Ik heb een erg leuke kraam, weer getroffen met haar! Rick is iid groot nu hihihih, terwijl hij eigenlijk ook maar klein nog is hij vind het heel leuk en is ook erg lief met hem. Hij is nog wel erg druk en stout
Fijn dat het goed gaat met Thom! Ik was ook veel relaxter toen kleine Smurf geboren werd. Veel plezier met je ventjes!
Ik heb vanvond beneden meegegeten..... Dat was een hele wereldreis, jezus mina zeg! Nu toch wel last van bekken en onderkant, morgen lekker veel liggen Heeft iemand een tip omwat steviger in bed te zitten met de bv? Wij hebben een boxspring maar ik zak steeds zo weg
nee, geen tips soof. Sorry. J was ook druk hoor toen M er net was. Het is voor hun ook flink wennen! Hoe groot is Thom en hoe is het met je onderkantje, geen knip of zo? Ben erg benieuwd naar je bevalling
sorry soof, geen ervaring mee Hier een heerlijk weekendje, door die nieuwe voeding ga ik me steeds beter voelen. Dus ik blijf hier voorlopig wel mee doorgaan, hoe onhandig het soms ook is! Straks ff lekker sporten, heb er zin in! Tot gauw!
wij gaan zo naar mn moeder, haar verjaardag vieren! En als het droog blijft naar de bloemencorso praalwagens kijken bij hara op de boulevard!
Bevallingsverhaal! 6.00 - 9.00 iedere 15 min een goede kramp, en toen ik naar de wc ging verloor ik slijm. Tussen 9.30 en 10.00 zijn we naar boven gegaan en heeft ze even gekeken, toen 3cm ontsluiting. Ze bood aan om te strippen, maar wilde ik niet! Terug naar beneden en de tweede wee die ik beneden kreeg was al om de 5 min. Het even kijken was dus al genoeg, ze werden langzaam sterker. We hebben nog lekker zitten kletsen en om een uur of 11 is ze alles boven klaar gaan zetten. Om 11.55uur was de kraam er en heb ik met hun samen boven de weeen opgevangen, staand met mijn onderrug tegen de kast. Kon tussendoor nog even ademhalen en kletsen Ik denk om 12.50 op bed om de heftige jongens op te vangen en langzaam mee te drukken. 13.06 vliezen gebroken, klein poepje gedaan maar was niet zorgwekkend. De een na laatste wee was erg heftig, die zat ook in mijn rug auwieeee en heb ik even heel heftig gereageerd. En toen werd manlief boos en de verlos dat ik moest luisteren en dat de kleine er zo was 13.21 was Thom daar Voor de ontsluiting hebben ze 3.5uur gerekend.
top gedaan soof!! applaus hoor, toppertje Onwijs goed! ja het was zeker mooi weer. We waren er om 1200 uur en toen moest M naar bed. Die sliep tot 1445 en toen wilde J op de bank liggen "slapen". Uiteindelijk zijn we bij mn ma gebleven. Om 1700 naar huis, belde ze bij wassenaar dat ik mn handtas had laten liggen....grrr. Dus omdraaien en terug. Was er file op de A20 (ongeluk) dus bi jDelft patatjes gegeten en fles gegeven en toen via een omweg naar huis. We zijn net thuis...pfffff
Goed gedaan hoor Soof!!! Mag ik vragen waarom de verlos niet mocht strippen? Ik voelde me bij Yindi ook veel beter, was dan ook geen (ongeplande) keizersnee zoals bij Lotus en Joah. Ik was bij Yindi meteen verliefd en bij Lotus en Joah heeft het wel 3 maanden geduurd voor ik me echt aan hun kon overgeven. Kreeg ook allerlei twijfels dat ik het niet zou kunnen, wat moet ik nou met ze etc. Tja, ik zat met bv altijd tegen de rand van het bed met een kussen maar wij hebben geen boxspring. Wie heeft hier haar kind zelf aangegeven bij de gemeente? Ik heb het bij Yindi nl zelf gedaan (ik dacht: zelf gedragen, zelf gebaard dus ook zelf aangeven ). Ben gewoon even nieuwsgierig, veel vrouwen weten niet dat het kan. Liefs, Daantje
Super gedaan hoor Soof, fijn dat het nu lekker gaat. Je hebt ook een superleuke foto op facebook staan! Daantje, ik heb Daan inderdaad zelf aangegeven. Maar ik kon het doen op het ziekenhuis waar Daan is gehaald. Het was daar zelfs zo dat ik maar 2 kamers verderop hoefde te zijn.
