaal dichtgeplakt en opgezet. Zo zielig! Hij vindt het ook heel vervelend als ik het schoon moet maken. Net naar de VK geweest. Onderdruk iets gestegen, maar Smurf stond ook te krijsen dat hij naar buiten wilde, dus heel relaxed was ik niet Ben al 8 kilo aangekomen Het starten met andere middelen tegen maagzuur liet de VK eigenlijk aan mezelf over omdat ik daar toch meer verstand van had dan zij... Aan de ene kant wil ik niet zelf gaan dokteren, maar aan de andere kant weet ik dat, als zij met de gyn zou overleggen, het er maar net aan ligt wie er dienst heeft, de ene zou zeggen ja doe maar, de andere liever niet, zou ik dus ook niet mee opschieten, dus misschien moet ik het inderdaad maar zelf beslissen.
hier ook weer een teken van leven hihi afgelopen vrijdag 2x wezen bloedprikken voor die controle op zwangerschapsuiker, dus ben benieuwd
Hihihi, ik zie dat ik zo snel heb getikt dat ik mijn man was vergeten. Zijn vinger heeft klem gezeten. Nu zitten er 3 gaatjes in zijn nagel en bijna al het bloed is er onderuit. Pfff, even ging mijn maag draaien. Röntgenfoto's lieten gelukkig geen breuk zien. Maar goed, manlief is zielig... MvT, veel succes vandaag!
Ik ben er ook hoor... kreeg even geen mailtjes meer maar heb jullie weer gevonden. Kwam even kijken of er al nieuws van MvT was na de HSG?!
Timon: oh, gelukkig niet je eigen nagel, maar voor je man vind ik het natuurlijk ook heeeel zielig! Kwam ook even kijken hoe MvT's HSG was gegaan. nog andere nieuwtjes? Heb de hele nacht niet geslapen omdat Smurf aan het spoken was (en mega maagzuur hielp ook niet mee, ben vandaag toch maar begonnen met omeprazol)
Mvt! Hoe is het gegaan meid! TIMON! Brr ik krijg ook even de kriebels.... beterschap voor je man. WANNA! Wat is dat toch vervelend dat jij dat maagzuur zo hebt he! Sterkte ermee. Was Smurf ziekjes? Ik slaap al een paar nachten slecht, bah wordt er niet goed van. Ik ben doodmoe maar slapen gaat niet goed ofwel meth eftige dromen.... zitr ik ook echt op te wachten Ik stuur jullie allemaal een PB, heb een erg leuk engels gedicht voor mama's gekregen!
Sorry dat ik gister niks meer gepost heb, hectisch dagje en gisteravond nog een vergadering.... Het is allemaal goed gegaan, het deed ook aanmerkelijk minder pijn dan de vorige keer. Mijn eigen arts bleek er toch te zijn en zij is blijkbaar een stuk minder hardhandig dan de gyn die ik de vorige keer heb gehad, gelukkig!!! Ik mocht meteen meekijken en kreeg ook uitleg, het ziet er allemaal zelfs nog beter uit dan de vorige keer dus nu maar hopen dat het het zelfde resultaat zal geven . We moeten nu afwachten wat hier uit zal komen en dan wil ze pas weer verder met behandelingen als we 2 jaar bezig zijn, dat is in november van dit jaar. Ik ben daar ook wel blij om want ik zit er nog helemaal niet op te wachten die naalden nu al in het vooruitzicht te hebben, daat zag ikde vorige keer ook zo tegen op.... Ik heb geloof ik ook wel de rust om het nog een poosje aan te kijken. (althans dat hoop ik, de tijd zal het leren). Timon, jakkie! Daar zou mijn maag ook van omkeren hoor. Beterschap voor zijn vinger! Soof, wat vervelend zeg, waar kan dat vandaan komen? Heeft het iets met het verwerken van het een of ander te maken? Ben je al begonnen met die mindfullness training? Wanna, ik kan me voorstellen dat daar je bloeddruk van omhoog gaat . Was verder alles goed? Vervelend van dat maagzuur joh!
MvT! Fijn dat alles er goed uit zag, dan is het toch allemaal meegevallen. En nou hup aan de gang want ik wil babyshoppen Ik probeer steeds met mijn peettante af te spreken maar ze is weer op reis denk ik. Had al een kaart van een cruise gekregen. Maar Marc wil een keer een paar dagen daar slapen zodat hij Groningen kan doen (dat schelt in afstand he!). Ik laat het weten. Ik heb dat wel vaker hoor, dan slaap ik slecht en dan hoor ik vanalles en ga ik raar dromen. Ik heb gedroomd over de vriendenclub van mijn exvriendje van vroeger. We gingen weer met elkaar uit en met een hele rare bus op stap. De buschauffeur kwam iedereen af om een kaartje te kopen (kon met een pinapparaat hahahaha) Ja verzin het maar 8) Ik denk dat het van de Clomid komt, dan heb ik het erger namelijk.
MvT, fijn dat het goed is gegaan en het mee viel. Hopelijk ben je gewoon zwanger voor november. De vorige keer hielp dit toch ook? Soof, haha dank voor je pb. Wanna, wat een narigheid toch weer dat je weer zoveel last van maagzuur hebt zeg bah!
