He lieverds! Om 13.21uur is onze Thom geboren. Mooi rustige maar wel snelle bevalling, laterr meer!!!
YEEEEEEEAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar issie dan, onze Thom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd lieve Soof en Soofman en Rick!
JIPPIEEEEEEEEEEE.....WELKOM OP DE WERELD THOM!!!!!!!!!!!! SUPER GEFELICITEERD SOOF, MARC EN RICK!!!!! VEEL GELUK MET Z'N VIERTJES!!!! (Ik ga snel op FB kijken...) LIEFS, DAAN Had ik het toch bijna goed aangevoeld zeg, toen ik zei dat je NU misschien al aan het bevallen was...
Soms geloof ik het zelf niet maar het gaat hier heel erg goed. Ik voel mee 300% relaxter als bij Rick. Thom doet het heel erg goed, de bv komt nu goed op gang. Thom moet nu even wennen aan de andere melksamenstelling en de poep verandert nu. Dus even wat meer kramp vandaag en een beetje spugen, maar hou hem nu even wat langer recht en dat helpt
Soof, fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat en dat wennen aan de nieuwe voeding komt vast ook helemaal goed.
top mama soof! heerlijk he, zo'n frummeltje. Vinden jullie Rick ook niet opeens een reus?? Wij bleven roepen, wat is J is zwaar en wat is hij groot, toen M er net was. Hoe vind Rick het zo? EN heb je leuke raamhulp? Wij hebben een rete drukke dag gehad. Om 6.00 beide kids wakker met poepluier. Om 1000 waren we al in Ikea. Nieuwe eettafel met stoelen gekocht, fles gegeven aan Me nnaar huis. We waren om 1230 thuis. M gelijk naar bed en J aan de boterhammen. Ik begon met de tafel in elkaar te zetten en S ging naar de jumbo. Toen hij thuis kwam waren de kids weer wakker en wilde J helpen met de tafel (handig, not, schattig yes) Dus de tafel staat. Eerste pakket stoel misste 2 plankjes,,,grrrr 2e en 3e stoel compleet, 4e stoel mistte een schroef...gggr Dus na het eten kids in bad en naar bed en S nog snel terug om alles goed te krijge....pfff Ik snel fotos maken voor marktplaats...en nu zit ik....haleluja! Morgen viert mijn ma haar verjaardag dus moeten we "effe" naar noordwijk. Daar ik ook bloemencorso...leuK!