Heeeeeee dames, ben ik weer!!!!! Heb nog niets gelezen, maar was natuurlijk heel nieuwsgierig naar de kleine van soof, dus........ SOOF, van harte met de geboorte van Thom! Super meid, wat een rijkdom, 2 kleine kereltjes! Als er meer meiden zijn met heel leuk, of juist geen leuk nieuws.....mijn reactie komt nog!
Hier even kort het vakantie-verhaal: We hebben een geweldige reis gemaakt, ik kan nog steeds niet helemaal bevatten wat we allemaal gedaan en gezien hebben. We zijn gestart in San Francisco, hele leuke stad. Na 3 dagen zijn we in de huuruto gestapt en hebben 2 nationale parken bezocht (Yosemite/ Sequoia) met watervallen en reuzenbomen. Toen naar las vegas, echt een super-ervaring! Een bizarre plek om eens met eigen ogen te bekijken. Daarna weer 2 nationale parken bezocht, waaronder de Grand Canyon. Prachtig en groots! Vervolgens weer een lange rit gemaakt naar de kust, om in Santa Barbara van 3 welverdiende stranddagen te genieten. Vervolgens via de "pacific coast highway 1" teruggereden naar San Francisco, waar de cirkel weer rond was. Zo, dat zijn 3 weken in een notendop, haha. "En: hoe heeft Yfke het gedaan", hoor ik jullie denken...We hebben met haar alles mee gemaakt, veel hoogtepunten, maar ook dieptepunten. Het diepste punt was dat ze waterpokken kreeg, en ook nog eens heel erg. Ze heeft 4 slechte dagen gehad, koorts en in de nacht veel jeuk. Dat was voor iedereen heftig, ik had zo'n medelijden met mij arme moppie. Gelukkig gaf het reizen in de auto haar wel rust, in de koele auto sliep ze heerlijk. Verder was ze gewoon Yfke, af en toe erg eigenwijs, maar ook heel vrolijk en actief. Ik heb het reizen met een bijna-2 jarige wel als een expeditie ervaren. Elke dag was het kijken hoe ze in haar vel zat, en op basis daarvan bepaalde we wat wel/niet haalbaar was. Soms hebben we haar behoeftes even opzij gezet, om toch dat ene bijzondere te bekijken, ook al wisten we van tevoren dat Yfke daar niet helemaal happy mee was. Ik moet zeggen dat Yfke mij rust gaf, je kan niet meer de hele dag rondrennen door een stad of park, je wordt gedwongen keuzes te maken. En wat we wel gezien hebben was geweldig, ik heb ontzettend genoten. Ik ben heel trots op ons alle 3, we hebben het toch maar gedaan! Nou, ik ga mij jetlag nog even verwerken, 9 uur tijdsverschil is wel heftig. Tot later!
MB! Welkom thuis Dat klinkt als een heerlijke vakantie zeg! Wel erg sneu dat ze nou net op vakantie de waterpokken moet krijgen zeg... Succes met de jetlag
welkom thuis mb!!! Yvke ook al waterpokken, M had ze vorige week ook .maar die was er niet ziek van. Het klinkt als een top reis hoor, veel gezien en gedaan, zo te lezen! Heerlijk. En inderdaad, het is een hele onderneming met een peuter. Sommige dingen gaan goed, andere minder of niet.
meiden, wat moet ik hier nu weer mee... M drinkt de laatste dagen bar slecht. Vecht om de fles te geven, duwt hem weg, huilen etc etc, Ik gok op een tandje wat door komt, smeer al met spul op haar tandvlees etc. Heb vandaag al van 2 flessen pap moeten maken, omdat dat er wel in gaat met de lepel. Zo krijgt ze tenminste vocht binnen. Maar dat kan ik toch niet iedere dag blijven doen, dan wordt ze modder vet! Zodra de fles ziet gaat ze al gillen....
Hey mb welkom terug. Goed te lezen dat de vakantie helemaal top was, beetje jammer van die waterpokken natuurlijk. @all ff wat minder online. Behoorlijk heftige week achter de rug, na 1,5 week maar 2 a 3 uurtjes slapen per nacht (daar heb je dus echt geen kleine kinderen voor nodig ) ging gister ff het lichtje bij me uit. Ik heb de dag vrij genomen, heerlijk was dat. Vannacht weer niet geslapen, maar gelukkig gister wel wat energie op kunnen doen zodat ik het vandaag zou volhouden. Nu nog volhouden tot vanavond en dan hopelijk weer eens een keertje goed slapen. Verder hoop gedoe met een vriendin gehad, pfff... was echt niet leuk, ben er nu even klaar mee en laat het even rusten. Morgen lekker vrij, zo heerlijk!!! Fijne avond allemaal!
