Soof, beetje laat, maar alsnog van harte met rick. Leuke dag gehad en is hij goed verwend? Daantje, dus toch aruba....nou, veel succes dan maar met alles wat je nu in gang moet gaan zetten. Pooh, vervelend van je rug, hoop dat de fysio er wat aan kan doen. Jammer dat die juf geen klik heeft met J, en dat zij hem dus minder goed in de vingers heeft. ALL, gister mijn verjaardag gevierd, wordt woensdag alweer 35. De hele ochtend in de keuken gestaan om allerlei tapas in elkaar te draaien, was even stressen, maar het resultaat was geslaagd. Was heel gezellig, iedereen bleef eten en liep rond met een hapje en een drankje. En als ik iedereen lekker zie eten, ben ik blij.
MB! Oh dat klinkt echt gezellig! Het is iid rustg hier ik heb vanmiddag voor het eerst een hulp in huis ben helemaal blij, ze is nu de bovenverdieping aan het poetsen. Heb haar vooralsnog voor deze periode en straks de eerste tijd, maar als het bevalt kan het zijn dat we het zo houden. Als ik net zo snel beval als met Rick dan hebben we volgende week een baby wow spannend
zwaaaaai! Ben bij de fysio geweest en gekraakt. oef, wat een krak was dat. Bovenrug en linker schouder zitten vast! Dus toch me niet aangesteld
Heeeeeyyyyy Soof maar vooral Rick..... Beter laat dan nooit maar nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag moppie! Dat er nog vele mogen volgen! Dikke zoen van Miepie xxxxx (ben zo druk meiden, kom gauw weer een heel lulverhaal ophangen, OK?) Zwaaizwaai! O, MB alvast gefeliciteerd!
MIEPIE! Thanx en zwaai zwaai Hier een rommelbuik...... Vanacht veel harde buiken gehad, nu gaat het wel. Spannend
Alles gewoon weer rustig, ik voelde me ook niet lekker. Lag daar vast aan morgen is Rick naar kdv, kan ik effe uitrusten.
spannend soof! Heb je een buddy hier? @heb een goed gesprek me t de juf van J gehad. Zeker een kwartier even door genomen waarom ik het niet zo leuk vond dat ze vorige week zei dat J niet zo gezellig was geweest. Het was niet zo bedoeld, al was hij inderdaad lastig geweest, m me daar zo van slag over te brengen. Hij is erg leuk en lieg, maar heeft ook enorm koppige buien daar (net als thuis). Was wel fijn, dat gesprek. Ze deden het vandaag allebei erg goed! Morgen komt de taxateur ivm oversluiten hypotheek. Stom, maar alles moet schoon en opgeruimd zijn (alsof we het huis in e verkoop hebben staan, hahaha)
Pooh! Nee heb geen buddy, maar mijn man kot het melden. Dat heeft hij met Rick ook gedaan! Fijn dat je even een goed gesprek hebt gehad!
Soof, spannend hoor! Ik hoop voor je dat deze beeb zich ook op tijd aandient, zal wel een beetje tegenvallen als je nog tot 40 weken door moet, denk ik? Tenminste, ik weet nog dat ik echt naar de 40 weken toeleefde, de 11 dagen daarna waren een aanslag op mijn zenuwen. Pooh, fijn dat je goed gepraat hebt met die juf. Elk kind heeft zijn leuke, en minder leuke kanten. Maar het is aan hen inderdaad om daar wel genuanceerd verslag over uit te brengen, een kind is nooit alleen maar stout! ALL, gister functioneriggesprek gehad op mijn werk (leuk, op je verjaardag). Op zich alles prima, alleen weten ze nog niet of ze mijn contract mogen verlengen. Op veel kdv's van de stichting is er een terugloop, waardoor er groepen samengevoegd worden. Dat houdt in dat er personeel teveel is, en de kans bestaat dat de vaste contracters de banen van de 1 jaar contracters overnemen. Op zich had ik dat in de wandelgangen al gehoord, maar om dat bevestigd te krijgen van je leidinggevende.....niet leuk. Ik krijg half juni te horen of ik wel/niet mag blijven. Ik baal er enorm van, dat ik net op het verkeerde tijdstip aan het werk ga binnen de kinderopvang. Voelt toch heel gek dat ik nu zelf misschien getroffen ben door al die bezuinigingsmaatregelen:x. Maar goed, ik ga na mijn vakantie maar weer eens om mijn heen kijken naar ander werk. Pffffff, baaaaaalen.
