30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    knuf voor sjors

2. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    #522 Miss Daantje, 1 mei 2012
    Laatst bewerkt: 1 mei 2012
    Gisteren terug uit noord Brabant (de Kempervennen)! Was heel gezellig en redelijk mooi weer! Was leuk om de verjaardag van Lotus en Joah daar te vieren met oma en opa. Neefje Tristan, mijn broer en zijn vriendin kwamen ook speciaal langs.
    Heel geslaagd!
    Hieronder fotootje van Lotus, Joah en Tristan.
    Dank jullie voor de felicitaties! :)

Yindi is vandaag precies 10 maandjes!! Mama's poepieeeeee!!!

MiKiJa natuurlijk ook nog gefeliciteerd met Lisa! Was het een geslaagde dag!

Gaat idd wel heel snel met Maja Pooh! Maar tis nog altijd beter dan te langzaam vind ik. ;)

Sjors, ik ga nog even op FB kijken meis... :(
    Heel veel dikke knuffels vanaf hier!!!

Je moet idd een beetje voorzichtig zijn met FB en in elk geval je account zó instellen dat alleen vrienden alles kunnen zien. Anders kan iedereen die je naam intypt op het internet je hele FB bekijken! :$

Liefs, Daantje

3. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Lotus, Joah en Tristan in Brabant de Kempervennen op 28-4-12.

LoJoTris 28-4-12.jpg

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    iedereen nog bedankt voor de felicitaties......

het werd madam allemaal ff te veel, daarna heeft ze lief gespeeld met kleine van een kennis......'s-avonds kwam alles eruit en was het alleen maar huilen

5. Oh niet even van te voren melden he :x dat is vlak bij ons in de buurt :D

6. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Maar ik heb wél aan je gedacht! ;)

Liefs, Daantje

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Mn meidje zit sinds r met haar benen en romp onder de pukkels. Geen koorts, vrolijk, geen jeuk,eet wat minder goed etc etc. Haar grote teen leek wat geschaafd en is nu dik. Dus morgen huisarts bellen. Gedoe met mn werk, want ik kan eigenlijk niet thuis blijven, mn moeder kan morgen echt niet oppassen. Sommige zijn kleine pukkeltjes, andere at grotere blaasjes. Arm meisje

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: hoe is het met M??

9. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Hallo?
    Hallohooooooooooo?!

:(
    ...

Liefs, Daantje

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    eh.. Hallo?!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, M heeft toch waterpokken. De dokter twijfelde niet eens. Het zit voornamelij op haar benen en romp, een paar in het het gezicht. Ik was er niet helemaal zeker van omdat ze geen koorts heeft of jeuk lijkt te hebben. En niet alles zijn blaasjes. De meeste pukkels zijn rood/roze en liggen op haar huis. En dan zitten er wat blaasjes tussen door. Ze mocht naar het kdv, zolang ze niet er echt ziek van was. Heb vanmiddag gebeld, ging prima, alleen at ze wat minder goed. Liet 50 cc staan van de 200 cc. Maar zolang ze minstens de helft binnen kreeg was dat goed zei de arts.
    Ze is verder erg vrolijk (als altijd), slaapt wat meer dan normaal en ja, gewoon gezellig, spelen etc.

Morgen ben ik zelf lekker thuis en vrijdag kan mn moeder eventueel komen, als ze echt ziek er van wordt .En dan maar afwachten of J en papa het ook krijgen....

12. Joehoe ik ben er hoor :D

POOH! He sneu! Maar euh is niet te hopen voor papa ;)

Hier alles goed, Thom drinkt net genoeg per dag maar heeft dikke vette spruw. En in de avond barst hij van de krampjes. Gisteravond moest ik er zelf van huilen, zo zielig! Vandaag Orthiflor Start gehaald, dat shijnt heel goed te helpen. Gisteravond heb ik hem wat venkelhee gegeven en daardoor heeft ie vandaag al extra ontlasting gehaald scheelt wel!

Morgen komt het CB op bezoek hoop dat ze hem even kan wegen.

Gisteren en trampoline gekocht, Rick vindt het heel leuk. Lekker uitleven :D

13. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Hahaha Wanna...we hebben tegelijk gepost...vandaar! :D

Aaahhh, knuffels voor Maja en Thom!!

Liefs, Daantje

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    orthiflor start is zeker goed soof, duur maar goed ! :)

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: het klonk inderdaad al heel erg als waterpokken. Daarbij is juist typisch dat de blaasjes in verschillende stadia aanwezig zijn, dus her en der blaasjes en soms alleen rode bultjes. Bultjes worden vaak ook blaasjes, maar trekken ook soms zo weer weg. kleine smurf had er eigenlijk ook geen koorts bij. Na een dag of 5 waren de meeste blaasjes alweer ingedroogd.
    Heeft je man nog geen waterpokken gehad?? niet te hopen dat hij het krijgt, want als volwassenen ben je er vaak wat zieker van. kan dat jens het krijgt is wel vrij groot natuurlijk. incubatietijd twee weken (daar konden wij de klok op gelijk zetten: grote Smurf had het geknuffeld met een kindje met blaasjes op het KDV (kleine smurf was die dag ziek thuis) en kreeg na twee weken blaasjes. Exact twee weken daarna werd kleine Smurf ook ziek).

Soof: infacol hielp bij het kindje van mijn zus erg goed tegen darmkrampjes.

Daantje; wist ik wel :) maar toch leuk om even te jennen :D
    (Er is plotseling nog een vacature voor mijn beroep gekomen op Aruba :D samen gaan? :D)

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, ja, dat begreep ik ook. De huisarts twijfelde dan ook niet. Gelukkig heeft ze er geen last van dat ze ziek overkomt. Ze heeft alleen moeite met drinken, wil de helft laten staan. Ik probeer zo veel mogelijk vocht er in te krijgen, dan laat ze 80-60 ml staan van de 200 ml. Fruit en groente gaat beter. Heb gisteravond ook een extra bord pap gemaakt omdat ze dat wel wilde.
    Fijn die incubatie tijd, met de hemelvaart gaan we een weekend naar zeeland...duh!! dat is over 2 weken!

Of papa het heeft gehad i onzeker. Zijn moeder weet het niet meer maar hij moet effe zijn vader bellen omdat hij daar vanaf zijn 11e heeft gewoond.

17. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Gezellig Wanna!! Per wanneer?
    Ga je reageren?

Liefs, Daantje

18. Gisteravond heeft het geholpen of het is toeval....;) vandaag is CB geweest en we zijn nog even op het bureau geweest. Ze wilde ook even wegen, hij 60gr aangekomen, het is minimaal maar ze zijn tevreden. Hij ziet er super goed uit zei ze.:D
    Op advies een Dr. Browns fes gehaald, zo dat scheelt :$ hij drinkt veel rustiger! Hij blijft nog stees maar 60ml drinken maar als hij het daar goed op doet is het goed! Ga hem nu om de 2 1/2 uur voeden, met 9 voedingen redden we de 550ml die hij moet hebben.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo thom, je doe tje best hoor ventje ! :)

20. Die fles doet echt wonderen! Hij drinkt veel beter en komt met 7 flessen aan de benodigde hoeveelheid! :) heeft nog wel wat krampjes in de avond maar het is al beter. Hij slaapt heerlijk van 1.00u tot 6.00u. Ben helemaal blij.die fles van 3.00u vond ik best zwaar :)

Deel Deze Pagina