Mieke, klinkt gezellig hoor! Fijn dat het een gezellige verjaardag was! Brigit, Jemig joh! Dat soort dingen moet je niet meer doen als je al zo ver heen bent hoor ! Alleen van de schrik kan de bevalling al wel beginnen . Is alles goed in de buik? Miepie, hoe gaat het deze ochtend? Is er al een valentijnsbaby in aantocht of laat ze nog even op zich wachten? Hoe gat het met de rug? Soof, hoe gaat het? MB, oeh ja, Thom was ook altijd zo bewegelijk, doodeng op die commode... En dan zijn er nog steeds mensen die zo'n ukkie alleen laten op de commode .
ff meldplicht..... net weer op controle geweest, alles goed! bloedprikken van laatst was ook goed gelukkig, dus geen suiker! en heb het hoofdje in me handen gevoeld hihihihihi wat gaaaaafffff
Morning meiden! Nou, die poetsdrang was ook vals alarm, haha! Maar Valentijnsdag is nog 13 uur lang dus wie weet wordt het toch Valentina Mieke, klinkt erg leuk en gezellig, Boaz' verjaardag! En een goede 'oogst' aan kado's, altijd fijn als je kindje dingen krijgt waar je hem graag mee ziet... Pooh, wanneer is Jens jarig ook alweer, duurt toch ook niet zo lang meer? Oh MB, dat commodeverhaal is het begin van het einde hoor, haha! Maar wel heerlijk dat ze zo met haar lijfje bezig is en lekker beweeglijk is. Tegen Mini kan ik tegenwoordig zeggen/vragen dat ze moet liggen om haar luier om te doen of kan ik iets geks met haar doen om haar te laten liggen, maar die vindt het leuk om halverwege de luier heel snel omhoog te komen, haar armpjes naar me uit te slaan, me vast te pakken en heel hard lachend "Heeeejjjjjjjjj" te roepen *smelt*. Wees dan maar eens streng... MvT: mijn rug is weer hersteld gelukkig, thanx! Hoe voel jij je? En Soof, hoe is het met jou? En Brigit, nog iets gemerkt van jullie slippartij? Gut, ik vind het zo eng zeg... Weten jullie trouwens dat er van die dingen bestaan voor in de auto die je autogordel onder je buik houden? Speciaal voor zwangere vrouwen. Ik heb laatst een gebruikerstest van die dingen gedaan, wist niet eens dat het bestond! Ik vond ze alleen allemaal heel vervelend zitten omdat de gordel bijna altijd tussen je benen gaat: Besafe Zwangerschapsgordel. En ik heb flinke bovenbenen en dan voel je het echt wel zitten. Maar wel veilig en in sommige landen zelfs verplicht voor zwangere vrouwen in de auto! (Spanje nota bene).
Boaz vanmorgen afgeleverd met traktaties op het kdv. Had van die zakjes gemaakt met daarin een mini kartonnen dikkie dik boekje, 2 doosjes hema rozijntjes en een doosje schatkistjes en een klein autotje voor de jongens en voor de meisjes een hello kitty poesje. En eraan vast een kaartje met daarom een voetbalplaatje van Boaz. Fototoestel ook achter gelaten dus ze maken hopelijk leuke foto's. Er hing al een feestelijke groet op de deur met "Hiep hiep hoera Boaz 2 jaar" er op. Miep.... meldplicht mb, ojee Yfke dus lekker aan het bewegen. Wel even gevaarlijk op de commode ja! Geef haar iets om mee te spelen of zo? En zo ze is er lekker vlot bij met tijgeren en op handjes en knietjes staan. Leuk hoor. Timon, deze leeftijd is idd zoooo leuk! Ik hoop echt heel erg dat het bij deze ICSI voor jullie zal gaan lukken, het moet gewoon. Miki, bijzonder zeg. Fijn dat je geen zwangerschapssuiker hebt.
