Even wat anders, zullen we eens serieus een meeting plannen. We schrijven al zo lang met elkaar dat we ook veel van elkaar weten. We zijn eigenlijk gewoon dikke vriendinnen die ik echt zou missen als de site niet meer zou bestaan Wat vinden jullie?
ik doe mee hoor soof, gezellig!!!! Met de kids erbij? met de pco meiden gaan we meestal naar wamelland, een indoorspeeltuin bij Tiel. Centraal gelegen voor de meesten van ons
He getver...lijkt me niks an! Jeetje, dan moet ik met 3 kleintjes komen...helluuuuuuuppppp! Maar even zere neus, dat lijkt me gezwelliieeeeee!!! Waar en wanneer zijn nu nog de enige vragen. Liefs, Daantje
Eindhoven, sssstttt niet verder vertelen Ik denk dat rondom Utrecht het meest centraal is? Daan, wij helpen je we wel hoor
Hallo daar ben ik weer even! Pfff wat hebben jullie veel gekletst, heb het niet allemaal terug gelezen, dat lukt even niet. Hoop dat het met iedereen goed gaat. Wel de laatste pagina gelezen over een meeting. Het ligt er voor mij aan of ik wel/niet kom. Ligt er aan waar, wanneer en hoe het met me gaat. Ook maak ik me een beetje zorgen dat ik uit de boot val omdat ik dan helemaal alleen zonder kids kom.... Weet heus wel dat ik bij jullie van harte welkom ben, maar gevoel is toch anders als je zo alleen komt of dat het net als bij jullie toch is gelukt om kindjes te krijgen. Hier alles oke, ga straks met een vriendin even shoppen ofzo. Iemand nog plannen voor deze bevrijdingsdag? Veel plezier allemaal!
Ikke in Vleuten (is rondom Utrecht). We kunnen in het Maximapark heel leuk lunchen. Er zit een megaspeeltuin bij het Anafora parkrestaurant. Ik zal de link geven van het park: Eten & drinken En Hartje, fijn dat je weet dat je natuurlijk welkom bent en dat we ook 'gewoon' over jouw situatie kunnen/willen praten, tenminste, ik in elk geval wel. Ik heb IVF ondergaan dus kan ook over mijn ervaringen vertellen als je dat wil. En...misschien wil je me wel helpen met 3 kleintjes (hoeft niet hoor). Geen plannen voor vandaag. Randy heeft weer het hele weekend wacht, mijn mamsje is hier maar we zijn nog herstellende van de zware verkoudheid die we allemaal hadden. Ik ben nog aan het blaffen... Liefs Daantje
Thanks Daan, het is niet dat ik over mijn situatie wil praten maar meer om het gemis wat ik dan juist heb... Weet op zo'n moment niet zo goed wat ik moet doen. Is hetzelfde gevoel als ik op kraamvisite bij iemand ga en ik krijg zo'n kleine in mijn handen geduwd... Dan voel ik juist het gemis en weet ook niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Ik gun het iedereen, maar ook mezelf. Ach... ooit zal het wennen hoop ik!
Ik snap wat je bedoelt Hartje, tuurlijk gun je het iedereen maar jezelf het meest. Da's geen vreemde gedachte hoor! Ik snap alleen niet dat jullie geen IVF of IUI willen oid. Het lukt bij een heleboel mensen idd niet maar bij een heleboel mensen wel. En je ontzegt jezelf zoveel als je het niet eerst geprobeert hebt vind ik. Ik heb respect voor jullie beslissing hoor ik vraag me alleen af waarom jullie er niet voor kiezen. Ik heb daardoor een superfantastische bijzondere tweeling die ik anders niet had gehad...(kan huilen bij de gedachte ). Liefs, Daantje
@hartje, ik herinner me dat gevoel nog heel sterk hoor. J is een medisch wonder, omdat ik geen eisprong heb en de mmm belandde. Oke, geen ivf ,maar toch ene jaar heftig veel naar het ziekenhuis, hormonen slikken en spuiten. Zat sommige weken 3x per week in het ziekenhuis. M is een kadotje, die niemand verwachtte.
ik woon in twente, maar ligt er helemaal aan wanneer. Mocht mijn manneke nog niet weer hier zijn weet ik niet of ik het kan opbrengen. Maar als hij hier is tegen de tijd van de meeting zijn we zeker van de partij.
Is het niet een idee om misschien de eerste keer zonder kids te doen? Dan is het voor Sjors en Hartje ook makkelijk en dan kunnen we echt met elaar kletsen. Met de kids zit ik iig niet rustig Wat denken jullie?
We kunnen idd ook zonder kleintjes doen, dat praat makkelijker maar dan neem ik denk ik Yindi toch wel mee (ze is zó makkelijk) want dan moet ik waarschijnlijk mijn moeder vragen op te passen en 3 is wel veel. Ze doet het wel hoor maar ik wil het voor haar ook niet te zwaar maken. Als het op woensdag is dan zijn Lotus en Joah naar de creche en dan komt het me goed uit maar een andere dag mag ook alleen dan moet ik het dus eerst aan mijn mamsje vragen. Ik zou het idd wel leuk vinden als Hartje en Sjors ook komen! Liefs, Daantje
Woensdags kan ik sowieso niet, dan werk ik gewoon. Maar als jullie dan allemaal kunnen, gewoon doen! Oja, in de week van 18 juni heb ik volgens mij een weekje vrij, dan zou het wel op woensdag kunnen...