Hoi meiden, sorry voor mijn lange afwezigheid maar ben erg druk en daardoor vergeetteken het forum erg vaak. Als eerste wil ik natuurlijk alle b-day boys nog even feliciteren met hun 3e verjaardag. Soof, wat komt het allemaal nu dichtbij voor je. De tijd vliegt echt zeg. Alvast heel veel sterkte met de laatste loodjes. Ik heb nog niet bijgelegen, doe ik nu ook niet want ik wil naar bed. We hebben besloten, na veel gepraat te hebben om nog een paar rondes te blijven proberen. Ik moet dus even uit een negatieve dip komen en om er vooralmpositief weer tegen aan te gaan en er in te staan. Want ik denk dat dit een hele grote rol speelt in het feit dat het nog steeds niet gelukt is. Zit weer in mijn vruchtbare dagen en kan alleen maar denken dat het zo leuks en ja ik wil, ja ik wil. Haha Verder begrijp ik dan Daan waarschijnlijk gaat emigreren en dat m'n jarig is geweest, dus nog gefeliciteerd en dat het spannend is of je straks mag blijven.. Wanda, lief dat je aan me denkt. Later meer, wanneer weet ik niet.
Joehoeee!! Lijkt me een supergezellig idee als je langs komt op Aruba. Wanna!! Trouwens... van mij mag iedereen langskomen! Mieke heeft even snel geschreven denk ik... Meis, goed van jullie dat jullie er toch nog voor gaan! Ik wens jullie alle succes samen!! Dat het snel mag lukken!! Soooooofff...spannend meis!!! BBB!!! (BABIETJE komt BIJNA uit je BUIK!! ) Geniet van het weer allemaal!!! Randy heeft vakantie dus wij genieten (naast het bespreken van onze plannen voor Aruba) volop van elkaar en ons gezinnetje. Net weer heerlijk gewandeld en gelunched op het terras bij brasserie het Park in Leiderdorp. We slapen 2 nachtjes in mijn moeders huis die dinsdag alweer terugkomt! Dát is (gelukkig) snel gegaan!! Liefs, Daantje
spannend soof!!!!!!!!!! @mieke, ik dnek veel aan je hoor. En duim dat het mag lukken! Fijn da jullie het nog even langer proberen! @all, ben niet veel online dit weekend. S is nu naar eindhoven, mn schoonzus met 2 kids ophalen. Die blijven tot zondag. I kzie er wel tegen op. Ben moe en heb dadelijk 4 kids onder de 4 jaar in huis!
Oei pooh dat is heftig.... Maar ja het zijn maar 2 nachtjes moet je denken! Maak er iets leuks van! Vandaag rustig hier, heb wel opruim en poetswoede
Oh Daan wat fijn dat ze weer bijna thuis is! En lekker genieten in Leiderdorp! Heerlijk vakantie vieren! Soof: Je maakt het wel spannend! Maar de nesteldrang is begonnen dus Mieke: Wat goed dat jullie er zo in staan, het is inderdaad moeilijk om positief te blijven. Succes met alles! All: Vrijdag naar de chiropractor geweest en een boel neurologische oefeningetjes moeten doen. hihi.... ben er nog moe van! Heb echt mijn best moeten doen en daarna ook nog een behandeling gehad en een dieet meegekregen. En dat allemaal in één kwartier! Dieet gaat nog wat worden zeg, is gericht op ontstekingsremmend. Maar heb respijt tot dinsdag, mocht gelukkig vanwege de pasen wat later starten. Net wel heeeeeeeel gezonde boodschappen gedaan! Ik overtref mezelf! De grootste verandering is geen gefaffineerde granen, graan/bloemproducten en geen suikers meer. Moet veel fruit en verse groente eten, maar dat is geen straf. Het is even omschakelen... ach we zien wel waar het strand, ik ga vanaf dinsdag goed mijn best doen. En wie weet val ik dan ook nog wat af, da's dan mooi meegenomen!
