Mieke, . Snel maar weer positief verder, plannen maken voor thailand! Heerlijk, daar hebben wij ook over nagedacht. We zijn er 2x eerder geweest, het is een ideaal land om doorheen te reizen. Mijn drang om nieuwe dingen was te zien te sterk, maar ik weet zeker dat we in thailand ook een toptijd hadden gehad! Wij hadden het plan via bangkok naar phuket te vliegen, en vanaf daar met een huurauto zuidelijker (andamanse kust) te reizen. Krijg er gelijk zin in, haha. Tja, het is heel lastig dat hubby en ik niet op 1 lijn zitten wat betreft een 2e beeb. Tuurlijk, een 2e zal weer veranderingen met zich mee brengen, maar niet meer zo extreem als bij de 1e. Wij zijn al ouders, (die worden geboren met de 1e) dus dat is al een hele voorsprong. Maar ja, hij ziet dat helaas heel anders. Wat een weertje zeg! Helaas ligt onze tuin half open. Komend weekend gaan we wat aanpassingen doen, de tegels zijn op veel plekken verzakt. Dus met dat mooie weer moet ik een plek zoeken tussen stapels tegels/ zand/hout. Heel sfeervol.
mb02, wat vervelend voor je meis, dat jullie niet op 1 lijn zitten! Tja, ik denk: waar er 1 kindje past, passen er ook 2 maar ja, iedereen is natuurlijk verschillend. Wij zouden allebei zelfs nog een 4e willen dus ik kan me zó niet vinden in je man's opvattingen. Heel jammer voor jou vind ik het ook! Sterkte meis! Liefs, Daantje
tis zo warm...oef!!! Ik probeer de kids zo veel mogelijk in de schaduw te laten spelen. Badjes en zandbak staan klaar. Kids in hun blootje/luier. Veel drinken en puffen whahaha!
Ik zet ons weer even omhoog. Wat een warmte! Heerlijk voor aan het strand of meertje, maar niet voor een opknapbeurt van de tuin. Maar in gedachten zie ik Yfke op het grasveldje zitten in een badje en ik in mijn loungestoel met koud wit wijntje ernaast. Nog een fijn pinksterweekend allemaal!
zwaai. over verhit zitten we in de tuin , Op zoek naar schaduw... Teiltje water voor M, J had straf die was "weg gelopen" naar de speeltuin en dat mag hij nog niet alleen. Hij heeft in de carport zitten krijten en snapt niet dat de kindjes buiten weg waren of met andere kindjes speelde!
hoi hoi, ben er ook nog wel, lees ook wel mee, maar weinig puf om te reageren. Pooh, grappig dat J al alleen naar de speeltuin gaat, moet hij ver? Hier net lekker gebbqed met mijn ouders en mijn broertje. Maar dan mis ik D extra, die hoort gewoon bij mij in de tuin te spelen. En dat wil hij zelf ook zo graag. Ik kan hem waarschijnlijk met 3 weken ophalen voor de zomervakantie. dan is hij in ieder geval 6 weken hier en hoop dat de scheiding er een keer door komt. knuf
hier een peuter met koppig gedrag .oef, zal wel last van de hitte hebben, maar dan nog.... Hij wilde weer eens niet naar bed. I kzei ,als jen u niet gaat liggen ,ga je maar buiten slapen. Hij bleef gillen en dreinen, dus hup, zn kussen en laken mee genomen en hem in zijn speel huisje gebonjourd. BRULLEn natuurlijk. Ik heb hem nog nooit zo hard de trap op zien rennen om naar bed te gaan. Misschien niet zo pedagosich verantwoord, maar sorry hoor..
Verantwoord of niet, het werkt daaaaag je slaat 'm toch niet af! Luister potverdrie Niet druk om maken lieverd!
Hij doet het heel goed alleen in de avonden is hij niet in bed tekrijgen. Veel huilen terwijl hij echt genoeg gedronken heeft. Weet eigenlijk niet goed meer wat ik daarmee aanmoet
Mag ik ff vloeken &&@@&&@&&?&&)!@!? heb net 3 uur bij het stadhuis zitten wachten voor het aanvragen an een id-kaart! Echt niet normaal meer. Daar zit je dan met een peuter en een baby Ik was helemaal over de P.... Toen ik klaar was en naar de wc ging, kwam een gastvrouw aanbieden om mij voor te laten gaan! Dat was dan 3 uur te laat mevrouw, maar bedankt voor het aanbd
eh soof, heb jij niet zon brief gehad dan. Ik kreeg al in februari een brief van de verheid dat je op tijd dat spul moest aanvragen. Als je dat niet deed, kreeg je je ID pas in september! M heeft ook een paar weken dat gehad, niet in bed te krijgen 's avonds. Dan lag ze bij mij op de bank tot de 2300 uur fles en dan sliep ze wel op mn buik. Maar dat werd ik zat. Toen laten huilen, uren lang, vreselijk! Maar CB had gelijk, binnen anderhalve week was het over. (en M is een buikslaper, en dat ging gelijk goed )
Euh lieve schat...... Ik werk op een reisburo ik wist het al in september. Maar moest ff wachten tot mijn zoon op de foto kon Hij is overigens wel gewoon volgende week klaar hoor, de meeste mensen wachten gewoon tot het laatste moment blijkt wel. Het is gewoon omdat wij het is ons bol hebben gehaald om volgende week aar Mallorca te gaan, anders had ik wel gewacht, trouwens mijn vader woont in Luxemburg dus heb hem natuurlijk ook nodig als ik daarheen ga
Morgen naar de osteopaat met Thom, lichte voorkeurshouding en het onrustig drinken tegen het einde van de fles. Dan begint hij te kronkelen bij 90cc terwijl hij toch best 130cc mag hebben. Maar dat krijg ik er vaak niet in, dus komt hij nog best vaak. Hij weegt nu 4.5kg dus mag naar 5 flessen, zit nu nog op 7 hierdoor.
ok ik snap het soof. .hahahaha Kan moeilijk een echo foto in een paspoort laten zetten! Bij J hielp de osteopaat al in 2 behandelingen! Snelle bevalling en stuitligging....niet zo lekker voor een ukkie blijkbaar!
Bij Ick was ik met 2 behandelingen ook klaar, ben benieuwd. Vooral het onrustige drinken, ik hoop dat dat beter wordt!