30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Goedemorgen allen! En wat een nieuws deze morgen al, Whitney Houston overleden...

Wanna: gefeliciteerd met je verjaardag, haha daan 28 jaar?! Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Mieke: gefeliciteerd met het kereltje van je, leuk om de foto te zien! Wordt vast een hele beroemde drummer! :)
    Wb mijn whiplash die is er nog steeds hoor, heb ik nog niet kunnen verjagen ;) Heb mijn leven er al we helemaal op ingesteld, helaas nu een nieuwe leidinggevende die dat allemaal nog niet zo goed doorheeft... met alle gevolgen van dien... Verder bevalt het getrouwde leventje prima en hebben het goed met elkaar. Hoe is het met jou eigen bedrijf? Je deed toch iets met grafisch en kaarten ofzo?

mb02: stoer hoor dat je het toch hebt geprobeerd, ik waag me er niet meer aan.
    Zo, schaatsseizoen is als het goed is weer voorbij, gelukkig wordt het weer wat warmer deze week! (mijn lijf doet het beter bij warm weer, vandaar mijn enthousiasme)

tot gauw allemaal!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    waai. Net terug van minirailz rotterdam . Het was een toppertje! J was helemaal gek van alle treintjes en lampjes. Hij zat tegen iedereen te kleppen hoe mooi het was!

3. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, van harte! (met dank aan daantje;)) En wat een leuke foto's. Je hebt mij gelijk op het idee gebracht om een keer een onderwatercameraatje te kopen, erg leuk.

Mieke, hoera, Boaz alweer 3 jaar! :)Ziet er stoer uit hoor, achter zijn drumstel.

Pooh, leuk dat J zo enthousiast was over de treintjes.

Hartje, bedankt, maar ik voelde mij verre van stoer;).

Hier was het vanmorgen een waterballet. Ik had Yfke onder de douche gezet en ging mezelf snel even aankleden. Ik hoorde wel veel watergespetter, maar dacht er niet verder bij na, totdat ik dus de badkamer weer in liep. Had Yfke een washand in het afvoerputje gestopt, waardoor de hele douchebak dus overstroomd was. Fijn hoor....

4. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hé Pooh, speak for yourself he? :D Ik ben JONG genoeg om te snappen hoe ik op de pagina van Wanna moet komen (daardoor weet ik dat ze vandaag jarig is ;)) maar daar zie ik verder geen fotokes.
    Klinkt leuk Pooh, minirailz.

Hier een hele moeie zondag, heb megaslecht geslapen. Ben toch wel erg aan het piekeren hoe het nu verder moet met ons. Vanaf september geen inkomen meer van Randy als hij in de aankomende maanden geen baan vindt en da's met 3 kleintjes geen kattepis! En als we naar Aruba gaan moet er wel snel van alles in gang worden gezet en zo. Bladibla etcetera... :$

Hihihi, klinkt grappig mb02! Maar is het wel een goed idee om haar alleen te laten (ook al is het voor eventjes)?

Nou Hartje, ik schrok toen ik het las op nrcnext! Ik schrik niet zo snel maar nu toch wel hoor...
    Oh ja, nu weet ik weer dat je een whiplash had/hebt. Ik kan me alleen niks herinneren van een onvervulde kinderwens (wederom sorry!). Mag ik weten hoe dat komt of hou je dat liever voor je? Begrijp ik hoor.

Fijn zondagje iedereen!

Liefs, Daantje

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het sneeuwt hier,wat the f*ck?! daar heb ik ECHT geen zin meer in :(
    J is nu naar buiten met papa, kan mama effe soppen (de taken zijn hier goed verdeeld) ;)
    Heb mn crosstrainer net afgestoft en al 7 minuten gecrost. Moet echt iets gaan doe n, want ik ben net een zak aardappelen. En de apparatuur staat boven

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Zo ik ben blij dat ik niet weg hoef vandaag. Het is hier een grote ijsbaan buiten. De hele tuin is ijs!

Leuk, sporten, heb gelijk spierpijn in mn schouders en armen! :(

7. mb02

mb02 Bekend lid

Over de douche: als ik het teruglees lijkt het ook wel alsof Yfke in een hele bak met water zat, maar dat was niet zo. Wij hebben zo'n lage douchebak/plaat, die is dus zo overstroomd. En bij dat watergespetter was ook een hoop lol te horen, dus ik wist dat alles OK was. Enne....ik kan mezelf heel snel aankleden, voor mij geen lange passessies voor de spiegel;).

