Soof, mooie ringen, verwennerij! Wanna, 600 man, ik krijg al klotsende oksels als ik eraan denk. Stoer hoor. Sjors, oh meid, vindt het zo erg voor je. Dikke knuf. Moederdag: ik heb helaas een vent die daar uit zichzelf niet aan denkt. En gezien de hectische dagen stond ons hoofd ook niet echt naar moederdag, dus voor dit jaar vergeef ik het hem. Wij hebben lastige dagen achter de rug, Yfke was helemaal ontregeld. Is 3 nachten vanaf 3 uur wakker geweest, en was dan de rest van de dag huilerig en zodra ze "nee" te horen kreeg was het krijsen. Ik werd er zelf moedeloos van en kon niet bijtanken van de reis/jetlag. De 4e nacht dat ze om 3 uur wakker werd waren we er klaar mee en hebben we haar laten krijsen. Vreselijk, het duurde ruim 1 uur voor ze rustig was. Maar het heeft wel geholpen, vanaf dat moment heeft ze het ritme enigzins weer opgepakt. Vanmorgen om 8.30 wakker, hoera. Morgen ga ik weer werken, en stiekum heb ik er wel zin in. Even los van Yfke, ze is in die 4 weken wel erg aan ons gaan hangen. En ze is best pittig op het moment, heb er geen moeite mee om dat een dagje aan oma over te laten.
Hallo allen! Soof, jij bent echt goed verwend hoor! Ik trouwens ook, ook al ben ik dan geen echt mama! Van mijn man wel wat kleins gehad, lekker van die kleine doucheflesje van kneipf. En bij het wokrestaurant een kettinkje, haha en ik nog wel heel eerlijk zeggen dat ik geen mama was (daar hadden ze waarschijnlijk niet op gerekend) Mb: gelukkig gaat het dus weer wat beter, pfff je moet er wel wat voor over hebben. Allemaal fijne avond!
Vanochtend gewandeld met de kinderwagen, toen pannekoeken gebakken voor J en buurmeisje. Na de slaapjes naar de winkels gewandeld. Bij de lidl sandalen voor J gescoord. Waren de laatste in zijn maat 27 EN vanmiddag in de tuin gezeten. M verkent de tuin in de loopstoel en J was met stoepkruit bezig. Heerlijk hoor! Ze dronk gelukkig goed vandaag.
Hier vandaag korte slaapjes en vaak drinken, hij is ff van slag... Met Rik naar de Jumbo geweest, Poses fotografie is er. Erg leuke foto's gemaakt!
ik gaap voorbij. Heb hard gewerkt vandaag en daarna gelijk cursus gehad over incontinentie en nu ben ik net thuis. Ben de rest van de week vrij ,maar heb aangeboden morgen even een uurtje of 2 extra te komen ivm crisis. Vrijdag vertrekken we voor een weekendje Landal in zeeland Leuk soof, ben benieuwed hoe ze zijn geworden!
Ik val even binnen meiden! MB, wij zijn ook bezig met onze vakantieplannen en was heel benieuwd hoe jullie het hebben gehad en ervaren. Wij willen een rondreis Florida maken of ook de westkust. Vriendlief heeft de westkust vroeger als kind al gedaan en heeft enigszins ervaring. Verder kijken we ook nog naar Bali. Hier verder alles goed hoor. Drukjes zoals altijd.
Ik ga vanmiddag met J naar nijntje, de musical. Ben heel benieuwd hoe hij het vindt! Wat gaan jullie doen?
ik ga in de tuin aan het werk. Heb momenteel geen zin om met deze dagen wat leuks te gaan doen. Heb D. net gesproken op skype en die moet vandaag gewoon naar school. Maar hij wilde liever in het vliegtuig. O nee mama moest eerst in het vliegtuig en naar hem komen en dan samen naar het grote vliegtuig en dan snel naar zijn eigen kamer met keukentje. Maar het is erg moeilijk hoor. D gaat nu met 3 jaar al 4 hele dagen naar school. Vind het belachelijk, we hadden samen afgesproken dat we het langzaam zouden opbouwen maar nee hoor eerst 3 hele dagen en sinds vorige week zonder overleg zo 4 hele dagen En die dagen zijn dan van ongeveer 9 uur s morgens tot 16 uur smiddags.
wat een lange dagen voor zo'n klein ventje. J gaat 2 dagen naar het kdv en is dan echt moe als hij thuis komt hoor! Sterkte
Pooh, leuk zeg, een nijntje musical. Voor die kleintjes duurt het toch max. een uurtje? Alvast veel plezier in zeeland, volgens mij tref je het met het weer. Sjors, poeh, lange dagen voor je ventje zeg. Ik weet niet meer of je had al gezegd had, maar wanneer is hij weer bij jou?. Of gaat het helemaal anders? En als je daar verder niets over wilt zeggen snap ik het hoor. Sterkte meid! Mieke, onze reis was geweldig, maar 11 uur vliegen met zo'n kleintje is wel erg lang. Dus florida is ook goede optie, volgens mij zonzeker en veel te doen voor Boaz. Ik ben ook op bali geweest, en dat is toch wel de meest geweldige plek waar ik geweest ben. Het voordeel daar is dat je op een eiland zit, alle bezienswaardigheden zijn "om de hoek". Maar ja, ook dat is een heel eind vliegen! Als je meer info. wilt over california, ik kan je PB-en, heb nog wel wat aanraders voor je. Zo, ik ga even relaxen voor Yfke weer wakker is.
