30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Daantje: ik zal morgen niet meer op ZP komen want wij gaan ook een weekendje weg. Dus alvast veel plezier komend weekend en gefeliciteerd met Lotus en Joah!

2. Wanna! Dankjewel voor je lieve woorden! Ik heb er ook echt rust me en hij is vandaag aangekomen :D

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden, ik weet niet of jullie sjors op je facebook hebben, maar ik maak me grote zorgen over haar en al helemaal over haar kleine ventje. Het gaat echt niet goed daar begrijp ik en het lijkt wel een touw trek wedstijd over D. Echt te hartverscheurend voor woorden. Sjors, als je dit leest ,dikke knuf, ik leef met je mee en ik hoop dat hij tot inzien komt dat dit niet goed is voor D.

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pooh klopt het gaat hier absoluut niet goed. mijn ex heeft d tussen ons ingezet en weigert nu zelfs dat D. onder behandeling van de kinderarts hier blijft. op mijn facebook staat meer info, maar dat zet ik hier niet neer, mijn schoonfamilie controleert namelijk het hele internet en ik wil gewoon niet meer kwijt dan ik nu heb gezegd. Mocht je wel interesse hebben en meer willen weten kun je me op facebook vinden bij Pooh, soof en miss Daantje, laat me dan wel even je zpnaam weten en een klein beetje info, ben bang voor familie

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kunnen ze niet je facebook lezen dan?

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

nee, die is alleen voor vrienden zichtbaar en ik heb de familie van mijn ex allemaal geblokkeerd!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ok, ik ben soms zo huiverig voor wat anderen mee kunnen lezen. Heb laatst bijna iedereen er af geknikkerd waar ik eigenlijk niet s mee heb. Leu kal die oud klasgenoten, maar verder boeit het me niet!

8. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    He Sjors, wat naar allemaal! Toch ook wel uitkijken bij FB hoor, want als iemand op jou berichten reageert die niets heeft geblokkeerd en wel vrienden is met je familie, dan komen die berichten alsnog openbaar op fb te staan. Raar maar waar, dus kijk alsjeblieft uit!
    Sterkte in de strijd!

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nou meiden.....de slingers hangen.....was toch ff emo toen ik me prinsesje in bed legde

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    happy birthday lisa!!!!!! emo he, vind ik ook hoor! :) Fijne dag!

Wanneer warne Lotus en Joah nou jarig, gisteren of ook vandaag??? effe daan haar banner zoeken....

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    f*ck, sorry daan, nog gefeliciteerd met peutertjes!!! hoera!

12. Alle lieve peutertjes en mama's gefeliciteerd.:)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mn meisje kan zitten, en best lang.... dit gaat mama iets te hard hoor ;) check mn facebook!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lekker zelf zitten

15. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Een foto van mijn stoere binkie, die ik verschrikkelijk mis. Foto is gemaakt door een mede zper.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lekker ventje sjors :)

17. Wat een knapert sjors! Het gaat allemaal goedkomen lieverd!! Heb vertrouwen.

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

moet zeggen dat vertrouwen houden nu erg moeilijk is, vooral omdat ze zijn gezondheid zomaar op het spel mogen zetten

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zu gek worden geloof ik sjors... :(

Vandaag rare dag. Feest en 7 jaar geleden overleed mn vader. bah!

20. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ik heb ook wel het gevoel dat ik gek word hoor. En vooral op dit soort dagen, overal zijn gezinnen samen en D. is niet bij mij. Het is zo gemeen

Deel Deze Pagina