Nee, nu is het niks. Ga eerst maar 'lekker' zwangeren met alle hormoontjes van dien... Straks als jullie kleine manneke er eenmaal is misschien. Yindi mocht zich ook inschrijven (althans, ik mocht dat doen) maar ik had er zo na de geboorte totaal geen puf voor en interesse in. Misschien als ze wat ouder is. Ze heeft wel met 7 weekjes 1 opdracht gehad waarvoor ze wel betaald is maar waar ze niet voor op de foto heeft hoeven te gaan. Mijn moeder is toen met haar vriend gegaan. Liefs Daantje
Soof pas je op?! Bij mij begon het ook alleen met verkoudheid. Ff rustig aan, dan ben je er zo weer bovenop. Nog wel wat leuks bij de Ikea gekocht? Daan, ik denk aan je! Wanna: hoe is het vandaag bij de tandarts gegaan? All: Vandaag mijn nieuwe bril opgehaald. Het is wel even wennen, heb zo'n multifocus bril... Op zich gaat het goed, alleen met de boodschappen werd het even lastig als ik schappen aan het afzoeken was naar een bepaald product. Haha was blij dat het weer gedaan was en dat ik nu weer lekker thuis zit. Vanavond lekker rustig avondje! tot morgen!
Ik had kussensloopjes nodig voor op de bank die kon wel wat kleur gebruiken. Moet er alleen 3 terug brengen. Dus maandag weer de uitdaging aan achnhet is hier heel dicht bij dus ben met 5 min thuis hoor. Leuke bril!!
soof, jij durft, op zaterdag naar ikea Ach, doen wij ook hoor, draai er mn hand niet voor om hahaha! @all, ik had een echte vette dip vandaag, na gisteren. Toen heeft vriendlief vandaag ook nog een mega stommiteit uitgehaald. Ik al het maar niet hier schrijven ,maar handig was het niet wat hij deed.... Maar gelukkig ging het vanmiddag beter. J at heel goed, was vrolijk en lief. ben samen met hem naar de jumbo geweest voor de grote boodschappen. Hij was super gezellig! Net samen in bad geweest ,dat doen we elke weekend. herlijk samen spelen en gek doen. Hi jging nu mijn haar ook wassen (goed naar lamp kijken mama, komt water niet in de ogen, grijns) Zegt ie: mama heeft au benen, doen heel veel au ... Dus ik vraag wat bedoel je, wat waar is de au dan? Die haren op de benen doen heel veel au...mama moet scheeeeeren (heerlijk joch, zo lekker eerlijk)
Go Soof Go!!! You go girl! En dank voor je compliment Poohbear: hoop dat het snel weer wat beter gaat en hahahah wat heerlijk al dat kinderpraat! Vandaag weer lekker gesport en het hardlopen weer opgepakt. Aan mijn nieuwe bril nog niet gewend, heb er gewoon koppijn van. Hoop dat dat snel weer over is, want dit is eigenlijk geen doen. Ik ga me opmaken voor een lekker rustig avondje thuis. Tot van de week!
je moet toch altijd effe wennen aan nieuwe bril ,hartje, dat heb ik van horen zeggen... Wij waren de hele middag in de tuin. j was aan het oefenen op zijn tractor, ik was wat rommel aan het opruimen en heb de tuinstoelen te voorschijn gehaald, heerlijk wat een lekker weer! En ik heb een eerste tandje gespot bij M!!! Ik voel een scherp randje in haar onderkaak!!!
Miki, leuk he, fietsen met met de kleine. Ik vind dat ook heel gezellig, al groeit Yfke wel uit het voorzitje, haar benen worden te lang voor de voetsteunen. Pooh, haha, grappig dat J jou aanspoorde om je benen weer eens te scheren. Weer een mijlpaal bij je kleine meid, gaat goed met haar! Hartje, ik ken meer mensen met zo'n bril, dat is idd erg wennen. Hopelijk gaat de hoofdpijn snel over. Ik ben zaterdag ook weer begonnen met hardlopen op de loopband, ging nog niet echt heel soepel. Maar goed, even doorzetten en dan wordt het vanzelf wel weer leuk (hopelijk). Soof, haha, ik ken dat gevoel, ineens MOET je gewoon andere kussentjes hebben op de bank. Bij mij kriebelt het ook nu het voorjaar in zicht komt, heb zin in kleur! Wanna, hoe gaat het met je kies? ALL, gister een top-dag gehad! Eerst naar noordwijk geweest, was echt heerlijk! Yfke genoot van het zand en wij van de zon. En 's avonds met een vriendin naar Anouk, was echt super! Ze zong alle bekende nummer en de band was erg goed, heb de hele avond staan zingen en dansen. Wat een stem heeft die vrouw, jalourssssssss.
