ik heb 2 weken een wasmachine tot mn beschikking. We logeren inde vakantie huisjes van mn schoonouders. Dat is fijn aan zweden, veel mensen hebben een zomerhuisje! Dus ik neem niet voor 2 weken kleding mee.
Daantje, gefeliciteerd!!!!! Bagage: Wij hadden naar amerika 2 koffers / 3 stuks handbagage/ buggy en de autostoel mee. Was echt de max. van wat mee mocht, beide koffers waren rond de 23 kilo. Ze zijn behoorlijk streng met inchecken, was echt blij dat het in orde was! Om mij heen waren allemaal mensen aan het herpakken, drama. Helemaal vergeten te melden, maar ik heb weer een jaarcontract gekregen! Dus komende jaar kan ik hier blijven, echt een opluchting. Het is een fijne plek om te werken, goede sfeeer en veel leuke kids/ouders. En daarnaast vind ik het heel interessant om alle ontwikkelingen binnen de KDV's te volgen, de stichting moet zich echt gaan onderscheiden om de "klanten" binnen te houden. Leuk om daaraan mee te werken!
Daan gefeliciteerd met je verjaardag! Mb jij gefeliciteerd met je jaarcontract! Da's echt goed nieuws! all: deze week heb ik heerlijk vakantie, ff lekker niets moeten en alles mogen!
Aangestoken door Thom? Beterschap Rick Hartje geniet van je vakantie. Hier nog 1 weekje en dan ben ik in Portugal. Als het goed is heb ik mijn kereltje dan al gezien en geknuffeld. Het kan me nu niet snel genoeg meer gaan. En een week duurt lang
dames bedankt voor de reacties! ik zit niet zo vaak achter de computer gelukkig! sophia ja ik zit weer in veldhoven bij mevr morret echt een schat! groetjes puck
nog even volhouden sjors! komt goed, je kunt het! Ik heb heel de nacht opgezeten. Enorme diaree en overgeven. Echt liters water poepen en tegelijk moeten kotsen, vreselijk! Heb er spierpijn van en blijf vandaag thuis. Net weer 2x diaree. Geen idee wat het is, we hebben allemaal bami gegeten en ik ben de enige die last heeft.
Aaaaahhhh Lieeeeeeffffff!!!! Dank jullie wel allemaal, ook op FB errug lief!!! Ik heb een heerlijk dagje gehad ondanks dat de dag begon met regen, donder en bliksem!! De zon brak uiteindelijk toch door en het werd redelijk warm. 'Smiddags kwamen mijn moeder en haar vriend met Lotus en Joah die vanaf donderdag bij haar hadden geslapen en 'sochtends ben ik lekker met Randy en Yindi weggeweest. 'Savonds zijn Randy en ik lekker uit eten geweest samen en zijn we naar de film geweest in CineLounge in Houten. Een hele aparte luxe ervaring. Wij zaten op het balkon in hele luxe brede stoelen met een tafel met een knop waar je de ober mee kan roepen voor een hapje en een drankje. Bij de prijs inbegrepen zaten een schaal nootjes en een glaasje wijn. Zeker voor herhaling vatbaar! Gefeliciteerd mb02! Wat een opluchting! Beterschap arme Pooh!! Sjors, konden we de tijd soms maar vooruit spoelen he meis? Liefs, Daantje
Pooh: bah wat vervelend! Hoop dat je inmiddels wat bent opgeknapt! Beterschap! Daantje: klinkt als een leuke verjaardag! Heerlijk hè zo'n service bioscoop Recent bij ons om de hoek ook eentje geopend maar bij gebrek aan oppasmogelijkheden nog maar 1 keer geweest.
sinds 9.30 blijft alles er wel in. Heb wat crackers op en net een miezerig bordje pasta. Ben alleen doodmoe, slap en draaierig.... pfff Hopelijk morgen wel werken, is mn laatste dag voor de vakantie..
Pooh, fijne vakantie! ALL, morgen wordt Yfke 2 jaar!!!! In de ochtend lekker met zijn drietjes, cadeautjes uitpakken/ taart eten en naar een pannekoekenrestaurant. s'middags komt de visite en steken we de BBQ aan. Nu maar hopen op mooi weer.