Kan natuurlijk ook in het weekend he?! Ik ga zo even in mijn agenda kijken. Op 18 juni ben ik jarig! Liefs, Daantje
Hier zou een zondag het makkelijkste zijn. Wanna werkt ook veel, dus wellicht voor haar ook.... Maar goed ik heb tot 1 juli verlof
ik vind met kids juist ook wel leuk! Ik ben maandag en donderdag thuis, maar heb dan 2 kids. weekend is makkelijker
Met kindjes is wel leuk maar zoals Soof al zegt: is wel lastig praten want ze zijn natuurlijk druk en vragen VEEL aandacht (de peuters). Ben je alleen bezig met hun in plaats van met elkaar. Een zondag is goed voor mij maar moet wel even kijken wanneer. Liefs, Daantje
Ik ben er dan nu niet zoveel, maar wil ook mee hoor! Wanneer komt MB terug? Die wil ook vast mee ✈😉
hebben we het nu over een zondag? Ik kan wel: 3 juni en 10 juni, 15 juli ( wij gaan in juni op vakantie)
Kan het alleen op zondag? Wij hebben nog geen definitieve datum helaas omdat ze op Aruba zo moeilijk doen... In principe is er per 1 juli iemand nodig maar er zit daar nu een waarneemster die niet weg wil, nou ja, tis een heel gedoe nog in elk geval dusssss..... Het schiet niet echt op en per 1 augustus heeft Randy geen baan meer! :x Liefs, Daantje
Tot 1 juli kan ik ook op zaterdagen behalve 2 juni. Daarna werk ik weer iedere zaterdag. DAAN! Is het dan nog niet zeker dan?
je hoef tegen mij geen sorry te zeggen hoor hahaha ga ff naar de markt.....misschien wordt ik er vrolijk van....ben ff alles zat (zet veel op fb, maar niet alles ivm (schoon)familie e.d.) haha