30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Ooooh Soof!!! sjeeeempie zeg :(, Tja dan is het niet anders, testen maar!

Miepie, wij willen ook ooit weer terug de stad in (andere stad hoor) en dan willen we ook graag een oudere woning, ik vind het echt fantastisch mooi! Nu willen we juist wat meer buitenaf dus dan kom je meer in de oude boerderijtjes :D. We speuren rustig verder...

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    En ik moet zometeen naar de verlos dus die zal het effect meteen wel meten, wat jij? ;)
    Nou Soof, wat een dilemma.... Wil je niet opjutten, dus als jij tot maandag wil blijven wachten moet je dat uiteraard gewoon doen hoor!

Ja, we zijn erg blij met ons huis en ik voel me echt bevoorrecht dat we niet in een nieuw huis hoeven wonen... :) Maar goed, veel mensen vinden dat juist prettig natuurlijk en vinden zo'n oud huis maar een tochthol dus wat dat betreft is het maar goed dat smaken verschillen!
    MvT, een oud boerderijtje klinkt ook niet superslecht hoor, in ieder geval niet qua huis en ruimte buiten.... Maar ik wil zelf erg graag in de stad blijven wonen met alle voorzieningen bij de hand voor onszelf en voor de kids!

Nou, op naar de verlos dan maar! *waggelwaggel*

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanmorgen met Boaz naar Schiphol geweest, hij vond het echt reuze spannend hoor. Helaas lag mijn rooster nog niet klaar, dus in die zin voor niks geweest, maar het vliegtuigen kijken vond hij geweldig. Daarna hebben we patatjes bij Burgerking gegeten. Toen kwamen er 2 dames al zingend "al you need is love" voorbij op 2 prachtig versierde bakfietsen. En dat vond hij toch wel heel interessant. Ze werden ook gefilmd. We zijn er even naar toe gelopen en gevraagd of Boaz op de foto mocht, maar hij vond het toch wel heel erg eng. Toen werden wij ook gefilmd en toen ze vroegen wat Boaz maandag op valentijnsdag ging doen vertelde ik dat hij dan ging trakteren op school omdat hij morgen jarig is. Toen gingen ze samen Happy Birthday voor hem zingen en dat werd ook nog gefilmd. Ben benieuwd of dit dan voor All you need is love is dat zaterdag op tv is??? Hij kreeg ook een mooie rode lolly in hartvorm, daar was hij heel blij mee. Olje kregen hahaha. Later meer hoor!! :p
    YouTube - BOAZ schiphol 10 02 11

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Vliegtuigspotten!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    En nog eentje.

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    En All you need is love!

7. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Ha, wat grappig zeg! Heb je het ook gefilmd dat ze Happy Birthday voor hem zongen? Wat een grote jongen alweer! Lekker manneke hoor!

8. MIEKE! Wat super leuk! Hij staat ook echt te kijken alsof hij water ziet branden :) We zullen eens kijken zaterdag, opnemen he! Voor hetgeval dat ik het mis natuurlijk :D:p

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee dat zelf filmen tijdens het happy birthday dat lukte niet echt, want hij vond het allemaal maar een beetje eng en klampte zich helemaal aan me vast. Dat is wel jammer ja, maar ja wie weet op tv?

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wat schattig Mieke, hij vindt het wel wat! (op afstand dan :))

Ben weer goed gekeurd bij de verlos, woensdag weer een afspraak, gaan ze strippen (proberen) als er nog geen baby is. En dan maken we ook vast een afspraak voor 18 feb. in het zh voor een check...

11. GAME OVER :( helder rood nu dus de laatste voortekenen waren toch wat ik dacht. Ik baal als een stekker maar we gaan maar weer met frisse moed verder. Nu naar de mindfullness komt goed uit :)

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Sh*t Soof.... :(

13. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Ah Shit! Balen Soof!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He bah Soofje, kunf van mij hoor! Dit is niet leuk, het duurt nu wel lang he.:(

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik meld me nog even, mét buikbaby.... Geen actie in het vizier hiero en het is nog wel D-day....

Mini heeft een slaapweekje. Ze is nu wel al een beetje wakker volgens mij maar is rustig dus ik laat haar lekker liggen.
    O, hahahaha, ze roept nu heel hard "Mees"!!! :D (kdv-kindje uiteraard, waarom zou je 'mama' roepen als je wakker wordt he? :))

16. THANX meiden, ja het duurt nu al een jaar weer.... maar ja wat kunnen we anders doen dan met frisse moed er weer tegenaan. Ik ben al blij dat deze cyclus 34 dgn is dat is erg mooi voor mij! :cool:
    Ik ga deze ronde wel een pregnyl spuit vrgan eens kijken of dat wil helpen. Dat was de gelukstreffer met Rick :)

Ik moet zggen datwe het afgelopen jaar ook een paar rondes hebben laten vallen, geen sex omdat ik zo'n buikpijn had. ja dan wordt het wel lastig he!