Mb eng he? Jolie kan nog niet omdraaien dus dat scheelt maar ze draait en 'kronkelt' wel, want op het aankleedkussen is haar spreider bijna altijd af... Fijn dat Yfke al zo lekker kan tijgeren. Ben een plaatsvervangend beetje jaloers voor Jolie Miepie spannend hoor. Ook deze dame stelt je geduld weer aardig op proef. Gelukkig begin je je beter te voelen, dat is fijn voor je grote klus die nu toch echt in het zicht komt. Pooh lastig he als je zo moe bent maar het is inderdaad wel een goed teken, er gebeurt veel in je buik. En Jens bijna jarig, oef wat gaat dat snel Boaz nog gefeliciteerd Beter laat dan nooit, gelukkig heb je leuke dagen gehad, wat een leuke foto's. Mieke nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! Soof dikke knuffel, ik hoop dat je niet al te veel last hebt van deze ongi. Wanna, hoe gaat het met je en hoe voel je je? Is het nog een beetje gezellig op je werk... Birgit, Wat een schrik. Gelukkig dat het zo goed is afgelopen. Ik hoop wel dat je man nu echt even nieuwe bandjes gaat regelen. Mikaja, wat bijzonder zeg. En bloedsuiker goed gelukkig geen 'suiker' Hier lekker druk. Zelf sinds een weekje weer aan het werk en dan moet je weer het een en ander inhalen En thuis is de knoop doorgehakt we gaan ons huis te koop zetten. Het is net te klein nu met z'n drietjes. We zijn nu druk aan het opruimen en leeg halen van dingen die we toch niet meer gebruiken. En dan hoop ik eind volgende week foto's. Ik wil eerst ons huis verkopen en dan een ander huis. We willen toch in de regio Utrecht blijven wonen dus dan maar evt tijdelijk een huurhuis. Spannend, moest er eerst wel even aan wennen maar heb er nu toch ook wel zin in.
spannende tijd dus Simi!!!! Ik ben het weer vergeten, maar heeft Jolie haar spreidbroek nog aan? Hoe gaat het verder met haar? @miepei, 20 maart wordt Jens 2! Jij nog geen teken van dus. Fijn dat je je even komt melden. @mieke, leuk die traktaties. Ik ben er stiekem ook al over na aan het denken. Jens is nu zo wat de oudste van de groep, hij gaat per 1 april naar de oudere groep tot 4 jaar. Kreeg Boaz ook een papieren muts op?
jeetje, wat druk hier alweer vanochtend! Heb heel vlug gelezen, dus niet alles onthouden, maar: Miepie: je houdt ons wel in spanning hè! Ach, alweer 3 dagen langer recht op verlof nu je overtijd bent Mieke; leuk idee van die voetbalplaatjes! hebben wij namelijk ook gemaakt voor Smurf, dus zouden we ook kunnen doen bij de traktaties volgende maand. Jij hebt de KDV maatjes wel goed verwend zeg! Brigit: wat enorm schrikken zeg! Wat zullen jullie met bonkend hart in die auto gezeten hebben! Snel andere bandjes! Miki: fijn dat je bloeduitslagen goed zijn en super dat je het hoofdje kon voelen! Simi: verhuizen, wel veel gedoe, maar als het helemaal je stulpje wordt!! Oei, collega komt voor vergaderen, later meer
thnx meiden....ben geloof ik ook met een grote smile op mijn gezicht naar me ouders gelopen haha en me gewicht was nog hetzelfde
Miki, bijzonder zeg, ik kon nooit onderscheiden wat ik nu precies voelde. Behalve dan haar voeten, die voelde ik luid en duidelijk tegen mijn ribben trappen. Miep, jammer dat die poetsdrang geen vooraankondiging was. Mieke, zohee, je hebt je best gedaan met die tractaties. Simi, spannend, jij ook al verhuizen. Jij woont nu toch in LR ? Willen jullie richting de stad, of meer regio Utrecht? Kan me voorstellen dat je jolie ook bewegingsvrijheid gunt. Hoe lang moet ze de broek nog aan? En wordt dat dan langzaam afgebouwd? ALL, als ik yfke op de commode leg geef ik haar idd iets in haar handen, maar dit werkt niet altijd. Ze vindt op haar rug liggen niet meer interessant, dus ze draait meestal als een speer weer om. Ik weet nu dat ik zelf rustig moet blijven, dan is het wel te doen. Maar ze is bij hubby en de opa-oma´s nog erger, die worden er zenuwachtig van, en dan maakt ze er helemaal een potje van. Mijn s.moeder durft haar niet meer op de commode te verschonen, die doet het nu op de grond. Maar ja, dan gaat ze er meteen als een speer vandoor, met poepbillen en al......hahaha.
Alles goed hoor dames, thanxxxx ik ben goed ongesteld. Ben ik altijd blij mee hoor, heb het idee dat de boel dan weer mooi schoon is. We hebben dit weekend lekker van een glaasje wijn genoten en nu weer aan de clomid 100 en gaan we er gewoon weer voor! LOVE IS IN THE AIR MIEPIE! Hmmm kan toch een voorteken zijn BRIGIT! Mens wat schrikken, gaat het wel goed met je nu? SIMI! Spannende tijd ga je tegemoet, ik ben al 13x in mij leven verhuist en weet zeker dat we hier ook ooit nog weg gaan. Maar dit zal het enige huis zijn waar ik moeite mee zal hebben. Ten eerste is het een fijn huis om in te wonen maar je eerste kind is er geboren.... brengt toch een speciale band COMMODE! Ik kan Rick dus rustig laten liggen, dat heeft hij altijd gedaan (gelukkig ). Natuurlijk blijf ik in de buurt maar het zou niet nodig zijn. Vanmorgen na het zwemmen moest ik nog even mijn haren wassen terwijl rick al klaar was. Kan hem gerust laten liggen hoor, hij is dan zoet met zijn tutje en kikker en vindt het wel prima. Er zijn natuurlijk zat mama's dichtbij die effe een oogje in het zeil houden, maar hij beweegt niet hoor Maar ook daar zie ik kindjes die liggen te draaikonten ben ik wel blij met mijn rustige kereltje!
