30 plussers en zwanger worden (deel6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sophia, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    veel plezier soof! Het wordt hier van de week 15 graden, heerlijK!!!

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier alles zijn gangetje Pooh......kleine 8 tandjes, en ze kwijlt er flink op los dus heb het vermoeden dat er al meer aankomen...

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen rode billen of zure poepluiers ? M kwijlt ook wat af en zit non stop met van alles in haar mond, Maar dat hoort ook bij het ontdekken... Kan nog geen tandjes ontdekken!

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hallo allemaal, vandaag weer voor het eerst sinds twee weken hele dag gewerkt. Nu dus gevloerd! Hou het even kort. Het was een gezellig weekend, zaterdag lekker geluncht met vriendin, daarna bij sportschool saunaatje gepakt en gister rustig aan gesport. Nu ff lekker niets.
    Alles goed met iedereen?
    tot gauw!

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @pooh.....ja ze heeft ook een wat rodig kontje idd haha

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

hoi, hier gaat het redelijk, nu in overleg met avocaten om scheiding te regelen en dan kunnen we weer echt vooruit kijken. Afgelopen weekend en vandaag lekker carnaval gevierd. Heerlijk zinnen verzetten. Heb ook geholpen met de praalwagen bouwen cq schilderen, is erg gezellig. Volgend jaar gaan we meelopen in de optocht, dit jaar vond ik Daan nog iets te klein en hij heeft al zoveel veranderingen meegemaakt. Maar hij geniet echt van carnaval. Hij was ook een echte brandweerman

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dat heb je in portugal wel gemist zeker?

wij zijn veel buiten geweest vandaag. Heerlijk! J heeft tot 1700 uur buiten staan bellen blazen met een buurmeisje. Zonnebril op en muts op en ijskoude handjes natuurlijk

Zitten we net boerenkool te eten, dus ik zing, varkensschijt en boerenkool te zingen. Kijk ik net op youtube, is het varkens geiten boerenkool te zijn...oeps zing ik het al 36 jaar verkeerd ,wahahah!

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ja die gezelligheid heb ik echt gemist.

Lekker he nu dit weer, ze vinden volgens mij bellenblazen allemaal leuk. Misschien zingen ze het op youtube wel fout, wie weet

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hoihoi, hier alles goed!
    Druk geweest, Mini2 was jarig afgelopen weekend dus we hadden een leuk en drukbezocht en -bespeeld kinderfeestje :D Ik zal zo voor mijn vrienden even wat plaatjes in mijn album doen!

Pooh, J ook al zo'n draak bij het ophalen? Hier maakt het eerlijk gezegd niet veel uit of ze nou rustig aan het puzzelen aan tafel is of aan het rennen en spelen met andere kindereb: ze wil niet mee. Oplossing: soepstengel... Want het is gedeeltelijk ook honger, naast vermoeidheid, en algemeen peuterpubergedrag dat ze niet meewil naar huis... ;)

MB, veel plezier vanavond! Of hopelijk heb je plezier (gehad) :)

10. Gelukkig hier geen drama bij het ophalen, hij wil altijd heel graag mee. Enne..... anders dan zegt mama "oke, dan gaat mama alleen naar huis tot morgen" moet je eens zien hoe snel hij dan wordt! :D

MIEPIE! Gefeliciteerd nog!!!!!

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soof, als ik dat zeg (en doe) dan zegt Mini1: OK, doeiiii!!!! :D

12. Hahah dat meen je, lekker bijdehand. Oh dan ben ik wel blij met mijn mannetje want hij is er dan als de kippen bij :)
    Maar ja vrienden van ons hebben ook 2 meisjes en de oudste is ook zo hoor, misschien toch een verschil in jongen/meisje. In een winkel wil Rick ook nooit mee, maar ik hoef het maar te zeggen en uiteraard aanlopen en binnen 2 stappen is hij er al ;)

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ja, lekker ding die meid van mij he? :) In de winkel werkt het wel hoor, en eigenlijk overal anders ook. Maar het kdv is een bekende en veilige plek voor haar en ze vindt het geen probleem om daar te moeten blijven, hihi.