Pooh, ik ken het gevoel, ik moet ook echt weer gaan sporten. Ik wil van mijn maag af (jaja, ik heb geen buikje, maar een maagje;)) en weer fit worden. Ideaal zeg, dat jij een crosstrainer in huis hebt. Scheelt weer een rit naar de sportschool.

Vandaag mij vrije dag. Wel jammer dat het zo grauw is buiten, heb niet veel zin om op pad te gaan. Dus ben nu aan het bedenken waar ik Yf mee ga vermaken.....

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mbo2, J is nu aan het afwassen .daar is hij altijd wel een half uur mee zoet. Met houten lepels, plastic bordjes en wat onbreekbaar spul, heerlijk! Ik kan nu niet naar buiten. Het is hier enorm glad, de heel tuin is en ijsbaan!
    a, die crosstrainer hebben we nu iets van 3 jaar. Ik heb hem weinig gebruikt het afgelopen jaar. Maar hij is wel prettig! Hij staat op zolder, samen met de gewichten en het bankje van mn vriend. Maar ie zijn al langer dan een jaar niet aangeraakt!

9. Zo daar ben ik ook weer:D

Hartje! Graag gedaan en je bent welkom hoor, je kan toch gewoon meebeppen!

Wanna! Proficiat en wat een leuke foto's.

Daantje! Eerlijk gezegd zou ik het geweldig vinden, maar snap ook je zorgen! Enne misschien ben je geen vriendje van Wanna, dan zie je de foto's niet.

Boaz! Wat een gaaf cadeau, fijne verjaardag!!

Ik ben net van de VK terug, moet wat minder gaan werken. Heb toch een beetje teveel kleine klachten en die hangen allemaal aan vermoeidheid!
    Dus vanavond de baas maar eens bellen om te overleggen. Ben eigenlijk erg blij met het advies.....:)
    Met de baby alles goed, ik was niet veel aangekomen maar alles OK.
    Met week 35 krijg ik weer een echo, dat doen ze sinds 2 jaar voor de definitie ligging te bepalen en of er genoeg vruchtwater is. Vind ik wel leuk:)

10. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Jee Poeh, nog steeds zo glad? Hier viel het wel mee vandaag, gelukkig.
    Soof: bijna weer een echo, altijd leuk!

Hier gaat het redelijk, op aanraden van de chiropractor met magnesium/calcium tabletten begonnen en voel me al een stuk rustiger. Ook mijn lg werkt nu eindelijk mee en geeft anderen opdrachten iets van mij over te nemen. Ben nog niet volledig aan het werk, mijn energielevel is namelijk nog ergens rond het vriespunt.... ;)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee hartje, allen vanochtend vroeg. Vanmiddag zijn we eendjes gaan voeren en toen was alles blubberig buiten!

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Vanochtend inderdaad spiegelglad! Fietsers vielen bij bosjes! Vanmiddag alleen blubber.

Mieke: wat een gave foto van Biaz op zijn drumstel!!! Gefeliciteerd nog!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zucht, er ligt hier al een half uur een meneertje op de deurmat te huilen. De post kwam, en die haalt hij altijd, maar nu wilde hij niet. Dus mama haalde de post uit de brievenbus (foei mama). En daar moet hij al een half uur om huilen. Ik heb hem net lief toe gesproken, dat als hij klaar is met boos zijn, weer naar de kamer mag komen, maar hij wil niet brult hij. Nou dan maar niet...

14. Oh pooh, wat een opstandig kereltje heb jij ;)
    Maar euh zat er iets leuks bij de post :D

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, alleen een afschrift van de bank. Hij was dus uiteindelijk een uur lang op de gang boos, omdat hij de post niet terug naar buiten mocht duwen. Haleluja! Ik heb hem zelfs een dekentje gegeven, omdat het best fris is op de gang!

16. Hmmm dat valt tegen, maar dat je hem dat dekentje hebt gegeven :cool: ik had 'm in zijn sop laten gaarkoken! :)
    Is hij nu weer rustig?

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, hij verteld nu dat hij geen post terug naar buiten mag doen. Hij slaapt nu (ging ook niet gemakkelijk), hopelijk is hij straks weer wat gezelliger. M ligt lief te spelen nu :)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit, ik hoor, klaar slaaaaapen!!!!!

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik heb jullie ook gevonden!!

Hartje: Mij ken je dan vast niet en ik moet ook zeggen ik laat mij erg weinig zien hier op dit topic:). Maar ik vergeet jullie niet hoor!!
    Ik ben brigit en heb een heerlijke dochter van alweer bijna een jaar:$
    Heftig zeg wat jij allemaal hebt meegemaakt! Je klinkt heel sterk, goed hoor. Wel heel erg dat iemand even niet oplet en ervoor zorgt dat jij de rest van je leven ergens last van hebt.