Alles even snel gescand, heb eigenlijk alleen de verhalen van Sjors en Soof onthouden. Sjors, wat een akelige situatie waar je in ben belandt. Heel naar dat je schoonfamilie aan het touwtrekken is om je kleine man, ik kan me je verdriet heel goed indenken. Dikke knuffel van mij! Soof, joh, wat heb je een super-bevalling gehad! In 3,5 uur, je jongens zijn van het snelle hoor. En zo te lezen verloopt het allemaal vrij rustig met Thom, heerlijk zeg. En heel goed dat je niet te lang aan het "klooien" ben geweest ben de BV, genoeg is gewoon genoeg. Ben echt blij voor je! Over een meeting: lijkt me leuk om jullie live te zien, we kletsen al zo lang met elkaar. Zag wat data voorbij komen, is er al besloten op welke dag het gaat gebeuren? Ik kan doordeweeks alleen op maan- en donderdag. En gaat het in de omgeving van Utrecht gebeuren? Zonder de kids? Mag ik even mopperen......ik ben zoooooo moe. Yfke was vannacht weer rond 3 uur wakker, en dan ook echt klaarwakker. Gister is hubby eruit gegaan, vandaag was het mijn beurt. Vreselijk, Yfke wil gewoon gaan eten en spelen alsof het midden op de dag is. Ik hoop echt dat ze het ritme snel te pakken krijgt, dit is slopend. En daar komt ook nog bij dat we de teugels weer behoorlijk moeten aanhalen, ze is qua aandacht verwend in de vakantie. Dus ze heeft nu van die gezellige driftbuien, die bij yfke gerust een kwartier duren. Ik zit wel een beetje aan mijn max. qua geduld, gister moest ik 1x weglopen omdat ik er zelf ook boos van werd. Een jetlag en een peuter-puber, geen goede combi:x. Zo, dat was mijn geklaag....
Hartje, dikke knuf meis! mb02, welkom terug!! Mijn broer en zijn vriendin zijn nog niet zo heel lang terug van een wereldreis van 3 maanden door Australie, Nieuw Zeeland en Indonesie met hun 3-jarig zoontje. Is hun heel goed bevallen en alles ging heel voorspoedig en vrij makkelijk. Misschien dat het over een jaartje net iets makkelijker zal gaan. Officieel is jouw kleine meisje trouwens nog een dreumesje. Vanaf 2 is ze een peutertje. Pooh, zou kunnen meis. Ik heb over het algemeen niet zo heel veel last ondervonden van de doorkomende tandjes bij alledrie. Hooguit wat dreinen, hangerig, extra op de flessespeen bijten en het flesje niet helemaal leeg. Bij Yindi heb ik gezien dat het 6e tandje aan het doorkomen is maar ze blijft vrolijk. Vanavond heerlijk zonder de kindjes naar Bazel (Zwitserland) waar Randy zal spreken op een congres. Dinsdag weer naar huis... Even helemaal niks doen in een luxe hotel...jippieeeeeeeeee!!!!!! Als ik terugkom zal ik mijn hoofd eens buigen over een vaste datum voor onze meeting! Liefs, Daantje
MB! Heb je al aan Melatonine gedacht, dat is geheel natuurlijk. Mijn vader gebruikt het altijd voor zijn jetlag (reist veel op de usa) en een collega van mij gebruikt het voor haar dochtertje. Ik weet niet wat de leeftijdsgrens is, maar je zou eens kunnen kijken. DAANTJE! Vel plezier, heb je nog een plekje over?
Hey Soof, gister zei ook iemand om melantonine te nemen, heb vannacht gelukkig weer geslapen dus zelf nog niet gebruikt. Daan, thanks en veel plezier in Zwitserland! mb, er is volgens mij geen datum geprikt tot nu toe, moeten we nog doen. Het duurt even, maar we komen er vast wel uit. all: Ik hou lekker een aanrommeldag in huis, heerlijk even niets te moeten. Hopelijk blijft het slapen nu goed gaan, want het is hard nodig dat ik een beetje bijslaap.
Wauw! Glinstert je tegemoet. Hier als moeder zonder kinders, nog geen cadeau gehad Alle moeders hier veel plezier! Wij gaan op verjaarsvisite bij mijn schoonmoeder, dus hele dag onderweg. Tot later!
Soof: meen je dat?? Wordt je zo verwend?! (jaloers) Weinig hier geweest. Was voor congres in het buitenland. Was zelf spreker. Voor een zaal van 600 man, cool Zal zo te horen niet makkelijk worden om een gemeenschappelijke datum te vinden. Misschien moeten we een paar e-mail adressen verzamelen en via datumprikker.nl of zoiets bekijken wanneer de meesten kunnen?
Euh je het is echt waar Het is wel een andere geworden Chic Blue Ring | Shop accessories,luxury, fashion | Kaboodle We liepen gisteren langs de juwelier en daar lag deze flink afgeprijsd. De andere moet besteld worden bij de bijenkorf. Dat duurt nog een paar weken en nu heb ik deze dus al! Dus morgen even de andere afbellen... En ik heb nog een ring erbij gekregen van Zinzi Zinzi ring ZIR 575B Ik had bij de geboorte van Rick een mooie ring gekregen waarvan de steen kapot was gegaan, deze ister vervanging
Soof, mooie ringen! je bent echt wel verwend hoor! Hopelijk hebben jullie mamas een leuke dag gehad. Hier een moeilijke dag achter de rug, hopelijk is Daan volgend jaar op moederdag in ons eigen huis. Mis hem op zulke dagen extra, en het wordt ook steeds moeilijker om het vol te houden