He bah Wanna, beterschap! Duurt niet zo lang hoor, ik ben ook 1,5 week geleden ziek geweest, gelukkig was ik nog net op tijd thuis! Vanmorgen een zwaar K.. gesprek gehad met mijn lg, ze snapt er echt niets van en baalt enorm van mij, ik kreeg toch een sneer van haar. Tja, daar voel je je beter van... NOT! Probeer vanaf volgende week wel weer helemaal te gaan werken, gelukkig is ze er dan even niet. Pff... wat een gedoe! Sorry voor al dat geklaag, soms met zo'n terugval heb ik dat even niet in de hand, zie het dan gewoonweg even niet zitten. Nog ff rustig aan doen en dan gaat het vast snel weer beter. Fijne avond allemaal!
Bah wat vervelend dat het niet lekker loopt met je leidinggevende Hartje! Sterkte ermee! Ging gelukkig goed gister. Niet helemaal gehaald, maar dan komt de wc in de trein ook nog eens van pas Maar vanochtend niks meer aan de hand, dus ben maar gewoon naar mijn werk gegaan. Met grote Smurf gaat het ook goed (net even naar huis gebeld)
Hartje, vervelend zeg, dat je baas het je zo lastig maakt. En ook jammer, want dit kost jou waarschijnlijk zoveel energie, dat je weinig overhoudt voor leuke dingen? Daar zou ik ook flink van balen! Brigit, jij ook al strubbelingen op het werk, niet leuk. Ik vind dat werk je niet alleen energie moet kosten, maar het ook moet geven. Dus ik kan me voorstellen dat je erover denkt om wat anders te gaan doen. Pooh, zohee, je hebt een koppig kereltje hoor. Maar wel schattig dat je hem toch een dekentje geeft. Soof, heb je het minder werken al geregeld met je baas? Ga je nu terug naar 3 dagen? Wanna, haha, romantisch hoor. Hier ook 2 nuchtere mensen die niets hebben met valentijnsdag. Ik heb zelfs gezegd dat hij geen bloemen moest kopen, echt belachelijk hoe duur dat nu is. ALL, wij hebben de reis bijna helemaal rond, pffffff, wat een hoop denkwerk was dat. We hebben in san francisco en santa barbara een appartment gehuurd bij particulieren, zodat we die 3 dagen lekker de ruimte hebben en kunnen koken. De rest hebben we geboekt bij een reisbureau (online, sorry soof), was een flink gepuzzel voor alles naar onze zin was. Het wordt wel supergaaf, nog 8 weken en dan gaan we al, joeheeeee.
MB: wat een heerlijk vooruitzicht!!! Ik had ook al gezegd: geen bloemen hè! Zo zonde om 20 euro voor 5 rozen te betalen die dan staan te verwelken terwijl ik op mijn werk zit Wij zitten wat te dubben met vakantieplannen. Omdat we nog niet zeker weten of ik na 1 juli nog wel een baan heb, weten we niet zo goed vwanneer, hoe lang etc. Maar we willen ook niet eindeloos wachten. Zijn in september een weekje weg geweest, maar zijn er nu eigenlijk al wel weer aan toe Zitten te denken om dan in ieder geval maar een weekje eind mei vast te leggen, (Menorca?) en dan later dit jaar te kijken wat we verder willen/kunnen. Rustig hier, waar is iedereen?
Wanna, haha, fijn dat er ook andere mensen zijn die te praktisch ingesteld zijn voor valentijnsdag. En eigenlijk ben ik nooit van de bloemen, op de een of andere manier staat het bij mij altijd wat knullig in zo'n (net te hoge/ lage/brede) vaas. En wat ik ook altijd heb, zodra ik dat elastiekje doorknip zakt de bos als een plumpudding in elkaar.... Vakantie: ik zou alsvast een weekje in mei plannen, heb je iets om naar uit te kijken. Ik kan je ook een leuk huis in zuid-spanje aanraden.
zwaai! druk druk druk! mn ma was vanochtend voor controle voor haar gebroken elleboog. Geen gips of drukverband meer en voorzichtig weer oefenen. Mag nog een week geen auto rijden, dus hopelijk kan ze de week erna weer oppassen!
mb wat een goed vooruitzicht! Heerlijk zo'n verre reis. We zijn in oktober naar Indonesië geweest en genieten nog steeds na. Wat betreft die geweldig (ahum) baas van me, die is nu even weg, heerlijk rustig zo! Is eigenlijk ook niet geïnteresseerd in je, vraagt alleen hoe het met me gaat omdat ze het in het systeem moet zetten.... (zegt ze zo ook ) Maar nu lekker weekend, ff lekker bijkomen! poohbear: denk je ook een beetje om jezelf?!