Hoi meiden, ik meld me nog even kort met de baby nog in de buik. Ben erg ziek geweest de afgelopen dagen, gisteren met Mini naar mijn ouders geweest om me even lekker te laten verwennen (papa haalde en bracht me, de lieverd). Gelukkig gaat het nu wel wat beter maar ben nog slapjes, heb geen eetlust (zucht) maar heb vannacht wel weer heel lekker en lang geslapen dus hopelijk gaat het nu de goede kant op! Ik kon pas vrijdag bij de verlos terecht wat ik echt laat vind, want er zit nu ruim 2,5 week tussen de laatste afspraak en deze en van hun kant komt geen enkel initiatief om eens na te vragen hoe het gaat ofzo of om de afspraak te vervroegen als er bijvoorbeeld iemand uitvalt. Ik had ten minste een belletje verwacht afgelopen maandag op het tijdstip dat ik de afspraak zou hebben (die had ik dus afgebeld omdat ik zo ziek was, of had ik dat al verteld? Ik weet het niet meer ) Ben echt een beetje klaar met ze eigenlijk, hopelijk ben ik gauw bevallen en ben ik ook van ze af. En zij van mij, haha! Hopelijk tot later weer! (en hopelijk in een wat vrolijker bui, haha!)
Laatste loodje MIEPIE! Wat slecht trouwens van je verloskundigen zeg! Juist nu je zo ziek bent geweest, rust goed uit!!!
MvT: fijn dat de HSG meegevallen is! Hoop dat het flushen van je eileiders geholpen heeft! Aan de klus volgende week! Miepie: zou ook denken dat de VK dan wel even belt. Is tenslotte niet niks als je hoogzwanger bent en ook griep onder de leden hebt. Fijn dat je in ieder geval iets opknapt en dat je je wat hebt kunnen laten verwennen! Soof; bedankt voor je PB. Hoop dat je slechte slapen gewoon een voorteken is Omeprazol begint volgens mij al een beetje aan te slaan! Heb al vier uur geen maagzuur meer!
Miep, wat vervelend zeg, ziek zijn met je hoogzwangere buik. Wel fijn dat je bij je ouders even bij kon komen, hoop dat mini2 nog even binnen blijft, zodat je nog meer kunt aansterken. Wordt nu wel spannend hoor! , ? Ik ben zelf ook niet zo enthousiast over mijn verloskundigen. Toen ik voor het eerst naar het CB ging kwam ik 1 van hen tegen, dus ik reed helemaal trots naar haar toe om Yfke te laten zien. Maar zij zwaaide alleen even naar me, en liep snel verder. Ik vond dat toch zo raar, je zou toch denken dat verloskundigen ook geinteresseerd zijn in het eindresultaat. MVT, ben blij voor je dat het is meegevallen deze keer. En wie weet, loopt het nu net zo als bij thom, hoop het voor je. Timon, sterkte met je zielige man. Wanna, jij sterkte met je maagzuur. Gaat het beter met de omeprazol? Soof, thanxs voor het gedicht. ALL, hier is het een beetje hectisch. Hubby ziek, schoonouders zijn plotseling een midweek weg, s.zusje heeft een nierbekkenontsteking dus ik heb mijn neefje hier gehad pffffffffff. Verder heb ik gister op het kdv mee gedraaid, en ze zijn enthousiast over mij. Was wel een probleem met de werkdagen, maar gelukkig kan ik de kdv-dag van Yfke nog switchen. Nu nog onderhandelen over mijn loon, daar kan het nu op stuklopen. Ik ben HBO opgeleid en werk al 10 jaar met kinderen, dus als ze mij willen "hebben" moeten ze wel een een leuk bod doen. Vind dat wel erg spannend, ben van nature te bescheiden. Verder vandaag bij het CB geweest, Yfke is nu 8,1 kg en 69 cm, ze zit op een prima gemiddelde. De verpleegkundige vond haar een heel allert en levenslustig meisje, dat wist ik natuurlijk al, maar toch leuk om te horen. Ik werd wel een beetje zenuwachtig van het voedingsschema, ik moet de flessen nu langzamerhand gaan afbouwen. Ze mag nu 500 ml opvolgmelk per dag, en daar zit ze nu nog boven. Dus meer brood aanbieden en ze mag nu ook een toetje na de warme hap. Nou ja, het zal wel loslopen, maar ik vind het best een overgang. Ze wordt ineens zo wijs en groot.....snik.
Wanna, fijn dat de medicatie zijn werk doet! Voel je je toch beter bij. Timon, helemaal gemist van je man, maar wat naar zeg bah! Miep, getterdeget wat een narigheid dat je zo ziek was/bent. Wel lief van je ouders dat ze je even lekker hebben opgevangen en verwend bent. MB, klinkt goed dus de proefdag op het kdv, maar ik lees er niet tussen wat jij er nou van vond? Hopelijk doen ze een goed bod. Jaja kleine baby'tjes worden grote meisjes!!! Rare reacties trouwens van jullie vk's?! Ik mag zo weer werken van 17-20u. En heb morgenmiddag een soort van soll.gesprek. Het is via een detacheringsbureau op mijn vakgebied en het is voor 16 uur per week op ma+di. Spannend. Maar goed er komen nog 4 andere kandidaten morgen. Soof jij nog iets gehoord van je soll.