MikiJa, Pooh en mb02: wat gaan jullie koters goed zeg! Mb02 heerlijk naar het strand! En dan ook nog naar Anouk, was zeker wel een top weekend voor jou?! Mijn bril begint langzamerhand te wennen, moet erg uitkijken dat ik het niet ga compenseren met mijn hoofd i.v.m. nek, vandaar die hoofdpijn. Zo naar mijn werk toe, had vanmorgen vrij omdat we vanavond een verplichte bijeenkomst hebben. Geniet van de zon allemaal! tot de volgende keer!
Niks Ikea..... Het kereltje heeft weer koorts.... Praatjes genoeg maar ook ziekjes! Zometeen komt mijn schoonvader even oppassen. Kan ik even boodschappen doen, moet ook gebeuren! De stratenmakers zijn ook bezig, productief dagje vandaag! Hoe is het met WANNA?
ze keek inderdaad d'r ogen uit, alleen vlak bij huis viel ze in slaap....heb dus net maar een slaaprol besteld haha 's-middags bleef ze wakker en had ze wat praatjes tijdens het fietsen
Hartje; dat zal inderdaad wennen zijn. heb sinds november een nieuwe bril en zat qua metingen net op het randje of ik bovenop mijn + sterkte voor veraf (ja ik weet het, beetje raar) ook nog een leestoeslag voor dichtbij nodig had. heb besloten nu nog even af te zien van varifocale glazen, maar zal er over een paar jaar wel aan moeten geloven. Soof: bah, is Rick weer ziek Beterschap voor je ventje! Zo kun je ook niet echt genieten van je verlof! Missdaantje: ik heb de folder uit de oud papierbak gevist. wat een leuk meisje zeg! Ik zou zelf niet bedacht hebben om mijn kids in te schrijven voor zoiets, maar misschien inderdaad als je zelf ervaring hebt met model zijn. vonden ze het leuk om te doen? pooh: wat heftig van je collega. kan me voorstellen dat je je daar behoorlijk bedrukt door hebt gevoeld! Je maakt me wel nieuwsgierig wat je vriend heeft uitgehaald? wat schattig dat J je haren wast! Neem aan dat je het scheren van je benen toch maar niet aan hem overlaat Miki: leuk is dat fietsen hè?! Wij moeten binnenkort even achter een zitje voor grote Smurf aan, dan kan kleine Smurf voorop. MB: dat klinkt als een heerlijke dag! lang geleden dat ik naar een concert ben geweest! Gebitsperikelen; heb inderdaad zaterdag een tijd bij de tandarts gezeten, maar was vooral omdat ze uitliepen. Al gauw bleek inderdaad dat mijn kies niet meer te redden is Dat betekent een brug en omdat de omgevende kiezen ook niet helemaal top zijn, moeten dat kronen worden. Dat wordt vele uren in de tandartsstoel. Zou eigenlijk vandaag gebeld worden voor een afspraak, maar heb zelf net maar gebeld omdat ik nog steeds niets gehoord had. Bleek mijn tandarts afwezig, morgen dus maar weer terugbellen. gelukkig kon het wel tijdelijk worden teruggeplaatst, alleen moet ik nu niets hards of plakkerigs eten met die kant.
@wanna, jammer van die lange tandarts zit die je voor de boeg lijkt te hebben En nee, het scheren van mn benen doe ik liever zelf hahaha! @soof, beterschap voor Rick!!!
ff ego hoor....ik denk dat mijn bv aan het kelderen is.......ze komt ineens 's-nachts sinds een weekje voor een voeding....terwijl ze al sinds 2-2,5 maand doorsliep
WANNA! Oh fijn vooruitzicht brrrr sterkte ermee.... MIKI! Poeh zou kunnen, maar weten doe ik het niet.... Rick ligt al sinds 18uur in bed met 40gr arm kereltje. Op zich is het voor mij niet zo vermoeiend, hij hangt alleen maar op de bank. Zielig hoopje mens.... Morgenvroeg even naar de HA. Vandaag zijn de stratenmakers geweest, heb nu een prachtig pad achter en de voortuin is ook voorzien van een mooi pad. Werd wel tijd na een half jaar houten staptegels en onkruid donderdag komt hij de rest van de voortuin afgraven en komt en nieuwe grond in. Kan er in april weer beplanting komen en hebben we weer een mooi aanzicht voor als het bord straks komt
En toen was mama ook ziek heb de halve nacht bij rick gezeten met een nat washandje arm ding. Toen maar bij mij in bed gelegd, zo heeft hij nog goed gesapen. Maar nu voel ik me rot..... Alles doet pijn.... DAAN! Ik heb de Wij eindelijk ook, wat een schatjes
Hier ook zieke mama, diarree en braken. Vandaag mijn parttime dag. Heb mijn moeder gevraagd te helpen want ik ben echt beroerd