30 plussers en zwanger worden (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wannaBmum, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Miep, succes bij de VK! Ik hoop dat er al iets aan het gebeuren is. Blingt je keuken al?:p

Wanna/soof/ mvt, dat lijkt mij zo moeilijk, de winkel doorcrossen met een krijsend kind. Hulde voor alle mama's die hun geduld dan weten te bewaren, ook bij uit elkaar spattende bierflessen;). En tja, dat geduld is niet eindeloos, dus niet zo gek dat een drol op de mat too much is:D.

Soof, dus het is de timing, dat is aan de ene kant wel fijn om te horen, maar aan de andere kant ook frustrerend (vind ik). Wel goed dat je nu meer echo's gaat krijgen om dat ei in de gaten te houden. Wel spannend dat je jezelf moet spuiten, of heb je dat al eerder gedaan?

Brigit, dat zal wat zijn zeg, als de beeb ineens gedraaid is. Heb je zelf niets gevoeld, dus ineens een hoop gedraai en gerommel in je buik? Want volgens mij moet je dat in deze fase wel voelen.

Timon, succes met je 3e werkdag, hoop dat het meevalt. Moet je ook veel staan voor je werk?

Hier niet veel te melden. Ik heb alleen enorm veel zin om te gaan shoppen, dus dat kan een teken zijn dat mijn ongi eraan komt;). Zou wel fijn zijn, dan zit ik weer op een keurige cylcus van 32 dagen:).

2. MB! Dat spuiten heb ik 1x gedaan toen werd ik zwanger van Rick. Dat was samen met de FA, maar het stelt niks voor hoor (ja de spuit klaar maken is opletten) maar het is een stuk vel op je buik pakken en daar de spuit inzetten. Dus dat valt echt mee en hoeft maar 1x per cyclus dus ik doe het gewoon maar 1x :D

MIEPIE! Succes vandaag, hopelijk komt er wat actie :)

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Echo was helemaal goed!!! Alles functioneerd goed, hoofdje ligt naar beneden (nog niet ingedaald) heeft een grote bos met haar :) is ongeveer 3.234 g op dit moment dus dat is netjes.
    Het kindje was de ademhaling aan het oefenen, echt leuk om te zien. Pfieuw ben helemaal blij en opgelucht. Heb gelijk op de terug weg een lekkere bosche bol voor mijzelf en man gekocht. Hmm ga die nu lekker opsmikkelen......:D

4. He wat fijn zeg! Rick was bij de geboorte met 38 weken 3300gr :)
    Enne Bossche Bol, waar woon jij dan? Of is ie niet DE echte ;)

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Brigit: super dat je weer een goeie echo hebt gehad! geniet van je Bosche Bol! :)

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hihi nee niet de echte bosche bol maar wel hmmm jummie erg lekker..... hij komt bij bohemen in den haag vandaan.

7. hahaha dan zou je toch echt een keer De echte moeten proberen, vraag maar aan Miepie :D

8. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Brigit, fijn dat alles goed was en ook wel weer leuk om even een 'kijkje' te nemen daarbinnen.

Oh bosche bollen, heeerlijk!!! Een dame bij ons op kantoor komt oorspronkelijk uit braband. Laatst kwamen haar ouders op donderdagavond voor een verjaardag deze kant op en die heeft ze een doos mee laten nemen voor op kantoor. Zij halen ze dan bij de bakker op het station van 's-Hertogenbosch. Jummy jummy for my thummy.

9. Lekker he! Maar euh het is een bakker die net voor het station ligt.... :) om precies te zijn Jan de Groot :D

10. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik wordt altijd misselijk van die bollen hihihi

11. MIEPIE! Ben je al bij de verlos geweest???????

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MB, lekker aan het shoppen? :)

Soof, wist je al wanneer je mag spuiten? (kan me even niet herinneren, sorry...)

Brigit, wat fijn dat het allemaal goed was!
    Lekker dat je jezelf hebt getrakteerd op een nep-Bossche Bol want er is er inderdaad maar één de echte! :D Maar het gaat om het idee he? :D

Ah, MvT weet ook bijijijna waar je die Bossche Bollen haalt, haha! Ik denk dat ze wel de goede bakkert bedoelt hoor Soof, het ligt toch erg in de buurt van het station.... Mooi dat ze zelfs tot in het Noorden beroemd zijn, hihi...