balen mb Dat is nog spannend dan hoe dat gaat aflopen! Wel jammer, want je had hier toch naar je zin? Ik hoorde van de juffies bij ons kdv ,at zij ook een terug loop hebben. Op woensdag en vrijdagvoegen ze nu 2 peutergroepen (die van J0 samen tot 1 groep! Jammer dat het zo duur is. Het stimuleert ook niet echt dat de mama's blijven doorwerken. In zweden werken de moeders veel fulltime. Mijn schoonzus betaald maar 100 euro per maand aan opvang, terwijl haar kind daar 5 dagen per week heen gaat .Nu zullen zij wel meer belasting betalen (in zweden heel hoog), maar het stimuleert daar wel om door te blijven werken. Omdat het hier zo duur is, gaan ouders toch minder werken. Wat weer minder goed voor de economie is. Ik ga volgend jaar 2 dagen werken ipv 3. Omdat J dan naar school gaat en ik dan graag meer thuis ben. De taxateur is net geweest. Ben benieuwd hoeveel ons huis nu waard is. Niet dat we weg gaan, maar we laten de hypotheek oversluiten.
Nou, 5 dagen niet geweest, maar er zijn maar twee bladzijden geschreven. Niet inkakken hè meiden! Soof; nog gefeliciteerd met Rick! Vond hij zijn kadootjes leuk? wat wordt het spannend nu! Heerlijk om nu hulp in huis te hebben. Voorlopig zo houden als je het je kunt permitteren! MB: O nee, wat balen. Net nu je de grote stap van switch hebt gemaakt zou je contract misschien niet verlengd worden? Tot wannneer loopt je contract? Niet leuk om dat zo direct te horen. In ieder geval nog wel gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb nog steeds geen duidelijkheid of het gaat lukken mijn contract te verlengen en de einddatum komt ook al snel in zicht! (1 juli) Pooh: ai, dat kraken klinkt niet fijn. Hoop dat het nu wel verlichting geeft. Goed dat je met die leidster hebt gesproken, anders zit het alleen maar dwars! Daan: o ja, de kogel dus door de kerk. Dat wordt een grote stap. Maar op ZP blijf je toch in de buurt! (En mijn collega denkt erover een symposium te organiseren op Aruba in het najaar en dat lijkt me geen slechte reden om eens langs te komen!) Mieke waar ben je????? @all; net terug van 5 dagen congres. Heb kinderen enorm gemist! wat ook niet meehielp was dat ik na het trekken van die afgebroken kies een ontsteking heb gekregen en dus 4 dagen met helse pijn heb gelopen en elke dag dacht: morgen is het vast beter (wilde eigenlijk liever niet in buitenland naar de tandarts) Gisterochtend bij terugkomst dus meteen gegaan. hele boel ontstoken en veekl rotzooi eruit gespoeld. Erg pijnlijk, maar gad wel veel opluchting. Mischien moet het nog herhaald worden afhankelijk van hoe het de komende dagen gaat. Maar met lang weekend en gesloten tandartspraktijk voor de boeg, zie ik daar wel een beetje tegenop. (Al kun je natuurlijk altijd naar een weekenddienst gaan)
oeh wanna, ik krijg plaats vervangende pijn in mn mond als ik jou verhaal lees, auchie!!brrrr Waar ging je congres over? Hoe is het met je mannen? Ik mis mieke hier ook..