HARTJE! Ik ben jaren geleden via een homeopaat "gestopt" met suiker, ik was vrij snel an mijn vermoeidheid en eet nu nog bijna geen suiker. Toen mocht ik niets van zoetstoffen, zelfs de tandpasta. Ben trouwens benieuwd naar je andere dieet-dingen. Fijn paasweekend, geniet ervan
jahet is erg druk hier, beetje chaos. Die 2 van mn schoonzus slapen zo onwijs lastig. Overdag in de wandelwagen of op schoot. (dus moeten wij stil beneden doen). En gisteravond lag de oudste (bijna 4 jaar) in de wandelwagen te slapen, in de woonkamer en de jongste lag boven te bleren .Dus die wordt gesjouwd, gewiegd, mee op de bank, toch weer aan de borst (hij is anderhalf). Toen moest om 2130 de oudste wakker gemaakt worden, mee naar boven ,beide huilen etc etc...pffffffffffff Vanmiddag gaan ze weer naar huis
Oh my god POOH dat meen je niet vreselijk zeg. Lekkere opvoeding. Dan snap ik dat je blij bent dat ze ophoepelen.
Yeej Pooh, wat naar! Niet echt een paasweekend zoals je die zou willen hebben. Hoe lang moet je het nog volhouden zo? Soof: Hoe is het bij jou, alles nog rustig? Hier ff mijn lijstje. Misschien kan je even meedenken: Wat ik niet mag: melk/melkproducten, geraffineerde granen (brood, gebak etc) graan/bloemproducten, blikgroenten, voorbewerkte maaltijden, frituur, verzdeigde vetten, maïs, zonnebloem en soya-olie, klant en klare sladressings, pasta en suikers. Wat ik wel mag: fruit, verse groente, noten, aardappelen, verse vis, wild en gevolgelte, bioloisch vlees, omega 3 eieren, biologische olijfolie, biologische kososolie (geen idee waar je dat kan kopen), plnataardige boter, donkere chocolade ( ) donker bier, balsamico azijn, kruiden, zilvervlies rijst. Vanmorgen al begonnen met fruit om te kijken hoeveel ik nodig heb als ik er echt mee ga beginnen. Tussen de middag niet volgens het lijstje. Hi hi, al voel ik me al wel schuldig nu ik me er nog niet aan hou. Ik heb al veel fruit ingeslagen en sla ed om salades mee te maken voor tussen de middag. Als iemand nog een lekker receptje heeft, altijd welkom! 's avonds zal wel lukken, want ik mag nog zilvervlies rijst en aardappelen, groente en vlees.
oef hartje, wat een moeilijk dieet is dat dan .Je zult er wel aan wennen denk ik. De visite is de deur. Wat een chaos in huis zeg. Nu hield ze de jongste van 1 wakker, en die was natuurlijk huilerig. Ze hoopte dat hij dan in het vliegtuig zou slapen. Ik moet echt flink soppen nu Het is niet mijn manier van opvoeden hoor .ze wordt niet boos en dat slaap ritueel vind ik vreselijk. Doordat zij 1 jaar zwangerschaps verlof hebben, is die kleien helemaal mama-minded. Hij wil haast niets van papa weten (die was nu niet mee)) Ze kan geen stap verzetten of hij zet het op een brullen, dus is het net een babay aapje, hangt op haar arm. Ach het was leuk, maar veel ste vermoeiend voor de kids. Het weer was ook niet zo super en als we naar buiten gingen ,wilde die 2 van haar na 5 minuten weer naar binnen, Te moe om te spelen We hebben wel lekker bij kunnen kletsen! Maar de kids zijn eigenlijk te klein nog!
HARTJE! Zo met al die lekkere dingen moet het wel lukken, heerlijk ziet het eruit. Euh kokoksolie zou ik zoeken bij en toko of een ged reformhuis. Maar je hebt geen recepten gekregen? Dat is wel lastig, maar wellicht op internet of een dietiste. Of misschien heeft de chiro wat liggen. POOH! Als je een jaar thuis bent hoeft dat kind toch nog niet zo te worden..... Afschuwelijk! Ze heeft het verkeerd aangepakt, en nu is het bijna niet terug te draaien. Fijn dat je het wel leuk hebt gehad met elkaar!.
Pooh: blij dat ze dus weg zijn! We lijkt me dat erg zeg, lijkt me ook niet goed voor het kind zelf zo afhankelijk van zijn mama te zijn! Soof en Pooh: Ik begin langzamerhand aan het idee te wennen en op internet en in kookboeken rond te snuffelen. De chiro kwam zelf al aan met veel fruit en af en toe een ei voor het ontbijt te eten. Heb zelf al wat recepten van salades opgesnort voor de lunch. Denk dat ik dat ei naar de lunch toe verhuis, ook lekker bij de salades. Om eerlijk te zijn moet ik als ik moet werken en ik om half 7 opsta nog niet denken aan een ei eten.... Heb vandaag ook een paar bananen gehaald, dat zou ik tussendoor kunnen eten en vult behoorlijk. Zo, ik ga nu voor een lekker toetje, vandaag kan het nog! +' Tot later!!!!