Nou, ik ben net terug van de verlos. Om te beginnen ging ik vlak voor de deur daar keihard op mijn bek, ik struikelde over de stoep waar ze aan hadden gewerkt en waarvan ze de klinkers maar lukraak terug hadden gepleurd :x Gelukkig niet op mijn buik gevallen maar heb nu een pijnlijke rechterarm met wond en natuurlijk jankend naar binnen, was erg geschrokken! Zo voorzichtig gedaan met die sneeuw, is het prachtig weer: BOEM! :(

Zo, genoeg geklaagd. Mijn bloeddruk was goed ondanks de schrik, hartje van de baby ging goed tekeer en de baby zelf ook, hihi. EN..... ik ben gestript! Zo hee, dat was niet een prettig gevoel! Maar wel goed nieuws, ze kon erbij en de bmm voelde goed zacht/verweekt aan en ik had net voldoende ontlsuiting dat ze erbij kon en ze zei dat zij er al 2 cm van had gemaakt, haha!
    Nu maar even aankijken of er iets gebeurt, ik onder het genot van een lekkere chocoladekoek, hmmm..... :D

13. MIEPIE! Jee wat schrikken zeg, het zit je niet mee! Maar gelukkig niet op je buik en is alles oke binnen! En dan al 2cm toe maar :D nou ik hoop dat je met een dag of twee toch wel het vrolijke nieuws komt vertellen. Geniet van je chocolade koek.... ;)

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Miep kijk je wel uit die laatste paar dagen !!

en wou ff mijn buikje showen, speciaal vanmorgen een foto gemaakt omdat veel mensen niet geloofde dat ik een bescheiden buikje heb

Bekijk bijlage 130600

15. Dat is een mooie foto met een klein buikje inderdaad! Niet getreurd he, kan nog flink groeien op het laatst!

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oh maar ik treur niet hoor Sophia, ik kan al mijn gewone bovenkleding gewoon nog aan hihi

17. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Oeh Miepie, dat is niet zo mooi! Heb je iets gekneusd of valt het mee? Spannend dat ze hebben kunnen strippen zeg!!! Ik hoop voor je dat het wat doet. Gaan ze anders overmorgen weer proberen?

Miki, mooi buikje hoor, zou graag met je willen ruilen ;).

Soof, ja za zal die neem ik aan wel bedoelen maar ik ben er zelf nog nooit geweest, op het station/voor het station - tomato/tomedo (nou ja, zoals je het uistpreekt dan) :D;).

Pfff, hier begint het al weer te rommelen :( en heb als 'troost' maar vast een heerlijke chocolade reep gekocht :D (de helft zit al lekker in het buikje, hihihi)

18. Meiden schei uit met die chocola..... :D ik krijg er helemaal zin in en ik zit op het werk met niks........... OH WACHT we hebben van de touroperator laatst een mega Toblerone gehad :D die ga ik een burgemeester maken (stukkie dan he :cool:)

MvT! Jammer dat hetweer rommelt joh, maar goed dan maar samen volgende maand ;)

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    gun m jou ook meid !!!

20. mb02

mb02 Bekend lid

Hou op over die chocola, nu heb ik er ook al zin in. En ik ben een beetje aan het opletten met mijn eten, dus alleen maar eierkoeken in huis:D.

Miep, goed he, dat ze je kon strippen. Nu maar hopen dat het iets gaat doen. Minder leuk dat je een smakkerd hebt gemaakt, je hebt die chocokoek verdiend;).

Miki, is nog heel bescheiden, maar ik zeg maar zo "wat er niet aan komt, hoeft er ook niet meer af";).

ALL, ik heb lekker geshopt, maar alleen voor Yfke;). Kleding voor mezelf boeit me momenteel niet zo. Moet ook eerlijk bekennen dat ik wat ben aangekomen, en sinds de zwangerschap gaat het alleen nog maar op mijn buik/maag zitten. Daar baal ik wel van, vindt zo'n rol over mijn broek echt zo lelijk:x. Maar ik ben alweer begonnen met sporten, al merk ik wel dat mijn buikspieren zeeeeeer slap zijn:$. Lang leve de keizersnee.......

Deel Deze Pagina