fijne dag! Ik ga traks weer naar het gemeentehuis, indentiteits kaarten aanvragen. En vanmiddag naar de huisarts voor mn nek!
Pooh, oja, poging 2....succes. ALL, gister werd mijn broer 30, we hadden een verassingsetentje. Door het lekkere weer was het heel druk op het terras, waardoor alles zeer traag en chaotisch verliep. We waren er om 17.30 en uiteindelijk liepen we om 21.45 uur de tent weer uit. Maar gelukkig was het heel gezellig en vermaakte Yfke zich prima. Het was ook een eetcafe, dus de sfeer was los, de kids konden lekker rondlopen. En we hadden geluk met dat uurtje tijdverschil,daardoor kon ze het net volhouden. Was zo trots op mijn kleine meid, was de 1e keer dat ze bij een etentje meeging! Werkze allemaal! Ik geniet nog een dagje van de zon.
MB: wat goed dat Yfke het zo lang heeft volgehouden, zou bij ons niet gelukt zijn! heel herkenbaar je verhalen van hoe ze er met de telefoon vandoor gaat, hahaha. Pooh: ik ben vorige week ook pasfoto's wezen maken met kleine Smurf. Voor de leuk grote Smurf er ook op laten zetten. Maar wel lachend, dus voor een pas kunnen we zijn foto's niet gebruiken. Gelukkig hadden we er al een voor hem en hoeven we alleen kleine Smurf nog. Maar goed dat je het zegt. ik zou het morgen gaan regelen, maar moet er inderdaad aan denken het paspoort van mijn man mee te nemen. hebben ze standaard verklaringen die hij kan ondertekenen en die ik mee kan nemen? Gister is grote Smurf 3 geworden. Hebben het zondag gevierd. Was echt geweldig. Wat een prachtig weer! De kinderen hebben heerlijk in de tuin gespeeld en wij hebben ook lekker buiten gezeten met een roseetje Volop zomer gevoel! Gister was hij dan echt jarig. Mijn man en ik hadden allebei vrij genomen en we zijn naar een hele grote speeltuin gegaan. Hij vond het fantastisch en na 4 uur spelen konden we hem maar met moeite mee naar huis krijgen
Joehoeee!! Nóg een dagje met mooi weer! We moeten er van genieten want in het weekend is het helaas weer minder. Wij doen de afgelopen weekenden hele leuke dingen met de kleintjes maar daardoor schiet het het huis er wel flink bij in. Het is behoorlijk rommelig en stoffig, al krijg je het met 3 kindjes nooit echt netjes moet ik zeggen. Wanna, Randy heeft alweer 2 afwijzingen binnen en op dit moment nog maar 1 sollicitatie lopen. En Aruba dringt nu aan om tot een definitieve beslissing te komen binnen ongeveer 1 week dusssss....(HELP, IK WIL NOG STEEDS NIET!!!) Nog gefeli met Grote Smurf!! mb02, nog gefeli met je broer! Leuk feestje zo te lezen. Hoe was het bij de huisarts, Pooh? Dank voor je uitleg Hartje! Ik snap het, da's jullie keuze. Randy heeft vanaf zaterdag 2 weken vakantie, gelukkig want ik vind het best zwaar zonder mijn mamsje! Al red ik het wel maar je moet niet vragen hoe! Ben nu bv nog niet eens aangekleed (11.25) Ik heb een paar meisjes als vriendje toegevoegd, al een tijdje geleden, maar krijg geen reactie terug... Liefs, Daantje
He ladies! Hier heerlijk van het mooie weer aan het genieten. Vrijdag is Rick jarig WANNA! Gefeliciteerd met julle ventje!!!
wanna gefeliciteerd me t grote smurf!!! Wat heeft hij als kado gekregen? Ja, heerlijk weer om jarig te zijn!! Ik kreeg op het gemeentehuis 2 formulieren die hij moest ondertekenen en dan met zijn legitimatie erbij doen. Of hij moest zelf mee komen. De kids moeten ook steeds mee! @daantje, oh jee, nu komt het wel dichtbij. Op wat voor termijn zou dan daar gaan beginnnen? @all, ah zo lief, kom ik net uit mn werk, vliegt ie om m n nek. Hou van jou toch? zegt ie....dat is voor het eerst dat ie dat zegt! Zo lief!!! En toen naar papa en oma en M, hou van jou!!! M is verkouden. Hoest een beetje en piept wat , maar het lijkt hoog te zitten en ze heeft geen koorts, eet goed en is vrolijk. We bekijken het nog maar effe! De kinderwagen is nu omgebouwd, ze paste echt niet meer goed in de bak.
Pooh: heb direct vanmiddag maar even gebeld of ik zo'n formuliertje niet kon downloaden ipv twee keer langs te moeten gaan. Gelukkig bleek een handgeschreven briefje ook helemaal goed, dus ik ga het morgen maar eens proberen.
MiKiJa, gewoon hier op ZP, maar er zijn inmiddels wat vriendschapjes ge-ind zeg maar... Wil jij ook mijn vriendje zijn? Pooh, hij gaat eind van deze week bellen om te zeggen wat we gaan doen en hij hoopt dat ik dit avontuur samen met hem wil aangaan... Dan moeten we dus in de aankomende maanden van alles gaan regelen. Huis, inboedel verschepen etc etc.... Hoe hou ik die afschuwelijke schoonmoeder buiten de deur op zo'n klein eiland??? Heerlijk, Lotus en Joah naar de creche en er komt zo een vriendin van me op bezoek met haar zoon en dan gaan we lekker lunchen. Heb ik echt even nodig, kan ik de situatie goed en uitgebreid bespreken met haar. Zo zeg, even van het intieme front...we hebben de laatste tijd echt weer heerlijke sex waarbij we ons heel sterk verbonden voelen met de ander. Echt fijn! Hebben jullie dat nou ook nog, met kindjes en (voor ons) na bijna 14 jaar? Liefs, Daantje
DAAN! Spannend allemaal zeg! Sterkte! Sex........ Euh wat is dat? Oh ja daar heb ik die dikke buik van ach dat komt straks wel weer, lijkt me heerlijk!
