mb02, spannend meis!! Ik hoop dat alles goed zal gaan met Yfke. Veel plezieeeeeerrrr!!! Bibi welkom hier, tuurlijk mag je meepraten, gezellig! Succes! Ik ben Danielle en ik heb 3 kleintjes. Een tweeling van bijna 3 en een lief klein meisje van 9 maandjes. Soof, ik denk aan je! Hier is de vakantie van Randy helaas weer voorbij. We zijn zaterdagavond nog naar een concert van Wibi Soerjadi geweest in de Keukenhof. Was echt heel mooi! Mamsje is sinds dinsdag thuis en komt me morgen alweer helpen als Randy de wacht heeft. We zijn vrijdag met het hele gezin met de trein naar haar toe geweest. Echt een avontuur voor Lotus en Joah, ze hebben genoten! Liefs, Daantje
Dames wat is het stil hier, zometeen sluiten ze ons nog Hier weer lopen nachtbraken maagzuur, hij is fijn! Om 3uur sliep ik nog niet Rick is snipverkouden en heeft tot 1uur liggen spoken, hoesten en huilen omdat hij niet kon slapen. Was wel zielig, maar nu loopt hij doodmoe en natuurlijk vervelend rond. Iets wat ik nu even niet kan hebben pfffff maar ja het is niet anders. Straks naar de vk.
Joehoeeeee!!!! Mijn mamsje heeft het super gehad, ook heel emotioneel! Ze moet nu echt weer wennen om hier te zijn. Mijn broer en zijn vriendin hebben het ook zwaar om weer terug te zijn na 3 maanden. Tja, life goes on! Soof, als je nog een paar dagen langer doorloopt dan de 40 wkn wordt hij op 28 april geboren! Ik hoop het natuurlijk niet voor jou. Hier zijn ze ook alle 4 verkouden, alleen ik (nog) niet! Het enige wat ik de afgelopen dagen doe is neusjes snuiten en afvegen...:x Liefs, Daantje
Hallo allemaal, Ook weer terug van weggeweest! Lekker paar daagjes Venlo gedaan, dat was heerlijk!!!! We hebben echt genoten! We hadden de fietsen mee en dat we een schot in de roos. Helaas gaat de tijd echt snel als je het naar je zin hebt, dus we zitten nu alweer thuis... Soof: zit er al een beetje beweging in? Of laat de kleine nog even op zich wachten? Daan: wanneer gaan jullie richting Aruba? Bibi: welkom hier, klets gezellig mee.
Hallohooooooooooo!!!!!!! Welkom terug Hartje! Fijn dat jullie zo hebben genoten. Wij gaan voor de verjaardag van Lotus en Joah een weekendje richting noord-Brabant met oma en vriend. Ook errug zin in! We hebben nog geen datum maar waarschijnlijk niet lang na Yindi's 1e verjaardag (1 juli). Liefs, Daantje
Hallooooooo! Maak me zelf ook schuldig aan verwaarlozing van ZP hoor. Ben hier weinig omdat het zo ontzettend druk is met twee snotterige kinderen. Grote Smurf heeft net een ooronsteking gehad en kleine Smurf zit ook vol snot. Bovendien is hij supergefrustreerd omdat het kruipen nog niet lukt, maar hij wil wel. MB: weet niet of je al weg bent, maar anders nog goeie reis! Soof: je maakt het wel spannend. Hoop voor je dat het geen 42 weken gaan worden! Sterkte met je maagzuur! wat zei de VK gister? Hartje; leuk dat jullie zulke fijne dagen hebben gehad. was het weer er wel naar om te fietsen? Bibi: welkom! Daantje: fijn dat je mams terug is! Voor je broer zal het ook zeker weer wennen zijn na zo'n reis. Moest hij ook meteen weer gaan werken?
Bij de vk was alles in orde, hij is gewoon klaar voor de start maar ja hij wil nog niet! Vanacht een slechte nacht gehad, heel veel harde buiken en een draaikont van hier tot tokio AUWIIEEE. Ik dacht even dat het zou beginnen maar uiteindelijk ben ik zittend tegen een paar kussens in slaap gevallen. De enige houding waarbij kareltje ook ging slapen. Morgen is Rick naar het kdv dus heb ik ff rust! Hier ook een snotneusje rondlopen en van ie wateroogjes....
pfff Soof, jij hebt het echt niet makkelijk! Sterkte met de laatste loodjes! Hoop dat de kleine spruit zich nu heeeeeel erg snel gaat aandienen! Zo zittend slapen is ook niets. Dikke knuffel van mij! Daantje: 1 juli, da's al heel erg snel! Wanna: Sterkte met het snotter en ziekzijn stel daar bij je thuis! En ja, we hadden lekker fietsweer, wel wat fris af en toe maar goed te doen. Pas toen we gister vlak bij huis terug waren begon het te regenen... All: Hoera voor de chiropractor! Volgens mij is het niet meer nodig om 's avonds na het eten plat te gaan liggen! Vandaag de eerste dag dat ik het ook echt uitprobeer, maar volgens mij moet het goed komen. En dat na ruim 4 jaar!!!!! Ik moet nog wel even een rust moment pakken tussendoor, maar dat is het ergste niet. Met het nieuwe dieet gaat het ook steeds beter. Zag de chiro gister op de sportschool en kreeg toen te horen dat ik nu van het dieet 80% moet aanhouden, ik mag er vanaf nu 20% van afwijken en dat is een hele opluchting. Zolang ik maar niet meteen naar de boterhammen enzo grijp. Dus vandaag heerlijk dressing over mijn salade heen gedaan en daar echt van gesmuld. Het is op deze manier ook veel beter vol te houden! Positieve berichten dus vanuit mij!
HARTJE! Wat gaaf zeg, ben helemaal blij voor je. Eindelijk een positieve inslag. Ach echt zwaar heb ik het niet, ben wel blij als ik straks weer beter slaap. Lichamelijk dan je gewoon om kunnen draaien, op je meest rare manier liggen in bed lijkt me heerlijk
kareltje kom er maar uiiiiiiiiiiit!!!!!! poele poele poele ... @mb, veel plezier in the USA!!!!! Hoop dat het vliegen goed gaat! @bibi, welkom. Ben 36 mama van een 3 jarig zoontje en een prinsesje van net 7 maanden! Hij is mijn wondertje, zij mijn kadotje. (hij in de mmm gekomen, zij onverwacht spontaan) zoooo wat een ruk dagje vandaag. Was pittig. Morgen thuis. Naar een forum vriendin (woont vlakbij) kunnen de kids samen spelen misschien eens tijd voor een 30 plus meeting
ik heb nog niets iets gehoord over een 30 plus meeting Met de pco meiden heb ik al verschillende keren "gemeet"...erg leuk! Lekker met zn allen op kraam visite bi jsoof ..gna gna gna!
Lijkt mij een goed plan Vanmorgen slijmprop verloren en sinds een uur of 6 weeen die de moeite zijn om even flink te blazen. Ze komen om het kwartier zo ongeveer maarvduren maar een halve minuut. Vk komt zo!
jaaaaaaaa daar komt kareltjeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! go soof go!!!!! Je kan het!!! voor je het weet is hij er!