zo, na veel wikken en wegen, heb ik me opgegeven voor ee n8 maanden cursus kinderpsychologie. Heb er zin in. Ook om mn hersenen te prikkelen en het is in de praktijk toepasbaar op J en M. Heb er zin in!
Heb het al op FB gezet maar hier ook nog even: Goed Pooh!! De psyche van de mens (dus ook dat van een kind) heeft ook altijd mijn belangstelling gehad. Succes!! Liefs, Daantje
Kom effe zwaaien. Zijn een weekje op Menorca geweest en het weer en het hotel waren echt helemaal fantastisch. Absolute aanrader voor gezin met (kleine) kinderen. Verder druk druk druk op mijn werk. Ben nog in de running voor mijn droombaan (en in de tussentijd vast WW aan het aanvragen... ) Zal snel er weer voor gaan zitten en wat tijd nemen voor iedereen. Wel effe dit: Soof: zooooo herkenbaar! Wat was ik hondsmoe toen er na de geboorte van J geen minuut rust meer was! Sterkte en dikke knuffel!
Pooh, leuk, zo'n cursus. Altijd goed om de hersens aan het werk te houden en het is idd meteen toe te passen. Wanna, geef maar door, dat vakantie-adres! Wij willen in september nog een weekje naar de zon (als de financien het toelaten). Spannend hoor, zou wel geweldig zijn als je die baan krijgt. ALL, hier alles rustig, niets te melden. Heeeeel saai.
ik werd vanochtend wakker, dacht dat het zaterdag was... hahaha het eerst wat ik zag online was, dat ik een mailtje van een oude beste vriendin had. 10 jaar niet gezien/gesproken...en opeens een mailtje waarom het toch zo gelopen is... goedemorgen
Wat is het toch rustig hier de laatste tijd! MB: tja lastig als je zo onzeker bent qua baan (hier dus ook) Als ik in september werk (en dus geld) heb, overwegen wij om dan ook nog een weekje te gaan. Door het wisselen van baan komt een langere vakantie er dit jaar niet van en dit vonden we echt heerlijk ontspannen voor een weekje. Het is niet het goedkoopste adresje, maar wel waar voor je geld vind ik. Het heet Royal Son Bou, op Menorca dus. Pooh: ga je weer wat afspreken met je long-lost-friend?
Zo, gelukkig schijnt het zonnetje nog, ben benieuwd wanneer het omslaat. In elk geval morgen, als ik het zo hoor. Groot feest van Yindi zit er aan te komen! Er komt een heerlijke Indische catering en we vieren tegelijk mijn moeder's verjaardag (1 dag voor Yindi, jammer dat ze net niet op haar oma's verjaardag is geboren) en ons afscheidsfeestje, al weten we op dit moment nog niet de precieze datum voor Aruba. Ik denk rond september. Veel zin in het feest maar tzal wel druk worden voor ons. Toen Lotus en Joah 1 werden hadden we natuurlijk verder nog geen kindjes. Gaan jullie nog iets speciaals doen voor de kleine, Wanna? Ook al bijna 1 jaar! Liefs, Daan
Wij houden het lekker klein. Alleen de directe familie. Vind ik prima zo. Vanaf september heb je altijd mooi weer!
Uuuuuhhhhh....op Aruba is het ALTIJD mooi weer Wanna! Het feestje is dus op 30 juni. Vertrek naar Aruba waarschijnlijk rond september. Klein is ook heel gezellig, het 3-jarig feestje van Lotus en Joah was ook heel klein met alleen de opa en oma, en mijn broer, zijn vriendin en hun 3-jarig zoontje in centerparcs. Liefs, Daantje
Daantje, lijkt me ook wel leuk een groot feest. al zit dat er hier niet meer in. Nu de schoonfamilie is weggevallen. Maar ja op hun zit ik niet te wachten Hier eindelijk een beetje goed nieuws. Ik vlieg 25 juni naar Portugal en kom dan 27 samen met mijn kereltje terug. In ieder geval tot half augustus. al hoop ik dat in die tijd de scheiding wordt uitgesproken en dat hij gewoon hier kan blijven.
Sjors: wat fijn dat je hem snel weer bij je hebt! Hoop dat het allemaal vlot afgewikkeld kan worden. Wat lijkt me dat moeilijk om van je kind gescheiden te zijn! Sterkte!
@wanna, geen idee. We zijn dik 20 jaar beste vriendinnen geweest .Totdat S in beeld kwam en ze zich zo puberaal ging gedragen over het feit dat ik ging samenwonen (zij had nog nooit verkering gehad, maar kom op we waren al 26!). Dus einde opefeninf. jammer maar helaas. Tot een jaar of 2 geleden ze me opFB vond. Wat heen ene weer geschreven, meer niet. Een paar weken geleden hebben ik flink zitten schoonmaken in mn FB en hyves account. mensen er af geknikkerd die ik toch nooit sprak/zag. Waaronder ook zij. En nu heb ik haar "onvriend" zoals ze zelf schrijft. en wil ze weten waarom het 10 jaar geleden zo gelopen is.
Dan is het dus niet vanaf september mooi weer Wanna... Sjors, echt fijn voor je meis!!! Op FB volgen we elkaar ook een beetje en ik leef echt met je mee! Pooh, moeizame vriendschap dus. Ik heb ook zo'n vriendin die vroeger een van mijn beste vriendinnen was. Gaat allemaal zo moeizaam dat ik er op een gegeven moment wel klaar mee ben. Druilerig zaterdagje iedereen! Liefs, Daantje
Sjors, inderdaad goed nieuws! Heerlijk voor je, je kleine man weer bij je te hebben. Hoop echt voor je dat je hem niet meer zo lang moet missen. Verjaardag: Yfke is ook bijna jarig, de 21e. We vieren het op de dag zelf met een BBQ, in de ochtend gaan we met zijn 3-en wat leuks doen. Wordt niet zo druk, een aantal mensen zijn op vakantie. Zaterdag feestje gehad, mijn broer werd 30. Helaas viel het buffet niet goed, gister de hele dag ziek geweest. Baalde als een stekker, schijt de zon een keertje, lig ik in mijn bed.
MB: oei, was je de enige die er ziek van is geworden of hadden meer mensen er last van? Hoop dat je inmiddels bent opgeknapt! Daantje: O, nu snap ik het! Je bedoelt dat ik dan "vanaf augustus' had moeten zeggen? (Ik had september in het vanaf meegerekend ) Pooh: heb je haar dan nu ook laten weten waarom het volgens jou 10 jaar geleden mis is gelopen? Las laatst een stukje in de krant dat ze onderzocht hadden wat sociale media voor effect hebben op mensen en dat sommigen zich enorm ellendig voelen als ze "ontvriend" worden, hahaha. Dus dat heeft nogal wat impact kennelijk! kan me ergens wel voorstellen dat mensen zich af vragen of ze iets verkeerd hebben gedaan als ze plotseling van je FB worden geknikkerd, maar als jullie contact toch al niet erg intens was... Hier lekker weekend gehad. Zaterdag weer baby-peuter zwemmen en daarna lekker geshopt met mijn tweelingzusje. gister lekker niksen en wat genieten van het mooie weer. Deze week er tegenaan: twee belangrijke sollicitatiegesprekken!
Mieke: alles goed?? Mis je hier, maar kan me voorstellen dat je met drukte en ook nu het zo lang duurt wat afstand neemt. @all: By the way, waren we nog aan het plannen voor een ontmoeting of is dat weer van de baan?