WANNA! Oh gatver ik geloof dat ik dan liever een bevalling doorsta brrrr dat congress op Aruba moet gewoon doorgaan, dat is leuk voor Daan POOH! Is toch altijd leuk om te weten wat je huis nu waard is, als ik kijk naar onze OZB tenopzichte van vorig jaar dan wordt ik niet vrolijk. In onze omgeving dalen de prijzen enorm. Maar ja we zitten goed en blijven dan maar lekker zitten. Ik zou ooit terug willen naar een mooi dorp, maar dat is nu niet te betalen, of wel..... Maar de waarde van ons huis is nu het probleem. We wonen er te kort voor overwaarde. MB! Jee dat is wel een tegenvaller zeg, ik moet zeggen dat het bij ons echt zo weinig scheelt..... Ik merk het niet eens. Tja, het zou mij iid tegenvallen als ik die 40 weken ga naderen, daar is niks van te zeggen. Een feit is dat hij al startklaar ligt, hij ligt mooi ingedaald volgens de VK en dat is gunstig voor de bevalling. Tot nu toe is het nog net als met Rick.... Ik probeer het maar af te wachten Wett iemand hoe het met MIEKE gaat? Of houdt ze gewoon even afstand?
mieke schreef laatst wat afstand te nemen van het forum en misschien wel heelmaal te gaan stoppen. Sorry mieke als ik het verkeerd verwoordt
Mijn contract loopt tot half augustus, dus 2 maanden eerder krijg ik dan te horen of ik daadwerkelijk moet gaan solliciteren. Hoop het echt niet, want ten eerste heb ik het naar mijn zin, en ten tweede liggen leuke banen nu niet voor het oprapen. Binnen de zorg is uiteraard werk genoeg, maar ja, dat wereldje ben ik bewust uit gestapt. Op het kdv van Yfke is de terugloop goed te merken, daar gaan ze ook 2 groepen samenvoegen, net zoals bij pooh. De onzekerheid binnen de kinderopvang maakt dat ouders meer gebruik gaan maken van buren/familie enz. Ze gaan nu alvast wat regelen, voordat het allemaal onbetaalbaar wordt. En gelijk hebben ze eigenlijk, want wie wil er alleen maar werken voor de kosten van het kdv? Ik vind het zelf nog te overzien met 1 dagje opvang, maar als het nog duurder word ga ik ook overwegen om iets anders te regelen. Op het kdv waar ik werk is juist een wachtlijst, we zitten in een nieuwbouwwijk. Dus dat is voor mij wel extra zuur, ik moet misschien weg omdat het op andere kdv's niet goed draait. Nou, ik ga even lekker mijn frustratie eruit schrobben in huis...
Hallo allemaal, daar ben ik weer heel even! Eindelijk weekend! En een heerlijk lang weekend! Pfff.... hoef gelukkig dinsdag pas weer, wat een goed vooruitzicht! MB: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Maar wat een vervelend nieuws op zo'n dag. Ik hoop dat je alsnog mag blijven of dat je ergens anders een nog veel beter plekje kunt vinden! Pooh: sterkte bij de fysio, wanneer moet je weer? Wanna: Bah, wat een verhaal. hahaha zie zoiets ook meteen voor me, niet echt lekker beeld... Sterkte ermee!
@hartje, volgende week donderdag pas! Lekker dat je een lang weekend vrij hebt. Ik wer morgen normaal en moet dan maandag ochtend dienst draaien in de apotheek. helaas, maar het is niet anders!
Hier rommelt het weer, heb pijnlijke harde buiken en net alsof ik ongesteld moet worden. Ga zo even badderen en als het niet over gaat de VK maar bellen voor de zekerheid
Het blijven harde buiken, dus ga ik uit van voorweeen. Ach een goed begin is het halve werk toch Ga zo met een molletje naar bed, hopelijk lekker slapen!