Hoe voel je je eigenlijk Soof, zwangergewijs?

Afgelopen nacht heeft Mini1 voor het eerst in haar nieuwe meegroeibedje geslapen en het is allemaal goed gegaan! Mijn lieve schatje, ze vond het zo leuk en spannend, lekker onder haar nieuwe dekbed en haar kussen werd ook met veel ooohs en aaahs onthaald.
    En Mini2 heeft helemaal de smaak van kusjes krijgen te pakken, ze ontvangt ze met haar mondje wagenwijd open, hahaha!

O, en we hebben sinds dit weekend ein-de-lijk een eigen auto! Echt heel fijn, het geeft zo'n vrij gevoel! Ik kan nu gewoon met die twee de auto instappen zonder moeilijk doen en het is een station dus alle wagens, buggy's en eventueel logeerbedjes enzo kunnen gewoon lekker mee :D

14. Oh dat is fijn zeg, tja ik moet zeggen dat ik al heel lang daarmee verwend ben maar zou ook niet zonder kunnen :). Nu, woonde jij eerst IN de stad en ik natuurlijk echt aan de buitenrand.

Tja zwangerwijs.............. veel pijn in mijn rug, dat is een band die aan een rib hangt en die is geirriteerd. Had ik met Rick ook maar het doet gruwelijk pijn bij het zitten in auto en aan buro. Maar verder is de zwangerschap zoals hij hoort te zijn, baby doet het perfect. Ik heb er alleen genoeg van :cool: Wil zo graag mijn lijf terug, gewoon hangen/liggen/staan zoals ik dat wil. En niet te vergeten de intimiteit met manlief :) Die schiet er behoorlijk bij in, ik durf dat gewoon niet omdat de onderkant best pijnlijk en "zwaar" voelt. Dus om het maar effe recht door ze te zeggen.... ik heb zin in een ouderwetse vrijpartij :D Maar daar kan ik die buik niet bij gebruiken, nog even doorbijten.

Volgende week zaterdag is mijn laatste werkdag dus dat is als snel. Ga ik lekker kneuteren in huis en met het voorjaar in aantocht en genieten van de nieuwe veranda gaat dat goed komen. Het werk zit me nu in de weg, ik wil even vrijheid hebben :)

Heb vanmorgen contact gelegd om voor een aantal maanden hulp in de huishouding te hebben, even afwachten of dat wat brengt.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, lekker dagje gewerkt. De kids deden het goed op het kdv. J ging gelukkig zonder gillen en moeilijk doen mee naar huis. Alleen thuis was het drama met eten. Hij was doodmoe (had niet geslapen) en wilde perse komkommer eten ipv de bami. Terwijl hier de regel is, eerst bami, dan komkommer (anders eet hij niets anders meer). Dus na een hoop gegil, zei ik, dan ga je naar bed. Dus pyjama aan gewurmd, naar boven en toen was het bleren natuurlijk. Dan hoort en ziet hij niets meer. Uiteindelijk zei ik, wat wil je? Eeeeeten wat het toen. Ok, zei ik, dan gaan we nu bami eten en geen komkommer. Dus dat deed hij dan ook. En dan is het goed, gaat ie zelf vertellen hoe leuk het is om goed te luisteren.

het ophalen ging vandaag dus goed >maar het maakt daar inderdaad geen indruk als ik weg loop (en dat doe ik ook). In winkels rent hij nooit weg en luistert hij altijd erg goed. Op straat gelukkig ook!

16. Oh fijn die annalyse :D hahhaha

Die oudste van mijn vriendin rent op sokken de schoenenzaak uit en laat mama zitten met de baby en alle spullen, een paar winkels verderop zat ze in zo'n autootje.... Zij heeft dus ook echt een riempje voor haar, het is echt een spelletje, vreselijk!

17. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hallo dames, sorry even niet zoveel online. Ben helemaal gesloopt. Vandaag bij gebrek aan een leidinggevende en een achterwacht die het af laat weten, zelf maar een beslissing genomen over de dingen waar ik tegen aan liep de laatste maanden en waarvan gezegd wordt dat ik nog maar even geduld moet hebben en vooral niet mag klagen. Pff... het was dat of me ziek melden, ik kon echt niet meer. Ben benieuwd als ze weer gaat werken wat haar reactie is. Voor nu even rust en hopelijk vannacht eindelijk weer slapen! Sturen jullie Klaas Vaak alvast hierheen als jullie 'm tegen komen? Volgende ga ik jullie verhalen weer even bijlezen. Excuses voor zo'n egoïstisch stukje, zie het zelf ook liever anders! Tot gauw lieve mensen!

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha Pooh, hoe herkenbaar! :D Hier zegt Mini1 altijd iets in de trant van: soms wil ik niet slapen he mama? Of: soms moet ik heeeeel hard huilen. Dan analyseert ze haar eigen gedrag inderdaad, hihihi.

Nou Soof, klinkt als een typische zwangerschap: er klaar mee zijn. Nou, je hoeft nog uiterlijk een weekje of 10 en vanaf nu worden de dagen lekker langer en lichter en strakjes kun je rustiger aan doen. Lekker hoor. En dan over een paar maanden weer goed van bil met je kerel ;)

19. mb02

mb02 Bekend lid

Miep, nog gefeliciteerd met mini2!
    Heerlijk he, een auto. Ik ben ook verwend, rij al heel lang in een station. Zo handig, gewoon klep open en laden maar;).

Soof, nog even doorzetten meid! Ik hoop dat als je straks rust hebt wel kunt genieten van die laatse weken.

Puberende peuters: pffffff, als ik het alleen al lees word ik er moe van. Vooal na een dagje KDV (en dus een werkdag voor mama) lijkt mij dat slopend, dat is echt zo'n moment dat iedereen moe en hongerig is.
    Van de week kreeg ik een huilerig kind thuis na een dagje oma. Oma laat zich nu al "commanderen"door Yfke, ze doet van alles om haar tevreden te houden. Huil-of gilbuien wilt ze voorkomen, dat vindt ze vreselijk. Resultaat: alle frustraties van de dag komen er bij ons uit:x. 1x nee van ons en Yfke was ontroostbaar. Ik snap dat ook wel, want een kind mag ook even boos zijn, alleen weten ze nog niet hoe ze die emotie onder controle moeten houden. Maar leg dat maar eens aan oma uit:(.

ALL, ik heb hier een verf-fan in huis. Maandag was ik met vingerverf aan de slag gegaan, Yfke vond het helemaal geweldig. Er hangt nu een kunstwerk in huis (op zo'n canvas doek), en daar blijft ze de hele dag naar wijzen "mooooiiiiiii". En dan loopt ze naar de kast waar de verf in staat en vraagt met haar liefste stemmetje "open?". Wel leuk om te merken dat bepaalde dingen meteen een succes zijn, dat daar dus echt haar interesse ligt.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk zo'n crea bea in huis. J vindt het ook erg leuk, kleien of verven! Hier een oma die zich 1000000% inzet om er een leuke dag van te maken. Het kan niet gek genoeg! En J is ook nooit lastig bij haar zegt ze .maar zodra ik dan thuis kom, is het weer uitproberen!

Miepie, gefeliciteerd met mini's verjaardag!

M is druk bezig met op haar zij draaien. Ze gooit haar hoofd achterover en graait dan naar speelgoed wat daar ligt. Dan ligt ze op haar zij en zet met haar voetjes af tegen de box. Ze rolt nog net niet door naar haar buik!
    Net met J effe de tuin wat opgeruimd. Oud blad weg vegen, dode geraniums weg gooien etc. Kom maar op met de lente! :)
    J was aan het bellenblazen en zit nu naar tom en jerry te kijken!
    Gisteren in de apotheek heb ik nog wel moeten lachen. Er kwam een 70-plusser bij me aan de balie. Zegt ie, sorry mevrouw, ik heb haast, over 5 minuten begint kleine huis op de prairie. Ik stikte er zowat in!

Deel Deze Pagina