@all, nijntje was een groot succes. We zijn met de trein gegaan (10 min maar hoor ). Was de eerste trein rit voor J. Hij was onder de indruk Niet bang, mara wel zo van, wat is dit?? Toen we uit stapte riep hij, dat was heeeeel leuk!. Toen naar nijntje musical gegaan. Sta ik daar zonder kaartjes. Ik had die krengen vanochtend in mn tas gedaan. Maar had ook mn tas leeg gehaald met sleutels en zooi ,die ik niet mee wilde nemen. Gelukkig zag de kassiere ons in de computer en wilde ze alleen legitimatie zien. Pfieuw!! J zat met open mond. Ze hadden e entree vol gegooid met standballen, lekker gooien dus en gratis limonade De musical was echt leuk hoor. Hij vond het super! En als ik hem zie genieten, krijg ik tranen in mn ogen! Met de trein naar huis en nu zo naar bed
Pooh: wauw, dat klinkt leuk zeg! Dat zou R. ook superleuk vinden!! Sjors; wat een verdriet zeg dat je hem zo moet missen. En ik vind het inderdaad wel heel veel om hem nu al zulke lange dagen naar school te laten gaan. Wist niet dat het daar zo anders was. veel sterkte met je gemis zeg!
Ja Soof je hebt gelijk, nog steeds geen datum. Doe eens een voorstel Sjors, veel sterkte in de strijd! Mieke, ik ben in oktober op Bali geweest, als je iets wil weten dan hoor ik het wel van je. Pooh: klinkt goed allemaal! Leuk dat ook de treinreis bevallen is. Gister naar Pasar Malam geweest, was wel erg druk maar gezellig en lekker gegeten. Daan, ga jij er nog naar toe? Fijn weekend allemaal!
Joehoeeeeee, ben weer terug uit Bazel! Was gezellig en fijn om even een paar dagen saampjes te zijn. Zijn lekker uit eten geweest, hebben getafelvoetbald en gepooled! Alleen jammer dat ik de laatste dag ongesteld werd... Het congres was alleen de 1e dag interessant en toen had Randy ook zijn praatje. Ging redelijk, hij was vrij zenuwachtig. We gaan zeker een datum afspreken, het gaat weer warmer worden dusss... Even kijken in mijn agenda. Ik weet nog niet of ik naar de Tong Tong Fair ga, Hartje, ik ging vroeger bijna altijd, heb er ook nog modeshow gelopen ooit. Maar sinds ik kleintjes heb gaat het iets moeizamer allemaal. Ik vind het altijd gezellig, bekende sfeer voor mij natuurlijk als Indootje! Sjors, wat erg voor jou en Daantje zeg! Hoe kan het he, dat mensen eerst zoveel van elkaar houden en daarna niet meer overweg kunnen samen? Veel sterkte nogmaals meis! Randy heeft weer het hele weekend wacht en dan gelukkig maandag vrij en dan di en woe wéér wacht! Ik haat het ziekenhuis waar hij werkt!! :x Kom op Aruba!! Liefs, Daantje
Pooh, klinkt leuk! Yfke is helemaal gek van het zandkasteel, dus als die in denbuurt komen met een voorstelling, dan ga ik er zeker heen.En ik wil ook nog steeds een treinrit maken met Yfke, Utrecht is maar 10 minuten met de trein hier vandaan, dus dat is te overzien. Daantje, pittig hoor, die werktijden van randy. De man van een collega werkt 's nachts op de centrale van de taxi, en die vinden het ideaal. Hij slaapt als de kids op school zijn, en haalt ze om 15 uur op van school. Dus tja, het kan ook voordelen hebben?! Een datum: ik weet niet wat jullie willen, weekend of doordeweeks? Als ik dat weet kan ik ook mijn agenda checken. ALL, vanmorgen is yfke voor het eerst geknipt door een echte kapper (na het debacel met de knipbeurt van oma:x). Aangezien ik een echte kapsalon niet zag zitten heb ik "de knipbus"laten komen. Die vrouw heeft een knalroze bus waar ze de kids in knipt. Klinkt leuk, maar het werd alsnog een ramp. Die bus vond ze prachtig, maar de schaar toch wat minder. Uiteindelijk met haar speen en favoriete knuffel ging het een beetje, maar die vrouw moest heel snel knippen, en dat is te zien. Is het knippen bij jullie ook zo'n drama, of ligt het toch echt aan mijn kleine driftkop? Fijn weekend dames!
Hier geen moeilijkheden met de kapper, ze hebben het nooit erg gevonden, gelukkig! mb02, hij kan dus nog slapen, die taximeneer! Randy moet overdag werken, heeft 'snachts de wacht en moet dan de volgende morgen gewoon weer een hele dag werken!! Belachelijk bij zulk risicovol werk!! Volop aan het genieten van het lekkere weer. Lotus en Joah spelen lekker buiten met andere kindjes, ik praat gezellig wat met enkele ouders op een bankje en mijn moeder zit ook gezellig in de tuin met Yindi! Heb haar net naar boven gebracht waar ze nu al in dromenland ligt. Heerlijk!! Alleen slaan Lotus en Joah nu hun middagslaapje over maar ze zitten zo vol energie dat het weinig zin zou hebben ze toch naar bed te sturen... Geniet allemaal! Liefs, Daantje