Na een lange tijd ben ik er ook weer! Ik kon me even niet toe zetten om hier te schrijven. Al jullie verhalen over jullie kindjes. Even wat afstand, sorry. Nu moest ik ook even naar jullie zoeken. Ik heb nog niets gelezen, maar ga dat nog wel doen. Update van mijn kant: Vanaf de laatste tp in september hebben we rust, maar dat wisten jullie vast nog. Daarmee is het nu al een beetje gedaan. We hebben op 5 mei de intake voor ICSI 3 in DD! Ik heb bijna alle papieren (dossier, bloedonderzoeken in NL en doorverwijzing) compleet. Ook de mogelijke kosten gevonden, want eerst zullen we zelf de rekeningen moeten betalen. De verzekering bepaald pas na het ontvangen van het formulier van de intake wat wij als vergoeding krijgen. Naar wat ik heb gelezen zal het rond de 1900 zijn, wat lang niet genoeg is. ICSI kost al 2300! En dan komt de rest er nog bij. Op mijn werk veel gedoe en stress bijgekregen sinds we een nieuwe filiaalmanager hebben. Geen prettige man en ik heb hem dan ook niet van onze mmm verteld. Grote kans dat ik in mei vrijwel direct kan beginnen en heb vakantie aangevraagd. Zo hou ik in die tijd de rust, hoop ik. Lieverds, een zwaai en knuffel!
Timon: spannend, ICSI 3! Dat is wel een heel bedrag om voor te schieten. Jammer dat het zo vervelend loopt op je werk. De ICSI is alleen al zwaar genoeg. Wel fijn dat je dan rond die tijd wat vakantie op kunt nemen. Soof: hou je het allemaal een beetje vol? Daan: helaas hebben wij nooit zo'n intiem sexleven gehad. Maar klinkt heel bijzondxer, wat fijn! Heerlijk weer vandaag. Heb voor de verandering vandaag mijn parttime dag omdat ik gister perse iets voor het werk moest doen. Zijn grootste deel van de dag buiten geweest, maar zou zo graag even willen relaxen. Helaas wil kleine Smurf vandaag niet slapen en sinds een paar dagen vertikt hij het ook weer om te drinken. Verder is hij vrolijk hoor, maar hij drinkt 's ochtends maar 70 cc, 's middags HELEMAAL niks en pas om 22:00 lukt het me om er met een papfles wat in te gieten. Aaaaargh, hij is alweer aan het krijsen, ik haal hem maar weer uit bed...
Hallo allemaal, ff een ego berichtje, maar wil het toch met jullie delen, ik kan allen nu niet zolang achter de computer zitten omdat ik net behandeld ben. Maar.... Ik hoef pas over drie weken terug bij de chiropractor!!!! HOERA!!!! Hopen dat ik dat ook zo lang vol hou, maar het idee nu is toch wel erg lekker. Tot gauw allemaal!!!
daan, sex, wat is dat Ik ben er te moe voor, voel me niet sexy maar dik en heb er gewoon geen zin in timon, wat leuk van je te horen ! en wat is die icsi behandeling duur! Jammer dat je nieuwe baas zo'n flapdrol is. Spannend hoor, weer dat moeilijke traject in! Heel veel kracht en sterkte van mij!! Het wordt jullie gegund! @hartje, goed zeg!!! Ik ga morgen de fysio bellen. Volgens de huisarts zijn het niet men gewrichten maar mn spieren .Kijken wanneer ik terecht kan!
TIMON! Wat spannend allemaal! Heel veel sterke en kracht! Hier is et in mijn rug geschoten..... Iets te fanatiek in de tuin geweest, balen. Gelukkig is vandaag Rick naar het kdv, dat scheelt even. Ben gisteren begonnen met het wassen van alle babyspullen, wat zijn ze klein Gisteren had ik het wel even gehad, zo af en toe kijk ik zo tegen die bevalling op he dan wordt ik even door angst overvallen! Vandaag voelt het al weer wat lichter
soof, komt goed. Je weet nu wat je kunt verwachtten. Het kan totaal anders gaan nu. Of sneller, of langzamer. Hoe was je bevalling met Rick ook al weer?
Oh is dat niet de bedoeling POOH! Die bevalling was in 5uur gepiept, ik mag echt niet klagen. Maar eerlijk gezegd ben ik bang voor de pijn en ik heb toen een weeenstorm gehad, dat overvalt nogal zeg maar....... En het andere moment ben ik weer heel rustig hoor, vind het gewoon spannend
soof ik had met beide een weeenstorm. Niet leuk ,maa het ging wel snel. j in een kleine 4 uur. M in anderhalf uur. Dan is het effe flink pittig maar ik denk dat ik liever nog een keer zo beval dan dat ik 28 uur bezig ben en de ontsluiting schiet maar niet op! Als je met Rick zo snel ging, hou er dan rekening mee dat deze waarschijnlijk nog sneller komt! Dus snel bellen! Ik belde nu met M en had al 6 cm, zonder dat ik in de gaten had dat het echt goed op gang was. Een dik uur later was ze er al!