Simi, haha, dit is echt heel grappig: Yfke heeft dezelfde jas als Jolie! Wel erg toevallig, ik had de jas nog maar 1x eerder gezien. Maar hij staat jolie ook heel schattig. Zal eens kijken of ik een foto van Yfke heb met die jas aan.....
Hey Daan, sorry sorry sorry, heb meteen even je reacties nagelezen. Ja dat was ik dus! Ben er destijds alleen langsgelopen om te zien of ik je zag. Van de week ben ik er wel binnen geweest, er was een inloopavond over de plannen van het winkelcentrum en de straat waar nu nieuwbouw neergezet wordt. We zijn druk bezig om de tijdelijke blauwe zone definitief af te laten schaffen, het levert zoveel pakeerproblemen in de wijk op. De winkeliers willen wel graag dat de blauwe zone blijft, dus dat wordt nog wat. Vandaag trouwens weer een half dagje gewerkt, volgende week ga ik weer opbouwen naar helemaal. Miepie: vervelend dat het zo moet gaan om het eten. Ik herken het wel hoor, maar maak er zelf niet zo'n probleem van omdat ik weet dat ik de overige dagen wel gezond eet. Dan is het ook meteen een stuk minder erg als hij het even laat liggen. Mieke, hoe is het in het ziekenhuis gegaan? Fijne avond allemaal!
Hahaha, MiKiJa, dank je wel! Dat is idd Lotus. Soof, ze staan ingeschreven bij www.thekids.nl Stuur een goede foto van Rick en dan laten ze weten of ze hem geschikt vinden voor hun bureau. Ergens op hun website staat beschreven wat voor soort foto ze graag willen. Ik heb vroeger ook nog wel eens hier en daar model gestaan maar was net niet lang genoeg (1.73 m). Mieke, ik hoop en hoop en hoop en verder hoop ik gewoon heel erg voor jullie!! Neeeeeee, mijn mamsje vertrekt vanmiddag om 14.15 naar Dubai en van daaruit naar Jakarta! Mam, IK MIS JE NU AL!!! En Lotus en Joah ook want die zijn helemaal gek op haar, vooral Joah heeft het elke dag over oma... mb02, wat verdrietig op dit moment! Is hij er echt heel stellig in dat hij geen 2e wil of heeft hij het NU liever niet? Sorry als ik iets gemist heb in je verhaal. Kan me niet voorstellen dat je zo'n lief ukje van jezelf ziet rondlopen en dan niet denkt: goh, nog een 2e erbij zou toch fantastisch zijn? Sterkte meis! Liefs, Daantje
Met Emirates...en ik heb al voor haar ingechecked via internet. Anders had ik haar naar jou kunnen sturen, was wel grappig geweest.
Mieke dank je wel! Klinkt alleen niet zo fijn allemaal! Weer een beetje opgeknapt ondertussen? Daan: herrinneringen komen boven, wij zijn in oktober ook naar Indonesie geweest, naar Java en Bali. Waar gaat jou moeder allemaal naar toe? Hier alweer iets meer opgeknapt, vanmiddag ga ik voorzichtig aan weer wat proberen te sporten. Nu maar even aanrommelen in huis, het is wel een hele puinzooi geworden in de tijd dat ik ziek ben geweest. Fijne dag allemaal!
Nee Mieke, dat weet ik. Ik bedoel als ze met de KLM had gevlogen. Hartje, ze gaat met mijn broer, zijn vriendin en hun zoontje van 3 naar de plekken waar ze oa. is opgegroeid en waar ze in het kamp heeft gezeten geloof ik. Zij zitten daar nu al, ze hebben een wereldreis gemaakt eerst naar Australie en Nieuw Zeeland en nu eindigen ze met mijn moeder in Indonesie. Ik ben ook met haar naar Indonesie geweest in 2005 en toen hebben we een soort van 'back to our roots' trip gemaakt waarbij ik ook heb gezien waar ze op school heeft gezeten, waar ze heeft gewoond en waar ze in het Jappenkamp heeft gezeten. Heel mooi en emotioneel! Ik ben best jaloers en zou ook wel mee willen gaan. Komt nog wel. Liefs, Daantje
Indrukwekkend Daantje! Snap best dat je er graag bij had willen zijn, wie weet komt dat inderdaad nog wel weer. Misschien ga je later met (een van je) kinders daar naar toe om hen te laten zien waar hun oma vandaan is gekomen. Nu eerst richten op de nabije toekomst. Weet je al iets meer?
Shit!! Knapt me net een hele kies uit mijn mond! Heb ik jaren geleden een wordtelkanaalbehandeling aan gehad, dus gelukkig geen levende zenuwen meer. pijn doet het dus niet, maar de wortel zit er nog is, dus die zal eruit moeten en dan een brug Ik weet al niet hoe ik alles moet rondkrijgen momenteel (qua tijd) laat staan dat ik ook nog weer uren bij de tandarts kan zitten. helaas hadden ze vandaag geen plek, maar ik mag morgen komen (onze tandarts is op zaterdag open)
Oh dat meen je...... Had je op iets hards gebeten? Balen, hoop dat het morgen weer engzins gemaakt is! Sterkte!
hoi meiden. Wat heb ik een zware rot dag achter de rug. De vader va een collega heeft darmkanker en werd vandaag geopereerd. Met als doel de tumor te verwijderen... Helaas blijkt zijn hele buik vol te zitten en is hij open gemaakt en gelijk weer dicht gemaakt. Einde verhaal . We waren er de hele dag van slag van. @J en M hadden gelukkig een goede dag op het kdv. j ging zonder brullen mee naar huis (nadat ik hem lokte me een doosje smarties, fout fout fout ) grijns! Maar ik kon vandaag geen brul partijen om me heen velen. Thuis lekker shoarma gegeten, ook zonder gezeur! morgen meer tijd ,sorry, ik ga nu crashen op de bank!
WANNA! Sterkte vandaag of is het al gebeurt? Hier slecht geslapen,pfff zeg. Kon niet slapen, heb tot 1uur liggen lezen... En natuurlijk is die kleine gewoon vroeg wakker Ben ook snipverkouden beghhhh, gelukkig niet griepeig maar fijn is anders heb net via MP een mozesmandje gekocht, ben erg blij mee. Ziet er keurig uit!
Beterschap Soof! Heb je mijn stukje nog gelezen over het modellenbureau? Moet je even een foto van Rick sturen. Ik heb de ladycomp vandaag teruggestuurd. Ik had hem nog niet gebruikt, alleen opgeladen. Ik kom heel moeilijk aan 5 uur slaap achter elkaar en dan wordt die methode toch wel onbetrouwbaar. En we willen waarschijnlijk nog wel een 4e wondertje maar NU EVEN NIET!!! Sterkte en succes vandaag Wanna! Mijn mamsje is gevlogen en is waarschijnlijk nu al op Jakarta geland... Randy is net met Lotus en Joah weg dus heb ik het even rustig met Yindi die nu slaapt. Zo, nu snel douchen en dan kunnen we na het middagslaapje even met z'n allen weg. Fijn zaterdagje allemaal! Liefs, Daantje
Daantje! Heb ik gelezen, moet nog ff kijken. Heb er even geen puf voor, ben zo sjaggie als 10 die het niet zijn zo even slapen met Rick, hoop dat de lucht dan een beetje opklaart