Daan! Oh wat grappig dat je dat zelf hebt gedaan, stoer. Keken ze niet gek op van Sjors an ik me voorstellen zo dichtbij je eigen bed Maa ik moet er nu niet aan denken om de stad in te moeten gaan, auto in de garage, stukkie lopen naar stadhuis en daar wachten tot je een keer aan de beurt bent Hier K nacht gehad van 00.45 tot 6.15 wakker geweest met Thom. Niet goed drinken, in slaap vallen tijdens drinken maar toch nog honger hebben. Flinke golf terug, alles verschonen, weer aanleggen, 2 spuitluiers, weer. een keer overgeven. Tja weer honger, zoeken en happen, aanleggen kleine 10min drinken weer in slaap vallen. Maar in bed ho maar, weer spuugje en spuitluier etc etc etc. Hij is om 6.15uur op mijn buik inslaap gevallen en de kraam heeft hem nu net vies en al in bed gelegd. Wat slaapt dat slaapt, mijn mottto Vanacht gaan we hem na de borst een klein flesje geven, kijen of hij dan tevredener is. Wellicht krijg ik indicatie om 2 dagen meer kraam te krijgen, met Rick ben ik door dit geneuzel er aan onderdoor gegaan. Dat gaan we nu niet doen he Ga nu even wat slapen
@daantje, ik geloof niet dat ik beide keren fit genoeg was om aan te geven. HElemaal de eerste keer niet. met die knip in mn kont @soof, oef wat een nacht... Hoe komt hij aan spuitluiers? Of is dat normaal bij borstvoeding? Geef hem een kroel van me Heb jij nog contact met mvt trouwens?
Soof, pleh wat een nacht. Hopelijk helpt het flesje vannacht, en kun je zelf ook een beetje slapen. Wanneer hoor je of je 2 dagen meer hulp krijgt? Lijkt me wel heerlijk die kraamhulp. heb ik nooit gehad
Prima hoor, maar ga weer ongi worden Jullie dus spannend plannen. Soof, sterkte met alle perrikelen rondom Thom, toch weer even anders he dan een puber peuter
Aaaaargh Soof, dat klinkt als een behoorlijk gebroken nacht! Zou fijn zijn om misschien nog beetje extra kraamhulp te krijgen. Al was het alleen maar zodat je zelf iets mer kunt rusten. Klinkt als een bevalling volgens het boekje! Zelf aangeven: beide keren een keizersnede gehad, dus niet zelf gedaan. Al had het de tweede keer misschien gekund (kan bij ons in het ziekenhuis) Mieke: Hoe is het? Temp weer wat gezakt zie ik Ben twee weken geleden vanaf Schiphol gevlogen, maar bedacht me te laat dat ik jou even had moeten PB-en om te vragen of je moest werken (was leuk geweest om even te zwaaien)
He bah wat jammer weer Mieke!! Zelfs ik begin me enorm te irriteren dat het maar niet wil lukken!! :x Sterkte meis! Ooohhh Soof! Klinkt zwaar meis! Ach ja, je kleine ventje moet nog helemaal zijn ritme zien te vinden in deze grote, nieuwe wereld voor hem. Ik heb het met Yindi gelukkig helemaal niet gehad, ze is altijd met alles voorbeeldig geweest en nu nog steeds. Ik heb ook bij alledrie bv gegeven maar wat zijn spuitluiers? Lotus is de enige die het wel wat moeilijk had als baby, ze had reflux en een voorkeurshouding naar rechts maar gelukkig is dat allemaal vrij snel te verhelpen. Knuffel voor Thom! (en voor jou!) Hier wachten we nog steeds op het ondertekenen van het contract (voor Aruba). Duurt wel lang nu, wordt wel een beetje vervelend want ik wil beginnen met aanpakken en ik kan nu niks! Ik ben echt superziek nu, snot en snotverkouden! De kleintjes hebben me goed aangestoken de afgelopen dagen! :x Morgen de verjaardag van Lotus en Joah vieren op de creche en zaterdag zijn we dan een weekendje weg naar centerparcs met hun échte verjaardag. helaas wordt het geen mooi weer. Liefs, Daantje
daan, in e krant stond dat het juist wel mooi weer wordt! Wat krijgen ze voor hun verjaardag? Jammer dat het zo langzaam gaat met dat contract....
Ja ik hoor nu ook op het nieuws dat het beter weer gaat worden. Joepieeee!!! Het naar centerparcs gaan en dan leuke dingen doen (oa. Beekse Bergen etc) is hun kado omdat we geen grote dingen willen geven die we weer mee moeten slepen naar Aruba. Verder krijgen ze zaterdag nog wel wat leuke kleine kadootjes. Ik vind het ook niet nodig om altijd hele grote dingen te geven, ze hebben al zoveel! Verder komen als het goed is ook mijn broer, zijn vriendin en hun zoontje langs. Gezellig! Liefs, Daantje