Daantje: ik zal morgen niet meer op ZP komen want wij gaan ook een weekendje weg. Dus alvast veel plezier komend weekend en gefeliciteerd met Lotus en Joah!
meiden, ik weet niet of jullie sjors op je facebook hebben, maar ik maak me grote zorgen over haar en al helemaal over haar kleine ventje. Het gaat echt niet goed daar begrijp ik en het lijkt wel een touw trek wedstijd over D. Echt te hartverscheurend voor woorden. Sjors, als je dit leest ,dikke knuf, ik leef met je mee en ik hoop dat hij tot inzien komt dat dit niet goed is voor D.
Pooh klopt het gaat hier absoluut niet goed. mijn ex heeft d tussen ons ingezet en weigert nu zelfs dat D. onder behandeling van de kinderarts hier blijft. op mijn facebook staat meer info, maar dat zet ik hier niet neer, mijn schoonfamilie controleert namelijk het hele internet en ik wil gewoon niet meer kwijt dan ik nu heb gezegd. Mocht je wel interesse hebben en meer willen weten kun je me op facebook vinden bij Pooh, soof en miss Daantje, laat me dan wel even je zpnaam weten en een klein beetje info, ben bang voor familie
ok, ik ben soms zo huiverig voor wat anderen mee kunnen lezen. Heb laatst bijna iedereen er af geknikkerd waar ik eigenlijk niet s mee heb. Leu kal die oud klasgenoten, maar verder boeit het me niet!
He Sjors, wat naar allemaal! Toch ook wel uitkijken bij FB hoor, want als iemand op jou berichten reageert die niets heeft geblokkeerd en wel vrienden is met je familie, dan komen die berichten alsnog openbaar op fb te staan. Raar maar waar, dus kijk alsjeblieft uit! Sterkte in de strijd!
happy birthday lisa!!!!!! emo he, vind ik ook hoor! Fijne dag! Wanneer warne Lotus en Joah nou jarig, gisteren of ook vandaag??? effe daan haar banner zoeken....
moet zeggen dat vertrouwen houden nu erg moeilijk is, vooral omdat ze zijn gezondheid zomaar op het spel mogen zetten
ik zu gek worden geloof ik sjors... Vandaag rare dag. Feest en 7 jaar geleden overleed mn vader. bah!
ik heb ook wel het gevoel dat ik gek word hoor. En vooral op dit soort dagen, overal zijn gezinnen samen en D. is niet bij mij. Het is zo gemeen