Commode: hier een enorme draaikont! Al sinds hij zichzelf een beetje kan omrollen regelmatig maar net kunnen grijpen voordat hij eraf zou vallen! Bij zwemmen helemaal een drama om hem aangekleed te krijgen. Afgelopen zaterdag is iemand bij het zwembad zo aardig geweest om tegen mijn auto aan te rijden en de hele zijkant en achterbumper te beschadigen en geen briefje achter te laten... geschatte kosten door de garage: 1500 euro!!! Bumper moet vervangen worden, hele zijkant gespoten... Had ik het goeie nieuws al verteld, namelijk over dat eerdere akkefietje op het werk over mijn onregelmatigheidstoeslag die gekort zou worden ivm mijn zwangerschap? Ik heb gewonnen Hard gespeeld, maar scheelt me 5% in salaris!
Pooh: Nee ik heb de riem niet hard in mijn buik gekregen, we hebben gelukkig geen klap gemaakt. We gleden alleen maar, pff en dat is goed afgelopen. Ik hou de riem die onder mijn buik zit ook altijd vast, vind het niet zo'n fijn gevoel op mijn buik. Hihi en ukkie is lekker druk, dus niks aan de hand gelukkig. Mieke: Was idd een rotervaring! Ik ben er al zo bang voor en nu gebeurt het een keer, nou ja we hebben dan geen ongeluk gehad maar het scheelde echt niet veel. De volgende dag zijn we gewoon weer met de auto op pad gegaan toen was het droog, maar als je er weer even aan denkt voel je bijna de auto weer schuiven en beleef je het opnieuw. hihi gaat wel weer over.. ik ga terug naar de garage waar ik het vandaan heb, ze zeiden dat de banden goed waren, nou duidelijk niet!! Ik heb deze auto zodat ik veilig met de kleine heen en weer kan, nou lekker veilig!! Klinkt echt super zeg boaz zijn verjaardag!! Genieten he als je hem dan zo ziet genieten! Hihi bij mij duurt het nog een paar jaar maar ik verheug mij ook al op die verjaardagen... Mb: Wat gaat dat snel met yfke zeg!! Mijn nichtje is ietsje ouder en die draait nu pas om. Maar heerlijk dat zij het wel doet zeg!! Zal wel vermoeiend zijn maar ik vind het wel goed dat ze willen ontdekken en zo leergierig zijn. MvT: Hihi toen we op de verjaardag aankwamen zei mijn man voor de grap ik heb net geprobeerd haar weeen op te wekken en toen vertelde hij het hele verhaal. Grapjas! haha alles is goed in de buik, heb wel al sinds vorige week voorweeen maar dat kan nog weken duren (hoop het niet) de kleine is heerlijk beweeglijk pff ik ben er echt aan toe om hem/haar te knuffelen!! Miki: wow dat je het hoofdje nu al gevoeld hebt zeg!! Mooi hoor. Ik heb het bij mijn laatste controle voor het eerst gevoeld, was zeker erg bijzonder!! Miepie: Je beeb heeft het naar haar zin bij je, heeft nog geen zin in de koude wereld. Morgen weer controle toch? Ik hoop dat ze het dan op kunnen wekken. Ik heb die autogordels wel eens op een plaatje gezien, zag er niet echt comfortabel uit. enneh ik heb ook best dikke boven benen, dus is voor mij geen aanrader. Simi: Mijn man gaat zeker gelijk andere banden regelen! Hij is er erg van geschrokken en vind het erg dat hij mij niet geloofde. We zitten in hetzelfde schuitje, wij gaan ook ons huis verkopen! Eerst even een lekkage verhelpen en dan witten dan laten we een makelaar komen voor fotos ed. Spannend he!! Eigenlijk wil ik niet weg, het is een super huis, maar we hebben geen tuin en de honden moeten altijd een trap op, dat gaan ze niet nog 4 jaar volhouden. En zomers missen we het ook erg, ik ben een buiten mens. Alle ramen open zetten heeft toch niet hetzelfde effect. Soof: Je had het vorige keer over bij de clomid een spuit erbij, gaat dat toch niet gebeuren? Heerlijk dat rick zo lekker rustig is, dat scheelt ook weer een hoop stress voor jou!! Jij ook al zo vaak verhuisd, ik al 14 keer. Ach je word er handig in he. All: Hier dus alles goed, we hebben niks aan ons slippertje over gehouden gelukkig Mijn man heeft er alleen weer een paar leuke geintjes bij die hij aan iedereen kan vertellen Ik word thuis op dit moment heel erg in de gaten gehouden, door mijn 2 labjes (honden) de heeeeele dag liggen ze bij mij en lopen ze achter mij aan. Zitten mij aan te staren. Normaal zijn ze al aanhankelijk maar dit is gewoon bijna eng. Maar ook erg lief, schatjes zijn het
Jeetje wat een asociale mensen, jou met een kapotte auto achterlaten!! Balen zeg, klinkt niet als een klein botsinkje!! Wat goed dat je je ort toch gewoon gaat krijgen!! Goed gedaan hoor!! Je hebt er recht op maar beetje jammer dat je er voor hebt moeten vechten!!
