Hallo, daar ben ik heel eventjes. Ben ontzettend moe, heb alweer een week slecht geslapen, ben het heel erg zat al dat gedoe met niet kunnen slapen. Ben er nu wel mee bezig met de chiropractor, maar die wil een aantal dingen eerst uitzoeken geloof ik. Heeft iemand hier ervaring met melatonine? Ik heb een paar vraagjes, maar wil dit niet hier open neerzetten. Hoe is het verder met iedereen? tot morgen, dan heb ik even wat meer tijd om te reageren.
Hoi hoi allen! Jammer dat het zomerse weer voorbij is, ben benieuwd wanneer het weer zover is... Ik hoop over een maand want dan is het groot feest, dan wordt Yindi 1 jaar!! Ze is vandaag precies 11 maandjes, gaat wel érrug snel zeg! Aruba vordert gestaag... Knuf Hartje! En een megadikke knuffel voor Sjors!! Liefs, Daantje
@soof, oke, misschien heeft hij hier ook last van ,die reflux dan! @daan ,11 maanden al weer, zoeffff. de tijd gaat hard! @hartje, ik werk in e apotheek. melatonine wordt bij ons veel gegeven aan kinderen die moeite hebben met slapen. Vooral adhd kids etc
Bij osteopaat geweest me Thom, hij deed het hel goed. Lichte voorkeur naar links en blokkade bij de overgang slokdarm/maag. Hij heeft veel geslapen vanmiddag en goed gedronken. Heel rustig, maar toch alles gespuugd te snel plat gelegd denk ik. Hij heeft mij trouwens ook even behandeld, een gedeelte is emotionele blokkade en dat komt door mijn spanning valt ook niet mee alleen zijn met een peuter die vandaag oververmoeid was en een baby..... Ben ook wel erg gespannen nu, vind het ff best zwaar. Hoop dat ik anavond rust krijg en dat ik even kan uitrusten, ben momenteel in dienst van mijn eigen kinderen Als het mandag lukt om vluchten (spotgoedkoop) via mijn man zijn werk te regelen dan gaan we en oaar dagen naar Mallorca Allinclusive hotel us al geregeld, gratis.....
pooh, ik ga je morgen een pbtje sturen, vandaag ben ik hele dag onderweg. Heb een reünie van de basisschool, ben er alleen nog niet uit of ik er zin in heb... Soof: Heeft het een beetje geholpen de behandeling van de osteopaat? Ik hoop heel erg voor je dat het gaat lukken met die vlucht, lekker hoor een paar dagen naar Mallorca! Daan, dank je wel! All: Vandaag dus een reünie van de basisschool. Ik ga straks eerst met een dinnetje van vroeger waar ik af en toe nog mee omga lunchen en dan samen naar onze oude school. Vroeger gingen we ook altijd samen naar school. Ach ik zie wel hoe lang ik daar blijf kletsen met iedereen, kan altijd nog even bij mijn ouders langs als ik geen zin meer heb Verder nog geen bericht van de chiropractor gehad, ik zit met smart op een bericht van hem te wachten zodat ik misschien eindelijk wat actie kan ondernemen. Ben geloof ik niet zo goed in wachten, wil gewoon een keer weer lekker slapen!!! Fijne dag allemaal en tot morgen!
is goed hartje. Veel plezier op de reünie! Lijkt me wel grappig, al die oude klasgenoten terug zien! @soof, zo voel ik me ook. In dienst van mn twee kids. Papa en ik komen op de tweede plaats. Geeft niet, maar soms is het best zwaar! S is een lieve vent hoor ,maar die moet ik ook steeds aansporen om iets te doen of te verzinnen. Boodschappen, gamma, huis schilderen.. als ik het niet zeg, gebeurd er niets. Ja, als het met de computer te maken heeft wel ja.. Soms voelt het alsof ik 3 kinderen heb...
