ik waai effe ego voorbij! Vanochtend een echo gehad. 2,5 cm frummeltje met kloppend hartje was in beeld! Zou nu 9 weken en 2 dagen zijn, 19 september uitgerekend. MEt 12 weken krijg ik weer een echo en nekplooi meting. Heerlijk gevoel, het is nu dus echt zo!!! ben alleen kapot moe, dus ik duik de bank op.... morgen kom ik wel effe meer langs, dan ben ik thuis!
Mazzelaar! Ik ben een beetje jaloers dat jij maar 1 spuit hoef te zetten. Over enkele weken mag ik er elke dag 1 zetten en later zelfs 2! Het zijn zo niet mijn vrienden.
Zo vreselijk om daar je bollen te halen. Mensen staan gewoon in een enorme rij buiten de deur te wachten op zaterdag.
Ik waai ook even snel voorbij hoor! Miep, oei wat een nare smakkerd zeg, bah! Maar wel gestript... en doet het al wat? Miki, dat is zeker een bescheiden buikje! Pooh, fijn dat de echo goed was en klopte jouw eigen berekening een beetje met je termijn nu? Ben moe, heb hoofdpijn en gister is toch wel onverwachts vriendlief zijn oma overleden
Hey meiden, kom alleen even melden dat ik gewoon te weinig tijd heb op het moment, maar wil Miepie alvast heel veel succes wensen!! Voor de rest....dikke knuffel, kom gauw weer even bijlezen en reageren
Pooh, Super! Wat geweldig dat je zo'n mooi kloppend hartje hebt gezien! Ik nu de ergste spanning er af voor je of zal dat pas een beetje komen na de volgende echo? Mieke, Gecondoleerd. Dat is niet leuk, helemaal niet als het ook nog eens onverwachts komt. Veel sterkte voor jouw en vriend. Miepie, hoe gaat het deze ochtend, heb je de hele nacht mooie weeen gehad en ben je nu aan het bevallen van een mooie dochter (of misschien wel net bevallen) of is alles nog rustig?
Miep, hoe gaat ie? En veel succes als er iets aan het gebeuren is! Mieke, gecondoleerd. Pooh, super zeg. ALL, Yfke heeft weer iets schattigs, als wij gaan zwaaien, dan gaat ze heel enthousiast met 1 arm op en neer "maaien". En wij vinden dat natuurlijk geweldig, dus ze oogst er groot succes mee.
Pooh: proficiat met de mooie echo!! Super zeg!! Heerlijk nieuws! Miepie; nog nieuws? Wat balen dat je zo bent gevallen! Zelfs je arm verwond! kan me voorstellen dat je daar emo van werd. (Ben zelf afgelopen maandag ook enrom onderuit gegaan op een nat plasje (misschien echt wel een plasje) op het linoleum in het KDV). Wat fijn dat ze erbij kon met strippen. Hoop dat het tot actie heeft geleid! Miki: mooi en inderdaad bescheiden buikje hoor! Had ik vorige zwangerschap precies zo. Nu ben ik ietsje meer uitgedijd (uitgelubberde buikspieren neem ik aan ) MvT: Hoop dat het gerommel niet doorzet! MB: hier ook in het eerste jaar na de bevalling eigenlijk weinig nieuws voor mezelf gelkocht (hoewel ik me dat wel had voorgenomen om te doen zodra die buik weg zou zijn) En ook al zat ik na driekwart jaar weer op mijn oude gewicht, ik vond het gewoon leuker om kleertjes voor Smurf te kopen (en toegegeven, als ik winkelde was dat vaak met Smurf erbij en stond ik niet lekker in de paskamer met een kinderwagen erbij in gepropt ) dat zwaaien van Yfke klinkt inderdaad super cute! Mieke: gecondoleerd. Sterkte!
Hey meiden! Pooh, wat heerlijk dat je een goede echo had! Lekker rustig aan doen hoor, we zijn geen 34 meer he? (toch? ) Mieke, gecondoleerd met je oma van je vriend... All, volgens mij is het langzaamaan begonnen. Werd vannacht wakker van de krampen maar ze zijn heel erg onregelmatig, zowel in duur als in heftigheid als in de tijd ertussen. Ik verlies ook de hele tijd slijm en een beetje bloed. En nu ik ben opgestaan, lijkt het wel bijna verdwenen zelfs. Zometeen maar even douchen, wie weet. En net eh.... wel mijn darmen goed geleegd dus er is iets gaande daarbinnen... Ik hou jullie op de hoogte!
Hier verder niet veel nieuws, zo zijn gangetje. Gisteravond nascholing en daardoor pas laat thuis en na middernacht in bed. En aangezien de wekker alweer om 6:15 gaat, was ik een beetje brak vanochtend. Morgen nog een feest van een collega, dus dan zal het ook wel laat worden. Zaterdag etentje met vriendinnen en zondag uitje met mijn zus en zwager. Heb er veel zin in, maar moet vanavond wel even een keertje op tijd naar bed
MIEPIE! Nou dat gaat volgens mij helemaal goed komen vandaag! SUCCES EN ZET 'm OP!!!! MIEKE! Gecondoleerd met de oma van jouw vriend! WANNA! Niet in slaap vallen vandaag en vroeg naar bed straks Hier weer een werkdagje voor de boeg, heb geen zin.......... het is zo saai dat er niks te doen is. Ik word er helemaal gallisch (of hoe je het ook schrijft ) van
Hahaha, volgens mij schrijf je gallisch inderdaad zo Heb eigenlijk teveel te doen vandaag, maar allemaal dingen waar ik geen zin in heb, dus zit steeds stiekum mijn mail en ZP te checken
Hahahah stout meisje Ik vind het gewoon vervelend dat ik goed verdien (voor mijn vak heb ik een hoog salaris) en ik voer geen zak uit . Dan is hetook zo dat ik sinds december 1 dag meer werk (tijdelijk) maar dat meer aan salaris van december heb ik nog steeds niet gekregen. Accountant had een fout gemaakt maar door afwezigheid met de feestdagen kon het in januari niet meer aangepast worden. Maar ja we zitten nu half februari en ik heb het nog steeds niet. Mijn baas reageert steeds pissing aan de telefoon als ik er weer over begin. Maar het is goed :x, ik heb daar echt op. Heb gisteren gezegd dat hij deze maand maar fulltime moet uitkeren dan is het weer rechtgetrokken. Hij zou het gaan bekijken, een van zijn standaard antwoorden de laatste tijd........ Zo mijn gal is eruit
Hihihi -schuldbewust- Wat achterlijk dat je nu nog steeds geen correctie hebt gezien van je salaris. Al moet ik zeggen dat ze daar hier ook niet goed in zijn. heb ook meermaals maanden moeten wachten op mijn centen omdat de salarisadministratie weer eens iets niet goed had gedaan.