30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie; wat goed zeg dat je man dat via cameratoezicht heeft kunnen achterhalen! en van de pot gerukt dat het ook nog eens een busje van de gemeente bleek! Helaas daar geen camera's. Hebben wel een briefje opgehangen met verzoek of getuigen zich willen melden, maar dat geef ik niet veel kans.

2. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, balen van die schade:x. Hoop dat iemand iets gezien heeft, maar ja, bij dit soort dingen steken veel mensen ook hun hoofd in het zand. Wel goed dat je gelijk hebt gekregen met die toeslag!

Miep, ik vind dat de beeb nu moet wachten tot zondag, da's een mooie datum 20-02-2011;). Morgen wordt je toch gestript? Heb je het idee dat dit wat gaat worden?

Soof, vervelend dat je last hebt van die hormonen. Teminste, ik ga er vanuit dat het door de clomid komt......?!

Brigit, jij dus ook al verhuizen, blijf je in dezelfde regio wonen?
    Yfke is inderdaad een heel nieuwgierig meisje, die wil de wereld ontdekken. Ach ja, elke kind ontwikkeld zich op zijn/haar eigen tempo, ze kunnen niet alles tegelijk. Zo heeft een vriendin van mij een zoontje, die is net 2 jaar, en zit qua praten op het niveau van een 3,5 jarige! Maar motorisch loopt hij achter,hij kan zich bijv. nog niet voortbewegen op een loopfietsje. Ik vind dat heel fascinerend, en zo leuk om het nu zelf mee te maken!

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Morgen allemaal!

Vannacht steeds gedacht dat er iets gebeurde maar volgens mij had ik gewoon last van mijn rug en was ik aan het hallucineren ofzo :D want het is helemaal rustig (op de rugpijn na).

Wanna, jammer dat er geen camera's zijn. Ik hoop dat zich nog iemand meldt, maar die gast is natuurlijk ook doorgereden omdat er niemand was, denk ik dan. Anders is het wel HEEL brutaal. Ow, wat kan ik boos worden van dit soort dingen zeg, wat otzettend aso, bah!

MB, morgen word ik inderdaad gestript, mocht er al enige verweking/ontsluiting zijn dan he (en geen kindje, maar ja.... ;))? Was bij Mini totaal niet het geval, dus I won't hold my breath, zoals de Engelsen dan zeggen. De 20ste vind ik OK, ik wil graag een Waterman en dat kan dan net, hahaha! Grapje hoor...
    Leuk he, al die verschillen in ontwikkeling? Mini is ook een snelle henkie met alles eigenlijk, zowel motorisch als met spraak als met stronteigenwijs puberen enzo :). Ben erg benieuwd hoe de ontwikkeling van Mini2 zal gaan! Al is mijn moeder nooit zo onder de indruk hoor, die zegt dat zowel ik als mijn zusje even snel waren als kleintje als Mini. Zegt ze heel stoer: voor mij is dit normaal. Opscheppert! :D

Nou, wat zal ik vandaag eens gaan poetsen...? Keuken dan maar! :)

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie: jammer dat je niet bij mij in de buurt woont... hier is nog genoeg te poetsen :D Maar wel fijn om weer even van je te horen (al had ik voor jou gehoopt dat je nu aan het puffen was) Misschien is die rugpijn toch wel een begin? Hou je taai!

Hier een eigenwijs en drammerig mannetje dat gelukkig grootste deel van de dag redelijk hanteerbaar is, maar vanochtend de hele Appie bij elkaar gekrijst heeft omdat hij niet meer in zijn buggy wilde blijven zitten en hij van mij niet uit mocht omdat ik hem anders niet samen met de boodschappen mee naar huis kon loodsen door het drukke verkeer. Jeetje wat een volume uit dat keeltje. Meestal krijg je wat vriendelijk bemoedigend commentaar van omstanders, maar de cassiere ergerde zich duidelijk kapot en liet dat merken ook. (Stom mens :) )

Vandaag dagje vrij, maar kreeg alweer telefoontje dat ik echt even een document moest controleren. Gelukkig is Smurf na een kwartier lang krijsend protesteren toch in slaap gevallen. Even rust :)

5. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Wanna, wat asociaal is dat toch he! :x Wij hebben het ook een keer gehad, nou ik ontplofte zo'n beetje. Ik heb het nog wel aangegeven bij de politie destijds maar daar kunnen zij natuurlijk ook niet zoveel mee...(ben in mijn kwaaie bui meteen doorgelopen naar het politibureau, zat op de hoek ;)).
    Fijn he dat soort uitstapjes, hier gebeurt het ook zo af en toe, al heb ik dat dan meestal aan mezelf te danken doordat ik dan laat op de ochtend boodschappen ga halen, dan is hij gewoon al te moe ;). Laatst ook nog zo'n akkefietje, hij was boos omdat hij niet uit de kar mocht en ik zette hem per ongeluk net even te dicht bij een stapel sixpacks bier.....:). Hij maait uit nijdigheid zo een sixpack van de stapel af... een flinke knal, bier overal, een kind wat nog hader krijst dan daarvoor en een mamma met een knalrood hoofd... Grrrr.