Dinsdag om 11.00uur afspraak bij fert.arts om wat vragen te stellen.

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: :( Dikke knuffel!! Wat goed dat je er zo positief mee om gaat! En ook fijn dat je dinsdag al een afspraak hebt voor bij de FA.

Miepie; jaaa, D-day en nog geen Mini2.... Rommelt er ook nog niks? Spannend allemaal hoor! Ben zelf ook heel benieuwd hoe het straks zal gaan. Vooral omdat ik de vorige keer eigenlijk nauwelijks weeën had toen er al voor een spoedsectio werd gekozen. Vraag me af of ik het allemaal wel trek en kan (natuurlijk wel, maar goed, het blijft een beetje spannend) Welk ziekenhuis ging het nou worden, of heb ik dat gemist?

Mieke: wat een superleuke foto's van Boaz! en inderdaad, wat een groot mannetje alweer! wat ik nog wou vragen, een paar weken geleden schreef jke dat hij al een plasje had gedaan op een potje. Heeft dat doorgezet of zijn jullie daar nog niet veel mee bezig?
    Smurf wil wel op het potje zitten, maar alleen met zijn broek aan, dan zegt hij "plasje doen, pssssssht, klaar", met de blote billen vertikt hij :D

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    AAarghh soof nee he, dat is weer balen zeg!! Rot lichaam af en toe he, kan je zo in de maling nemen!! Gelukkig blijf je er positief onder!! Vind ik echt heel knap. Hoe was de mindfulness? net zo lekker als vorige keer?

Miep: Spannend met je nieuwe huis!! Zeker omdat het de 1e keer is dat je het zelf gaat laten verbouwen en inrichten. Ik zelf vind dat echt super leuk om te doen, ik mag hopelijk volgend jaar weer. Als het goed is gaan we binnen nu en een maand ons huis te koop zetten en dan op zoek naar een ander huis. Wij hebben nu een huis uit 1941 echt super, heeft echt sfeer. Ik wil geen nieuwbouw, maar ja weet niet waar we terecht gaan komen.Word nu spannend voor jou he, ik hoop dat als je woensdag gestript word het ook helpt!!
    Heerlijk dat mini een slaapweekje heeft, kan jij tenminste het ook wat rustiger aan doen sochtends.

Pooh: Leuk dat je jezelf ff lekker in de watten hebt gelegd!! Heerlijk gevoel is dat he. Af en toe moet je er lekker aan toe geven..

Mieke: Leuk dat boaz schiphol zo leuk vond!! Leuk zeg die foto's. Ik hoop dat hij op tv komt, dat ze dat stukje wel uitzenden!!

Hier nog steeds hetzelfde, af en toe dat menstruatieachtige zeurderige gevoel in mijn buik. Heb ook harde buiken zonder ook maar iets te doen, niet heel vaak maar zo heel af en toe. Dinsdag weer naar de vk, ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen :) Hoop dat het kindje nu helemaal is ingedaald

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ff snel voor iedereen een knuffel die het nodig heeft

ben al een paar dagen niet zo lekker dus weer erg weinig fut voor sommige dingen bah

20. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, van harte met Boaz:). Mooi mannetje hoor!

Soof, jammer:(. Maar je laat de moed niet zakken, goed hoor! Nu maar hopen dat de fert.arts wat voor jullie kan betekenen.

Miep, hoop dat buikbaby snel besluit dat het tijd is om de wereld te ontdekken. Zou fijn zijn om al die medische toestanden deze keer over te kunnen slaan. Dus met 41 weken een check in het ZH?, ben benieuwd. Wat wil je zelf als alles nog OK is met de beeb, afwachten of een inleiding?
    Ben ook jalours op je huis, wij hebben ook een jaren 80 woning;). Maar eerlijk gezegd hou ik ook wel van nieuwbouw, een strak, industrieel ingericht huis kan ik ook erg waarderen.

Brigit, wordt spannend zeg! Heb je je matje (uit die afschrikwekkende doos:$) al in je bed gelegd:p?

ALL, het is echt heel erg met mij, maar ik heb toch besloten niet op dat KDV te gaan werken. Goed gesprek gehad met een vriendin, die heeft me weer wakker geschud. Werken op een KDV zou ik puur doen om praktische redenenen en niet omdat het mij zo'n geweldige baan lijkt. Er zit voor mij totaal geen uitdaging in, dat zou me op den duur tegen gaan staan. Dus zoek ik nu door naar een baan met regelmatige werktijden waar ik mijn talenten wel in kwijt kan. Pfffff, het verstand en gevoel botsen enorm bij mij op het moment, ik wacht nog op het moment waarop alles weer op zijn plek valt;).

Deel Deze Pagina