Miss daantje: hihi kan mij voorstellen dat je je kindje zo miste, ik moet er ook niet aan denken en dan 5 dagen!
    Grote stap om naar aruba te gaan, maar gelukkig wel met je gezin. Als het voor max 5 jaar is zou ik het ook doen, is toch een hele mooie ervaring lijkt mij. OOk voor de kinderen, maar daarna weer lekker terug naar ons koud kikkerlandje.

Pooh: Jeetje daar zit je ook niet op te wachten, zo'n drukke dag op je werk en dan nog een kind die niks wil. Maar meestal zijn ze erg moe na zo'n dagje en zodra ze mama zien komt alle moeheid naar boven en dan gebeurt dit wel eens. Naar voor de moeder maar betekent wel dat het kind goed gehecht is ;) omdat ze bij jou helemaal zichzelf kunnen zijn.

Miepie: Jou jongste ook al bijna 1!! Wat is dat hard gegaan he. Toch lekker genoten van je weekendje zonder kinderen?

MB: Jeetje wat een verhaal van die noren, hihi kan je ze eindelijk gebruiken. Maar ja noren zijn ook een stuk moeilijker vind ik zelf. Heb je ze al verkocht? :) haha ehh sorry mag niet lachen is je badkamer weer droog?

Mieke: wow wat een gaaf drumstel, leuke foto ok. Lijkt op een echte drummer en nog gefeliciteerd!!

Soof: Fijn dat de vk aangeeft dat je minder moet gaan werken, zo te lezen was het ook echt te veel voor je. Leuk dat je een echo krijgt, kan je weer even spieken!!

Zo eerst jiehoe!!! Eindelijk de sneeuw is weg. Bah vreselijk vond ik het. Isabella vond het leuk maar door de enorme kou heeft ze nu een gezicht vol pukkels die maar niet weg gaan. Smeer hele dag met bepanthen en gelukkig word het ook dankzij het iets warmere weer beter. Had van de dokter een zalfje gekregen maar daar werd het alleen maar erger van.
    Hier vandaag een beter dagje, voel mij vandaag eens vrolijk ipv somber. Isabella is bij de oppas en ik heb even 3 uurtjes kunnen slapen, dat doet een mens goed zeg. Morgen moet ik naar de bedrijfsarts en daar zie ik wel enorm tegen op. Ik denk dat ie gaat zeggen dat ik moet werken, maar ik voel mij er nog niet klaar voor. En ik wil ook weg daar en dat heb ik mijn leidinggevende al laten weten. Ik ga elke donderdag even naar mijn werk om koffie te drinken met mijn collega's, kom ik daar afgelopen week kan er amper een hoi van af en ik ga zitten word er niks tegen mij gezegd. Nou voelde mij echt welkom. Gelukkig kwamen er een paar andere collega's en daar kon ik ff gezellig mee babbelen.
    As donderdag zijn er wel weer leuke collega's maar ja daar werk ik weinig mee, ik werk meer met die onbeschofte collega's. Dus je begrijpt ik heb niet echt zin en vooral geen puf om nog naar mijn werk terug te gaan.

Ik ga eens even iets voor valentijnsdag kopen voor mijn husband want die gaat natuurlijk iets kopen, hihi voor mij hoeft het niet zo. Commercieel gedoe. Koop ik gelijk ook ff iets leuks voor de oppas. Dan ga ik mijn meisje halen, heb ik echt zin in.

tot snel!!!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Brigit: succes bij de bedrijfsarts!

Valentijn: ik heb zooooo'n romantische kerel..... NOT! Keurt me gisteravond hele avond geen blik waardig omdat hij verdiept is in een automagazine op zijn iPad, tot hij even opkijkt en zegt: schat, zullen we maar afspreken dat we niks doen aan Valentijn? :D
    Nou deden we toch al nooit iets materieels, dat vinden we zo commercieel, maar hier moest ik wel erg om lachen. Zakelijker kan niet.

Ik heb een probleem... Ik zit in de trein en moet nog drie kwartier maar ben kots en kotsmisselijk. Net naar huis gebeld, hoor ik dat grote Smurf net ook gekotst heeft. Zal dus wel buikgriep zijn. Hoop zo dat ik het station haal :) Ben druk bezig afleiding te zoeken van dit weeë gevoel.

Deel Deze Pagina