Malief heeft iid vakantie, maar er is ook een dikke kans dat hij met een maand of misschien 2 maanden weer op reis moet net als nu. Daar kijk ik pas echt tegenop en ik heb geen hulptroepen inde buurt, vriendinnen wonen allemaal wat verder weg en dan erbij ook gewoon fulltimers of druk met eigen kleine kids maar de meeste hebben geen kinderen en werken dus fulltime. Alleen mijn schoonfamilie, maar eerlijk gezegd zal ik daar niet al te snel naartoe gaan.
Pooh: Ik sluit me bij Soof aan, sla die ha over en ga meteen door naar de chiropractor. Het is juist niet de bedoeling dat je napijn heb en dat kraken valt ook wel weer mee. Hij doet eerst uitgebreid onderzoek voor dat er wordt behandeld. De behandelingen duren bij mij max een kwartier, dus je staat ook zo weer buiten (onderzoek duurde 45 min.). Probeer het gewoon een keer, je kunt altijd nog zeggen dat je het niet ziet zitten. Het lijkt er bij mij op dat dit nu eindelijk gaat werken en ik heb echt al verschillende behandelingen bij verschillende therapeuten (fysio, osteopaat, orthomanueel arts etc) gehad. Als de chiropractor niet kan helpen, zal hij dit ook meteen melden. Daan: We hebben het nooit laten onderzoeken, telkens als ik hiervoor naar de ha wilde gaan, gebeurde er weer iets in ons leven waar we niet om heen konden (bijv. mijn ongeluk) en waardoor we toch geen afspraak hadden gemaakt. Mijn idee is dat het niet voor niets is, het zal wel zo moeten zijn. Als het toch de bedoeling is, komt het wel en is het welkom. Soof: Voel je je alweer wat beter?
Pooh, oja, jij bent lang. Dan kan ik me heel geod voorstellen dat je snel last krijgt van je nek/schouders, vooral als op je werk niets kan aanpassen naar jouw lengte. Op mijn werk zijn ze verplicht om ons op de juiste hoogte te laten werken, bij jou niet? Ik heb geen ervaring met krakers, dus kan je hier niet in adviseren. Soof, oh meid, ik heb echt met je te doen. Op deze manier kan je geen energie opdoen voor D-Day en de heftige eerste weken. Knuffel! ALL, nou,de 1e wandeling met de rugdrager zit erop. Was voor mij geen succes, na 15 min. kreeg ik pijn aan mijn schouders. Maar hopelijk ligt aan de afstelling. Yfke vond het superleuk, die zat te kletsen en lachen. En ze werd er rustig van, denk toch dat ze het gevoel van dragen wel herkende. En gister van een grote plantenbak een zandbak gemaakt, dat is een groot succes. Ze werd er helemaal druk en blij van, met als gevolg dat nu de sahara in mijn achteryuin ligt. Maar ja, als je kind maar lol heeft. Zo, ga weer aan het werk, dag dames!
zo, de slingers en ballonnen hangen. Morgen vieren we J zijn 3e verjaardag, 3 al weer ,shock! Hij is dinsdag pas echt jarig. een vriendin heeft een maan en sterrentaart gemaakt, echt heel gaaf! We verwachtten een drukke middag, lekker chaos en gezellige mensen! En een hoop kleine kindjes, dus hopelijk is het droog, dan kunnen ze in de tuin spelen! ik ga eens op zoek naar een chiropractor!
zo, wij doen vandaag helemaal niets! zijn allemaal gevloerd van het feest van gisteren,. Het was een drukke boel, maar super gezellig! En hij is flink verwent!
Zo, bijna het weekend alweer om, morgen weer aan het werk. Nu nog even met de was bezig en dan net als Pooh even helemaal niets! tot van de week!
Pooh, leuk dat J zijn verjaardag een geslaagd feestje was. Miki, geen ervaring met stoeltje van de hema. Kijk anders even bij de consumentenbond, die hebben de meeste stoeltjes getest op veiligheid/ gebruiksvriendelijkheid enz. ALL, lekker weekend gehad? Ik wel! Zaterdag de stad in geweest met hubby, gewinkeld/ geborreld/ gegeten en naar de bios. Vanmorgen uitgeslapen en in de sportschool alle wijntjes eruit gerend. Yfke was bij oma, die hebben we aan het eind van de ochtend opgehaald. Ze stond te juichen voor het raam, zo fijn om dat blije hoofdje weer te zien.
effe snel: net op cb geweest met beide kids. M: nu 68 cm en 8150 gram (was 66 cm en 7000 gram 2 maanden geleden) J; 15.6 kilo en 102 cm (10 cm gegroeid in 1 jaar) de ogentest deed hij perfect! Ben trots op hem!
Pooh, zohee, j alweer boven de meter. Zit hij boven de curve?, of is dat gemiddeld? En m gaat ook goed, fijn hoor! Nu je over het CB hebt, ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik daar weer heen moet? De laatste keer was in december, toen was ze anderhalf. Ik bedenk mij nu pas dat ik geen vervolgafspraak heb gemaakt. Of krijg ik vanaf nu een oproep voor het peuterspreekuur? Wat een heerlijk weer vandaag. Vandaag mijn vrije dag, dus dat is wel een cadeautje. Vanmorgen een stuk gefietst met Yfke, via het station (treinen kijken), via het kanaal (grote vrachtschepen) en via de weilanden (schapen) weer terug naar huis. Dus dat was heel educatief. En nog belangrijker, Yfke en ik genoten er volop van!
dank je mb02!! Klinkt al een leuk tochtje wat jullie hebben gedaan! Ik moer altijd gelijk een vervolg afspraak maken voor de kids op het cb. Hij zit boven gemiddeld met zijn lengte en gemiddeld met gewicht. Lang en slank dus! 10 cm in een jaar is wel veel. Daarom vroeg ze ook of hij groeipijn had gehad. Niet dat wij gemerkt hebben...
Miki: dat is fijn! Pooh: Jens is inderdaad lang zeg! Volgende week gaan wij ze allebei ook weer meten Ga je morgen nog iets aan zijn verjaardag doen, of moet je werken? Ik reageer even niet te uitgebreid. Heb hele weekend dienst gehad en vannacht maar 1,5 uur geslapen, dus ik ben superbrak!
@wanna, ben morgen vrij. Mn moeder is ook hier en we willen iets leuks gaan doen. Of minirailz, of blijdorp, of of of...... @mikija, jippie, dat is fijn!
mikija wat een fijn nieuws! Pooh, bij jou ook al zulk goed nieuws. Wanna: rustig aan, lekker uitrusten nu! Hier iets minder goed nieuws. Mijn hardloopcariëre die ik net was gestart, is alweer zowat afgelopen. Heb een blessure aan mijn knie en mag voorlopig niet lopen. Was net lekker 1 maand bezig met te trainen voor de 6 en 10 km in april en mei..... Balen dus! Maar ja, dan ga ik met mijn dinnetje lekker weer aan de kant iedereen aanmoedigen die wel mee kan doen! We blijven positief!
zucht, mn ventje is vandaag 3 geworden! Hij wordt zo groot!! We gaan straks met oma naar Blijdorp! En M heeft gisteren de laatste fles over geslagen. Ze sliep van 1900 uur tot 6.50!!! TRots!!