Miepie, jammer dat het niks bleek te zijn vanochtend. Ik had het toen ook, ze wilden wel strippen maar ik zat echt potdicht :(. Ik hoop dat je nu wel al aan het verweken bent daar, of wie weet al een beetje ontsluiting ;).

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MvT: whahaha, jouw supermarkt verhaal is inderdaad nog een graadje erger dan dat van mij :D Ik was inderdaad expres al vroeg op de ochtend boodschappen gaan doen, zodat hij niet te moe zou zijn, maar helaas dit keer zonder resultaat. Komt ook doordat ik de laatste tijd als ik veel boodschappen nodig heb, mijn auto meeneem en dan mag Smurf in de supermarkt rondlopen met zijn eigen karretje. Dat mocht nu niet, dus hij was erg uit zijn hum!

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha, MvT wat een grappig verhaal van de supermarkt! :D Ik zie het al helemaal voor me en ik zie het mezelf ook al helemaal overkomen... :) Gelukkig doet manlief hier altijd de boodschappen want ik heb er sowieso een giga hekel aan en dat is al een heel verkeerd uitgangspunt he?

8. SUPERMARKT! Ik was gisteren ook aan de beurt, maar Rick was net uitgeslapen ;) zowel de Lidl als de C1000 waren aan de beurt. Hij moest in het wagentje en dat wil meneer niet, maar het was te druk om te lopen klaar af! Hij hield het krijsen ook nog vol in de auto.... heel gezellig. Maar ik ben mega trots op mijzelf, want ik ben rustig gebleven :) totdat ik thuis de voordeur opendeed en er een drol op de mat lag... ja dat was ff te veel :) Ik denk dat ze het in Keulen hebben horen donderen :D

FA! Het was allemaal in orde, ik heb inmiddels 7 rondes Clomid achter de rug en het probleem zit hem waarschijnlijk in de timing. Dat ik na somf 20 tot 22 dagen pas ongi wordt klopt niet, dat kan alleen maar een latere eisprong zijn en ja dan lukt het niet he!
    Ik krijg nu pregnyl voor de volgende ronde en we krijgen een potje en een spuitje mee. Voor het geval dat het heel erg pijn doet dan kan ik zelf insemineren. Vind het een heel raar idee maar ja :)

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wat doet pregnyl dan Soof? Reguleert dat ook? En kunnen ze niks veranderen aan de timing van de Clomid of denk ik dan te simpel?

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Gatver, een drol op de mat maakt je humeur er ook niet beter op. Maar goed dat je je geduld met Rick hebt bewaard!
    Hier een tijdje wat potentieproblemen gehad. Terwijl het "handmatig" wel lukte. Daarom ook een potje en spuitje thuis gehad, maar gelukkig niet nodig gehad.

11. Ja dat is iets te simpel hiihihihih, Clomid zorgt ervoor dat een eitje gaat groeien (dat gebeurt niet vanzelf bij mij). Normaal springt een eitje (follikel) bij ongeveer 2.4cm. Maar het kan zijn dat de follikel wat taai is en dan duurt het langer voordat het eitje springt. Ze denken dat dit het geval bij mij is, ik heb namelijk nooit een echo om te kijken of dat ei daadwerkelijk weg is. Dat gaan we nu wel doen, meer afspraken!
    De pregnyl die zet je bijv in de ochtend en dat heb je zeker weten binnen 24uur een eisprong. En dat weet je dan ook hoor, want het doet dan best wel pijn. Vandaar dat potje en spuitje.....:)

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ah, OK! Ik dacht dat je de Clomid misschien dan eerder zou kunnen innemen maar daar ligt het dus niet aan. En pregnyl, is dat in tabletjesvorm? Want je hoort vaak dat je dat moet spuiten....
    Sjonge zeg, wat sommigen van jullie allemaal moeten doormaken, respect hoor!

13. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Soof, hihihi, zat hardop te lachen achter mijn bureau toen ik jouw verhaal las van de drol, is maar goed dat ik even alleen ben, pfff. Maarre, is natuurlijk heeelemaal niet leuk als dat gebeurd...:p.
    Dus meer actie in de taxi bij de gyn. Bleh, balen dat je nu moet spuiten maar als ik jou zo begrijp is dat maar 1x per cyclus, puur om jouw eisprong op te wekken? Nou ja, wel fijn dat je wat meer echo's krijgt om de controle te houden. Is het geen idee dan om een paar keer flink te sexen vlak voor je die spuit zet? Dan heb je toch perfect geklust als je ei dan 24 later komt en hoef je niet meer als je pijn hebt van de eisprong. (of zie ik dat verkeerd??? :()

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een supermarkt verhalen!!!! :D die drol op de mat is toch wel BAH! :$

MvT, wat erg van de schade en dan gewoon doorrijden!:x

Miepie, nog niet aan het bevallen. Ben je al gestript?

Sophia, ik lees dat jij de volgende ronde pregnyl mag spuiten. Lekker mengen...;) Jij schrijft dat de eisprong binnen 24 uur zal zijn. Als ik 'm zet na de deca en gonal dan volgt na 36 uur de punctie als een zogenaamde eisprong. Zou er nog zoveel verschil in zitten?
    Heb je instructie gekregen over het zelf insemineren? Best spannend.

Ik verwacht rond volgend weekend ongi te worden. Dan starten met de pil. Eigenlijk is dat het begin van de volgende poging, maar zo voelt het niet.

Deze week 3x2 uur werken. Gisteren viel tegen. Met erg moeie benen thuisgekomen. Misschien door drukte toen de winkel open ging, door wat sjouwen? Ik weet het niet. 's Middags nog geslapen.
    Vandaag voornamelijk op een stoel gezeten en ballonnen geblazen. Ook klanten geholpen, maar niet veel gelopen en dat scheelt. De rest van de dag een erg rustig tempo en dan gaat het goed.
    Eens zien hoe het de 3e dag zal gaan...

15. TIMON! Dat weet ik niet, bij mij is het 24 uur maar geen idee of er met andere behandelmethodes ook andere factoren meegelden.

MvT! Ja lach maar, vieze hond. Als hij niet plast binnen dan poept ie......... rotzak :x Is pure nijd dat hij niet mee mag en ik weet niet wat ik er tegen moet doen. Maar ik ben blij dat ik jou een lachsalvo heb kunnen geven :D

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben even gaan zoeken en ben dit tegengekomen: Pregnyl zorgt ervoor dat je binnen 24-36 na de inspuiting een eisprong krijgt.

Dan zitten we beiden goed.:D

17. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Miepie: Kan je mij even besmetten met die poetsdrang van je!! Pff heb er echt geen zin in, nou ja wel zin in maar kan mij er niet toe zetten. hihi hier nog een gezin waarbij de man de boodschappen doet, heerlijk!! Heb er ook zo'n hekel aan, dus ben blij dat hij die taak op zich genomen heeft.

SooF: Bah wat een verhaal met die drol zeg!! Was het nou een drol bij jou in huis of lag het buiten? O ik zie het al, van je eigen hond, lekker zo'n verlaat valentijnscadeautje. Maar geen fijne thuiskomst iig.
    Klinkt allemaal spannend wat er nu allemaal gaat gebeuren bij jou, ik hoop maar dat het allemaal goed gaat werken!!!

Timon: Wat raar van die vermoeide benen, heb je dat wel vaker??

All: Net weer controle gehad, alles was weer goed. Ze kon alleen niet met 100% zekerheid zeggen of het kindje goed ligt. Morgen dus een liggingsecho. Pff ik hoop maar dat ie niet gedraait is.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Brigit, ik heb het eerder gehad. Jaren geleden een aantal maanden veelvuldig als een oud omaatje geschuifeld. Je word zogezegd stopgezet. Net voordat ik de ziektewet inging kreeg ik het weer. Het lijkt een reactie op een vol hoofd te zijn. Joh, ik zit gewoon raar in elkaar.:p

Nog eventjes en dan mag jij ook aan de slag...

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoi meiden, nog geen actie hier! Vanmiddag naar de verlos en dan gaan we kijken of er al iets gebeurt en of er gestript kan worden... Ik zou wel teleurgesteld zijn als er echt nog helemaal niks aan de hand is eerlijk gezegd...

Brigit, succes bij de liggingsecho, ik hoop dat het allemaal goed is daarbinnen! Het schiet bij jou ook al op he? Hoe kijk je naar de aanstaande bevalling, vind je het spannend?

Timon, ik vind het benen-verhaal van jou helemaal niet zo vreemd eigenlijk. Iedereen heeft volgens mij een lichamelijk "zwakke plek" die opspeelt als je burnt out bent. De één krijgt last van haar maag, de ander van de longen en weer een ander voelt het in de benen. Stapje voor stapje he? Knuffel!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Miepie; mmm, nog altijd rustig aan het front? Succes vanmiddag!!

Deel Deze Pagina