30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Inderdaad, wat een rust hier!

Miki, vrolijke dame hoor, en nu al disney-fan;).

Vanmorgen gezwommen met Yfke, dat is echt haar grote hobby. Wij mogen haar niet meer vasthouden, nee, mevrouw wilt zelf een beetje rondpoedelen;). En van de kant af springen is ook erg leuk, al krijg ik er wel een hartverzakking van. Het babybadje is totaal niet interessant meer"*SLIK"*:D.

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Uiteraard hahahahaha

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Daantje; natuurlijk rustig, het was toch mooi weer! :)

Kapper: gaat hier best goed. Met kleine Smurf nog niet geweest. ik heb hem vorige week voor het eerst zelf bijgeknipt en heb het aanzienlijk minder verprutst dan destijds bij grote Smurf, hahaha.

Nog 1 weekje en dan heb ik vakantie.

En o ja, vorige week een heeeeel belangrijk sollicitatiegesprek gehad. hoor eind deze week meer.

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    O ja, Mieke; mijn duimen draaien weer overuren!!!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meiden!!
    Wij zijn net terug van een heelrij kweekend zeeland. Het huisje en park waren onwijs leuk. We hebben 2x gezwommen (ze genoten er beide van), en zaterdag middag op het strand gezeten. heerlijk, J wordt echt groot. Gaat zelf spelen op het strand met een jongetje en wij lekker op het terras zitten. Hij luistert heel goed en blijft dichtbij. En lok dat ie had. Het zand zat tot in zn bilnaad en oren
    M deed het ook perfect. J wilde alleen bij ons slapen en sliep op een matras op de grond naast ons bed. Dat ging goed. Ik ben zelf 2x om 20.00 uur naar bed gegaan. Was zo moe van hele dagen buiten zijn en heb heel wat uurtjes in kunnen halen. M is echt een mal kind, net 8 maanden, begint nu redelijk goed te tijgeren en wil staan, staan staan.....

J wil ook "alleen zwemmen" en van de kant springen. Het kinderbadje is zooooooo baby achtig... ;)

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: dat klinkt erg leuk! En heel herkenbaar. R wordt ook al zo groot! Zelf andere kindjes aanspreken om mee te gaan spelen. leuk om te zien! En M is vlot! Onze kleine smurf tijgert sinds een paar weekjes en staan zit er nog niet echt in. maar het wordt al wel een echt jochie. Het echte baby-achtige is er wel af.
    welk park waren jullie geweest?

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    van Landal, Port Greve. Echt een heel leuk par. ook veel prive huisjes, dus leuke tuintjes, veel natuur, direct aan het grevelingen meer. Echt een aanrader. Ja, J gaat nu ook kindjes opzoeken. handje geven, samen spelen! ;)
    M staat nog niet los hoor. Maar haar beentjes zijn best stevig al. Ze is nu helemaal blij dat ze haar loopstoel weer heeft geloof ik hahahha!

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    O leuk! wij zijn een paar jaar geleden bij Port Zelande geweest. centerparcs geloof ik. Dat is toch ook aan het Grevelingen meer? Was een mooie locatie in ieder geval.

Volgende week zijn wij heerlijk een weekje naar Menorca!!

9. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, heerlijk zeg, weekje menorca. Oja, je contract bij je huidige werkgever wordt niet meer verlengd, dat was het toch? Is je eventuele nieuwe baan in de buurt, of zit er dan een verhuizing aan te komen?

Pooh, haha, jij hebt dus ook een onbevreesd waterratje in huis;).
    Klinkt heel relaxed, je weekendje aan zee. Met mijn ouders ging ik bijna elk jaar naar zeeland, maar dan bij Renesse. Als ik daar ben krijg ik meteen dat vakantiegevoel, met die brede stranden. En als het zonnetje dan ook nog schijnt, heerlijk:).

ALL, ben een beetje van slag.....:(. Onze zolder is een grote bende, gister een start gemaakt met het opruimen en sorteren van spullen. Er staan vooral veel babyspullen van Yfke, waarvan hubby zei "nou, gaan we alles maar op marktplaats zetten":$. Ik sloeg er helemaal dicht van, ik vind het zo hard en egoistisch van hem. Hoe kan hij denken dat ik zo alle babyspullen van Yfke op straat zet?Oftewel, dat ik het tijdperk "baby" voorgoed afsluit? We kunnen hier ook slecht/niet met elkaar over praten, ik word er emotioneel van, en hij juist heel zakelijk. Ik vind het heel moeilijk en ook verdrietig, dat we over zo'n belangrijk onderwerp zo anders denken:(.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: Ai, dat komt hard aan lijkt me! Het is sowieso al emotioneel om babyspullen in handen te hebben, en als dan ook nog koel wordt gezegd 'op marktplaats ermee' dan kan ik me voorstellen dat je dat raakt. Heb je gezegd dat je daar nog niet aan toe bent? Moeilijk hoor!

Als deze baan wat wordt dan zouden we inderdaad moeten gaan verhuizen. Een hoop gedoe, dus daar zie ik wel tegenop, maar het is wel een fantastische baan.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef, dat is wel erg rambam, gooi de baby deur maar dicht...pffffff
    Ik moet zeggen, als ik die dikke buiken in het zwembad zag dacht ik wel...oooooh
    maar nee, 2 is genoeg. M wordt nu (en is altijd wel) erg makkelijk. Ze slaapt nog wel veel.

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
  13. Hello ladies!! :D

WANNA! Spannend! Kan je dan terug naar Twente? Is hetbdie baan waar je een beetje op zat te azen? Ik duim iig voor je!

MB! Moeilijk als je daar samen niet over kan praten zeg..... Hier staat de deur op een klein kiertje voor een derde, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel rationeel denk daarin. Maar gelukkig kunne we er samen over praten. Hopelijk draait hij een beetje bij, hij zal moeten inzien dat zijn verleden hier eigenlijk niet tussen mag staan. Sterkte!

POOH! Zo dat klinkt lekker!

Wij zijn gisteravond in Ahoy geweest, daar was Cesar Millan alias The Dogwisperer!!! Het was echt super leuk, ik vind die man geweldig. Nu hopen dat we de opgedane kennis op onze 3 hondjes kunnen overdragen :D

Gisteren een prachtig kettinkje van mijn beste vriendin (peettante Thom) gekregen. Het is heel fijn met een heel klein muntje eraan waar op staat "proud mom" met een sheel klein blauw touwtje. Echt heel mooi! En een duur cadeau :)

14. Op die viespeuk........ Altijd :D:D
    Geweldig.....

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    lol dat ie had haha

16. Dat snap ik hahahhahha en daarna? Met alle geweld op de witte bank :D

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik was al zo slim geweest om de keukendeur dicht te doen hahahaha

18. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoe is het met iedereen? Sorry ff niet online geweest, maar kom nu even langsvliegen want ik ga straks ff sporten. Maar wat een heerlijk weer he, hoop dat het van het weekend ook zo lekker is en dat we er met z'n allen van kunnen genieten.

Wanna: ik duim voor je dat deze baan het wordt!

tot gauw!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief van je maar tevergeefs :(

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je. Inmiddels hebben wij ook al een hele wereldreis achter de rug en besloten dat we naar Thailand willen, nu dus daar een voor aan het uitzoeken, hahaha.

@hartje, dank je, mochten de plannen weer veranderen.....

Deel Deze Pagina