GOEDEMORGEN ZONNESTRAALTJES Het is geregeld hoor, ik begin nu pas om 12uur en dan tot 17.30uur dus dat is te doen. Ik wilde liever eerder naar huis maar het is voor de bezetting beter zo en dat snap ik. Nog 2 weekjes en dan is het verlof! Morgen na het werk naar paps in Luxemburg, heerlijk even de carnaval ontvluchten
@all, lekker gewerkt , wel geschrokken van het nieuws van prins Friso! J is onmoelijk met het ophalen op het kdv de laatste weken. DRAMA, gillen, slap houden etc etc, wil niet meeeeeeee! Dan vast snoeren in de auto en de halve weg lopen janken dat ie niet mee wil .Echt om te schieten!!!! i K kan dan ook flink te keer gaan en hard handig optreden. Ik sla niet hoor ,maar oh wat jeuken mn handen! van het weekend meer...
Goodmorning! Hoe is het met iedereen? Soof: wat fijn dat het zo geregeld is en nu lekker aftellen tot je verlof! Wat gaat dat ineens snel!!! Pooh: wat een drama, schijnbaar heeft hij het wel erg naar zijn zin en stoor je hem in zijn spel als je daar komt. Hoop dat dat gauw beter gaat. Gelukkig is het weekend nu, dus even geen stampij daarom. Hier weinig nieuws, ben nog aan het bijkomen van een behandeling van gister... Straks gezellig met een vriendin lunchen, heb er zin in!!! Allemaal veel plezier vandaag!
de kapper ging super. Hij zat bij mij op schoot met zijn camera. Heel lief en hij heeft nu een mooi koppie haar. Hij zei tegen de kapster, niet draai haren weg doen hoor! Nog effe bij de action geweest, spullen voor zijn verjaardag gehaald.
M heeft zich gisteren 2x van buik naar rug gerold. Ze lag in bed bij mn moeder en opeens was het huilen en lag ze op haar rug, helemaal met een koppie van ,wat is er nou gebeurd?! hahahaha! Mn vader zou gisteren 65 zijn geworden. Misschien was dit een knipoog van hem
Pooh, vervelend dat J zo lastig is met ophalen. Heb je het er al met de juf over gehad? Misschien dat zij kunnen zorgen dat hij rond de ophaaltijd rustig aan tafel speelt? Ik merk zelf wel verschil als de kids vanuit die rustige situatie worden opgehaald. Leuk dat M al draait, knapperd! Soof, dus je werkt nog wel 4 dagen? Maar het aftellen is nu echt begonnen, heerlijk hoor. Nog veel te doen voor de beeb? Hier een verjaardagsweekend achter de rug, hubby was jarig. Was heel gezellig, altijd leuk om de hele club bij elkaar te hebben. Vanavond samen uit eten, Yfke slaapt bij oma, zin in!
MB: gefeliciteerd met je man! veel plezier vanavond! Pooh: wat knap van m zeg! Kleine Smurf draait maar heel af en toe van rug naar buik, maar andersom echt nog niet. Hartje; lekker geluncht? Miki: welkom terug Mieke; weer op het wachtbankje? Hoe vindt Boaz zijn drumstel? Wij hebben druk weekend gehad. Hebben mijn moeder verhuisd, pfff wat een werk! Voor haar ook emotioneel, omdat ze na zoveel jaren het huis verlaat waar ze met mijn vader heeft gewoond. En helaas is Kleine Smurf de dans toch niet ontsprongen, afgelopen weekend zijn bij hem de waterpokjes toegeslagen. Hij heeft er veeeeel meer dan Grote Smurf. Hoop dat hij er niet heel ziek van wordt als ze straks allemaal kapot gaan/korstjes worden.
beterschap voor kleine smurf! M gooit haar hoofd achterover en ligt dan op haar zij. Maar gisteren lag ze op haar buik j=in bed en heeft ze waarschijnlijk met haar voetjes afgezet tegen de wand en lag toen opeens op haar rug! hahaha!