Hartje, was de reunie leuk? Vervelend dat je zo slecht slaapt, hoop dat je snel weet wat je eraan kan doen. Op mijn oude werk had ik aantal kids met melatonine, werkt op zichg goed, alleen moest de dosering elke aangepast worden ivm korter/langer licht. Soof, pittig hoor, is toch weer een nieuw ritme vinden met 2 kids. Gaan jullie met zijn 4-en naar mallorca? Klinkt wel heel lekker! Pooh, ik heb juist een vent die niet stil kan zitten, hij verzint continue wel klusjes om te doen. Is ook niet alles, zo'n onrustige wervelwind. ALL, over 2 weken krijg ik te horen of ik wel/niet nog een jaarcontract krijg. Ik begin hem wel een beetje te knijpen, vooral doordat er 2 KDV's gaan sluiten en de vaste mensen dus herplaatst moeten worden. Pffff, moet er niet aan denken dat ik op straat kom te staan.
@mb02, ik hoorde gisteren over die enorme terugloop en faillissementen op sommige kdv. Bij die van J en M is dat ook zo. Op woensdag zijn er van 2 groepen 1 groep gemaakt. Ik hoop dat je je baan mag houden!
De bezuiniging op het kdv is gewoonweg slecht! Ik hoop dat een contract krijgy MB! Rick gaat staks ook niet maar, het loonde mij gewoon niet om die extra dag te erken. Ze zijn straks fulltime bij papa en mama, misschien de psz. Ik wacht nog op bericht daarvan. Maar zo is het natuurlijk voor heel veel ouders! Met 1 kind was het goed te doen en had ik extra inkomen, maar voor 2 kids is het dus niet meer interressant. Thom slaapt nu heel goed en drinkt ook rustiger, dus het heeft geholpen denk ik. Ik ga nu ook even slapen, ff bijkomen! Morgen naar papa even op de koffie in Luxemburg ik neem mijn schoonvader mee dan is het ff wat makkelijker dan in mijn eentje op en neer te crossen met die 2 badapen Morgennacht komt manlief thuis.
Heb net huilend mijn man gebeld, ik ben zo moe...... En dan en recalcitrante peuter is mij echt teveel. Steeds als ik even wil gaan slapen omdat ze allebei in bed liggen wordt hij wakker en ligt boos te huilen zodat de ander ook wakkker wordt en ook huilt, vreselijk. Dat Thom huilt heb ik echt geen moeite mee, he is en baby en is tevreden als hij de fles krijgt, maar een opstandige puber erbij is echt ZWAAR!!!! Ik wil hem eigenlijk niet lastig vallen, maar ik man niemand anders bellen...... Oel me echt even heel alleen
Och arme Soof, ik weet precies hoe je je voelt! Het lijkt net of peuters rond/op hun 3e nóg even wat moeilijker worden dan daarvoor. Bij mij staan ook regelmatig de tranen in mijn ogen en ik ben de laatste tijd zó vaak boos! Wat kunnen ze mij op de kast krijgen zeg, ongelovelijk!! Lotus is super uitdagend en Joah moet overal aanzitten. Ze steken elkaar ook de hele tijd aan en moeten elkaar vaak nadoen tot in den treure. En dan heeft Randy zo vaak de wacht waarbij hij altijd in het ziekenhuis moet slapen, soms hele weekenden. Ik zie het soms ook echt even niet meer zitten hoor en ben zo dankbaar voor mijn mamsje, ik kan het niet vaak genoeg zeggen! Ik ben blij dat Randy's laatste werkdag in zicht is (vrijdag 13 juli)! Het grappige is dat we vaak complimentjes krijgen als we met ze weggaan, hoe keurig ze zich gedragen tijdens een lunch in een restaurant ofzo (gister nog), en wat een leuke, knappe tweeling het is. Ik zal dus wel iets goed doen maar thuis voelt het zeker niet altijd zo. Ik kan ook echt erg boos worden en dan mijn stem enorm verheffen, soms bijna schreeuwend... Maar ja, je kunt niet alles perfect volgens het boekje doen hoor. Ik ben ook vaak moe en dan kan je niet altijd meer verstandelijk denken en wint de emotie het soms. Dikke knuf Soof! Lotus had trouwens ook een voorkeurshouding en reflux. Voor de voorkeurshouding heeft ze maanden fysio aan huis gehad. Liefs, Daan
Thanx Daantje! Hier ook echt schreeuwen en dan heb ik daarna weer spijt ben gewoon duizelijg van vermoeidheid! Zometeen wordt Rick opgehaald en ga ik samen met Thom slapen. Vannacht is Marc weer thuis godzijdank! Jij hebt het in tweevoud die recalcitrantie vreselijk, ik moet er momenteel niet aan denken! Gelukkig heb je je moeder! Ik voel me gewoon zo alleen omdat ik maar 1 vriendin heb met net zo kleine kinderen en mijn andere twee vriendinnen hebben de kids al 9 en 12. Die hebben alweer een heel ander druk leven, mijn beste vriendin biedt altijd aan dat ik maar moet bellen als ik haar nodig heb, maar zij heeft een eigen zaak dus als het puntje bij paaltje komt kan ze niet.... En onze meeste vrienden hebben geen kids.... Dus die hebben een ander druk leven. Ik zou willen dat jullie hier in de buurt woonden..... Ach ik ben gewoon moe en daarom verdrietig!