BRIGIT! Ik heb morgen een afspraak bij de FA en dan ga ik vragen of die pregnyl mag. Even wat vragen afvuren. Ik heb nu ook nog steeds flink buikpijn terwijl mijn ongi haast over is. Geen zin in eten soms missleijk, ik lijk nog steeds zwanger. Ik dnek dat het door de hormonen komt. Ook dat kan ik morgen vragen
SooF: Het zou fijn zijn als je lichaam elke maand gewoon hetzelfde reageerd he, is niet leuk als het elke keer weer anders is. Je voelt je dan zo in de maling genomen door je lichaam!! Dit was je 1e maand dat je meer clomid mocht nemen toch? Dus dan kan het ook daardoor komen dat je ongi zo heftig is, misschien is alles nu zo goed schoon dat volgende maand het eitje heerlijk kan innstelen Ik hoop dat morgen al je vragen beantwoord worden en je pregnyl mag spuiten. Het moet gewoon want het is weer tijd voor een nieuwe zwangere hier in dit clubje!!
@wanna, wat aso zeg! Ik zou me super schuldig voelen als ik een andermans auto zou beschadigen! @brigit, gelukkig maar! @soof, ik duim voor jullie hoor!!!
Soof, had je nou getest? Ik moet steeds denken aan die vriendin van mij die kei-ongesteld was geworden, de Clomid doorslikte en echt, heus zwanger bleek (met alle zorgen van dien trouwens, vanwege het doorslikken van de Clomid) en nu een gezonde dochter heeft van 3 maanden... Wat heerlijk, zo;n rustig menneke op de commode! Hij is wel in de minderheid he? Mieke, wat een verwennerij doe jij in Boaz' traktatie! Simi, jullie ook verhuizen, spannend! Pooh, 20 maart dus de datum om te onthouden! Mini kreeg ook een papieren muts op op haar verjaardag... Haha Wanna, toen ik probeerde de voordelen te bedenken van overtijd lopen, kwamen die extra dagen verlof wel de kop op steken, ja Grapjas! Wat ontzettend aso zeg, wow... Hebben ze geen camera-toezicht daar in de buurt? Soms willen ze je er wel mee helpen hoor! Zo had iemand eens een flinke kras veroorzaakt op onze bolide vlakbij het terrein van de NS. Mijn man daar bij de receptie gevraagd of ze beelden hadden en die mocht hij zien, zag je zo dat een busje van de gemeente nota bene de boosdoener was. Mooi dat alles achteraf achterhaald en geregeld werd! Maar goede resultaten voor girl power op je werk, super! MB, hier ook een extra draaierig commode-meisje bij papa met name. Die kan zich we ook zo aan ergeren soms dat ze hem gewoon uit gaat proberen... Als mijn moeder haar verschoont, gedraagt ze zich het best, beter dan bij mij nog, hihi. Mijn moeder is een natuurtalent en ze hebben een bijzondere band samen. Mijn schoonouders hebben nog nooit haar luier verschoond, maar dat móet een ramp zijn tzt, hahaha! (o, sorry) Brigit ook verhuizen dus? Wij wonen ook op een bovenwoning (met vrij veek buitenruimte, dat wel) en ik heb het nooit een probleem gevonden, ook niet met de kleine meid. Tot ik zwanger werd en steeds dikker en met wagen, kind en dikke buik altijd eerst een hele steile trap op moest. Ik bedoel je redt het wel met wat je hebt, maar ik ben wel content met ons nieuwe huis waar de wagen lekker beneden kan blijven .