Ik weet niet of er nog meer facebook hebben, heb nu een foto van de babykamer erop staan. Lukt met ipad niet hier ;-
Soof, hoe gaat ie? Mieke, fijn dat je je even kwam melden. Ik snap helemaal dat ze hier wat minder bent. Ik hoop dat je de rust in hoofd en je lijf mag vinden. Hartje, lastig hoor, een nieuw eetpatroon vinden. Klinkt heel gezond, al lijkt het mij wel lastig om de variatie erin te krijgen. Maar met kruiden kan je natuurlijk wel een andere smaak aan je gerechten geven, daar kan je mee expirimenteren. Succes ermee! Pooh,pffff, je hebt vermoeiende dagen gehad zeg. Wat vreselijk dat die kids zo'n raar slaapritme hebben, alles draait daar dan ook om. Maar als ik het zo lees heeft ze je schoonzus het zichzelf zo lastig gemaakt, door ze altijd maar op te tillen? Ik zie dat zelf ook bij mijn schoonouders, die tillen Yfke heel snel op. Zodra opa en oma in beeld zijn hangt ze om hen heen en wilt gedragen worden. Heel irritant, wat als Yfke na een dagje opa en oma thuiskomt wilt ze hier ook rondgedragen worden. Maar ik ben daar heel streng in, ik til haar alleen op als mij dat uitkomt. Dus dan heb ik nog weleens een gillend kind aan mijn been hangen dankzij opa en oma:x. ALL, leuke paasdagen gehad? Wij wel, al was het wel een vol programma. Ook teveel gegeten, denk dat ik het vanavond bij een kopje soep hou. Ook nog leuk nieuws te horen gekregen: mijn broertje wordt in december weer vader! Mijn neefje had een t-shirt aan met "stoer, grote broer"erop, alleen had niemand dat in 1e instantie in de gaten. Duurde wel 5 minuten voordat mijn moeder ineens riep "ooooooh, echt waar!" haha. Vraagje aan de mama's:kregen jullie kids rond de 22 maanden ook van die driftbuien die niet lijken te stoppen? Yfke kan ontzettend boos worden en kan daar soms in blijven hangen. Mijn idee was dat ik haar op een vaste plek neerzet en pas naar haar toe ga als ze gekalmeerd is. Maar die tactiek werkt niet, ze gaat zo over de rooie dat ik haar echt bij me moet nemen om haar kalm te krijgen. Vanmorgen was het zelfs zo erg dat ik een cd met rustige muziek moest aanzetten om haar uit die boosheid te krijgen, ze bleef maar krijsen. Herkenbaar?
Ik moet zeggen dat Rick niet ZO driftig is geweest, hij kalmeert wel van de time-out op de trap gelukkig. Wij hebben rustige paasdagen gehad gelukkig, wel uitgebreidt onbijt gehad. Lekker Ik zit vooral op een baby te wachten, wordt gek van mezelf..... Die 38wkn van Rick zijn morgen bereikt en dat blijft toch hangen ondanks mijn goede voornemen om 40wkn aan te houden
echt een onwijs leuke kamer soof ! succes metwachten! Ben je veel aangekomen? @mb02, ja dat herken ik wel. Net na zijn 2e verjaardag kwam de peuter pubertijd! Dat komt en gaat in vlagen! een paar weken pittig, een paar soepele weken. Consequent blijven!
dat is best veel! Ach, zo veel groeit ie waarschijnlijk nu niet meer. Hoe voel je je nu/ is de verkoudheid eindelijk weg? Ik heb vandaag gewerkt, dienst van 830-1300 uur. Was "loperig" Veel handverkoop, heeft u babyvoeding (3x), een speen, 2x "aftermorning pil, HET HEET MORNINGAFTERPIL!!!! Duh!!!! etc etc en ies van 20 recepten. Ben echt afgebrand nu....
Ik was het met Rick zo kwijt! Ze denken dat deze beeb net zo als Rick zal zijn, ca 3500gr? Verkoudheid s weg, nog wel last van slijm. Maar dat heb ik nogal vaak. Jammer dat je dienst had, maar ja het weer was ronduit klo.......