soof mega knuf! ik herken het helemaal. J is lief, maar ik moet er echt bovenop zitten bij hem .Voel me net een politie agent. Hij was HEEEEEl erg net naM geboorte. Vreselijk, NU gaat het beter ,maar moet hem bezig houden, mee laten doen etc. En je merkt dat ij minder slaap overdag nodig heeft. Hij gaat nog wel naar bed hoor, voor een klein uurtje. Misschien beseft Rick nu dat Thom niet meerweg gaat, meer aandacht nodig heeft en is hij daarom extra koppig. Wij hadden dat ook. Toen zijn we meer met J alleen gaan doe. Hij gaat bijvoorbeeld op zaterdag samen met papa boodschappen doen. En zaterdag avond samen met mij in bad. Nu wordt m groter en gaan ze "samen spelen". Maar hij moedert wel erg over haar en is soms best gemeen tegen haar.
Soof, ook van mij een dikke knuffel! Is ook pittig, als je er alleen voor staat met een ieniemienie baby en lastige peuter. Je kan je nu eenmaal niet door 2-en splitsen, al zou dat soms wel heel handig zijn. Gelukkig is je man weer thuis, hopelijk hoeft hij voorlopig niet weg?! Mijn baan: het is afwachten, mijn leidinggevende wil/kan nog geen duidelijkheid geven. Op mijn werk zitten 4 mensen met een jaarcontract, ik denk niet dat we allemaal een verlenging krijgen. Wat mij wel wat "hoop" geeft is dat ik nu een BHV-cursus volg, ik neem aan dat ze mij geen dure cursus laten volgen als ze mij eruit gooien, toch? Wat een vreselijk weer is het vandaag:x. Normaal ga ik lekker naar buiten met Yfke, speeltuinen langs, stuk fietsen, naar de bakker enz. Binnen zitten is niet voor ons, we krijgen er allebei de zenuwen van. Dat was dus een heeeeel gezellig ochtendje.
fijn he binnen zitten (not). J heeft gisteren mijn oude radio op zijn kamer gekregen. Sinds gisteren wil hij dus opeens "alleen boven spelen". Nieuw tijdperk breekt aan. Hij slaapt op zolder. Ik heb de babyphone aan staan en hoor hem zachtjes met Thomas trein cdtjes meezingen Hij is er helemaal mee in zijn sas.
Jammer he van dat weer, gelukkig vandaag aan het werk en weinig buiten. Maar vanavond zou toch wel heel erg fijn zijn als het droog zou zijn, wil graag nog even een ommetje maken. mb wat vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent, lijkt me niet makkelijk. Ik hoor veel geluiden zoals deze bij de kinderdagverblijven, ze zijn maar wat blij als ze het een beetje kunnen bolwerken en het hoofd boven water kunnen houden. Ik leef met je mee! Dikke knuffel van mij!